Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
26 p, 2.9 MB ¿Qué ciencias se enseñan y cómo se hace en las aulas de educación infantil? : La visión de los maestros en formación inicial / Cantó Doménech, José (Universitat de València) ; De Pro Bueno, Antonio (Universidad de Murcia) ; Solbes Matarredona, Jordi (Universitat de València)
Los conocimientos científicos están presentes en los currículos de todos los niveles educativos. Sin embargo, son pocas las investigaciones orientadas a saber qué contenidos se enseñan, cómo lo hacen, qué aprende el alumnado… en la etapa de educación infantil. [...]
Els coneixements científics estan presents en els currículums de tots els nivells educatius. No obstant això, són poques les recerques orientades a saber què continguts s'ensenyen, com ho fan, què aprèn l'alumnat… en l'etapa d'educació infantil. [...]
Science teaching is present in curriculums at all levels of education. However, little research has been done into what contents are taught, how they are taught and what the pupils actually learn at the pre-primary stage. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1870
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 25-50 (Investigaciones Didácticas)  
2.
19 p, 3.9 MB Language Learning through Tasks in a CLIL Science Classroom / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Sánchez Sola, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
This paper presents the results of a pre-experimental study into language learning in inclusive Content and Language Integrated Learning (CLIL) classrooms at secondary school, in which Science content was taught in English. [...]
Este trabajo presenta los resultados de un estudio pre-experimental sobre aprendizajes lingüísticos en aulas inclusivas de Aprendizaje Integrado de Contenidos y Lengua (AICLE) de secundaria, donde se impartieron contenidos de Ciencias Naturales (CN) en inglés, en una experiencia pedagógica de cuatro semanas de duración, cuya principal opción didáctica fue la realización de tareas en díadas de aprendices. [...]

2009
Porta Linguarum, Núm. 11 (2009) , p. 65-83  
3.
4 p, 196.3 KB Diferents maneres de mirar el món : la descripció a l'aula de ciències / Civil Sirera, Regina (Escola Sadako (Barcelona, Catalunya)) ; Marzábal Blancafort, Ainoa (Escola Sadako (Barcelona, Catalunya))
Presentem una activitat d'aula per treballar la descripció des de diferents disciplines científiques amb l'objectiu de reforçar el domini d'aquesta habilitat cognitivolingüística per aprendre ciència a través del llenguatge, alhora que es fa adonar l'alumnat que hi ha diferents maneres de mirar el món.
2009 - 10.5565/rev/ciencies.190
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 14 (2009) p. 21-24  
4.
5 p, 44.5 KB Experimentant els avantatges del treball en grup del professorat / Plarromaní, Anna M. ; Puigvert Masó, Maria del Tura ; Reina, Roser
La constitució d'un grup de treball estable entre professors especialistes permet introduir innovacions en la pràctica docent de manera eficaç. La cooperació entre centres propers per realitzar activitats experimentals de llarg abast resol molts dels problemes de caràcter pràctic que sorgeixen en els centres de secundària.
2009 - 10.5565/rev/ciencies.200
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 13 (2009) p. 29-33  
5.
3 p, 31.6 KB L'aula de ciències de secundària : de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement (TAC), dels continguts a les competències / Domènech, Mariona
La utilització de les tecnologies de la informació i la comunicació és en l'actualitat un element essencial en l'adquisició de competències per part dels estudiants. Es tracta, en essència, de competències per convertir la informació en coneixement eficaç per guiar les accions, la qual cosa significa passar de les TIC (informació) a les TAC (coneixement).
2008 - 10.5565/rev/ciencies.220
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 11 (2008) p. 20-22  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
5.2 MB ¿Qué enseñamos cuando enseñamos poesía? Un estudio de caso de la interacción didáctica y las actividades de aula en la educación secundaria chilena (o el qué, el cómo y el quién de la formación lectora en poesía) / Asfura Insunza, Eduardo Adolfo ; Real Mercadal, Neus, dir. ; Margalló González, Ana María, dir.
El propòsit d'aquesta tesi ha estat analitzar l'ensenyament de la poesia a l'educació secundària xilena, des de la interacció didàctica de professors i estudiants al voltant de les activitats d'aula. [...]
La presente tesis ha tenido como propósito analizar la enseñanza de la poesía en la educación secundaria chilena, desde la interacción didáctica de profesores y estudiantes en torno a las actividades de aula. [...]
The purpose of this thesis has been to analyze the teaching of poetry in chilean secondary education, from the didactic interaction of teachers and students around classroom activities. Thus, the aim has been to contribute to the training of poetry readers in the Language and Literature class, from an approach that reveals the links between discursive practices and the didactic proposals put into play in the interaction, with a special interest in the what, how and who of said interaction. [...]

2023  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.