Resultats globals: 35 registres trobats en 0.03 segons.
Materials de curs, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles, 30 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Materials de curs 2 registres trobats  
1.
40 p, 3.2 MB Serveis, eines i recursos que us ofereixen les Biblioteques UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals i gestió bibliogràfica per elaborar treballs de recerca de batxillerat.
2017 (Eines per a la recerca)  
2.
58 p, 4.7 MB Serveis, eines i recursos que us ofereixen les Biblioteques UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels diferents recursos d'informació i eines documentals i gestió bibliogràfica per elaborar treballs de recerca de batxillerat.
2015 (Eines per a la recerca)  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
2 p, 203.3 KB Eines i recursos documentals per al treball de recerca de batxillerat / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia que conté recomanacions i eines per elaborar treballs de recerca de batxillerat: sobre metodologia, presentació, cerca d'informació, citacions i bibliografia, drets d'autor, publicació i altres recursos d'interès.
2016 (Eines per a la recerca)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
1 p, 3.4 MB Pràctica de laboratori per a alumnes de batxillerat : detecció de transgènics en aliments d'origen vegetal, mitjançant PCR / Sabaté Cardona, Rosa Mª ; Farrés i Vicèn, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2013
Graduat o Graduada en Bioquímica [814]  

Articles 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 154.5 KB Interpreting and Negotiating Language Policy at the Local Level : a Case Study from Catalan-Speaking Spain / Duggan, Joanna (Center for Applied Linguistics (Washington DC, Estats Units d'Amèrica))
In the Balearic Islands, where two official languages (Spanish and Catalan) co-exist, movements have been made to increase the role of foreign languages (English, in particular) at the expense of the regional minority language, Catalan. [...]
En las Islas Baleares, donde dos idiomas oficiales (español y catalán) coexisten, se han realizado movimientos para incrementar el rol de las lenguas extranjeras (inglés, en particular) a costas del idioma regional minoritario, catalán. [...]
Aux îles Baléares, où coexistent deux langues officielles (l'espagnol et le catalan), certains mouvements ont été faits pour accroître le rôle des langues étrangères (anglais en particulier) au détriment de la langue minoritaire régionale, le catalan. [...]
A les Illes Balears, on dos idiomes oficials (espanyol i català) coexisteixen, s'han realitzat moviments per incrementar el paper de les llengües estrangeres (anglès, en particular) a costes de l'idioma regional minoritari, català. [...]

2017 - 10.5565/rev/jtl3.736
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 2 (may-june 2017) , p. 77-91 (Articles)  
2.
3 p, 391.4 KB L'ensenyament de la terminologia en els estudis de secundària i batxillerat / Sánchez-Gijón, Pilar
2016 - 10.2436/20.2503.01.99
Terminàlia, Vol. 14 (2016) , p. 42-44  
3.
6 p, 833.6 KB ¿BUP, Formación Profesional o ...? / Casas i Vilalta, Montserrat
Análisis de la posible situación se creará en Barcelona con los alumnos que finalicen octavo de EGB. Para el curso 75-76 está prevista la implantación del BUP y la FP, pero se cuestiona quiénes van impartir estas enseñanzas y dónde. [...]
1975
Cuadernos de pedagogía, Num. 5 (1975) , p. 8-11  
4.
3 p, 224.6 KB Els treballs de recerca en format blog / Fernández, Isabel (INS Can Planas (Barberà del Vallès, Catalunya))
Aquest article analitza els aspectes positius i negatius d’un treball de recerca a Batxillerat en format digital després de l’experiència reflectida en el blog d’aula: <http://percstoripllux. [...]
2016
Methodos, Núm. 3 (2016) , p. 195-197  
5.
24 p, 4.0 MB ¿Cómo son los apuntes de matemáticas de un estudiante? Influencia de los elementos matemáticos y sus relaciones / Arce Sánchez, Matías (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática) ; Conejo Garrote, Laura (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática) ; Ortega del Rincón, Tomás (Universidad de Valladolid. Departamento de Didáctica de las C. Experimentales, Sociales y de la Matemática)
Esta investigación se desarrolla en tres clases de primero de bachillerato con una metodología tradicional. En ella, comparamos los diferentes tipos de elementos y relaciones expuestos por los docentes con los apuntes que los estudiantes escriben en sus cuadernos. [...]
Aquesta recerca es desenvolupa en tres classes de primer de batxillerat amb una metodologia tradicional. En ella, comparem els diferents tipus d'elements i relacions exposats pels docents amb les anotacions que els estudiants escriuen en els seus quaderns. [...]
This research has been developed in three classrooms of high school students (16- 17 years old) with a traditional methodology. We have compared the different kinds of elements and relations presented by the teachers with the notes written by the students in their notebooks. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1706
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 1 (2016) , p. 149-172 (Investigaciones Didácticas)  
6.
22 p, 451.0 KB Aprendizajes de las interpolaciones gráficas y algebraicas : análisis comparativo / Berciano Alcaraz, Ainhoa (Universidad del País Vasco) ; Ortega del Rincón, Tomás (Universidad de Valladolid) ; Puerta Rebuel, Milagros (Universidad de Valladolid)
En este artículo presentamos un estudio empírico sobre la interpolación/extrapolación gráfica y algebraica con alumnado de bachillerato de Ciencias Sociales. A la hora de abordar el proble¬ma de la interpolación/extrapolación de una función hemos probado que con una instrucción especí¬fica con las plantillas gráficas adecuadas, la interpolación y extrapolación gráficas son más sencillas para el alumnado que las algebraicas, obteniéndose una diferencia significativa positiva en los resultados académicos con el método gráfico. [...]
En aquest article presentem un estudi empíric sobre la interpolació/extrapolació gràfica i algebraica amb alumnat de batxillerat de Ciències Socials. A l'hora d'abordar el problema de la interpolació/extrapolació d'una funció hem provat que amb una instrucció específica amb les plantilles gràfiques adequades, la interpolació i extrapolació gràfiques són més senzilles per a l'alumnat que les algebraiques, obtenint-se una diferència significativa positiva en els resultats acadèmics amb el mètode gràfic. [...]
In this paper we present an empirical study on the Graphical and Algebraic interpola-tion/extrapolation with students of High School of Social Sciences. We prove that, if the problem of the interpolation/extrapolation of a function is addressed with specific instructions and the appropria¬te graphical templates, the graphical interpolation and extrapolation are easier for students than the algebraic, obtaining a positive meaningful difference in the academic results with the graphic method. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1454
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 43-58 (Investigaciones Didácticas)  
7.
5 p, 349.3 KB Utilització de simuladors en l’estudi de les característiques de les reaccions d’equilibri / Hernández Santadaría, José Ángel (INS Badalona VII)
Els simuladors permeten disposar, d’una manera ràpida i senzilla, de models de l’evolució dels sistemes químics a nivell microscòpic i macroscòpic. Les activitats que es presenten en aquest article tenen com a objectiu facilitar que l’alumnat pugui deduir les principals ca-racterístiques de les reaccions d’equilibri a partir de l’anàlisi i la interpretació de les dades generades amb diferents simuladors.
Simulators allow us to have, in a quick and simple way, models of evolution of chemical systems at a microscopic and macroscopic level. The activities set forth in this article aim at facilitating the students' deduction of the main features of balance reactions by analy-sing and processing the data obtained from different simulators.

