Resultats globals: 24 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 6 registres trobats
Documents de recerca, 18 registres trobats
Articles 6 registres trobats  
1.
18 p, 146.0 KB Asco y belleza : hacia el deshielo de una relación estética / Godoy Domínguez, María Jesús (Universidad de Sevilla)
Este trabajo se enmarca en la tendencia de la estética actual a restituir, incluso dignificar, las llamadas "emociones negativas", en especial el asco, despreciado en la tradición estética moderna por la imposibilidad de reconciliarlo con el placer y, por ende, con la belleza. [...]
Aquest treball s'emmarca en la tendència de l'estètica actual a restituir, fins i tot dignificar, les anomenades "emocions negatives", especialment el fàstic, menyspreat en la tradició estètica moderna per la impossibilitat de reconciliar-lo amb el plaer i, per tant, amb la bellesa. [...]
This paper fits within the tendency of the current aesthetics to restore, even dignify, the so-called "negative emotions"; specifically, disgust, which has been disregarded in modern aesthetic thought due to the impossibility of reconciling it with pleasure and therefore with beauty. [...]

2019 - 10.5565/rev/enrahonar.1226
Enrahonar, Vol. 63 (2019) , p. 7-24 (Articles)  
2.
17 p, 142.9 KB La irreductible percepció sensible i l'apreciació de la bellesa artística en Leibniz / Cubells i Bartolomé, Maria Ramon (Universitat Rovira i Virgili)
Aquest article analitza el lloc que ocupa la percepció sensible en l'univers leibnizià i les seves conseqüències en l'àmbit del que s'anomenarà estètica. La crítica al coneixement clar i distint cartesià condueix Leibniz a una posició epistemològica força complexa, ja que, malgrat compartir amb el cartesianisme que les percepcions dels sentits (colors, olors…) són confuses, és la percepció sensible la que dona accés a la infinita complicació del món real, tot i que el coneixement que en tinguem sigui confús i romangui, potser en alguns àmbits, sempre confús.
This article analyzes the status of sensory perception in the Leibnizian universe and its consequences in the field of what is to be called aesthetics. The criticism of the Cartesian clear and distinct knowledge leads Leibniz to a quite complex epistemological position, despite sharing with Cartesianism that sense perceptions (colors, smells, etc. [...]
Este artículo analiza el lugar que ocupa la percepción sensible en el universo leibniziano y sus consecuencias en el ámbito de lo que se denominará estética. La crítica al conocimiento claro y distinto cartesiano conduce a Leibniz a una posición epistemológica bastante compleja, ya que, a pesar de compartir con el cartesianismo que las percepciones de los sentidos (colores, olores. [...]

2017 - 10.5565/rev/enrahonar.1176
Enrahonar, Vol. 59 (2017) , p. 111-127 (Articles)  
3.
10 p, 77.5 KB Darwin y el sentido de la belleza / López Silvestre, Federico
En El origen de las especies (1859) y en El origen del hombre (1871) se manejan algunas ideas que ponen de manifiesto lo que Darwin pensó sobre el «gusto» o el «sentido de la belleza ». Contra lo que podría esperarse, de sus reflexiones se desprende que ni el uno ni el otro son «innatos» o «inalterables». [...]
In The Origin of Species (1859) and The Descent of Man (1871) there are some ideas that show what Darwin thought about «Taste» and «Sense of beauty». Contrary to what could be expected, from his reflections we can infer that neither the one nor the other are «innate» or «unchanging». [...]

2010 - 10.5565/rev/enrahonar.221
Enrahonar, Núm. 45 (2010) , p. 85-94  
4.
12 p, 84.5 KB L'estètica de Francesc Mirabent : anacronia i anticipació / Jaques Pi, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Aquest article presenta l'estètica de Francesc Mirabent, un intel·lectual català peculiar. El tema és tractat des de la consideració de dues vessants que permeten ubicar el text principal de Mirabent, De la bellesa. [...]
This article discusses the aesthetic theory of Francesc Mirabent, a peculiar Catalan intellectual. This topic is treated from the consideration of two perspectives that allow us to place into historical context Mirabent's main text, De la bellesa. [...]

