1.
|
133 p, 7.9 MB |
Protocol de prevenció, actuació i recuperació davant dels sinistres d'inundació, incendi, plaga i robatori per a l'Arxiu Municipal del Districte de Gràcia
/
Álvarez Mondelo, Albert ;
Esparó Torras, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
A partir de l'anàlisi i estudi dels diferents elements que conformen un arxiu (tipologia d'arxiu, ubicació geogràfica, revisió estructural de l'edifici, i, anàlisi de l'organització interna) aquest treball té com a objectiu dissenyar un protocol de prevenció, actuació i recuperació, per a fer front als sinistres d'inundació, incendi, plaga i robatori. [...] A partir del análisis y estudio de los diferentes elementos que conforman un archivo (tipología de archivo, ubicación geográfica, revisión estructural del edificio y análisis de la organización interna) este trabajo tiene como objetivo diseñar un protocolo de prevención, actuación y recuperación, para hacer frente a los siniestros de inundación, incendio, plagas y robos. [...] From the analysis and study of the different elements that make up an archive (archive typology, geographical location, structural review of the building and analysis of the internal organization) this work aims to design a protocol for prevention, action, and recovery, to make faced with flooding, fire, plague, and robberies. [...]
2022 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|
2.
|
144 p, 2.2 MB |
Governar l'arxiu, governar amb l'arxiu: el municipi de la Seu d'Urgell (segles XV-XXI)
/
Obiols Perearnau, Lluís ;
Pérez Latre, Miquel, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
La Seu d'Urgell, una destacable capital administrativa i eclesiàstica situada al mig del Pirineu, disposa d'institucions de govern municipal des del segle XIII. Lògicament, el seu funcionament implicava la gestió i conservació dels documents que permetien garantir els drets i deures de la institució i dels ciutadans. [...] La Seu d'Urgell, una destacable capital administrativa y eclesiástica situada en medio del Pirineo, dispone de instituciones de gobierno municipal desde el siglo XIII. Logicamente, su funcionamiento implicaba la gestión y conservación de los documentos que permitían garantizar los derechos y deberes de la institución y de los ciudadanos. [...] La Seu d'Urgell, an outstanding administrative and ecclesiastic capital located in the centre of The Pyrenees, has had local government institutions since the 13th century. Logically, its operation meant the management and preservation of the documents which could guarantee the rights and duties of the institution and its citizens. [...]
2021 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
81 p, 18.1 MB |
Rostres de Guerra. Cardona 1936-1938 : anàlisi, treball arxivístic, difusió i conservació del Fons de Retrats de la Guerra Civil
/
Algué Sala, Jordi ;
Suquet Fontana, Maria Àngels (dir.) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
L'Arxiu Històric de Cardona custodia un fons de 974 negatius amb retrats de persones que visqueren al poble durant la Guerra Civil. Aquest treball suposa una aproximació al fons a partir d'una recerca del context de realització; un treball arxivístic de descripció del fons, la difusió mitjançant una exposició i una proposta de conservació i instal·lació. [...] El Archivo Histórico de Cardona custodia un fondo de 974 negativos con retratos de personas que vivieron en el pueblo durante la Guerra Civil. Este trabajo supone una aproximación al fondo a partir de una búsqueda del contexto de realización; un trabajo archivístico de descripción del fondo, la difusión a través de una exposición y una propuesta de conservación e instalación. [...] Cardona Historical Archive contains a 974 photographic negative stock displaying portraits of local people living in the town during the Civil War. In this MA thesis, the author approximates this stock through (1) researching the elaboration context, (2) a descriptive archival work of the stock, (3) its diffusion through an exhibition, and (4) a conservation and layout proposal. [...]
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2017 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|
6.
|
|
7.
|
621 p, 18.0 MB |
Manual de gestión documental para el Ayuntamiento de León
/
Fernández Suárez, Esperanza ;
Perpinyà i Morera, Remei, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
En este trabajo se exponen las normas y procedimientos para la implantación en el Ayuntamiento de León de un sistema de gestión documental basado en la norma ISO 15489. Se desarrollan los conceptos básicos para la comprensión del manual, los tipos de documentos administrativos, el uso del lenguaje administrativo, los instrumentos, los diagramas, los formularios y la legislación para llevar a la práctica los sistemas de organización de fondos, clasificación, ordenación, valoración y descripción de documentos y los procesos de instalación, transferencias, régimen de acceso al documento, consultas, préstamos y reproducción de documentos en los archivos de gestión de las oficinas. [...] En aquest treball s'exposen les normes i procediments per a la implantació a l'Ajuntament de Lleó d'un sistema de gestió documental basat en la norma ISO 15489. Es desenvolupen els conceptes bàsics per a la comprensió del manual, els tipus de documents administratius, l'ús del llenguatge administratiu, els instruments, els diagrames, els formularis i la legislació per portar a la pràctica els sistemes d'organització de fons, classificació, ordenació, avaluació i descripció de documents, i els processos d'instal·lació, transferència, règim d'accés al document, consultes, préstecs i reproducció de documents en els arxius de gestió de les oficines. [...] In this research they are exposed the norms and procedures in order to introduce a Records Management System based in the ISO 15489 at the Council of León (Spain). They are developed the main concepts for the comprehension of the manual, the types of administrative documents, the use of the administrative language, the instruments, the graphs, the forms and the legislation to lead to the practice the systems of organization of documentary fonds, classification, arrangement, appraisal and description of documents and the processes of installation, transfer, regime of access to the documents, consultation, lending and reproduction of documents at the archives record management of administrative offices. [...]
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2014 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
164 p, 1.6 MB |
L'excel·lència als Serveis d'Arxiu : Estudi sobre la gestió de la qualitat aplicada als serveis d'arxiu municipals
/
Gutiérrez Vicente, Lucía ;
Mauri Martí, Alfred, dir. (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Aquest treball de recerca té l'objectiu d'analitzar i avaluar l'aplicació de la gestió de la qualitat als serveis d'arxiu municipals a través d'analitzar els principals sistemes de gestió de qualitat ISO 9001, EFQM i CAF, els Reglaments d'arxiu i les cartes de serveis. [...] Este trabajo de investigación tiene el objetivo de analizar y evaluar la aplicación de la gestión de la calidad en los servicios de archivo municipales a través de analizar los principales sistemas de gestión de calidad ISO 9001, EFQM y CAF, los Reglamentos de archivo y las cartas de servicios. [...] This research aim to study and evaluate the implementation of the quality management in municipal archive's services when we implement the management systems ISO 9001, EFQM and CAF, Regulations of Archives and User's service charters as tools aid to quality management. [...]
Escola Superior d'Arxivística 2016 Màster Universitari en Arxivística i Gestió de Documents [996]
|
|