Results overview: Found 33 records in 0.03 seconds.
Articles, 8 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 24 records found
Articles 8 records found  
1.
8 p, 1.6 MB Sondeos de opinión : ¿el fracaso del oráculo? / Colomé, Gabriel 1955-
Las elecciones se han convertido en la confrontación audiovisual de unos líderes que personalizan el partido, las ideas, los programas. El sistema de partidos es el resultante de esta confrontación mediática donde prima el político seductor, el político mediático, ante el político clásico. [...]
2000
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 71 (2000) , p. 18-25  
2.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  
3.
1 p, 53.5 KB Indignació sense rumb / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 173 (22 maig 2011) , p. 38  
4.
1 p, 103.6 KB La pluja que anticipa l'aiguat del setembre / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1621 (21 de maig de 2015) , p. 30  
5.
1 p, 82.5 KB Sobirania : plena capacitat d'actuar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1614 (14 de maig de 2015) , p. 27  
6.
1 p, 351.3 KB La màscara legal de la dominació / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
Ara, Núm. 706 (8 de novembre de 2012) , p. 34  
7.
1 p, 59.0 KB Poder guanyar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1260 (22 de maig de 2014) , p. 29  
8.
20 p, 554.9 KB El website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007 / Casero Ripollés, Andreu
El paper d'Internet i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) resulta creixent a l'escenari actual de la comunicació política. En aquest sentit, aquest article pretén fer una primera aproximació a l'anàlisi de les estratègies de comunicació en línia dels diferents partits polítics desplegades durant el període de campanya electoral. [...]
The role of Internet and information and communication technologies (ICT) is increasing on the current stage of political communication. In this sense, this paper intends to carry out an approach to the analysis of the online strategies of communication displayedby different political parties during the electoral campaign period. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 38 (2009) p. 35-54  

Books and collections 1 records found  
1.
1 p, 83.0 KB Eleccions a la Junta de PAS-F de la Universitat Autònoma de Barcelona 2014 / Universitat Autònoma de Barcelona
Els òrgans de representació del personal funcionari i del personal laboral són escollits pels treballadors cada quatre anys mitjançant el procés electoral corresponent. La votació podrà ser presencial, per correu anticipat o per vot electrònic. [...]
2014
12 documents

Research literature 24 records found  1 - 10nextend  jump to record:
1.
162 p, 1.8 MB Donald Trump y los medios de comunicación : una relación de amor-odio / Zambrana Rodríguez, Germán ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia quins van ser els temes tractats durant la campanya pels mitjans de comunicació i el candidat republicà Donald Trump. Per fer-ho, es compararan els temes de campanya amb els principals problemes percebuts per part de la societat estatunidenca. [...]
Esta investigación estudia cuáles fueron los temas que trataron en campaña los medios de comunicación y el candidato republicano Donald Trump. Para ello, se compararán los temas de campaña con los principales problemas percibidos por parte de la sociedad estadounidense. [...]
This research aims to study which were the main topics addressed by the media and the republican nominee Donald Trump during the presidential campaign. For doing so, a comparison will be established with the main US perceived problems. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
3.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela, autor. ; Cervi, Laura, supervisor acadèmic. ; Pérez Tornero, José Manuel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
211 p, 3.0 MB Análisis del discurso de Pablo Iglesias durante la campaña de las elecciones generales de España de 2016 / Sotillos de la Fuente, Álex ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia el discurs polític de Pablo Iglesias durant la campanya de les eleccions generals d'España de 2016, en què es va presentar com a candidat d'Units Podem a la presidència del Govern estatal. [...]
Esta investigación estudia el discurso político de Pablo Iglesias durante la campaña de las elecciones generales de España de 2016, en las que se presentó como candidato de Unidos Podemos a la presidencia del Gobierno estatal. [...]
This research studies the Pablo Iglesias' political discourse in the campaign of the Spain's general elections in 2016, in which he was Unidos Podemos' candidate to Government's President. The work focuses on analyzing meetings and interviews to identify and assess how he describes political opponents and his electoral alliance, what the global discourse strategy consists of and what type of discourse he uses.

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
168 p, 10.2 MB El tractament del 21-D als informatius vespre de TVE i TV3 / Monteis Paradell, Maria ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El context en el que es van desenvolupar les eleccions autonòmiques del desembre no va ser l'habitual per les conseqüències que va tenir la celebració del referèndum d'autodeterminació de l'1 d'octubre a Catalunya. [...]
El contexto en el que se desarrollaron las elecciones autonómicas de diciembre no fue el habitual por las consecuencias que tuvo la celebración del referéndum de autodeterminación del 1 de octubre en Cataluña. [...]
The context of the December elections was not the same as previous occasions. Due to the consequences of the 1st of October referendum of self-determination in Catalonia. In view of this situation, what is the role these public televisions have in Spain to inform about the election campaign in their broadcast news?.

