Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 5 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 5 registros  
1.
32 p, 321.8 KB Vint-i-cinc anys de la Revista Catalana de Dret Públic : anàlisi del perfil dels autors que hi han publicat i de la temàtica dels articles / Pla, Anna Maria (Universitat de Girona, Àrea de Dret Constitucional) ; Domínguez García, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Ciència Política i Dret Públic)
Aquest article s'insereix dins del número commemoratiu del vint-i-cinquè aniversari de la Revista catalana de dret públic i fa una descripció dels seus orígens duals com a revista dedicada als aspectes territorials de la construcció de l'Estat de les autonomies i com a revista generalista de dret públic. [...]
This article is part of a commemorative edition on the occasion of the 25th anniversary of the Revista catalana de dret públic. It describes the dual origin of the Revista as a review devoted to the territorial aspects of the construction of the State of Autonomous Communities and a general magazine dealing with issues of public law. [...]
Este artículo se inserta dentro del número conmemorativo del vigésimo quinto aniversario de la Revista Catalana de Dret Públic y realiza una descripción de sus orígenes duales como revista dedicada a los aspectos territoriales de la construcción del Estado de las autonomías y como revista generalista de derecho público. [...]

2010
Revista catalana de dret públic, Núm. 41. Especial 25è aniversari de la Revista catalana de dret públic (desembre 2010) , p. 185-216
2 documentos
2.
60 p, 693.9 KB De praedicamento relationis in philosophia arabica et islamica : the Category of Relation in Arabic-Islamic Philosophy (Extended Version) / Daiber, Hans (Goethe-Universität)
The main sources for the discussion of the category "relation" were Aristotle's Categories and Metaphysics. Before their translation into Arabic in the 8th and 9th centuries, Christian theologians and in their footsteps Syriac scholars considered Aristotle's works to be a useful tool in Christological discussions. [...]
Les principals fonts de discussió sobre la categoria de "relació" foren les Categories i la Metafísica d'Aristòtil. Abans de ser traduïdes a l'àrab durant els segles VIII i IX, els teòlegs cristians i els seus seguidors siris consideraren que les obres d'Aristòtil constituïen un instrument útil en les discussions cristològiques. [...]

2018
Enrahonar : quaderns de filosofia, Núm. Supplement Issue (2018) , p. 431-490  
3.
16 p, 253.9 KB The Category of Relation in Arabic-Islamic Philosophy / Daiber, Hans (Goethe-Universität)
Les principals fonts de discussió sobre la categoria de la «relació» foren les Categories i la Metafísica d'Aristòtil. Abans de ser traduïdes a l'àrab durant els segles VIII i IX, els teòlegs cristians i els seus seguidors siris consideraren que les obres d'Aristòtil constituïen un instrument útil en les discussions cristològiques. [...]
The main sources for the discussion of the category "relation" were Aristotle's Categories and Metaphysics. Before their translation into Arabic in the 8th and 9th centuries, Christian theologians and in their footsteps Syriac scholars considered Aristotle's works to be a useful tool in Christological discussions. [...]
Las principales fuentes de discusión sobre la categoría de la "relación" fueron las Categorías y la Metafísica de Aristóteles. Antes de ser traducidas al árabe durante los siglos VIII y IX, los teólogos cristianos y sus seguidores sirios consideraron que las obras de Aristóteles constituían un instrumento útil en las discusiones cristológicas. [...]

2018 - 10.5565/rev/enrahonar.1204
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 61 (2018) , p. 91-106 (Articles)  
4.
17 p, 99.8 KB Polacs i plonesos : Traducció literària català-polonès i polonès-català / Sawicka, Anna
La nota dominant en la recepció de la literatura catalana a Polònia és la dispersió: d'uns trenta autors catalans, publicats majoritàriament en revistes o antologies, només deu escriptors es van donar a conèixer per alguna obra traduïda sencera. [...]
2004
Quaderns : revista de traduccio, N. 11 (2004) , p. 11-27  
5.
20 p, 127.4 KB El Primado del relato / Borrat, Héctor
Comprender(interpretativamente) y explicar(causalmente) apuntan a la manera primera y principal de dar cuenta de la temporalidad: narrándola. Son, como narrar,verbos de uso generalizado que -conjugados de maneras cultivadas o silvestres- comparten los periodistas con los actores de la interacción noticiable, con sus fuentes de información y con los lectores de sus textos publicados o emitidos. [...]
Understanding(interpretatively) and explaining(causally) point to the first and principal way of accounting for temporality: narrating it. Like narrate,they are verbs of generalised use which -conjugated in cultivated or uncultivated ways- journalists share with the players of newsworthy interaction, with their sources of information and with the readers of their published or broascast opinions. [...]

2000
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 25 (2000) , p. 41-60  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
126 p, 4.7 MB Jornada Estatal sobre Llegim en parella / Duran, David, 1963- , coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre Iguals) ; Keith, Topping, Keith (University of Dundee) ; Duran Gisbert, David ; Fons Esteve, Montserrat ; Oller Sánchez, Maite ; Corcelles Seuba, Mariona ; Blanch Gelabert, Sílvia ; Valbenito Zambrano, Vanessa ; Flores Coll, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca sobre Aprenentatge entre iguals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Escuela Jaime Gómez García de Santiago de Chile (Chile) ; Escola La Riera de Ribes de Sant Pere de Ribes (Catalunya) ; Colegio San Gabriel de Zaragoza (Aragón) ; Gernika Berritzegumea de Gernika (Euskadi) ; Centro Lezo Herri Eskola de Lezo (Euskadi) ; Escola Alfred Mata de Puig-Reig (Catalunya) ; Berritzegune de Irún (Euskadi) ; Institut Jacint Verdaguer de Sant Sadurní d'Anoia (Catalunya) ; Institut Bernat el Ferrer de Molins de Rei (Catalunya)
"Llegim en parella" va néixer com una proposta metodològica basada en l'aprenentatge entre iguals que té com a finalitat promoure la lectura entre els alumnes de les aules de primària i de secundària. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació , 2013 (Col·lecció Digital de Jornades ; 1)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.