Resultats globals: 44 registres trobats en 0.04 segons.
Articles, 1 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 29 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 10 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 1.3 MB El sistema de producción flexible, el Just-In-Time y la transformación espacial : Las empresas del automóbil en España / Pallares-Barbera, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
1997
Boletín de la Asociación de Geógrafos Españoles, N. 24 (1997) , p. 53-72  

Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
26 p, 20.5 MB D'Ascanio
Barcelona : Producciones Violetas (1985-)  
2.
20 p, 1.8 MB CSR report / Régie nationale des usines Renault
[S. l.] : Renault , [200-?]-
3 documents

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
5 p, 7.8 MB Real Cedula de S. M. y Señores del Consejo, mandando observar el Decreto inserto por el qual se prohibe el uso de Coches y Carruages de rua y de recreo, sin permiso del Gobierno, que lo concederá en los casos y baxo el servicio anual que se expresa / Espanya ; Ferran VII, 1784-1833 rei d'Espanya ; Garro y Arizcun, Nicolás Ambrosio de, 1747-1825 marqués de Hormazas ; Varea, Esteban ; Espanya. Monarca (1808 : Ferran VII) ; Imprenta Real (Sevilla) impr
Cèdula Reial per la que es prohibeix l'ús de cotxes i carruatges que no tenen permís del Govern, que només els hi concederà sota el servei anual. .
Sevilla : en la Imprenta Real, 1809  
2.
94 p, 3.1 MB Fuel consumption and emission values for traffic models / McGill, R. 1943- (Ralph Norman) ; Estats Units d'Amèrica. Federal Highway Administration ; Oak Ridge National Laboratory
McLean, Va. : National Technical Information Service, 1985  
 Accés restringit a la UAB

Documents de recerca 29 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
131 p, 19.4 MB On building end-to-end driving models through imitation learning / Codevilla Moraes, Felipe ; López Peña, Antonio M., (Antonio Manuel) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Els vehicles autònoms es consideren ara com a actius assegurats en el futur. Literalment, tots els marcadors d'automòbils rellevants es troben en una cursa per produir vehicles totalment autònoms. [...]
Autonomous vehicles are now considered as an assured asset in the future. Literally, all the relevant car-markers are now in a race to produce fully autonomous vehicles. These car-makers usually make use of modular pipelines for designing autonomous vehicles. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
122 p, 3.3 MB Behavior understanding of vulnerable road users by 2D pose estimation / Fang, Zhijie ; López Peña, Antonio M., (Antonio Manuel) dir. ; Vázquez Bermúdez, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Anticipar les intencions dels usuaris vulnerables (VRU, per les sigles en anglès), com a vianants i ciclistes, pot ser crític per a una conducció segura i confortable. Aquest és el cas quan condueix una persona i, per tant, aquestes intencions també s'han de tenir en compte pels sistemes que brinden qualsevol nivell d'assistència a la conducció, és a dir, des dels sistemes avançats d'assistència al conductor (ADAS, en anglès) fins als vehicles totalment autònoms (AVs, en anglès). [...]
Anticipating the intentions of vulnerable road users (VRUs) such as pedestrians and cyclists can be critical for performing safe and comfortable driving maneuvers. This is the case for human driving and, therefore, should be taken into account by systems providing any level of driving assistance, i. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
3.
87 p, 4.7 MB Audi i BMW : anàlisi de marca i percepció visual dels consumidors / Segura Divisón, Marta ; Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG tractarà d'investigar si els consumidors perceben i reben la mateixa informació i valors que les marques volen comunicar amb la seva imatge de marca i els seus spots.
Este TFG intentará investigar si los consumidores perciben y reciben la misma información y valores que las marcas quieren comunicar amb su imagen de marca y con sus spots.
This TFG wants to discover if the consumers receive and perceive the same information and values that the brands want to communicate with his brand image and with his spots.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
363 p, 6.7 MB Anàlisi de la gestió del transport privat en un pol de coneixement metropolità : el cas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Requena Valiente, Rafael ; Miralles-Guasch, Carme, 1961-, dir. ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- , (Antoni Francesc) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
La gestió de l'aparcament és un element clau en el paradigma de la mobilitat sostenible. En aquesta recerca, partint de les fonts d'informació disponibles, tant quantitatives com qualitatives, es diagnostica el model de mobilitat de la UAB i la manera en què la política d'aparcament el condiciona. [...]
Parking management is a key element in the sustainable mobility paradigm. In this research, starting from available information sources, whether quantitative or qualitative, mobility pattern in UAB and the way it is conditioned by parking policy, are diagnosed. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
5.
104 p, 4.8 MB Antenna validation Laboratory Startup / Amurrio González, Andoni ; López Vicario, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Gil Ferras, Alberto ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La validació dels components de qualsevol projecte és fonamental per garantir el compliment dels requisits establerts. Actualment dins de SEAT SA és el proveïdor que realitza aquesta validació, sense que un cop adquirits els components es torni a comprovar que es compleixen les especificacions. [...]
La validación de los componentes de cualquier proyecto es fundamental para garantizar el cumplimiento de los requerimientos establecidos. Actualmente detro de SEAT SA es el proveedor quien realiza esta validación, sin que una vez adquiridos los componentes se vuelva a comprobar que se cumplen con las especificaciones. [...]
In any project, component validation is essential in order to guarantee the fulfillment of the specified requirements. Nowadays in SEAT SA, it is the component provider who makes this validation, without checking they fulfill the requirements anymore once obtained. [...]

