Results overview: Found 3 records in 0.03 seconds.
Articles, 3 records found
Articles 3 records found  
1.
10 p, 313.7 KB La ràdio, model de negoci en transició : estratègies d'oferta i de comercialització en el context digital / Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La complexa situació actual preocupa els operadors radiofònics, que, tot i que veuen augmentar les seves audiències, experimenten una reducció de la inversió publicitària, base del seu model de negoci. [...]
Today's complex situation is a source of concern for radio broadcasters who, although their audiences are growing, are witnessing a drop in advertising revenue, the basis of their business model. Given these adverse circumstances, their human and economic resources have been allocated to providing a presence on a range of digital platforms. [...]

2015
Quaderns del CAC, Vol. 18 Núm. 41 (Juliol 2015) , p. 13-22  
2.
20 p, 236.8 KB Estrategias de programación de la información económica en la radio española / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Moreno Moreno, Elsa (Universidad de Navarra. Facultad de Comunicación)
Los contenidos sobre información económica, financiera y empresarial están presentes tanto en la oferta de las cadenas generalistas –SER, COPE, Onda Cero, Punto Radio y Radio Nacional de España-Radio 1–, como en la de Radio Intereconomía –que se distingue en el mercado de la radio española por ofrecer un "producto radiofónico exclusivo" dirigido a una audiencia interesada en esta especialización–. [...]
Economic and business radio contents are present in the programming schedules of talk radio –SER, COPE, Onda Cero, Punto Radio and RNE-Radio 1– as well as in the programming of Radio Intereconomía, a distinctive network in the Spanish radio market which offers an "exclusive product" for a listenership interested in this kind of specialized content. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22, N. 1 (2009) , p. 89-108  
3.
16 p, 468.7 KB Formación e innovación en las empresas industriales / García Espejo, Isabel
El objetivo de este artículo es analizar las relaciones entre la formación y la innovación dentro de las empresas industriales. El trabajo se inicia con la exposición de los factores que, en las investigaciones realizadas al efecto, se han encontrado más asociados con ambas estrategias empresariales. [...]
The aim of this article is to analyze the relationship between training and innovation in industrial enterprises. It starts with an account of the factors that corresponding research has shown to be most strongly related to both business strategies. [...]

2008 - 10.5565/rev/papers/v88n0.765
Papers : revista de sociologia, N. 88 (2008) p. 179-194  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.