Results overview: Found 413 records in 0.01 seconds.
Articles, 208 records found
Contributions to meetings and congresses, 36 records found
Books and collections, 20 records found
Research literature, 139 records found
Learning materials, 7 records found
Graphic and multimedia documents, 3 records found
Personal and institutional archives, 1 records found
Articles 208 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
48 p, 340.5 KB Avaluació del Programa de Mentoria Juvenil de la Fundació Autònoma Solidària : una estratègia de prevenció de l'Abandonament Escolar Prematur a Sabadell / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA – CER Migracions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EMIGRA
Aquest text és l'informe d'avaluació del Programa de Mentoria Juvenil de la Fundació Autònoma Solidària dissenyat i implementat per encàrrec de la regidoria d'Acció Social de l'Ajuntament de Sabadell. [...]
This text is the assessment report of the Youth Mentoring Programme designed and implemented by the Fundació Autònoma Solidària and commissioned by the department of Social Action of the local council of the city of Sabadell. [...]

2018
EMIGRA working papers, Núm. 136 (2018) , p. 1-48  
2.
11 p, 677.7 KB Classroom Interaction and Language Learning in CLIL contexts / Evnitskaya, Natalia (Universitat Internacional de Catalunya)
This article provides a comprehensive overview of the key aspects of classroom interaction in L2 and CLIL contexts and its effects on students’ academic and language development in such educational settings. [...]
Aquest article presenta aspectes clau de la interacció a l'aula en contextos de L2 i AICLE, i dels seus efectes sobre el desenvolupament acadèmic i lingüístic dels estudiants. També té com a objectiu despertar la consciència del lector sobre el paper de la llengua i del discurs en l'ensenyament integrat del contingut i de la llengua estrangera a les aules AICLE. [...]
Este artículo presenta aspectos clave de la interacción en el aula en contextos de L2 y AICLE, y de sus efectos sobre el desarrollo académico y lingüístico de los estudiantes. También tiene como objetivo despertar la conciencia del lector sobre el papel de la lengua y del discurso en la enseñanza integrada del contenido y de la lengua extranjera en las aulas AICLE. [...]

2018 - 10.5565/rev/clil.3
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 7-17 (Articles)  
3.
12 p, 527.1 KB Towards an Understanding of CLIL Assessment Practices in a European Context : Main Assessment Tools and the Role of Language in Content Subjects / Otto Cantón, Ana Isabel (Madrid Open University) ; Estrada Chichón, José Luis (Universidad de Cádiz. Departamento de Didáctica de la Lengua y la Literatura)
Bilingual Education implies curricular integration along with new teaching procedures. However, a closer look at CLIL contexts shows that, very frequently, these new methodologies have not been integrated in assessment. [...]
L’educació bilingüe suposa una integració curricular a més a més d’una veritable innovació metodològica. No obstant això, quan observem la realitat dels diversos contextos AICLE, comprovem que, sovint, aquestes noves metodologies no s’han incorporat a l’àmbit de l’avaluació. [...]
La educación bilingüe supone una integración curricular además de una verdadera innovación metodológica. Sin embargo, cuando observamos la realidad de los diversos contextos CLIL, comprobamos que, a menudo, estas nuevas metodologías no se han incorporado al ámbito de la evaluación. [...]

2019 - 10.5565/rev/clil.11
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 2 Núm. 1 (2019) , p. 31-42 (Articles)  
4.
22 p, 543.5 KB L'avaluació participativa d'accions comunitàries : una bateria de dimensions i evidències de treball per a professionals i agents socials / Núñez, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
L’avaluació participativa de les accions comunitàries representa una alternativa viable davant la manca general d’una cultura de l’avaluació en les organitzacions comunitàries. És una estratègia metodològica que integra la veu dels implicats, no només els professionals, en la presa de decisions de l’avaluació. [...]
La evaluación participativa de las acciones comunitarias representa una alternativa viable ante la falta general de una cultura de la evaluación en las organizaciones comunitarias. Es una estrategia metodológica que integra la voz de los implicados, no sólo los profesionales, en la toma de decisiones de la evaluación. [...]
The participatory evaluation of community actions presents itself as a viable alternative in the context of the prevailing absence of a culture of evaluation in community organizations, as a methodological strategy that integrates the voices of all those involved, and not only the professionals, in the taking of decisions in the matter of evaluation. [...]

