Resultados globales: 4 registros encontrados en 0.03 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 4 registros
Documentos de investigación Encontrados 4 registros  
1.
106 p, 67.1 MB "Sí, Quiero" Fotografia de bodes / Casas Llargués, Maria ; Calderer Reig, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte fotogràfic consisteix en donar un repàs històric i evolutiu del gènere fotogràfic de bodes, conegut com la BBC (Bodas, Bautizos y Comuniones), en un inici, unàmbit molt desprestigiat i actualment més ben reconegut gràcies a l'estil fotoperiodístic i l'avenç de la tecnologia digital. [...]
Este es un proyecto fotográfico con finalidad de dar un repaso histórico evolutivo de género fotogràfico de bodas, conocido como la BBC (Bodas, Bautizos y Comuniones), en un inicio, un àmbito muy desprestigiado. [...]
This is a photographic project based in the history and the evolution of the wedding photography, known as BBC (Weddings,Baptism and Communions), very underrated from de beginning, but nowadays, more valued because of the advanced of the photojournalist style and the digital tecnhology, So, I will share my own experience about how to structure and develop an entire photographic report of the wedding day, from scratch, with the elaboration of my photographic portfolio in the magazine format.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
126 p, 3.0 MB Plan de comunicación para la empresa Parainvitados.com / Tamayo Llirinós, Alfred ; Rodríguez Bravo, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball representa un pla de comunicació per una petita empresa que es basa en un comerç electrònic d'invitacions i detalls per a casaments, batejos i comunions. La marca Parainvitados. com es caracteritza per ser creativa, diferent i atrevida amb els seus dissenys trencadors i vol fugir en tot moment del més convencional. [...]
El proyecto representa un plan de comunicación para una pequeña empresa que se basa en un comercio electrónico de invitaciones y detalles para bodas, bautizos y comuniones. La marca Parainvitados. [...]
The project represents a communication plan for a small company that is based on an e-commerce of invitations and details for weddings, baptisms and communions. The brand Parainvitados. com is characterized for being creative, different and daring with its breakthrough designs and wants to escape at all times from the more conventional aspects. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
113 p, 5.2 MB Plan de creación de una empresa de organización de bodas de lujo : Limerencia Events & Wedding Design / Navas Parcerisas, Yolanda ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present projecte hem escollit el sector nupcial com a base per la creació de la nostra empresa d'organització de casaments de luxe: Limerencia Events & Wedding Design. A continuació, es presenta un pla de negoci, de màrqueting i de comunicació per a la creació de l'empresa anomenada i, després d'haver investigat aquest nínxol de mercat, hem observat l'oportunitat d'obrir un nou negoci que ens permetrà, per una banda, posicionar-nos en el sector del luxe i, per altra banda, organitzar un tipus de casaments únics i exclusius per a cada parella.
En el presente trabajo hemos elegido el sector nupcial como cuna para la creación de nuestra empresa de organización de bodas de lujo: Limerencia Events & Wedding Design. A continuación, se presenta un plan de negocio, de marketing y de comunicación para la creación de dicha empresa y, tras haber investigado este nicho de mercado hemos visto en él la oportunidad de abrir un nuevo negocio que nos permitirá, por un lado, posicionarnos en el sector del lujo y, por otro lado, organizar un tipo de bodas únicas y exclusivas para cada pareja.
In the present work we have chosen the bridal industry sector as a cradle for the creation of our luxury wedding organization company: Limerencia Events & Wedding Design. Then, I present a business, marketing and communication plan for the creation of this company and, after having investigated this market niche, we have seen in it the opportunity to open a new business that will allow us, on the one hand, to position ourselves in the luxury sector and, on the other hand, organize unique and exclusive type of weddings for each couple.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
69 p, 1.5 MB Vídeos interactius de casaments / Arrebola Alcaraz, Laura ; Hernández Ávila, Noelia ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d'un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l'aplicació de les noves tecnologies. [...]
El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. [...]
The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. [...]

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.