Resultados globales: 9 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
24 p, 609.3 KB Estudi amb la tecnologia de l'eye tracking de l'atenció visual dispensada a la publicitat gràfica no comercial : 'Vine a donar sang' / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de la publicitat gràfica és captar i controlar l'atenció visual del subjecte. L'atenció pot ser controlada per factors exògens (característiques de l'estímul) i per factors endògens (característiques de l'observador en relació amb l'estímul). [...]
The objective of graphic advertising is to capture and to control the visual attention of the subject. Attention can be controlled by exogenous factors (characteristics of the stimulus) and by endogenous factors (characteristics of the observer in relation to the stimulus). [...]

2017 - 10.2436/20.3008.01.158
Comunicació (Barcelona), Vol. 34, Num. 2 (Nov 2017) , p. 9-32  
2.
12 p, 708.5 KB ¿Imagen o texto? El poder de captar la atención visual de los elementos gráficos analizado con el Eye tracker / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
S'analitzen, amb la tecnologia Eye Tracking, els efectes de l'atenció visual dispensada sobre el text, l'element gràfic més visual de l'estímul publicitari gràfic, provocats per la incorporació d'una imatge en un estímul. [...]
Se analizan, con la tecnología Eye Tracking, los efectos de la atención visual dispensada sobre el texto, el elemento gráfico más visual del estimulo publicitario gráfico, provocados por la incorporación de una imagen en un estímulo. [...]
The effects of incorporating an image into a graphic advert stimulus are analyzed, with the Eye tracking technology, over visual attention on the most visual element, the text. This investigation is based on different researches that demonstrated the great semantically contribution of images makes them being the most visual element and the most powerful one into attracting visual attention. [...]

2013 - 10.5565/rev/grafica.9
Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 87-98  
3.
12 p, 1.3 MB Impacte visual i fixació ocular de la publicitat no convencional (PNC) televisiva en els joves i en la gent gran / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'objectiu de l'estudi és analitzar l'atenció visual dels subjectes joves i grans mentre visualitzen fragments de programes de televisió on apareixen formats publicitaris no convencionals. Els resultats, analitzats en termes de fixacions oculars i mapes de calor (HeatMap), mostren com els formats estudiats capten la mirada en funció de les seves característiques i de l'edat dels subjectes. [...]
The purpose of this study is to analyze the visual attention of young and older subjects while viewing TV programs snippet showing unconventional advertising formats. The results, analyzed in terms of eye fixations and heat maps, show how formats studied capture the gaze depending on their characteristics and age of the subjects. [...]

2011
Quaderns del CAC, Vol. 14, Núm. 37 (12 2011) , p. 81-92
3 documentos
4.
12 p, 272.2 KB Empirical Validation of the Saliency-based Model of Visual Attention / Ouerhani, Nabil (University of Neuchatel (Suïssa). Institute of Microtechnology) ; Wartburg, Roman von (University of Bern (Suïssa). Department of Neurology) ; Hugli, Heinz (University of Neuchatel (Suïssa). Institute of Microtechnology) ; Müri, René (University of Bern (Suïssa). Department of Neurology)
Visual attention is the ability of the human vision system to detect salient parts of the scene, on which higher vision tasks, such as recognition, can focus. In human vision, it is believed that visual attention is intimately linked to the eye movements and that the fixation points correspond to the location of the salient scene parts. [...]
2004 - 10.5565/rev/elcvia.66
ELCVIA : Electronic Letters on Computer Vision and Image Analysis, V. 3 n. 1 (2004) p. 13-24  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
13 p, 1.1 MB Anàlisi de l'atenció visual de la publicitat no comercial amb la tecnología de l'Eye Tracker : "Vine a donar sang" / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
L'objectiu principal de la recerca és l'anàlisi, amb la tecnologia de l'Eye Tracking, de la optimització gràfica de la campanya del BST per tal d'aconseguir millorar l'atenció visual dels joves universitaris, a partir de la intervenció tant de les variables exògenes (característiques de la campanya) com endògenes (característiques dels subjectes en relació a la donació de sang).
2013
Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans. Barcelona, 5a : 2013
2 documentos
2.
21 p, 1.0 MB ¿Y tú que miras?. Low attention : atención visual a estímulos publicitarios integrados en la pantalla TV / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Desde la atención visual se investigan, entre otros, en qué condiciones estímulos irrelevantes activan la atención involuntaria mediante el fenómeno de la captura atencional y obtienen prioridad atencional. [...]
2011
Reunión Científica sobre Atención. Sevilla, Andalusia, 8a : 2011
2 documentos
3.
1 p, 3.0 MB Do we choose what we look at or it's our brain that chooses? : A cognitive approach to the relation between visual attention and perception based on advertising stimuli / Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
This study questions whether, when talking about graphical stimuli (and in particular, advertisements), attention is above the surface of consciousness that leads to a voluntary perception of the existing stimuli; or if attention is an involuntary process so that we perceive a selection of the stimuli our brain has previously chosen. [...]
2011
Workshop on Embodied, Distributed and Extended Cognition. Universitat Autònoma de Barceona, Bellaterra, 2011
2 documentos

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
375 p, 3.5 MB La naturaleza de la relación entre atención y conciencia / Gutiérrez Echegoyen, Pablo Ernesto ; Quesada, J. Daniel, dir. ; Fernández Prat, Olga, dir.
Aquesta tesi tracta de respondre a la pregunta sobre la naturalesa de la relació entre atenció i consciència, i té l'objectiu específic de determinar, sobre la base de l'anàlisi d'arguments empírics i filosòfics, si hi ha justificació suficient per a pensar que hi ha algun tipus de relació de necessitat i/o suficiència entre atenció i consciència. [...]
La presente tesis trata de responder a la pregunta acerca de la naturaleza de la relación entre atención y conciencia, y tiene el objetivo específico de determinar, sobre la base del análisis de argumentos empíricos y filosóficos, si hay justificación suficiente para pensar que hay algún tipo de relación de necesidad y/o suficiencia entre atención y conciencia. [...]
This dissertation work seeks to answer the question about the nature of the relationship between attention and consciousness. It has the specific objective of considering, based on the analysis of empirical and philosophical arguments, if there is enough justification to think that there is some kind of necessity and/or sufficiency relationship between attention and consciousness. [...]

2021  
2.
54 p, 340.1 KB Análisis instrumental de la imagen en movimiento : ritmo, síncresis y atención visual / Bulcão, Armando ; Rodríguez Bravo, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
El propósito de este trabajo experimental es investigar la relación entre aspectos formales del mensaje audiovisual y procesos perceptivos involucrados en la movilización y manutención de la atención visual del sujeto receptor. [...]
The purpose of this experimental work is to investigate the relationship between formal aspects of the audiovisual message and perceptive processes involved in the mobilization and maintenance of the receiving subject's visual attention. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003
36 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.