2018
Educació social : revista d'intervenció sòcioeducativa, Núm. 68 (2018) , p. 145-166
2 documents
5.
10 p, 426.2 KB Com a docents de ciències, avaluem la nostra pràctica? / Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
El títol d’aquest article pretén convidar a reflexionar al professorat de ciències sobre per què, què i com avaluem la nostra pràctica docent. Vivim immersos en un context educatiu on es parla – i molt – sobre innovació educativa, canvis metodològics, organitzatius, de l’avaluació, etc. [...]
The title of this article is intended to invite science teachers to reflect on why, what and how we evaluate our teaching practice. We live immersed in an educational context where a lot is said about educational innovations, methodological, organizational, and assessment changes, etc. [...]

2018
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Num. 36 (2018) , p. 20-29 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  
6.
12 p, 178.3 KB The effect of dynamic assessment on L2 learners’ listening comprehension / Roohani, Ali (Shahrekord University (Iran)) ; Jam, Bashir (Shahrekord University (Iran)) ; Yeganeh Shahbaz, Shiva (Shahrekord University (Iran)) ; Rahimi Domakani, Masoud (Shahrekord University (Iran))
Group dynamic assessment (G-DA), which is grounded in Vygotsky’s sociocultural theory (SCT), explores the role of social interaction and collaboration in the development of participants’ listening performance. [...]
L’avaluació dinàmica en grup (G-DA), que es fonamenta en la teoria sociocultural (SCT) de Vygotsky, explora el paper de la interacció i la col·laboració socials en el desenvolupament de l’actuació de la comprensió oral dels participants. [...]
La evaluación dinámica en grupo (G-DA), que se fundamenta en la teoría sociocultural (SCT) de Vygotsky, explora el papel de la interacción y la colaboración sociales en el desarrollo de la actuación de la comprensión oral de los participantes. [...]
L’évaluation dynamique groupale (Group dynamic assessment, G-DA), fondée sur la théorie socioculturelle de Vygotsky (SCT), explore le rôle joué par l’interaction sociale et la collaboration dans le développement des compétences de compréhension orale des participants. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.751
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 4 (november-december 2018) , p. 59-70 (Articles)  
7.
16 p, 930.2 KB Dizionari digitali italiani in rete : come farli conoscere a studenti della scuola secondaria / Marello, Carla (Università di Torino) ; Marchisio, Marina (Università di Torino)
Una disamina dei 5 dizionari italiani monolingui in rete derivati da dizionari cartacei: il Nuovo De Mauro, il Sabatini-Coletti, il Garzanti, il Gabrielli e il Vocabolario Treccani in più volumi. Si presentano le caratteristiche che li accomunano o li distinguono. [...]
Una revisió dels 5 diccionaris monolingües en la xarxa derivats de diccionaris de paper: el Nuovo De Mauro, el Sabatini-Coletti, el Garzanti, el Gabrielli i el Vocabolario Treccani en diversos volums. [...]
A review of the 5 monolingual Italian dictionaries on the Internet derived from paper dictionaries: the Nuovo De Mauro, the Sabatini-Coletti, the Garzanti, the Gabrielli and the Vocabolario Treccani in several volumes. [...]
Una revisión de los 5 diccionarios monolingües italianos en la red derivados de diccionarios en papel: el Nuovo De Mauro, el Sabatini-Coletti, el Garzanti, el Gabrielli y el Vocabolario Treccani en varios volúmenes. [...]

2018 - 10.5565/rev/qdi.237
Quaderns d'italià, Vol. 23 (2018) , p. 47-62 (Dossier 1)  
8.
10 p, 300.7 KB Primeres passes vers l'Avaluació de la Transferència de la formació : reflexions per a iniciar la recerca / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest treball es presenten les primeres passes d’una investigació l’objectiu de la qual és analitzar i valorar les oportunitats i les dificultats d’aplicar un model d’avaluació de la transferència de la formació en el context de l’Administració pública local. [...]
The aim of the paper was to present the first steps of a research project with the aim of analysing and assessing the opportunities and difficulties of introducing a training transfer assessment model within the context of local public administration. [...]