2010 - 10.5565/rev/enrahonar.259
Enrahonar, Núm. 44 (2010) , p. 93-104  
5.
24 p, 1.3 MB Safo, fragmento 16 V : el deslumbramiento / Clavo, Maite (Universitat de Barcelona. Departament de Filologia Grega)
E1 fr. 16 V es un breve poema en el que, argumentando con rigurosa lógica y utilizando como ejemplo demostrativo el mito de Helena, Safo formula la más antigua teorización conocida sobre la naturaleza de la belleza. [...]
Fragment 16 V is a brief poem in which Sappho, arguing with strict logic and taking as her example the myth ot Helen, formulates the oldest known theory of me nature of beauty. Her modernity is striking beauty is not an absolute quality, but rathcr the fantastic product of the sexual impulse. [...]

1996 - 10.5565/rev/enrahonar.487
Enrahonar, N. 26 (1996) p. 41-64 (Articles)  
6.
13 p, 90.4 KB La reflexión en lo estético y su significado ético : una crítica a la solución kantiana / Menke, Christoph (Universität Potsdam)
Este artículo pone en relación dos tesis kantianas respecto a la estética en aparente contraposición: la afirmación de la autonomía de lo estético respecto a lo ético y la afirmación de la belleza como símbolo de la moralidad. [...]
This article connects two seemingly contradictory Kantian thesis with respect to the aesthetics: the statement of the autonomy of the aesthetic in front of the ethical and the assertion of the beautiful as a symbol of morality. [...]

2004 - 10.5565/rev/enrahonar.371
Enrahonar, N. 36 (2004) p. 139-151 (Articles)  

Documents de recerca 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
43 p, 1.5 MB La construcción del cánon de bellesa con perspectiva histórica. Roxelana (S.XVI) como caso de estudio / Lefraiji, Boutaina ; Garcia Ventura, Agnès, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
El treball pretén analitzar la construcció del cànon de bellesa del personatge històric Roxelana (S. XVI), emperadriu de l'Imperi otomà, mitjançant les expressions artístiques a fonts primàries i secundàries com la pintura renaixentista, així com a la recepció posterior en pintura del segle XVIII i sèries del segle XXI per veure'n l'evolució. [...]
El trabajo pretende analizar la construcción del canon de belleza del personaje histórico Roxelana (S. XVI), emperatriz del Imperio otomano, mediante las expresiones artísticas en fuentes primarias y secundarias como la pintura renacentista, así como en la recepción posterior en pintura del siglo XVIII y series del siglo XXI para ver la evolución de este. [...]
The work aims to analyze the construction of the beauty canon of the historical character Roxelana (S. XVI), empress of the Ottoman Empire, through artistic expressions in primary and secondary sources such as Renaissance painting, as well as in the subsequent reception in eighteenth-century painting and series of the 21st century to see the evolution of this. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Humanitats [1139]  
2.
13 p, 5.5 MB Cursed Images (Manipulación computacional de las características estéticas de imágenes naturales) / Pozo Valderrama, Ismael ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el mundo del arte y la fotografía existen los conceptos de "belleza" y "fealdad", los cuales son muy subjetivos dependiendo del punto de vista del sujeto. Con el paso del tiempo, ha predominado una tendencia a enfocarse en las características que hacen a un objeto "bello" por encima de las que hacen a un objeto "feo" y, por lo tanto, se han realizado obras visuales que son consideradas "bonitas" en la sociedad, ya sean esculturas, cuadros o fotografías. [...]
In the world of art and photography there are the concepts of "beauty" and "ugliness", which are very subjective and specific from the point of view of the subject. With the passage of time, a trend focused on the characteristics that make an object "beautiful" has predominated over those that make an object "ugly" and, therefore, visual works have been made that are considered "beautiful" in society, whether they are sculptures, paintings or photographs. [...]
En el món de l'art i la fotografia existeixen els conceptes de "bellesa" i "lletjor", els quals són molt subjectius depenent del punt de vista del subjecte. Amb el pas del temps, ha predominat una tendència a enfocar-se en les característiques que fan a un objecte "bell" per sobre de les que fan a un objecte "lleig" i, per tant, s'han realitzat obres visuals que són considerades "boniques" en la societat, ja siguin escultures, quadres o fotografies. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
84 p, 1.3 MB Culte al cos i emocions. Una anàlisi comparativa entre la cura personal dels habitus distingits (propi de les classes dominants) i la dels habitus de necessitat (propi de les classes populars) / Nieto Mata, Carla ; Verdaguer Lozano, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El gimnàs és un submón molt interessant d'observar sociològicament en l'actualitat, un espai de socialització i de culte al cos on les emocions, l'edat, el gènere, el capital cultural, social i econòmic, l'habitus i estils de vida seran clau en la investigació. [...]
El gimnasio es un submundo muy interesante de observar sociológicamente en la actualidad, un espacio de socialización y de culto al cuerpo donde las emociones, la edad, el género, el capital cultural, social y económico, el habitus y estilos de vida serán clave en la investigación. [...]
The gym is a very interesting underworld to sociologically observe nowadays, it is a space for socialization and cult of the body where emotions, age, gender, cultural, social and economic capital, habitus and lifestyles will be the key on this research. [...]

