Results overview: Found 4 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Articles 3 records found  
1.
9 p, 552.0 KB Comunicaciónn organizacional en clave sonora : el caso de 'Blink', los podcast de BBVA / Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La inclusión de podcasts en la estrategia comunicativa de las organizaciones es un fenómeno emergente, pues las empresas y las instituciones que confían en el audio branding para conectar con sus públicos saben que el sonido es una herramienta eficaz para transmitir sus activos inmateriales. [...]
The inclusion of podcasts in the communication strategy of organizations is an emerging phenomenon. There are many companies that rely on audio branding to connect with their audiences, and they know how sound could be an effective tool to communicate their intangible values. [...]

2019 - 10.3145/epi.2019.sep.11
El Profesional de la información, Vol. 28, Num. 5 (2019) , p. 1-9  
2.
24 p, 200.9 KB Modelos emergentes de sostenibilidad de procomunes audiovisuales / Berlinguer, Marco (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Martínez Moreno, Ruben (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Fuster Morell, Mayo, 1975- (Harvard University. Berkman Center for Internet and Society) ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Este articulo afronta un fenómeno emergente caracterizado por el continuo cambio y experimentación: la creación colaborativa y procomún de contenidos audiovisuales online. El análisis se centra en extraer cuales son los modelos de sostenibilidad de la creación colaborativa online. [...]
This paper addresses an emerging phenomenon characterized by continuous change and experimentation: the collaborative commons creation of audiovisual content online. The analysis wants to focus on models of sustainability of collaborative online creation, paying particular attention to the use of diferent forms of advertising. [...]

2013
Teknokultura, Vol. 10 Núm. 1 (2013) , p. 131-153  
3.
11 p, 269.0 KB Aplicaciones móviles radiofónicas : adaptando las especificidades de los dispositivos avanzados a la distribución de los contenidos sonoros / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier Universitat Autònoma de Barcelona ; Monclús Blanco, Belén Universitat Autònoma de Barcelona ; Gutiérrez García, M. Universitat Autònoma de Barcelona ; Martí, Josep Maria, Universitat Autònoma de Barcelona 1950-
Las características tecnológicas de los dispositivos móviles pueden aplicarse al diseño de productos comunicativos innovadores y también para ofrecer nuevos servicios a los consumidores de medios. [...]
The technological features of mobile devices can be linked to the innovative design of some gadgets and also, the offer of new services to media consumers. Nowadays, freed from the constraints imposed by the limited radio spectrum, the radio landscape can multiply its content coming through the net, both live and on demand. [...]

2017
Revista de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación, Vol. 4, Num. 7 (2017) , p. 29-39  

Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
24 p, 875.4 KB Audio description in 360º videos. Results from usability tests / Fidyka, Anita (Universitat Autònoma de Barcelona)
2019
Media for All International Conference. Estocolm, 8th : 2019  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.