2009-2010 - 10.2436/20.3007.01.66
Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 449-458  
9.
25 p, 2.6 MB Anàlisi crítica d’aplicacions de lectura per a infants : paràmetres i indicadors / Peris Bixquert, Maria (Universitat de València)
Children’s digital literature apps have been considerably developed in past years. Even so, editorial production is forgotten in reports and statistics, especially in the digital sector. This fact generates a phenomenon called information overload in which the intermediary has difficulties finding guidelines which make the selection of these new type of contents easy. [...]
Les aplicacions de lectura digital infantil han evolucionat considerablement al llarg dels últims anys. Tanmateix, segueixen sent les grans oblidades en informes i estadístiques sobre la producció editorial i més encara dins del sector digital, cosa que origina un fenomen d’infoxicació en què el mediador es troba amb pocs criteris que faciliten la selecció d’aquest nou tipus de continguts. [...]
Las aplicaciones de lectura digital infantil han evolucionado considerablemente a lo largo de los últimos años. Aún así, siguen siendo las grandes olvidadas en informes y estadísticas sobre la producción editorial y más todavía dentro del sector digital, cosa que origina un fenómeno de infoxicación en que el mediador se encuentra con pocos criterios que facilitan la selección de este nuevo tipo de contenidos. [...]
Les applications de lecture digitale pour enfants ont considérablement évolué ces dernières années. Cependant, elles restent les grands oubliées des rapports et des statistiques sur la production éditoriale et encore plus dans le secteur digital, ce qui provoque un phénomène dans lequel le médiateur se retrouve avec peu de critères guidant la sélection de ce nouveau type de contenu. [...]

2018 - 10.5565/rev/jtl3.734
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 3 (august-september 2018) , p. 39-63 (Articles)  
10.
38 p, 421.2 KB L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)
2009
Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42  

Articles : 208 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 36 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
2 p, 998.0 KB Programar per emocionar / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Tríptic resum de la proposta educativa d’adquirir la competència emocional mitjançant la tecnologia, i en concret la programació i la robòtica. Experiència duta a terme a Educació Primària i a ESO.
2016
mschool_Edu_Hack. Barcelona, Catalunya, 1er : 2016  
2.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l’educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d’aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  
3.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
4.
38 p, 1.0 MB Reflexions sobre l'educació ambiental a Sant Cugat / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Presentació que va acompanyar la presentació oral sobre reflexions de l'educació ambiental a Sant Cugat a la 1º Jornada d’Educació Ambiental d'aquest municipi titulada "Els reptes de l’educació per la sostenibilitat".
2007
Jornada d’Educació Ambiental. Els reptes de l’educació per la sostenibilitat. Sant Cugat del Vallès, Catalunya, 1a : 2007  
5.
5 p, 232.4 KB L’impacte de la compaginació d’estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l’evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elías Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L’Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s’havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, Catalunya, : 2015  
6.
17 p, 116.2 KB L’avaluació de xarxes que promouen l'educació per al desenvolupament sostenible: el cas de la Xarxa Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Comunicació presentada en el marc del 1r Congrés de Formació per al Treball en Xarxa a la Universitat. Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement, celebrat a Barcelona el 12 i 13 de febrer de 2009. [...]
2009
Congrés de Formació per al Treball en Xarxa Universitat Complexitat, corresponsabilitat i construcció del coneixement. Barcelona, Catalunya, 1r : 2009  
7.
1 p, 148.3 KB Conversem per avaluar en Educació per a la Sostenibilitat / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Aquesta experiència avaluadora s’ha realitzat en el marc del conveni de col·laboració entre la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i l'àrea de Medi Ambient de l'ajuntament de Sant Cugat del Vallès, amb la finalitat d'avaluar les noves activitats d'Educació per a la Sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE), un programa educatiu que s'ofereix a les escoles de Sant Cugat. [...]
2010
Forum d´Educació Ambiental 2000+10. Tarragona, Catalunya, : 2010  
8.
5 p, 349.9 KB L'avaluació d'activitats d'educació per a la sostenibilitat com a espais de participació / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
Presentació de diapositives que va acompanyar a la presentació oral a les Jornades de la Xarxa EduSost de 2010.
2010
L'Estat de la Recerca en Educació per a la Sostenibilitat. 'Xarxa de Recerca en Educació per a la sostenibilitat'. Bellaterra, Catalunya, : 2010  
9.
33 p, 2.1 MB Eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca / Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació de les eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca al Doctoral Working Group celebrat l'abril de 2014. Explicació de quines són les agències d'acreditació i la informació disponible a les pàgines de Suport a l'Acreditació i avaluació de la recerca (SAAR) elaborades pel Servei de Biblioteques.
2014 (Eines per a la recerca)  
10.
30 p, 2.6 MB Acreditació avaluació / Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu principal d'aquestes pàgines és identificar i facilitar l'accés a les dades que es necessiten per omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, l'AQU i la CNEAI.
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  

