Results overview: Found 17 records in 0.01 seconds.
Research literature, 17 records found
Research literature 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
14 p, 1.5 MB Estudi i desenvolupament d'un videojoc City Builder amb Unity / Raventós Llopart, Adrià ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en el desenvolupament d'un videojoc del gènere City Builder amb el motor gràfic Unity. City Builder és un gènere de videojocs de simulació, centrat en la construcció i gestió d'una ciutat a partir dels edificis que construïm i petites microgestions de la ciutat. [...]
The project consists of the development of a video game of the City Builder genre with the Unity engine. City Builder is a genre of simulation video games, focused on building and managing a city from the buildings we build and small micromanages in the city. [...]
El proyecto consiste en el desarrollo de un videojuego del género City Builder con el motor gráfico Unity. City Builder es un género de videojuegos de simulación, centrado en la construcción y gestión de una ciudad a partir de los edificios que construimos y pequeñas microgestiones de la ciudad. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
14 p, 1.7 MB Uso de soluciones cloud para la automatización de procesos / Sánchez Ortega, Alejandro ; Serra Ruíz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto se centra en el desarrollo de una plataforma web que, junto con una API, es capaz de registrar todo tipo de información de las operaciones generadas por una empresa que trabaja en la cadena de suministros, como la gestión de envíos, llegadas y facturas de pedidos. [...]
The project focuses on the development of a web platform that, together with an API, can record all kinds of information on the operations generated by a company that works in the supply chain, such as the management of dispatches, arrivals and invoices of orders. [...]
El projecte es centra en el desenvolupament d'una plataforma web que, juntament amb una API, és capaç de registrar tot tipus d'informació de les operacions generades per una empresa que treballa en la cadena de subministraments, com la gestió d'enviaments, arribades i factures de comandes. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
7 p, 8.8 MB Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual / Morales Llamas, Alejandro ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Desenvolupament d'un entorn gràfic d'un supermercat virtual, és un software on permetrà a l'usuari realitzar una simulació com si estigués en un supermercat. Aquest projecte parteix de la base d'un altre projecte desenvolupat en el motor gràfic de Unity, realitzat per Elias Kasma Piovani, un antic estudiant de Master de la UAB, on es genera automaticament l'estructura del supermercat amb els seus productes. [...]
Desarrollo de un entorno gráfico de un supermercado, es un software donde permitirá al usuario realizar una simulación como si estuviera en un supermercado. Este proyecto parte de la base de otro proyecto desarrollado en el motor gráfico de Unity, realizado por Elias Kasma Piovani, un antiguo estudiante de Master de la UAB, donde se genera automáticamente la estructura del supermercado con sus productos. [...]
Development of a graphical environment of a virtual supermarket, is a software where it will allow the user to perform a simulation as if he were in a supermarket. This project is the improvement on another project developed in the Unity graphics engine by Elias Kasma Piovani, a former UAB Master's student, where the structure of the supermarket is automatically generated with its products. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
14 p, 1.1 MB Creació d'un videojoc mòbil addictiu, per a Android, amb Unity / Pascual Fernández, Nil ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Possiblement un dels reptes més difícils per un programador de videojocs és aconseguir que el videojoc sigui addictiu i agradi als usuaris finals. En aquest projecte busquem implementar un videojoc addictiu per a Android, des de la presa de requisits, fins la publicació de l'aplicació a la Google Play Store. [...]
Posiblemente uno de los retos más difíciles para un programador de videojuegos es conseguir que el videojuego sea adictivo y guste a los usuarios finales. En este proyecto buscamos implementar un videojuego adictivo para Android, desde la toma de requisitos, hasta la publicación de la aplicación a la Google Play Store. [...]
Possibly one of the most difficult challenges for a video game programmer is to make the video game addictive and appeal to end users. In this project we seek to implement an addictive video game for Android, from taking requirements to publishing the application to the Google Play Store. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
13 p, 1006.5 KB "Going Home" : disseny i desenvolupament d'un videojoc d'aventura i presa de decisions / Sabatés Campos, Pau ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
'Going Home' és un videojoc en 2D que presenta una història on el protagonista ha d'aconseguir sortir del planeta en el qual es troba per tal de tornar a casa seva. Durant el transcurs d'aquest, les accions que prengui el jugador podran influir tant en el transcurs com en el final del joc, donant lloc a varis finals possibles. [...]
'Going Home' is a 2D videogame that shows an history where the main character has to be able to get out of the planet where he is trapped and return to his house. During the course of the game, the actions that the player chooses may have an impact on the game, resulting this in some different endins. [...]
'Going Home' es un videojuego en 2D que presenta una historia dónde el protagonista tiene que conseguir salir del planeta en el que se encuentra, con el fin de volver a su casa. Durante el transcurso del juego, las acciones que tome el jugador podrán influir tanto en el transcurso como en el final del juego, dando lugar a varios finales posibles. [...]