2014
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 2-6  
8.
24 p, 1.3 MB Aprendizaje sobre disoluciones reguladoras de ph mediante indagación guiada utilizando sensores / Tortosa Moreno, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo se describe el diseño e implementación de una actividad de indagación guiada, contextualizada en la salud, para enseñar las disoluciones reguladoras de pH a alumnos de bachillerato, y se analiza el aprendizaje de los estudiantes. [...]
The design and implementation of an inquiry based laboratory activity to introduce buffer solutions to high school pupils is presented, and the learning of students is analysed. The context of the activity is human health and in it students use pH sensors and multicomputer based laboratory equipment to obtain data. [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n1.744
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 1 (2013) , p. 189-211  
9.
4 p, 454.1 KB Estudi de reaccions àcid–base amb ajuda de les eines del laboratori virtual de química / Hernández Santadaría, José Ángel (Institut Badalona VII)
L’article proposa diverses activitats que utilitzen les eines del laboratori virtual de The ChemCollective per treballar de manera pràctica amb l’alumnat alguns dels continguts més rellevants relacionats amb les reaccions àcid–base del currículum de química de batxillerat.
2012
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 23 (desembre 2012) , p. 11-14  
10.
7 p, 167.3 KB Diferencias en el rendimiento escolar por género asociadas al funcionamiento familiar de estudiantes de bachillerato / Sarmiento Silva, Carolina ; Vargas Gallegos, Martha ; Díaz Gutiérrez, Ricardo ; Universidad Nacional Autónoma de México
La vinculación entre rendimiento escolar y funcionamiento familiar es ampliamente recono-cida, así como las diferencias en el rendimiento de hombres y mujeres. El objetivo del es-tudio fue identificar el peso de diferentes dimensiones del funcionamiento familiar sobre el rendimiento escolar por género en 630 estudiantes, quienes contestaron la Escala del Fun-cionamiento Familiar para Adolescentes Escolarizados de Carolina Sarmiento, Martha Vargas y Ricardo Díaz (2009). [...]
The connection between school performance and family work is widely known, as so as the differences on the performance of men and women. The aim of this study was to identify the value of different dimensions of family work on the school performance in 630 stu-dents, who answered the Family Work Scale for Schooling Adolescents from Carolina Sar-miento, Martha Vargas & Ricardo Díaz (2009). [...]

2012 - 10.5565/rev/qpsicologia.1052
Quaderns de psicologia, Vol. 14, Núm. 2 (2012) , p. 17-23  

Articles : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
5 p, 23.5 KB Psicologia en llengua anglesa al batxillerat / Sanllehí i Ubach, Josep (Institut Pau Vila, Sabadell) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012.
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education., 2012, p. 270-274  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.