Contributions to meetings and congresses : 36 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Books and collections 20 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
1754x1240, 1005.4 KB Ciencia abierta : la investigación y los datos científicos accesibles y abiertos a todos los ciudadanos / REBIUN
2016
4 documents
2.
138 p, 1.1 MB L'Educació postobligatòria a Catalunya : eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges) ; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Catalunya) ; Catalunya. Departament d'Educació
El sistema educatiu català (i també l'espanyol) presenta un nombre de joves que acaben l'ensenyament secundari obligatori (ESO) sense graduació, així com també un desinterès de bona part d'aquest jovent a continuar formant-se posteriorment. [...]
Barcelona : Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2010. (Informes d'avaluació ; 15)  
3.
10 p, 324.1 KB Evaluating domain adaptation in machine translation across scenarios / Etchegoyhen, Thierry (Vicomtech-IK4) ; Fernández i Torné, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Azpeitia Zaldua, Andoni (Vicomtech-IK4) ; Martínez García, Eva (Vicomtech-IK4) ; Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona)
We present an evaluation of the benefits of domain adaptation for machine translation, on three separate domains and language pairs, with varying degrees of domain specificity and amounts of available training data. [...]
París : ELRA, 2018
Proceedings of the Eleventh International Conference on Language Resources Evaluation (LREC 2018), 2018, p. 6-15  
4.
140 p, 993.4 KB Esport i valors : avaluació del programa FutbolNet de la Fundació FC Barcelona a Catalunya, 2012-2013 / Julià Cano, Albert ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fundació Jaume Bofill ; Futbol Club Barcelona
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 (Informes breus ; 43) (Informes breus. Educació)  
5.
97 p, 3.2 MB Com les notes condicionen les expectatives educatives de l'alumnat / Capsada-Munsech, Queralt, 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Castejón, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Globalització, Educació i Polítiques Socials) ; Fundació Jaume Bofill
Cada dia gaudim de més informació i proves d’avaluació que ens permeten saber el nivell de competències i coneixements dels nostres estudiants. Gran part d’aquesta informació condiciona les seves expectatives i té un rol central en la presa de decisions sobre el seu futur acadèmic i professional. [...]
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2014 (Informes breus ; 53) (Informes breus. Educació)  
6.
35 p, 1.6 MB L’efecte de la compaginació d’estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sanchez-Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias Andreu, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
7.
37 p, 210.7 KB Informe de la auditoría de certificación / Bureau Veritas
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2015-
3 documents
8.
11 p, 166.3 KB Informe d'auditoria del sistema de gestió / Applus+
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2010-2014
5 documents
9.
10 p, 450.3 KB Informe d'auditoria interna de qualitat de ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Organització i Planificació
El sistema de gestió de la qualitat del Servei de Biblioteques segueix la norma ISO 9001. La certificació comporta l'existència d'auditories internes i externes anuals. Cal demostrar no únicament la bona gestió dels processos que es realitzen i els serveis que s'ofereixen, sinó també que es cerca la millora continua en tots els aspectes, en especial en l'augment de la satisfacció dels usuaris.
Barcelona 2010-
9 documents
10.
146 p, 9.7 MB Memòria : segona avaluació de les activitats d'educació per a la sostenibilitat del Pla de Dinamització Educativa (PDE) de l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès. Curs 2009-10 / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sant Cugat del Vallès (Catalunya). Ajuntament
El volum recull les activitats realitzades en el marc del Programa Agenda 21 Escolar de Sant Cugat del Vallès durant el curs 2009-10. Aquest programa es duu a terme amb la col·laboració de la Universitat Autònoma de Barcelona a través d'un conveni subscrit per ambdues institucions: la UAB i l'ajuntament de Sant Cugat. [...]
2010 (Monografies d'Educació per a la sostenibilitat a Sant Cugat del Vallès ; 8)  

