Resultados globales: 18 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 7 registros
Libros y colecciones, Encontrados 6 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
5 p, 1.5 MB Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercusions en els centres d'autoaprenentatge / Ferran, Francesc ; Massot, Margarida
1996
Llengua i ús, Núm. 6 (1996) , p. 43-47  
2.
14 p, 80.4 KB La formació psicológica i metodológica de l'aprenent en els centres d'autoaprenentatge. / Victori Blaya, Mia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
L’objectiu d’un centre d’autoaprenentatge és oferir recursos i mitjans perquè l’aprenent pugui aprendre una llengua d’una manera més autònoma. En conseqüència, els centres també poden tenir com a objectiu que l’aprenent esdevingui autònom, però a la pràctica aquest objectiu moltes vegades no s’assoleix. [...]
2004
Llengua i ús, Núm. 31 (2004) , p. 36-40  
3.
4 p, 421.7 KB Recursos de ciències al portal edu365.com / Abad Roses, M. Lluïsa
El portal educatiu edu365. com ofereix a la comunitat educativa recursos que potencien l’autoaprenentatge i afavoreixen el treball col·laboratiu. Es tracta d’una bona col·lecció de materials instructius, accés a enciclopèdies i diaris per a estudiants, espai a la xarxa per publicar treballs, canals de comunicació com el servei de consultoria, el correu electrònic i els xats i la possibilitat de formar grups de treball virtuals a través d’educampus.
2006
Ciències: revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 23-26  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 7 registros  
1.
6 p, 57.9 KB L’autoaprenentatge : un mètode de millora en l’adquisició d’habilitats? / Nebot-Cegarra, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina. Departament de Ciències Morfològiques) ; Nebot-Bergua, Carlos (Universitat de Barcelona. Escola Universitària d’Infermeria Sant Joan de Déu)
L’objectiu d’aquest treball és valorar la influència de l’autoaprenentatge en l’adquisició d’habilitats durant la pràctica d’anatomia de la Cavitat peritoneal. En aquesta pràctica, pràctica pilot de l’experiència, els alumnes disposaven de l’ajuda d’un guió i la tutela d’un professor i en l’examen pràctic havien de demostrar el grau de capacitació per localitzar òrgans i espais a l’interior de l’abdomen de cadàvers humans. [...]
The aim of this work is to evaluate the influence of the self-learning on the acquisition of skills in the practice of the “Peritoneal cavity”. In this pilot practice, the students had the help of a guide and a tutor teacher. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
10 p, 1.3 MB Creació d’un lloc web destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / Mota Gorriz, Carme de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres. Departament de Filologia Espanyola i Teoria de la Literatura) ; Rovira, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Lletres)
Amb el desenvolupament d’un lloc web destinat a la prosòdia es pretén posar a l’abast de l’estudiant recursos que facilitin l'aprenentatge autònom. La finalitat del projecte és crear a la xarxa un lloc teòricopràctic interactiu i multimèdia on l'interessat pugui realitzar l’aprenentatge de la prosòdia (amb informació, bibliografia, enllaços, documents d'imatge i so analitzats i comentats, exercicis i proves d'autoavaluació). [...]
With the development of a website about prosody, we shall provide resources to the student who is learning autonomously. The objective of the project is to create a theoretical and practical website, interactive and multimedia, where the student can learn prosody (with information, bibliography, links, images and sounds with comments and analysis, exercises and self-evaluation tests). [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
6 p, 441.6 KB Experiència recent en l’adaptació de la Bioquímica general de medicina a l’Espai Europeu d’Educació Superior / Claro Izaguirre, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Ortiz de Pablo, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular)
La Bioquímica és una materia anual del 1er any de Medicina, on els curs 2006-2007 hem tingut 431 alumnes matriculats. Els professors del 2n quatrimestre de la matèria, dedicat a l'estudi del metabolisme, hem endegat un pla per potenciar l'aprenentatge basat en l'estudiant, una de les accions proposades a la declaració de Glasgow de la EUA. [...]