2020
Grau en Sociologia [819]
3 documents
4.
81 p, 27.1 MB I hate myself / Mendiola Leal, Anna ; Terribas Llopis, Jordi ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una noia que mai s'ha agradat a si mateixa, decideix agafar una càmera i expandir la seva idea de "bellesa". Per això crea un projecte anomenat "I Hate Myself". En ell, retratarà a un grup de persones que, per algun aspecte físic, no se senten còmodes amb elles mateixes. [...]
Una chica que nunca se ha gustado a si misma, decide coger una cámara y expandir su idea de "belleza". Por ello crea un proyecto llamado "I Hate Myself". En él, retrarará a un grupo de personas que, por algun aspecto físico. [...]
A girl who has never liked herself, decides to take a camera and expand her idea of "beauty". For that reason she creates a project called "I Hate Myself". In it, she will portray a group of people who, due to some physical aspect, do not feel comfortable with themselves. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
45 p, 1.3 MB The Relevance of nature in japanese society or How japanese folklore conveys the idea of nature to kids / Zepnova, Ekaterina ; Ruiz Morilla, Sandra, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest article és observar com el concepte de naturalesa és introduït als nens japonesos i determinar el tipus de relació que es desenvolupa entre els habitants del país i l'entorn que els envolta. [...]
El objetivo del presente artículo es observar cómo el concepto de naturaleza es introducido a los niños japoneses y determinar el tipo de relación que se desarrolla entre los habitantes del país y el entorno que los rodea. [...]
The aim of the present paper is to observe how the concept of nature is delivered to the Japanese kids and to determine the type of relationship that develops between the inhabitants and the environment by which they are surrounded. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
6.
84 p, 2.3 MB ¿Están los influencers perdiendo su credibilidad? : Estudio sobre la credibilidad que el consumidor otorga al mensaje emitido por el influencer en la plataforma Instagram dentro del sector cosmético / Garcia Fortuny, Helena ; Ávalos del Pino, Carmen, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers forman parte de nuestro día a día. Han pasado de ser personas que compartían sus experiencias, gustos y opiniones en sus redes sociales a ser personas capaces de emitir un mensaje que llegue a millones de personas en pocos segundos. [...]
Els influencers formen part del nostre dia a dia. Han passat de ser persones que compartien les seves experiències, gustos i opinions en les seves xarxes socials a ser persones capaces d'emetre un missatge que arribi a milions de persones en pocs segons. [...]
Nowadays influencers are part of our daily life. At the beginning they were people who shared their experiences and opinions in their social networks but now they are able to deliver a message that reaches millions of people within a few seconds. [...]