2016  
6.
31 p, 471.9 KB Improving automobile insurance ratemaking using telematics : incorporating mileage and driver behaviour data / Ayuso, Mercedes ; Guillén, Montserrat ; Nielsen, Jens Perch ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
We show how data collected from a GPS device can be incorporated in motor insurance ratemaking. The calculation of premium rates based upon driver behaviour represents an opportunity for the insurance sector. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2016 (XREAP ; 2016-08)  
7.
99 p, 2.4 MB Audio branding de las marcas automovilísticas en ámbito estatal / Moreno Muñoz, Marina ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Investigació de camp amb la que es pretén analitzar la situació del audio branding a Espanya al sector automobilístic. Estudi realitzat amb els models de cotxes més venuts al país en l'any 20015. [...]
Investigación de campo con la que se pretende analizar la situación del audio branding en España en el sector automovilístico. Estudio realizado con los modelos de coches más vendidos en el país en el año 2015. [...]
Research witch it aims to analyse the situation of the audio branding of car brands in Spain. This research is made with the car models that were best sellers in the country in 2015. It is aimed to understand the brand positioning trough sound communication, as well as its awareness. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
44 p, 734.5 KB Changes in fuel economy : an analysis of the Spanish car market / Matas i Prat, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Raymond Bara, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Dominguez, Andres (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
This paper estimates the role that technological change and car characteristics have played in the rate of fuel consumption of vehicles over time. Using data from the Spanish car market from 1988 to 2013, we estimate a reduced form equation that relates fuel consumption with a set of car characteristics. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada 2016 (Document de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; 1608)  
9.
100 p, 4.9 MB Human-machine interface for industrial vehicles / Ametller Navas, Eduard ; Pagès Cisa, David ; Aubert, Jordi ; Oliver Malagelada, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El món de l'automoció és un sector clau dins de la indústria, tant en el nostre país com en l'àmbit global. En els últims anys, l'electrònica ha anat agafant un major protagonisme i s'ha realitzat un gran procés d'estandardització per garantir la seguretat dels usuaris. [...]
El mundo de la automoción es un sector clave dentro de la industria, tanto de nuestro país como en el ámbito global. En los últimos años, la electrónica ha ido tomando mayor protagonismo, y se ha realizado un gran proceso de estandarización para garantizar la seguridad de los usuarios. [...]
The automotive world is a key sector inside the industry, both in our country and in the global scope. In the last years, the electronics has been taking prominence and a great standardization process has been done to ensure the safety of users. [...]

2016  
10.
38 p, 1.2 MB Publicitat informativa vs. publicitat persuasiva dels automòbils / Aumatell Tió, Meritxell ; Olivella, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Dia a dia podem veure una gran varietat d'anuncis de cotxes a la televisió, però a pocs d'ells prestem atenció i encara menys ens parem a pensar en les empreses que hi ha el darrera. Si ens centrem més concretament en un tipus d'anuncis, per exemple, el dels automòbils, que és un producte que està a la seva etapa de maduresa, i que per tant, és un producte conegut per el mercat i ja no cal informar per donar-lo a conèixer. [...]
2015
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents

Documents de recerca : 29 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 10 registres trobats  
1.
Ressons : després de la fàbrica / Araüna, Núria ; Toledano, Julio ; Rossi, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat ; Máster en Teoría y Práctica del Documental Creativo (10è : 2007-2008 : Bellaterra, Catalunya)
Ressons : després de la fàbrica (Documental)
2008 (Màster en Teoria i Pràctica del Documental Creatiu)  
2.
3.0 KB La indústria de l'automòbil / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2001  
3.
Bob Garfield's Ad-thropology / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?]

Hai Karate aftershave -- Ambush calogne -- Chef Boy-ar-dee-- Jello Whip 'n chill -- Joy (Eddie Lambert, Mary Tyler Moore, Dick Van Dyke) -- Chevrolet (Fred MacMurray) -- Spring cigarettes -- Little hostess buffet -- Milton Bradley games -- Uncle Ben's quick rice -- Virginia slims cigarettes -- Diet Rite coke -- O.B. tampons -- Rive gauche cologne and Mascara -- Peter Jackson cigarettes -- DuMaurier cigarettes -- L&M cigarettes -- True cigarettes -- Fanta -- Reingold beer -- Mustang Ford (McLean Stevenson) -- Black label beer -- Colt 45 beer -- Kennedy for president -- Goldwater for president.  

4.
Bob Garfield's whoa, man, flashbacks! / Garfield, Bob ; London International Advertising Awards
New York : London International Advertising Awards , [199-?]

