Resultats globals: 9 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Fons personals i institucionals, 2 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
2 p, 135.1 KB Perill: vianants i conductors enganxats al mòbil / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1401 (10 d'octubre de 2014) , p. 30-31  
2.
10 p, 36.9 KB Noves estratègies per a velles misèries. Un estudi de cas : acció sindical i externalització en la indústria auxiliar de l'automòbil al Baix Llobregat / Llorens Serrano, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Mora Malo, Enrico (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
El discurso hegemónico sobre externalización es frecuentemente un discurso centrado en los éxitos que suponen los cambios en la organización de la producción. Nosotros nos preguntamos si detrás de la externalización de la producción, distribución y/o comercialización, lo que se esconde no es precisamente la externalización de las relaciones laborales. [...]
The hegemonic speach about externalization is a spech usually focus on the successes that changes in organization of production carry out. We ask ourselves if behind the externalization of production, distribution and/or trade, there is something hidden which is not necessarily the labour relations. [...]

2001
Revista catalana de sociologia, Núm. 15 (Setembre 2001) , p. 107-116  
3.
19 p, 98.7 KB Los valores sociales en los spots de automóviles emitidos en España en 2006 / Rausell Köster, Claudia ; Blázquez Álvarez, David ; García Escrivà, Vicente ; Frau Marhuenda, Carlos ; Segarra Saavedra, Jesús
El presente artículo consiste en un análisis de contenido centrado en los valores sociales que vehiculan los spots de automóviles emitidos en las cadenas generalistas españolas de televisión de ámbito nacional durante el año 2006. [...]
This article is a content analysis of the social values present in the car commercials broadcasted on Spain's national television channels in 2006. Among the outstanding values attributed to the product are its low price, safety and speed. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 38 (2009) p. 199-217  
4.
3 p, 101.2 KB Notícia de la Conference on National and Regional Development in the Mediterranean Basin (Durham, 13-17 de abril de 1982) / Garcia-Ramon, Maria Dolores 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Dos profesores del departamento asistieron a esta conferencia en la que se debatieron diferentes temas relacionados con la "región" mediterránea. Fue organizada por Ray Hudson y Jim Lewis del Department of Geography de la University of Durham (Inglaterra) con la colaboración de The Centre for Middle Eastern B Islamic Studies, The Regional Science Association, The Social Science Research Council y la Uniuersity of Durham. [...]
1982
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 1 (1982) p. 161-163  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
15 p, 7.7 MB Estudi i implementació del procés digital d'una reserva i compra en el sector automobilístic / Andión Sesé, Núria ; Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui en dia les compres en línia són un aspecte imprescindible tant per les empreses com per particulars. Gràcies a l'evolució constant de les TIC, aquest sistema de venda ha crescut enormement, arribant inclús al sector de l'automòbil. [...]
Nowadays, online shopping is an essential aspect for both companies and individuals. Due to the constant evolution of ICT, this system of selling has grown enormously, reaching even the automobile sector. [...]
Hoy en día, las compras en línea son un aspecto imprescindible tanto para las empresas como para los particulares. Gracias a la evolución constante de las TIC, este sistema de venta ha crecido enormemente, llegando incluso al sector del automóvil. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
51 p, 2.1 MB L'eficàcia del product placement en contingut cinematogràfic : cas aplicat al sector automobilístic / Vila Pujolràs, Irene ; Gutiérrez, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El product placement és una tècnica publicitària que actualment s'ha potenciat degut als canvis que ha patit el sector de la comunicació i el consum de mitjans. Aquesta investigació estudia l'eficàcia d'aquesta pràctica en quant a la comunicació de valors aplicat al sector automobilístic. [...]
El product placement es una técnica publicitaria que actualmente se ha potenciado debido a los cambios que ha sufrido el sector de la comunicación y el consumo de medios. Esta investigación estudia la eficacia de esta práctica en cuanto a la comunicación de valores aplicado al sector automovilístico. [...]
Product placement is an advertising technique that has currently been promoted due to the changes suffered by the sector of communication & media consumption. This research investigates the effect of this practice on the communication of values applied to the automotive industry. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
191 p, 29.8 MB Copywriting : Análisis de la redacción publicitaria en anuncios gráficos del sector del automóvil antes y después de la crisis / Martín Alaran, Maria Carmen ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El propòsit del treball és abordar les Claus de la redacció publicitària des del punt de vista evolutiu, es a dir, estudiant el seu comportament tant en un context com en estil, assumint com a element pertorbador la Crisi Econòmica Espanyola. [...]
El propósito del trabajo es abordar las claves de la redacción publicitaria desde un punto de vista evolutivo, es decir, estudiando su comportamiento tanto en contexto como en estilo. Asumiento como elemento perturbador la Crisis Económica Española. [...]
The purpose of this paper is to address the key copywriting from an evolutionary point of view, studying the behavior of both context and style , assuming the Spanish Economic Crisis as a disturbing element. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Fons personals i institucionals 2 registres trobats  
1.
3 p, 826.4 KB Fax de Pere Pascual a Montse Ruiz (RACC), adjuntant còpia de la Inspecció Tècnica de Vehicles / Pascual, Pedro, 1934-2006
2 novembre 1997  
 Accés restringit a la UAB
2.
3 p, 958.7 KB Fax de Pere Pascual a Núria Vilallonga (RACC), adjuntant rebut de l'assegurança de l'automòbil i la Inspecció Tècnica de Vehicles / Pascual, Pedro, 1934-2006
13 novembre 1997  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.