2018  
7.
97 p, 6.6 MB Ser bella a Corea del Sud / Pujol Barnadas, Anna ; Casamajó i Solé, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Entre l'última tecnologia mòbil i la possible amenaça de Corea del Nord, la societat sudcoreana es desenvolupa intentant-se adaptar a la globalització, després d'una frenètica evolució econòmica i social. [...]
Entre la última tecnología móvil y la posible amenaza de Corea del Norte, la sociedad sudcoreana se desarrolla en un intento de adaptarse a la globalización, después de una frenética evolución económica y social. [...]
Between the last mobile technology and the possible threat that North Korea means, the South-Korean develops in an attempt to adapt to globalisation, after a frenetic social and economic evolution. Beauty, an industry that usually goes unnoticed, has a considerable presence in the growth of the country, which succeeds in fields such as cosmetics, plastic surgery and cultural media. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
8.
103 p, 25.0 MB Pla estratègic de comunicació per un any de Zaldoo / Purroy Claramunt, Laura ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un pla estratègic de comunicació per al desenvolupament d'una nova marca en el sector de la bellesa i cosmètica, que planteja el seu llançament a finals d'aquest any, amb focus principal a Barcelona i Madrid. [...]
Creación de un plan estratégico de comunicación para el desarrollo de una nueva marca en el sector de la belleza y la cosmética, que plantea su lanzamiento a finales de este año, con foco principal en Barcelona y Madrid. [...]
Creation of a strategic communication plan for the development of a new brand in the beauty and cosmetic sector, which will be launched at the end of this year, with focus on Barcelona and Madrid. The purpose of the work is to position the brand in the market so that became a market leader, through the definition of a positioning, a coherent actions and in line with objectives previously defined and marked thanks to the information obtained through an analysis of the sector, the competition and the company.

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
240 p, 6.2 MB Plan de Inbound Marketing para Yves Rocher / Tortajada Trullenque, Sandra ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament d'una campanya de Inbound Màrqueting per a la marca de cosmètics naturals Yves Rocher basada en dos pilars: màrqueting de continguts y social media marketing. Per a realitzar aquest projecte s'ha analitzat el context actual dels cosmètics naturals, la competència, la marca Yves Rocher i, finalment, s'ha creat un pla de màrqueting digital per aconseguir l'augment de la visibilitat online de la marca.
Desarrollo de una campaña de Inbound Marketing para la marca de cosméticos naturales Yves Rocher basada en dos pilares: marketing de contenidos y social media marketing. Para realizar este proyecto se ha analizado el contexto actual de los cosméticos naturales, la competencia de la marca, la marca Yves Rocher y, finalmente, se ha creado un plan de marketing digital para conseguir el aumento de la visibilidad online de la marca.
Development of an Inbound Marketing campaign for the natural cosmetics brand Yves Rocher based on two pillars: content marketing and social media marketing. In order to carry out this project we have analyzed the current context of natural cosmetics, brand competition, the Yves Rocher brand and, finally, a digital marketing plan has been created to increase the online visibility of the brand.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
220 p, 6.1 MB Introducció a la comunicació integral per a PIMEs. El cas de María Roig Hair Spa / Alsina Moral, Ferran ; Escuder Roig, Inés ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un entorn cada cop més competitiu i exigent actua avui en el món de la petita i mitjana empresa. Tot i això, són poques les PIME que intenten suplir aquesta situació a través de la comunicació i la publicitat. [...]
Un entorno cada vez más competitivo y exigente se cierne hoy sobre el mundo de la pequeña y mediana empresa. Sin embargo, son pocas las PYME que intentan revertir esta situación a través de la comunicación y la publicidad. [...]
An increasingly competitive and demanding environment of small and medium-sized enterprises is looming over the world. However, few SMEs are trying to reverse this situation through communication and advertising. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.