Resultats globals: 4 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
4 p, 260.5 KB Consumo mediático en el entorno digital / Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Los avanzados dispositivos electrónicos aparecidos en los últimos tiempos y la consolidación de Internet como una plataforma que brinda múltiples posibilidades de recepción de todo tipo de contenidos han aumentado el interés por el desarrollo de investigaciones sobre consumo mediático en diferentes países. [...]
Revistes ressenyades: Comunicación y Sociedad, Nueva época, Núm. 11 (julio-diciembre de 2008). . Communicare: Revista de Pesquisa, vol. 8, Núm. 2 (segundo semestre de 2008). Revista Brasileira de Ciências da Comunicação, vol. [...]

2009 (Publicaciones internacionales recientes)
Telos : cuadernos de comunicación, tecnología y sociedad, Núm. 80 (Julio - Septiembre 2009) , p. 158-161  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
2.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  
3.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.