Resultats globals: 9 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
1 p, 345.0 KB Política audiovisual i construcció nacional / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 364 (28 de novembre de 2011) , p. 20  
2.
1 p, 114.7 KB Ignorància o mala fe? / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
Ara, Núm. 499 (15 d'abril de 2012) , p. 14  
3.
1 p, 322.4 KB L'ombra de la contrareforma / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1149 (30 de gener de 2014) , p. 26  
4.
10 p, 213.3 KB Innovació tecnològica i servei públic audiovisual : estudi de cas de la CCMA / Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández-Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Suárez Candel, Roberto (Unió Europea de Radiodifusió) ; Arboledas, Luis (Universidad de Granada. Departamento de Biblioteconomía y Documentación)
La relació entre la innovació tecnològica i el servei públic audiovisual ha esdevingut els darrers anys, juntament amb la gestió de l'espectre, un dels principals motius d'atac del sector privat de la comunicació i les telecomunicacions. [...]
In the last years, technological innovation, together with the management of broadcasting spectrum, has become one of the main topics used by comercial players in the audiovisual and telecommunications markets to build a solid discourse against public service media. [...]

2013
Quaderns del CAC, Vol. 16, Num. 39 (Juliol 2013) , p. 5-14  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.1 MB Pluralismo religioso en la televisión pública : estudio del caso catalán / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Terrón Blanco, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este texto reflexiona sobre los medios de comunicación como mediadores de los valores y el conocimiento de las creencias religiosas. El análisis se centra en el pluralismo y en el tratamiento del diálogo inter-religioso, e incluimos también la opción del ateísmo. [...]
This text reflects on the role of the mass media as mediators of values and knowledge in relation to religious beliefs. Our research focuses on the issue of pluralism and the treatment of interreligious dialogue, including the option of atheism. [...]

Granada: Ediciones Profesionales de la Información, 2020 - 10.3145/AE-IC-epi.2020.e15
Comunicación y diversidad. Selección de comunicaciones del VII Congreso Internacional de la Asociación Española de Investigación de la Comunicación (AE-IC), 2020, p. 271-280  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
31 p, 1.2 MB Los retos de la televisión pública en España ante el Mercado Único Digital europeo : el caso de la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales (CCMA) / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona)
La organización interna de la Corporación Catalana de Medios Audiovisuales se ha ido adaptando a las nuevas demandas de los mercados digitales. Se observa un notable desarrollo de los servicios y recursos digitales, acompañados con la participación en proyectos de ámbito europeo. [...]
2021  
2.
108 p, 2.5 MB La construcció d'un «nosaltres» en l'espai català de comunicació. La CCMA i els territoris del domini lingüístic durant el període 2005-2015 / Cava Barrocal, Joel ; Corominas, Maria, 1961- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació té com a objectius descriure, analitzar i interpretar les relacions que s'han establert entre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i els territoris del domini lingüístic en el marc de construcció d'un espai de comunicació propi; especialment les relacions de reciprocitat televisiva per conveni o acord, amenaçades des del 31 de març de 2015, el termini màxim per a la liberalització del Dividend Digital.
Esta investigación tiene por objetivo describir, analizar e interpretar las relaciones que se han establecido entre la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) y los territorios del dominio lingüístico en el marco de construcción de un espacio de comunicación propio; especialmente las relaciones de reciprocidad televisiva por acuerdo, amenazadas desde el 31 de marzo de 2015, el plazo máximo para la liberalización del Dividendo Digital.
This reaserch focuses on describing, analyzing and interpret established relationships between Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) and the catalan cultural domain within an own communicating space; specially focusing on threatened television broadcast relationships on 31st March of 2015 by the Digital Dividend releasing's date.

2015
Grau en Periodisme [971]  
3.
326 p, 1.7 MB Televisió pública i convergència: Continguts infantils i juvenils crossmedia a la CCMA i EITB / Fernàndez i Aragonès, Aina ; Franquet, Rosa, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La descentralització televisiva ha estat històricament una activitat predominantment desenvolupada pels serveis públics de radiotelevisió, ja que en el sí de la noció de servei públic hi ha una comunitat concretament definida políticament, geogràficament i amb unes característiques culturals i lingüístiques pròpies (Moragas et al. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
4.
83 p, 1.9 MB Televisió i cultura: el cas de la CCMA / Lopez Rodriguez, Imanol ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quan es nombra televisió i cultura a la mateixa frase, molts ja tremolen. Alguns per desconfiança, altres per desencís i alguns se n'escapen per pura indiferència. Sembla que sigui impossible encabir una programació cultural en una televisió per a tothom, o en un canal generalista. [...]
Cuándo se nombra televisión y cultura en la misma frase, muchos ya tiemblan. Algunos por desconfianza, otros por desencanto y algunos se escapan por pura indiferencia. Parece que sea imposible hacer caber una programación cultural en una televisión para todos, o en un canal generalista. [...]
When television and culture are named in the same sentence, a lot of people start trembling. Some of them for distrust, some others for disenchantment and some others more escape for pure indifference. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.