Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
26 p, 1.1 MB Creativitat a l'espai públic : anàlisi comparatiu del postgraffiti i l'ambient màrqueting / García Jiménez, Marina (Universidad Autónoma de Barcelona)
Aquest estudi pretén observar fins a quin punt el postgraffiti i l'ambient màrqueting, dos fenòmens que s'han donat simultàniament i han adquirit uns vehicles d'expressió similars, comparteixen semblances dins l'essència que les confronta. [...]
Este estudio pretende observar hasta qué punto el postgraffiti y el ambiente marketing, dos fenómenos que se han dado simultáneamente y han adquirido unos vehículos de expresión similares, comparten semejanzas en la esencia que las confronta. [...]
The aim of this research is to observe the similarities and differences between postgraffiti and ambient marketing. Two phenomenons that have grown simultaneously and, consequently, have acquired similar ways of communication. [...]

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 58-83 (Artículos)  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
81 p, 3.5 MB Trangressió ètica i artística. A propòsit de Banksy / Garcia Linares, Silvia ; Cirera Izquierdo, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'street art o art urbà és una vessant artística en auge als noranta. Centra la seva acció en l'espai urbà amb l'objectiu de sorprendre i estar a l'abast de tots els públics. Actualment s'ha convertit en una disciplina que genera gran interès en el mercat artístic fins el punt que les obres poden assolir un valor fins varis milions de dòlars. [...]
El street art o arte urbano es una tendencia artística en auge en los noventa. Centra su acción en el espacio urbano con el objetivo de sorprender y estar al alcance de todos los públicos. Actualmente se ha convertido en una disciplina que genera un gran interés en el mercado artístico hasta el punto de que las obras pueden llegar a tener un valor de hasta varios millones de dólares. [...]
Street Art is an artistic form that booms during the 90s. Its action is focused in urban areas in order to be both surprising and available to everyone. It has become a discipline of great interest in the art scene and its value has increased to millions of dollars in the past decades. [...]

2019-06-10
Grau en Humanitats [1139]  
2.
193 p, 6.5 MB Arte urbano y políticas públicas en la ciudad contemporánea : el caso de Madrid / Menor Ruiz, Luis, autor. ; León, Margarita, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Política Pública.
La dimensión ambigua y contradictoria de cualquier política pública es algo inherente a su propia existencia puesto que la acción pública ha de atender a diversos intereses que en la gran mayoría de los casos no son nada fáciles de conjugar. [...]
The ambiguous and contradictory dimension is consubstantial to any public policy since public action must attend diverse interests that are not easy to conjugate. The public policies we will discuss in this paper have a common feature in many contemporary cities: contradictions do not arise by trying to combine the interests of different social actors, but by subjecting the urban model to urban entrepreneurialism, international competition and gaining a position in the global market. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.