Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  

Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
98 p, 1.8 MB X, el día del espectador / Santacatalina García, Marta ; Perceval, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
X, el dia de l'espectador, és un fals documental, que registra la creació del grup Dimecres (X), un col·lectiu d'artistes de dansa, circ i art urbà que pretén evidenciar una manera d'habitar la ciutat que ens és imposada, i ens imbueix en una circulació capitalista de producció i consum; és una oda al joc a la improvisació, que de manera innocent, i fent servir la figura del bufó, descobrirà les constriccions que s'assumeixen de manera inconscient i la manipulació als discursos periodístics.
X, el día del espectador, es un falso documental, que registra la creación del grupo Miércoles (X), un colectivo de artistas de danza, circo y arte urbano que pretende evidenciar una manera de habitar la ciduad que nos es impuesta, y nos imbuye en una circulación capitalista de producción y consumo; es una oda al juego y a la improvisación, que de manera inocente, utilizando la figura del bufón, descubrirá las constricciones que se asumen de manera inconsciente y la manipulación en los discursos periodísticos.
X, the day of the spectator, is a mockumentary that records the creation of the group Wednesday (X), a group of dance, circus and urban art artists that aims to demonstrate a way of inhabiting the city that is imposed on us, and it imbues a capitalist circulation of production and consumption; is an ode to play and improvisation, which innocently, using the figure of the jester, will discover the constraints that are unconsciously assumed and the manipulation in journalistic discourses.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
151 p, 6.4 MB Com sé que es besa la besaré. Procés creatiu d'una exposició urbana a través del vídeo mapping: 100 anys d'El poema de la rosa als llavis / Vaillo Solé, Maria ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com sé que es besa la besaré planteja el procés de creació d'una obra d'art urbà realitzada amb light art, concretament a partir de la tècnica visual del vídeo mapping, on la narració esdevé més important que la pròpia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré plantea el proceso de creación de una obra de arte urbano realizada con light art, concretamente a partir de la técnica visual del vídeo mapping, donde la narración deviene más importante que la propia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré poses the process of creating a work of street art made with light art, specifically using the visual technique of video mapping, in which the narration becomes more important than the work itself. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
54 p, 5.8 MB Com respon l'administració pública a l'art urbà : el cas de Barcelona / Arribas López, Román ; Noferini, Andrea, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En el present treball s'ha realitzat una reconstrucció analítica de l'Ordenança Cívica del 2006 implantada a la ciutat de Barcelona. Concretament, en l'àmbit del grafit i de l'art urbà: La construcció del problema des del punt de vista institucional, els actors implicats en les diferents fases, l'entrada i la configuració en l'agenda de la problemàtica, la formulació i la implementació de la normativa i els impactes generats per aquesta. [...]
This Master's Degree Final Project carries out an analytical reconstruction of the Civic Ordinance of 2006 implemented in the city of Barcelona. Specifically, in the field of graffiti and urban art: The construction of the problem from the institutional point of view, the entry and configuration in the agenda, the formulation and implementation of the regulations and the impacts generated by it. [...]

2021
Màster Universitari en Gestió Pública [1119]  
4.
82 p, 3.5 MB Trangressió ètica i artística. A propòsit de Banksy / Garcia Linares, Silvia ; Cirera Izquierdo, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'street art o art urbà és una vessant artística en auge als noranta. Centra la seva acció en l'espai urbà amb l'objectiu de sorprendre i estar a l'abast de tots els públics. Actualment s'ha convertit en una disciplina que genera gran interès en el mercat artístic fins el punt que les obres poden assolir un valor fins varis milions de dòlars. [...]
El street art o arte urbano es una tendencia artística en auge en los noventa. Centra su acción en el espacio urbano con el objetivo de sorprender y estar al alcance de todos los públicos. Actualmente se ha convertido en una disciplina que genera un gran interés en el mercado artístico hasta el punto de que las obras pueden llegar a tener un valor de hasta varios millones de dólares. [...]
Street Art is an artistic form that booms during the 90s. Its action is focused in urban areas in order to be both surprising and available to everyone. It has become a discipline of great interest in the art scene and its value has increased to millions of dollars in the past decades. [...]

2019-06-10
Grau en Humanitats [1139]  
5.
193 p, 6.5 MB Arte urbano y políticas públicas en la ciudad contemporánea : el caso de Madrid / Menor Ruiz, Luis ; León, Margarita, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques
La dimensión ambigua y contradictoria de cualquier política pública es algo inherente a su propia existencia puesto que la acción pública ha de atender a diversos intereses que en la gran mayoría de los casos no son nada fáciles de conjugar. [...]
The ambiguous and contradictory dimension is consubstantial to any public policy since public action must attend diverse interests that are not easy to conjugate. The public policies we will discuss in this paper have a common feature in many contemporary cities: contradictions do not arise by trying to combine the interests of different social actors, but by subjecting the urban model to urban entrepreneurialism, international competition and gaining a position in the global market. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.