1.
|
43 p, 1.5 MB |
La construcción del cánon de bellesa con perspectiva histórica. Roxelana (S.XVI) como caso de estudio
/
Lefraiji, Boutaina ;
Garcia Ventura, Agnès, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El treball pretén analitzar la construcció del cànon de bellesa del personatge històric Roxelana (S. XVI), emperadriu de l'Imperi otomà, mitjançant les expressions artístiques a fonts primàries i secundàries com la pintura renaixentista, així com a la recepció posterior en pintura del segle XVIII i sèries del segle XXI per veure'n l'evolució. [...] El trabajo pretende analizar la construcción del canon de belleza del personaje histórico Roxelana (S. XVI), emperatriz del Imperio otomano, mediante las expresiones artísticas en fuentes primarias y secundarias como la pintura renacentista, así como en la recepción posterior en pintura del siglo XVIII y series del siglo XXI para ver la evolución de este. [...] The work aims to analyze the construction of the beauty canon of the historical character Roxelana (S. XVI), empress of the Ottoman Empire, through artistic expressions in primary and secondary sources such as Renaissance painting, as well as in the subsequent reception in eighteenth-century painting and series of the 21st century to see the evolution of this. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Humanitats [1139]
|
|
2.
|
13 p, 5.5 MB |
Cursed Images (Manipulación computacional de las características estéticas de imágenes naturales)
/
Pozo Valderrama, Ismael ;
Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En el mundo del arte y la fotografía existen los conceptos de "belleza" y "fealdad", los cuales son muy subjetivos dependiendo del punto de vista del sujeto. Con el paso del tiempo, ha predominado una tendencia a enfocarse en las características que hacen a un objeto "bello" por encima de las que hacen a un objeto "feo" y, por lo tanto, se han realizado obras visuales que son consideradas "bonitas" en la sociedad, ya sean esculturas, cuadros o fotografías. [...] In the world of art and photography there are the concepts of "beauty" and "ugliness", which are very subjective and specific from the point of view of the subject. With the passage of time, a trend focused on the characteristics that make an object "beautiful" has predominated over those that make an object "ugly" and, therefore, visual works have been made that are considered "beautiful" in society, whether they are sculptures, paintings or photographs. [...] En el món de l'art i la fotografia existeixen els conceptes de "bellesa" i "lletjor", els quals són molt subjectius depenent del punt de vista del subjecte. Amb el pas del temps, ha predominat una tendència a enfocar-se en les característiques que fan a un objecte "bell" per sobre de les que fan a un objecte "lleig" i, per tant, s'han realitzat obres visuals que són considerades "boniques" en la societat, ja siguin escultures, quadres o fotografies. [...]
2020 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
84 p, 1.3 MB |
Culte al cos i emocions. Una anàlisi comparativa entre la cura personal dels habitus distingits (propi de les classes dominants) i la dels habitus de necessitat (propi de les classes populars)
/
Nieto Mata, Carla ;
Verdaguer Lozano, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El gimnàs és un submón molt interessant d'observar sociològicament en l'actualitat, un espai de socialització i de culte al cos on les emocions, l'edat, el gènere, el capital cultural, social i econòmic, l'habitus i estils de vida seran clau en la investigació. [...] El gimnasio es un submundo muy interesante de observar sociológicamente en la actualidad, un espacio de socialización y de culto al cuerpo donde las emociones, la edad, el género, el capital cultural, social y económico, el habitus y estilos de vida serán clave en la investigación. [...] The gym is a very interesting underworld to sociologically observe nowadays, it is a space for socialization and cult of the body where emotions, age, gender, cultural, social and economic capital, habitus and lifestyles will be the key on this research. [...]
2020 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
4.
|
81 p, 27.1 MB |
I hate myself
/
Mendiola Leal, Anna ;
Terribas Llopis, Jordi ;
Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Una noia que mai s'ha agradat a si mateixa, decideix agafar una càmera i expandir la seva idea de "bellesa". Per això crea un projecte anomenat "I Hate Myself". En ell, retratarà a un grup de persones que, per algun aspecte físic, no se senten còmodes amb elles mateixes. [...] Una chica que nunca se ha gustado a si misma, decide coger una cámara y expandir su idea de "belleza". Por ello crea un proyecto llamado "I Hate Myself". En él, retrarará a un grupo de personas que, por algun aspecto físico. [...] A girl who has never liked herself, decides to take a camera and expand her idea of "beauty". For that reason she creates a project called "I Hate Myself". In it, she will portray a group of people who, due to some physical aspect, do not feel comfortable with themselves. [...]
2019 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
97 p, 6.6 MB |
Ser bella a Corea del Sud
/
Pujol Barnadas, Anna ;
Casamajó i Solé, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Entre l'última tecnologia mòbil i la possible amenaça de Corea del Nord, la societat sudcoreana es desenvolupa intentant-se adaptar a la globalització, després d'una frenètica evolució econòmica i social. [...] Entre la última tecnología móvil y la posible amenaza de Corea del Norte, la sociedad sudcoreana se desarrolla en un intento de adaptarse a la globalización, después de una frenética evolución económica y social. [...] Between the last mobile technology and the possible threat that North Korea means, the South-Korean develops in an attempt to adapt to globalisation, after a frenetic social and economic evolution. Beauty, an industry that usually goes unnoticed, has a considerable presence in the growth of the country, which succeeds in fields such as cosmetics, plastic surgery and cultural media. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
103 p, 25.0 MB |
Pla estratègic de comunicació per un any de Zaldoo
/
Purroy Claramunt, Laura ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un pla estratègic de comunicació per al desenvolupament d'una nova marca en el sector de la bellesa i cosmètica, que planteja el seu llançament a finals d'aquest any, amb focus principal a Barcelona i Madrid. [...] Creación de un plan estratégico de comunicación para el desarrollo de una nueva marca en el sector de la belleza y la cosmética, que plantea su lanzamiento a finales de este año, con foco principal en Barcelona y Madrid. [...] Creation of a strategic communication plan for the development of a new brand in the beauty and cosmetic sector, which will be launched at the end of this year, with focus on Barcelona and Madrid. The purpose of the work is to position the brand in the market so that became a market leader, through the definition of a positioning, a coherent actions and in line with objectives previously defined and marked thanks to the information obtained through an analysis of the sector, the competition and the company.
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
240 p, 6.2 MB |
Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher
/
Tortajada Trullenque, Sandra ;
Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca. Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca. Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.
2017 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
|