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
151 p, 6.0 MB Medios de comunicación y posverdad : Análisis de las noticias falsas en elecciones presidenciales de EE.UU. 2016 / Muñoz Sanhueza, Priscilla ; Montero Sánchez, Ma. Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En 2016 surgió el fenómeno de la posverdad de la mano de dos episodios políticos de relevancia mundial: El referéndum del Brexit y la elección de Donald Trump como presidente de EE. UU. Sus exponentes tuvieron éxito gracias a que supieron capitalizar tres elementos: La escasa credibilidad de los medios de comunicación; las redes sociales convertidas en una importante fuente de información; y la radicalización del populismo, que condujo a que los políticos mintieran, utilizaran la desinformación y relativizaran los hechos para obtener la adhesión del electorado. [...]
Al 2016 va sorgir el fenomen de la postveritat de la mà de dos episodis polítics de rellevància mundial: El referèndum del Brexit i l'elecció de Donald Trump com a president dels EUA. Els seus exponents van tenir èxit gràcies a que van saber capitalitzar tres elements: L'escassa credibilitat dels mitjans de comunicació; les xarxes socials convertides en una important font d'informació; i la radicalització del populisme, que va conduir al fet que els polítics mentissin, utilitzessin la desinformació i relativizessin els fets per obtenir l'adhesió de l'electorat. [...]
The phenomenon post-truth appeared in 2016 along with two global scale events: the UK Referendum on Brexit and the election of Donald Trump as the President of the USA. Their rise was successful due to their ability to capitalize three main elements: limited credibility of the media; the implementation of social networks as an important source of information; and the radicalization of populism. [...]

2017  
8.
46 p, 873.8 KB El relat dels Comuns : les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política / Ribas Vilanova, Jaume ; Guimerà Orts, Josep Angel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...]
El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...]
The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
168 p, 94.1 MB Xarxes socials i comunicació política : participació ciutadana o campanya permanent? / Estrella Encarnación, Júlia ; Burguet Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "Xarxes socials i comunicació política: participació ciutadana o campanya permanent?" és un estudi sobre la irrupció d'Internet i les xarxes socials en la comunicació política i la utilització de Twitter per part dels principals líders polítics espanyols i moviments socials en l'actualitat, mitjançant un anàlisi qualitatiu i quantitatiu de l'activitat a Twitter de diferents representants polítics dels partits majoritaris a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de corroborar si és una eina de debat per a la ciutadania o bé esdevé un canal electoral més.
El trabajo "Redes sociales y comunicación política: participación ciudadana o campaña permanente?" es un estudio sobre la irrupción de Internet y las redes sociales en la comunicación política y la utilización de Twitter por parte de los principales líderes políticos españoles y movimientos sociales en la actualidad, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo de la actividad en Twitter de diferentes representantes políticos de los partidos mayoritarios en España, con el objetivo de corroborar si es una herramienta de debate para la ciudadanía o bien se convierte en un canal electoral más.
The project "Social networks and political communication: civic participation or permanent campaign?" is an study about the irruption of Internet and Social Networks in political communication and also the use of Twitter made by the main Spanish political leaders and social movements currently, by a qualitative and quantitative analysis of the Twitter activity of different political representative of the main parties of Spain, in order to corroborate if it is a debate tool for the citizenship or it is an other electoral channel.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
61 p, 3.1 MB Periodisme de dades : anàlisi del discurs dels partits polítics a Twitter durant la campanya electoral de les eleccions generals espanyoles de 2015 / Ibáñez Sabran, Tristan ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'una peça informativa que inclou contingut extret i expressat a través de les rutines productives pròpies del periodisme de dades. Això inclou obtenció, anàlisi i visualització d'un conjunt de dades, en aquest cas una base de 13. [...]
El trabajo consiste en la elaboración de una pieza informativa que incluye contenido extraído y expresado a través de las rutinas productivas propias del periodismo de datos. Esto incluye la obtención, análisis y visualización de un conjunto de datos, en este caso una base de 13. [...]
The project involves the development of a journalistic piece that includes content extracted and expressed through the productive routines of data journalism. This includes the gathering, analysis and visualization of a data set of 13,520 tweets of the four political parties and their leaders, extracted during the election campaign of the Spanish general elections of 2015, and the explanation of each of these phases. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  

Research literature : 24 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.