Biochemistry is a 1st year, 2-semester compulsory subject in the UAB Medical School syllabus, where 431 students were enrolled during the course 2006-2007. The lecturers in charge of the 2nd semester, which deals with the study of metabolism, have started a new teaching plan paying more attention to active student learning, one of the items stressed in the Glasgow declaration of the EUA. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
7 p, 51.5 KB Guia d’estudi de l’assignatura política financera de l’empresa / Menéndez Plans, Carlota (Universitat Autònoma de Barcelona. Economia de l’Empresa) ; Orgaz Guerrero, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Economia de l’Empresa)
L'objectiu de la nostra participació en les Jornades d'Innovació Docent és donar a conèixer la guia d'estudi que hem elaborat per a l'assignatura de Política Financera de l'Empresa. Volem transmetre com és la nostra guia i quina implementació farem. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
5.
8 p, 536.9 KB Autoaprenentatge i autoavaluació en el reconeixement de minerals i de jaciments (Geologia) / Corbella i Cordomí, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Cardellach López, Esteve
Hem emprat l’eina d’autoavaluació del Campus Virtual en dues assignatures de la llicenciatura de Geologia relacionades amb minerals, amb la idea de reforçar l’aprenentatge de la part més teòrica en una i la part més pràctica l’altra. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
6.
7 p, 262.1 KB Instruments de síntesi i integració : guia per a l’elaboració de l’anamnesi i l’informe / Navarro Ruiz, M. Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament Filologia Catalana) ; Hernàndez Encuentra, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; San Martin Martínez, Conchi (Universitat de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica)
Per tal d’escollir un eix temàtic hem revisat base que sustenta el nostre treball i que detallem a continuació: (1)Creiem que el procés de canvi impulsat per l’IDES exigeix un canvi en les estratègies d’ensenyament aprenentatge, és per això que presentem una guia que pot servir com a un instrument de síntesi de diferents assignatures cursades al llarg de la diplomatura. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  
7.
4 p, 48.2 KB Renovació dels mètodes docents en biologia animal i vegetal : adequació a l’espai europeu d’educació superior / Carrassón López de Letona, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Des de les Unitats de Zoologia i Botànica s’imparteix l’assignatura Biologia Animal i Vegetal (BAV) en la llicenciatura de Veterinària, amb una metodologia docent basada majoritàriament en la classe magistral. [...]
2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 6 registros  
1.
15 p, 239.0 KB Pla general de la col·lecció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2013  
2.
12 p, 163.3 KB Curs interactiu i multimèdia destinat a l'aprenentatge autònom de la prosòdia / de-la-Mota, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Marquina, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Rovira, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Atès el pes de la tecnologia de la informació i la comunicació en la societat actual i el procés d'adaptació dels estudis a l'espai europeu d'educació superior en el qual són immerses les universitats, es fan necessàries noves vies d'aprenentatge, que facin possible tant l'estudi autònom com el tractament dels temes en entorns bimodals basats en la semipresencialitat. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 225-236
4 documentos
3.
12 p, 122.3 KB Ús del fons virtual BREVIA als estudis de Publicitat i Relacions Públiques / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es presenta la construcció d'una plataforma digital per facilitar l'ensenyament dels estudiants de la prova pilot de Publicitat i Relacions Públiques. Aquesta plataforma es constitueix com la Biblioteca de Recursos Virtuals que els alumnes poden fer servir al llarg de tots els estudis. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 75-86
4 documentos
4.
12 p, 1.5 MB Informatització i digitalització de casos de necròpsia reals com a base de l'autoaprenentatge en patologia veterinària / Marco Valle, Alberto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Es descriu breument el procediment pel qual a partir dels casos de necròpsia remesos a un servei de diagnòstic públic de patologia veterinària es programa: 1. Un mòdul de pràctiques de necròpsia amb casos reals. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 155-166
4 documentos
5.
