1.
|
R@dio y jóvenes, una encrucijada de intereses y expectativas
/
Gutiérrez García, María. (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ;
Monclús Blanco, Belén (Observatori de la Ràdio a Catalunya) ;
Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Ràdio a Catalunya)
El objetivo de este capítulo es, por una parte, analizar la compleja relación del medio radio con los jóvenes de 14 a 24 años en el contexto digital y, por otra, examinar las estrategias implementadas por el sector para afrontar esta crisis. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2014
Audiencias juveniles y cultura digital, 2014, p. 107-123
|
|
2.
|
12 p, 1.1 MB |
Canvis en els hàbits de consum
/
Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els hàbits de consum de l'audiència s'estan transformant gràcies a la portabilitat de les tecnologies de la comunicació i a les xarxes socials, que donen una rellevància més gran al moment i el lloc d'accés, així com també al fet que creem i compartim continguts amb altres persones. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2015-2016, 2017, p. 219-229
|
|
3.
|
11 p, 783.3 KB |
Els sistemes de mesuraments d'audiències
/
Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació i Relacions Internacionals Blanquerna)
Els sistemes de mesurament d'audiències han viscut canvis molt significatius en el bienni 2013-2014. El més representatiu ha estat la transformació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en l'EGM Baròmetre Catalunya, que ha canviat la visualització dels mitjans de proximitat i, per tant, la definició del valor de la publicitat a Catalunya. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Civil i Serra, Marta; Corbella i Cordomí, Joan M.; Ferré Pavia, Carme; Sabaté i Salazar, Joan, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014, 2015, p. 73-83
|
|
4.
|
303 p, 28.2 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014
/
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Corbella, Joan M., ed. ;
Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ;
Sabaté i Salazar, Joan, ed. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)
|
|
5.
|
6 p, 65.8 KB |
Els estudis d'audiència i la seva incidència en el sistema de comunicació
/
Sabaté i Salazar, Joan (Universitat Ramon Llull. Facultat de Comunicació Blanquerna)
Aquest capítol fa referència a la situació actual dels estudis d'audiència en una etapa de profundes transformacions en el panorama dels mitjans i a la necessitat d'establir noves eines d'anàlisi dels usos i de les audiències dels mitjans de comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Moragas i Spà, Miquel de; Civil i Serra, Marta; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; López, Bernat, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010, 2011, p. 363-368
|
|
6.
|
409 p, 2.5 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
|
|
7.
|
7 p, 617.7 KB |
La mesura d'audiències a Catalunya, amb l'entrada a escena del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
/
Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
En aquest article, l'autora situa la posada en marxa del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura en el context dels estudis de mesura d'audiències -a l'Estat espanyol i al nivell local- i de les tendències tècniques a escala internacional. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Moragas i Spà, Mique de; Fernández Alonso, Isabel; Almiron, Núria; Blasco Gil, José Joaquín; Corbella Cordomí, Joan M. Civil i Serra, Marta; Gibert i Fortuny, Oriol, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008, 2009, p. 313-319
|
|
8.
|
6 p, 38.3 KB |
La medición de las audiencias en Cataluña : el Barómetro de la Comunicación y la Cultura
/
Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este capítulo, el autor justifica la creación del Barómetro de la Comunicación y la Cultura, una herramienta que mide las audiencias y los usos de los medios, y la necesidad de facilitar a las empresas, la administración y el país en general un instrumento que recopile la información sobre la especificidad del espacio comunicativo catalán. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 289-293
|
|
9.
|
5 p, 32.3 KB |
La mesura d'audiències a Catalunya : el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura
/
Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest capítol, l'autor justifica la creació del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, una eina que mesura les audiències i els usos dels mitjans, i la necessitat de facilitar a les empreses, l'administració i el país en general un instrument que reculli la informació sobre l'especificitat de l'espai comunicatiu català. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella Cordomí, Joan M.; Civil i Serra, Marta, Gibert i Fortuny, Oriol, eds. (2007): Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB, 2007, p. 287-291
|
|
10.
|
352 p, 1.9 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
Guimerà i Orts, Josep Àngel, ed. ;
Corbella, Joan M. , ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
|
|