Chef Boy-ar-dee -- Salem cigarettes -- Mattel Vrroom bicycles -- Jingle jump toy -- Happy soup -- Hormel tender chunk ham -- Firebrand beef strips -- Feel free soda -- King cola -- Viewmaster -- Nifty pushbutton binder -- National semiconductor Adversary game (Home version of "Pong") -- Titanic board game -- "Balance of Power" game -- Talking shrinkin' violette doll -- Labatt's 50 ale -- Farmers Insurance (Jack Benny, Dennis Day, Ed McMann in a parody of Peter, Paul and Mary) -- 7 up Cola -- Icee drink -- On the wind cologne -- Yardley Oh! de London cologne -- Hazel Bishop cosmetics -- Style Lite hairspray -- Pontiac -- Rambler -- Corvair.  

5.
2000 Winners / London International Advertising Awards (15è : 2000 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

Mercedes-Benz E-Class ; Visa ; Molson Canadian Beer ; Mt. Dew ; Bahlsen Hit ; New York Times ; Salon Selectives ; Cheese ; Discover Card ; Cybercash ; E_Trade ; Tabasco ; Whirlpool ; Hanna Shoe Polish ; FedEx ; Mental Health Awareness ; SBS Television ; Ford Motor Company ; Hamlet Cigars ; Supercoat Dog Food ; Manix Condoms ; SWR Television ; McDonald's ; Officeworks Superstores ; Toyota Tundra ; Zurich Insurance ; Wyndham Hotels ; Cantel AT&T ; Type.  

6.
2001 Television cinema winners / London International Advertising Awards (16è : 2001 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

Budweiser ; Serta ; Levis ; Volkswagen Passat ; Pirelli ; Charles Schwab ; Heineken ; Pepsi ; Snickers ; The Economist ; Dannon La Crème ; Traffic Accident Commission ; Nike ; Amazon.com ; TDK ; Nedbank Golf Challenge ; Sampo/Washing Machine ; Duracell ; University of the Incarnate Word ; Fox Sports ; Energi E2 ; Florida Department of Health ; Gauloises ; Cat Chow ; Cottons Tampons ; Special Olympics ; Odissey Putters ; Cingular ; Mercedes-Benz ; Airbus ; Celebrations ; Don't drink and drive ; John West-Salmon.  

7.
1999 Winners / London International Advertising Awards (14è : 1999 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

First Union Bank ; Lipton ; Audi ; Ameritrade ; Guinness ; Pepsi ; Cracker JKack ; Applebox ; Salon Selectives ; Diary Management/Cheese ; Florida Health ; Sony ; Kraft ; Direct TV ; Ace Detergent ; Heineken ; Insurance Corp. of British Columbia ; Volkswagen Jetta ; ACER Computers ; Foxwoods Resort Casino ; Gauloises ; Tulipan Condoms ; Help the aged ; Sony PalyStation ; McDonald's ; Liceo Cultural Británico ; GAP ; Gresham ; Qantas ; Nightbus ; Yellow Pages ; Nike ; Top Driver ; The Independent.  

8.
2003 Winners / London International Advertising Awards (18è : 2003 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

Microsoft ; The St. Paul ; Levi's ; Honda Accord ; Visa ; Bud Light ; United Nations Foundation ; Renault ; Cheese ; LendingTree.com ; Sony ; X-Box ; SWR ; Berliner Zeitung ; YtravelMate C100 Convertible Tablet PC ; Nike ; Manix Gel Lubricant ; Drug awareness ; McDonald's ; FedEx ; Mountain Dew ; Adidas ; SMS ; Coca-Cola ; Volkswagen of America.  

9.
1998 Winners / London International Advertising Awards (13è : 1998 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

5FM Music Radio ; Volkswagen Citi Golg ; Nike hockey ; Mercedes-Benz ; PTT Performa ; Visa Platinum Card ; Budweiser ; Herba ; Volkswagen Passat ; Oreo ; Cantel AT&T ; Lynx ; Campbell's soup ; Volkswagen Polo ; Saturn ; Kellogg's ; Technics ; Pella ; Hefty One Zip Bags ; HBO ; Berliner Zeitung newspaper ; BBC ; Intel ; Gatorade ; Dr. Scoll ; AGFA ; Nando ; Soesman ; C&A ; Carlsberg ; Nintendo ; United Airlines ; Yellow Pages ; Fox Network ; Transport accident commission ; Seattle.  

10.
2002 Winners / London International Advertising Awards (17è : 2002 : Londres, Gran Bretanya
New York : London International Advertising Awards , [2004?]

The Wall Street journal ; XBOX ; Ikea ; MINI ; Havoline ; Barclays ; Bud Light ; Pepsi ; Jaguar ; Snickers Crunchers ; EDS ; Axe ; Levi's ; Morgan Stanley ; Los Angeles Film Festival ; Meat & Livestock Australia ; Fox Sports Net ; Progressive Auto Insurance ; Coco de Mer ; Citizens Against Terrorism ; GE Logicbbook ; Nike ; Nokia ; Sasami-Jerky Dog Food ; Manix Xtra Pleasure ; American Legacy Foundation ; McDonald's ; Steinmetz Auto Tuning ; JCPenny ; Visa ; CANTV ; Yard Fitness Center ; Disease Awareness on Alzheimer ; New York Miracle.  


Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.