Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
13 p, 98.5 KB Ser noia a l'era de les xarxes socials / Tortajada, Iolanda (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Araüna, Núria (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Les xarxes socials han esdevingut un espai privilegiat per a les interaccions dels i les adolescents. Mitjançant la creació i la gestió d'espais d'intercanvi i intimitat, i en connexió amb els contextos offline, els nois i les noies construeixen les seves identitats de gènere. [...]
Social networks have become a most favored space for interaction amongst teenagers. By creating and managing spaces for intimate exchanges, and in close connection with offline contexts, boys and girls build their own gender identities. [...]

2014 - 10.7238/a.v0i50.2233
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 50 (maig 2014) , p. 117-129  
2.
90x144, 9.5 KB Ressenyes / Sahagún Padilla, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Index de les obres ressenyades: Cornelius CASTORIADIS, El avance de la insignificancia.
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n7.202
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 7 (2005) p. 442-445  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
40 p, 2.9 MB Mecanismos de autorepresentación en la promoción turística de Japón (siglos XIX-XXI) / Martínez Maldonado, José Luis ; Beltrán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente trabajo aborda la naturaleza y evolución de las campañas de promoción turística de Japón en el extranjero desde finales del siglo XIX hasta la actualidad. Para ello se ha consultado, seleccionado y analizado una muestra diacrónica de materiales publicitarios diseñados y distribuidos tanto por la iniciativa pública como por la privada y con consecuencias directas o indirectas sobre la afluencia turística extranjera en Japón. [...]
El present treball aborda la naturalesa i evolució de les campanyes de promoció turística del Japó a l'estranger des de finals del segle XIX fins a l'actualitat. Per açò s'ha consultat, seleccionat i analitzat una mostra diacrònica de materials publicitaris dissenyats i distribuïts tant per la iniciativa privada com per la pública i amb conseqüències tant directes com indirectes sobre l'afluència turística estrangera al Japó. [...]
This paper approaches the nature and evolution of Japanese inbound tourism advertising overseas from the late 19th century until now. For this, a diachronic selection of advertising materials designed and distributed both by the public and the private sectors and with direct or indirect influence in inbound tourism flows has been consulted, selected and analyzed. [...]

2015
Estudis d'Àsia Oriental [842]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.