Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 2 records found
Research literature 2 records found  
1.
132 p, 4.0 MB Análisis de las narraciones futbolísticas del programa radiofónico 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE / Peña Franco, Jose Manuel ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball té com a objectiu apropar al lector al mon de la narració esportiva mitjançant el programa capdavanter a Espanya en matèria de retransmissions esportives: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...]
Este trabajo tiene como objetivo acercar al lector al mundo de la narración deportiva a través del programa líder en España en materia de retransmisiones deportivas: el 'Tiempo de Juego' de la Cadena COPE. [...]
This paper has the objective of approaching the sport narration world to the lector through the leader program in Spain in sport matters broadcasts: 'Tiempo de Juego' from COPE's channel. So, it has been made a deep analysis of the program basic and essential, the football narration, starting at the corresponding determing of the human being of the narrations: the role of participant actors, the locution style, and the football language. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
2.
195 p, 3.4 MB Els valors que transmeten les cançons emeses per les ràdios musicals : estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat / Hernández Esteve, Judit ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi dels valors que transmeten a la societat catalana les cançons que sonen a l'actualitat a les ràdios musicals a través d'un estudi de cas de Los40, Cadena 100 i iCat. L'objectiu és definir què són els valors, quins són els que predominen entre la població catalana, de quina forma pot transmetre valors la música i conèixer si hi ha uns valors comuns que es repeteixen en la majoria de cançons mitjançant un anàlisi de contingut de 30 peces musicals.
Análisis de los valores que transmiten a la sociedad catalana las canciones que suenan en la actualidad en las radios musicales a través de un estudio de caso de Los40, Cadena 100 e iCat. El objetivo es definir qué son los valores, cuales son los que predominan entre la población catalana, de qué forma puede transmitir valores la música y conocer si hay unos valores comunes que se repiten en la mayoría de canciones mediante un análisis de contenido de 30 piezas musicales.
Analysis of the values that the songs that currently sound on music radios transmit to Catalan society through a study of Los40, Cadena 100 and iCat. The objective is to define what are values, which are the ones that predominate among the Catalan population, how can music transmit values and know if there are common values that are repeated in most songs through a content analysis of 30 songs.

2018
Grau en Periodisme [971]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.