6 p, 1.4 MB Elaboració d'un atles fotogràfic per a l'autoaprenentatge de l'anatomia del ratolí / Ruberte París, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Carretero, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Navarro, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Nacher García, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Ramos, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; López-Luppo, Mariana (Centre de Biotecnologia Animal i Teràpia Gènica. Unitat d'Anàlisi Morfològica) ; Melgarejo, Verònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Mendes, Luisa (Universidade Nova de Lisboa. Departament d'Anatomia) ; Espada, Ivonne (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La versemblança del genoma del ratolí i de l'home, com també el desenvolupament de les tècniques de mutagènesi, han convertit el ratolí en l'eina bàsica de recerca preclínica destinada a la comprensió de la fisiopatologia i el tractament de les malalties humanes. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 137-142
4 documentos
6.
8 p, 1.4 MB Renovació dels mètodes docents en biologia animal i vegetal : adequació a l'EEES / Carrassón, Maite Rita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, Biologia Vegetal i Ecologia) ; García del Pino, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Les assignatures de primer cicle Biologia Animal i Vegetal (BAV), de la llicenciatura de Veterinària, Biologia III: la Vida Animal, de la llicenciatura de Ciències Ambientals, i BAV, de la llicenciatura de Biotecnologia, s'impartien fins al curs 2004-2005 amb una metodologia docent basada majoritàriament en la classe magistral. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 93-100
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
27 p, 823.9 KB Aproximación a los estudios de la lengua japonesa : métodos de aprendizaje de kanji japoneses de nivel intermedio / Català Perelló, Marina ; Shiraishi, Minoru, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Para los alumnos de japonés, llega un punto en el que deben superar unos niveles de aprendizaje en todos los ámbitos de la lengua japonesa. Los kanji forman una parte importante del aprendizaje del idioma pero la búsqueda de materiales adecuados a su nivel y a sus necesidades puede ser difícil. [...]
Per als alumnes de japonès, arriba un punt en el qual han de superar uns nivells d'aprenentatge a tots els àmbits de la llengua japonesa. Els kanji formen una part important de l'aprenentatge de l'idioma però la recerca de materials adients al seu nivell i a les seves necessitats pot ser difícil. [...]
There comes a point in learning when those who study Japanese want to overcome the knowledge of the language at all levels. Kanji are an important part of the Japanese language, but finding resources that are appropriate to their own level and needs can be difficult. [...]

2016
Estudis d'Àsia Oriental [842]  
2.
91 p, 3.2 MB Desarrollo del nuevo karat Starter Kit / Ming Martínez, Carlos ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se desarrolla en el marco de un convenio entre la UAB y la empresa UNIT4 en las oficinas de UNIT4 Ibérica en Barberà del Vallès. El objetivo del proyecto es crear una nueva herramienta, denominada karat Starter Kit Reloaded, que sirva de autoformación y demostración de la plataforma de desarrollo propia utilizada en la empresa (karat) reforzando los puntos débiles de la anterior y manteniendo los puntos fuertes de los que ya disponía.
El projecte es desenvolupa en el marc d'un conveni entre la UAB i l'empresa UNIT4 en les oficines de UNIT4 Ibérica a Barberà del Vallès. L'objectiu del projecte és crear una nova eina, anomenada karat Starter Kit Reloaded, d'autoformació i demostració de la plataforma de desenvolupament pròpia utilitzada per l'empresa (karat) reforçant els punts febles de l'anterior i mantenint els punts forts de què ja disposava.
The project is developed under an agreement between the UAB and the company UNIT4 at UNIT4 Iberica's offices at Barberà del Vallès. The project's goal is to create a new self-formation and demonstration tool, called karat Starter Kit Reloaded, for karat platform strengthening the weak points of the current one, and maintaining the strengths that it already has.

2012  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.