Books and collections : 20 records found   1 - 10next  jump to record:
Research literature 139 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
62 p, 558.4 KB DMT y Psiquiatría infantil. Implementar la DMT en la atención pública de salud mental infantil / Moya Blanca, Ana ; Clancy, Catherine
Esta tesina, eminentemente teórica, se articula en torno a la idea del cuerpo en movimiento, o cuerpo en acción, integrada en la perspectiva psicofísica del individuo. Este trabajo destaca la importancia del movimiento y del aprendizaje en habilidades motoras para un buen desarrollo infantil, el cual puede verse truncado por diferentes adversidades en el proceso de crecimiento y debilitar el desarrollo motriz. [...]
This thesis, eminently theoretical, is articulated around the idea of the body in movement, or body in action, integrated in the psychophysical perspective of the individual. This study highlights the importance of movement and learning in motor skills for a good child development, which can be truncated by different adversities in the growth process and weaken motor development. [...]
Aquesta tesina, eminentment teòrica, s'articula al voltant de la idea del cos en moviment, o cos en acció, integrada en la perspectiva psicofísica de l'individu. Aquest treball destaca la importància del moviment i de l'aprenentatge en habilitats motores per a un bon desenvolupament infantil, el qual es pot veure truncat per diferents adversitats en el procés de creixement i afeblir el desenvolupament motriu. [...]

2019  
2.
83 p, 1.1 MB Traducción automática neuronal y traducción automática estadística : percepción y productividad / López Pereira, Ariana ; Sánchez Gijón, María Pilar
El objetivo de este trabajo es determinar la percepción, la productividad y el esfuerzo posterior a la edición (en términos de tiempo y número de ediciones) de seis traductores al utilizar sistemas de traducción automática estadística (TAE) y neuronal (TAN). [...]
L’objectiu d’aquest treball és determinar la percepció, la productivitat i l’esforç posterior a l’edició (en termes de temps i de nombre d’edicions) de sis traductors en utilizar sistemes de traducció automàtica estadística (TAE) i neuronal (TAN). [...]
Thanks to the great progress seen in the machine translation (MT) field in recent years, the use and perception of MT by translators need to be revisited. The main objective of this paper is to determine the perception and productivity (in terms of time and number of editings) of a group of translators when using Statistical Machine Translation (SMT) and Neural Machine Translation (NMT) systems. [...]

2018  
3.
112 p, 3.0 MB Estratègies de gestió dels fons documentals de les associacions : una oportunitat per donar visibilitat als arxius públics. / Florensa Peralta, Laura ; Cardellach Giménez, Teresa (dir.) ; Carmaniu Mainadé, Xavier (dir.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
La finalitat del treball és donar visibilitat als arxius mitjançant un producte que posi de manifest que l'expertesa arxivística és útil per a la societat. Així, s'han dissenyat tres guies destinades a les associacions i un pla de comunicació per difondre-les i fidelitzar a les entitats. [...]
La finalidad del trabajo es visibilizar los archivos mediante un producto que ponga de manifiesto la utilidad de la archivística para la sociedad. Así, se han diseñado tres infografías destinadas a las asociaciones y un plan de comunicación para difundirlas y fidelizar a las entidades. [...]
The main objective of the work is to make the archives visible through a product that highlights the experience of the archivist in document management. Three guides have been designed for the associations together with a communication plan to disseminate the guides and build loyalty to the associations as users. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018  
4.
Els documents vitals : una aproximació al concepte i a l'estat de la qüestió / Cristià Balsells, Elisenda ; Alberch i Fugueras, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents
Els documents imprescindibles per a que una organització pugui continuar funcionant immediatament després d'un desastre o d'una emergència s'anomenen documents vitals. El concepte neix a nord Amèrica a principis de la dècada de 1950 i està molt lligat als plans d'emergència, plans de continuïtat de les activitats i gestió de riscos. [...]
Los documentos imprescindibles para que una organización pueda continuar funcionando inmediatamente después de un desastre o de una emergencia, se conocen como documentos vitales. El concepto nace, en norte-américa a principios de la década de 1950 y está muy ligado a los planes de emergencia, planes de continuidad de las actividades y gestión de riesgos. [...]
The indispensable records so that an organization can be able to work immediately after a disaster or an emergency are called vital records. The concept was born in North-America at the beginning of 1950 and it is linked to emergency plans, activities continuity plans and risks management. [...]

Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents 2018
   
5.
37 p, 555.7 KB Alternative methods of estimating the longevity risk / Bolancé, Catalina (Universitat de Barcelona. Riskcenter) ; Guillén, Montserrat (Universitat de Barcelona. Riskcenter) ; Ornelas Vargas, Arelly (Universitat de Barcelona. Riskcenter) ; Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP)
The aim of this paper is to estimate the longevity rsk and its trend according to the age of the individual. We focus on individuals over 65. We use the value-at-risk to measure the longevity risk. [...]
Xarxa de Referència en Economia Aplicada (XREAP) 2018 (XREAP ; 2018/05)  
6.
95 p, 33.4 MB Fake News i la política catalana / Escaich i Folch, Gerard ; Vall, Toni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La campanya presidencial de Donald Trump als Estats Units va posicionar les fake news en l'àmbit comunicatiu mundial. Aquest reportatge analitzarà la situació d'aquestes notícies falses dins del territori català i la influència en la celebració del referèndum de l'1 d'octubre del 2017 i les eleccions catalanes del 21 de desembre del mateix any. [...]
La campaña presidencial de Donald Trump en los Estados Unidos posicionó las fake news en el ámbito comunicativo mundial. Este reportaje analizará la situación de estas noticias falsas en el territorio catalán y la influencia en la celebración del referéndum del 1 de octubre y las elecciones catalanas del 21 de diciembre del mismo año. [...]
The concept: fake news appeared first during Donald Trump's presidency campaign and placed the term in the jornalistic world. This longform piece will analyze the situation these kind of news face in the Catalan territory considering the celebration of the 2017's 1st of October referendum and the Catalan elections held that same year. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
7.
36 p, 772.6 KB Peer text revision using models as feedback / Matamoros Benson, Jordi ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper analyses peer interaction during a task of text revision that used models as a means of written corrective feedback. The data was gathered from a state secondary school in the surrounding area of Barcelona. [...]
El present treball analitza la interacció entre iguals durant una tasca de revisió de texts que va usar models com a eina de feedback correctiu sobre un text escrit. Les dades es van recollir en un institut públic dels voltants de Barcelona. [...]
El presente trabajo analiza la interacción entre iguales durante una tarea de revisión de textos que utilizó modelos como herramienta de feedback correctivo sobre un texto escrito. Los datos se recogieron de un instituto público de los alrededores de Barcelona. [...]

2018  
8.
6 p, 542.3 KB Taula d'observació qualitativa per a la recollida d'informació en entorns d'interacció grupal. / Gimeno Soria, Xavier ; Careta Plans, Arnau ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Recerca sobre Infància, Família i Educació (ERIFE)
El col·lectiu de professionals de Barcelona Espai de Supervisió (BES) ha vingut desenvolupant processos de recerca-acció des de finals dels 90' i principis del 2000 amb la intenció clara de fer-se amb eines i instruments que permetin recollir evidències sobre els processos d'intervenció que realitza i contribuir a la seva millora. [...]
2018  
9.
14 p, 442.1 KB Android Security Framework / Rodríguez Gallardo, Ernesto ; Elbaz, Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Con el fin de optimizar el trabajo de un evaluador de seguridad, este proyecto consta de la elaboración de una metodología de evaluación de seguridad de aplicaciones para el sistema operativo Android y una herramienta modular basada en la metodología anterior con el fin de automatizar dichas evaluaciones. [...]
In order to optimize the security evaluator’s work, this project consists in the development of a methodology to assess the security of applications for an Android operating system and a modular tool based on the previous methodology to automate such evaluations. [...]
Per tal d'optimitzar el treball d'un avaluador de seguretat, aquest projecte consta de l'elaboració d'una metodologia d'avaluació de seguretat d'aplicacions per al sistema operatiu Android i una eina modular basada en la metodologia anterior a fi d'automatitzar aquestes avaluacions. [...]

2018-07-02
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
69 p, 1.4 MB Fer de sociòleg : l’experiència cognitiva del recent graduat en relació a l’oferta laboral. Catalunya 2011, 2014 i 2017 / Sánchez García, Borja ; Cardús i Ros, Salvador, 1954-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
2018
Graduat o Graduada en Sociologia [819]
2 documents