2019-06-29
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
9 p, 331.0 KB Midiendo "distancia sintáctica" de variedades lingüísticas en zonas bilingües a partir de los datos masivos / Merino Robledo, Sergi ; Ramos Terrades, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El proyecto "Midiendo "distància sintáctica" de variedades lingüísticas en zonas bilingües a partir de los datos masivos" trata sobre como un solicitante requiere que su actual sistema de base de datos por uno que tenga un rendimiento eficiente con su cantidad masiva de datos. [...]
The project "Measuring "syntactic distància" of linguistic varieties in bilingual zones based on mass data" deals with how an applicant requires that your current database system by one that has an efficient performance with its massive amount of data. [...]
El projecte "Mesurant "distància sintàctica" de varietats lingüístiques en zones bilingües a partir de les dades massives" tracta sobre com un sol·licitant requereix que el seu actual sistema de base de dades per un que tingui un rendiment eficient amb la seva quantitat massiva de dades. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
9 p, 1.4 MB Might of the Arcane - Videojuego de cartas interactivo por turnos y la implementación de su IA / Casanova Álvarez, Christian ; Cerdà Company, Joaquin, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Parraga, Carlos Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este trabajo he desarrollado un videojuego de cartas por turnos y he implementado su inteligencia artificial, valorando (mediante el uso de heurísticas) el mejor movimiento con el objetivo de ganar la partida al usuario. [...]
In this project I have developed a turn-based card videogame and I have implemented its artificial intelligence, valuating (through the use of heuristics) the best movement in order to win the game to the user. [...]
En aquest treball he desenvolupat un videojoc de cartes per torns i he implementat la seva intel·ligència artificial, valorant (mitjançant l'ús heurístiques) el millor moviment amb l'objectiu de guanyar la partida a l'usuari. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
12 p, 1.2 MB Automatització de les expedicions d'un magatzem mitjançant visió per computador / Rabassa Puigdomènech, Aleix ; Sánchez Pujadas, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment totes les empreses confien en solucions informàtiques per obtenir control i automatisme dels processos interns. Concretament en el sector de la cadena de subministrament, és comú l'us de "Software de Gestió de Magatzems", també anomenats SGA, que s'encarrega de gestió de l'stock i la preparació de comandes. [...]
Nowadays all companies trust in IT solutions to get control and automatation on its internal processes. Specifically in the supply chain marketplace, is common to see "Warehouse Managemente Software", also called WMS, which does all stock management and order preparation. [...]
Actualmente todas las empresas confían en soluciones informáticas para obtener control y automatismo de sus procesos internos. Concretamente en el sector de la cadena de suministro es común el uso de "Software de Gestión de Almacenes", también conocido como SGA, que se encarga de la gestión del stock y la preparación de pedidos. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
14 p, 8.7 MB Management system for tattoo studio / Medina Velasco, Julià ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Crooked Tattoo BCN es un pequeño estudio de tatuaje situado en Ripollet, un pueblo en los alrededores de Barcelona. Este estudio es dirigido por dos hermanos que, por tal de adaptarse a las nuevas tecnologías y a algunos requisitos sugeridos por sus clientes, decidieron que sería beneficioso para su negocio tener un sitio web donde promocionarse. [...]
Crooked Tattoo BCN is a small tattoo studio located in Ripollet, a town nearby Barcelona. This studio is managed by two brothers who, in order to adapt to new technologies and to some requirements raised from their clients, have decided that it would be benecial for their business to have a website to promote themselves. [...]
Crooked Tattoo BCN és un petit estudi de tatuatge situat a Ripollet, un poble als voltants de Barcelona. Aquest estudi és dirigit per dos germans que, per tal d'adaptar-se a les noves tecnologies i a alguns requisits suggerits pels seus clients, van decidir que seria beneficiós per al seu negoci tenir un lloc web on promocionar-se. [...]

2019-02-10
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
13 p, 1.1 MB Madppliances Revolution / Gallego Garrido, Adrián ; Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Madppliances Revolution és un videojoc 2D que té com a temàtica principal sobreviure als atacs constants d'onades d'electrodomèstics rebels que no suporten més la esclavitud a la que durant generacions han sigut sotmesos pels humans. [...]
Madppliances Revolution es un videojuego 2D que tiene como temática principal sobrevivir a los ataques constantes de oleadas de electrodomésticos rebeldes que no soportan más la esclavitud a la que durante generaciones han sido sometidos por los humanos. [...]
Madppliances Revolution is a 2D videogame that consist of surviving continuous attacks of rebel home appliances that no longer support slavery that during generations have been subjected by humans. Therefore, the protagonist of the game (the player) will have to open his way through his city destroying them with the armament and ammunition that he has, a gun and three mines. [...]

2018-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Research literature : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.