Research literature : 139 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Learning materials 7 records found  
1.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l’avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Durán Bellonch, María del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d’un projecte que es fonamenta en la necessitat d’assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
42 p, 1.8 MB Programar per emocionar a EP i ESO / Zurita Món, Sílvia ; Sala Roig, Elisa ; Noguera Cambray, Eva ; Lara López, Rocio ; Jordán Martínez, Laura ; Fuentes Agustí, Marta
Si algú ens pregunta com ens imaginem l’educació del segle XXI hi ha dos conceptes que no podrem evitar incloure sota aquest títol. Dos conceptes, que malgrat contar amb poc més d’una dècada de vida, estan transformant la nostra societat, i, com no podia ser d’una altre manera, el món educatiu. [...]
2016  
3.
41 p, 3.1 MB UAB : universidad y repositorio en los rankings web / Aguillo, Isidro F. (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Laboratorio de Cibermetría)
Isidro Aguillo és el cap del Laboratorio de Cibermetría del Cibermetrics Lab del CSIC, a més de participar en el Consell Assessor de "El profesional de la información" i com editor de Cybermetrics. [...]
Isidro Aguillo is the Head of the Cybermetrics Lab, a research group of the Institute of Public Goods and Policies (IPP), part of the largest public research body in Spain (CSIC). Lab is developing research in several informetrics disciplines, namely scientometrics, bibliometrics, webometrics (cibermetrics), altmetrics or usagemetrics. [...]

2016  
4.
22 p, 948.7 KB Material Docent per a l'avaluació entre iguals. Aplicació al projecte de recerca / Sánchez Amat, Jordina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Arnau Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Descripció de l'activitat d'avaluació entre iguals duta a terme en el marc de l'assignatura Investigar en Educació (cursos 2012-2013 i 2013-2014) dels graus de Pedagogia i Educació Social, i recull del material emprat (guies per a l'elaboració dels apartats del projecte d'investigació i fitxes d'avaluació).
Bellaterra 2014  
5.
14 p, 695.5 KB Introducció a l'acreditació de la recerca dins l'àmbit de les Ciències de la Salut / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Fabregat, Tomas (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquestes presentacions és donar a conèixer les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, AQU i CNEAI; quines dades d'avaluació de la recerca requereixen l'ANECA i AQU per acreditar-se dins l'àrea de les Ciències de la Salut i com obtenir aquestes dades de recerca.
2013 (Producció científica)
2 documents
6.
18 p, 171.9 KB Índexs d'impacte: material docent i exercicis / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
L'objectiu d'aquest curs és donar a conèixer els principals indicadors i recursos que s'utilitzen actualment per avaluar i acreditar la producció científica dels investigadors per part de les agències CNEAI, ANECA i AQU.
2012
2 documents
7.
Factor d'impacte de revistes de ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el factor o índex d'impacte de revistes científiques de ciències socials. Conté el rànquing de les deu revistes de dret, economia, ciències polítiques i sociologia amb el factor d'impacte més alt el 2007 segons l'Institute for Scientific Information (ISI). [...]
2009 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))
   

Graphic and multimedia documents 3 records found  
1.
1 p, 258.1 KB Biblioteques UAB. Enquesta de satisfacció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia realitzada pel Servei de Biblioteques de la UAB amb motiu de l'enquesta de satisfacció als usuaris feta durant el curs 2013-2014. L'enquesta recull la tipologia d'usuaris, la freqüència d'utilització de la biblioteca, el coneixement del servei i dels fons, la valoració dels usuaris, els suggeriments dels usuaris i les propostes de millora.
2013  
2.
1 p, 601.2 KB Biblioteques UAB. Enquesta de satisfacció / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia realitzada pel Servei de Biblioteques de la UAB amb motiu de l'enquesta de satisfacció als usuaris feta durant el curs 2016-2017. L'enquesta recull la tipologia d'usuaris, la freqüència d'utilització de la biblioteca, el coneixement del servei i dels fons, la valoració dels usuaris, els suggeriments dels usuaris i les propostes de millora.
2016  
3.
510x339, 107.9 KB Factor d'impacte de revistes de ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre el factor o índex d'impacte de revistes científiques de ciències socials. Conté el rànquing de les deu revistes de dret, economia, ciències polítiques i sociologia amb el factor d'impacte més alt el 2007 segons l'Institute for Scientific Information (ISI). [...]
2009
9 documents

Personal and institutional archives 1 records found  
1.
12 p, 131.1 KB Análisis del sistema británico de evaluación de la higiene (HAS) mediante la valoración de un matadero y sala de despiece de aves / Guinjoan, J. ; Fàbregas i Comadran, Xavier
Este artículo, Primer premio del VII Concurso ADITSIC para asociados, analiza el Sistema Británico de Evaluación de la Higiene (HAS). Para ello se valoró el estado higiénico de un matadero y de una sala de despiece de aves, teniendo en cuenta la metodología HAS de 1995 y las de 1999.
2001
Eurocarne, Vol. 99, Núm. 1 (Septiembre 2001) , p. 1-12  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.