Resultados globales: 39 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 9 registros
Libros y colecciones, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 29 registros
Artículos Encontrados 9 registros  
1.
23 p, 842.0 KB El efecto de la exposición a los sondeos preelectorales en el comportamiento de los votantes en las elecciones autonómicas en Andalucía de 2018 / Ramírez Dueñas, José María (Universidad Complutense de Madrid. Sección Departamental de Sociología Aplicada) ; Vinuesa Tejero, María Lourdes (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Sociología Aplicada)
Los sondeos preelectorales se han convertido en una herramienta de comunicación política para partidos políticos y medios de comunicación. Este trabajo ha pretendido estudiar el efecto de la exposición a las encuestas en el comportamiento electoral de los votantes para las elecciones autonómicas de Andalucía de 2018. [...]
Els sondeigs preelectorals han esdevingut una eina de comunicació política per a partits polítics i mitjans de comunicació. Aquest treball ha pretès estudiar l'efecte de l'exposició a les enquestes en el comportament electoral dels votants per a les eleccions autonòmiques d'Andalusia de 2018. [...]
Pre-election polls have become a tool of political communication for political parties and the media. This study has tried to study the effect of exposure to polls on the electoral behavior of voters for the 2018 Andalusian regional elections. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2711
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 2 (2021) , p. 167-189 (Artículos)  
2.
8 p, 1.6 MB Sondeos de opinión : ¿el fracaso del oráculo? / Colomé, Gabriel 1955-
Las elecciones se han convertido en la confrontación audiovisual de unos líderes que personalizan el partido, las ideas, los programas. El sistema de partidos es el resultante de esta confrontación mediática donde prima el político seductor, el político mediático, ante el político clásico. [...]
2000
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 71 (2000) , p. 18-25  
3.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  
4.
1 p, 53.5 KB Indignació sense rumb / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 173 (22 maig 2011) , p. 38  
5.
1 p, 103.6 KB La pluja que anticipa l'aiguat del setembre / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1621 (21 de maig de 2015) , p. 30  
6.
1 p, 82.5 KB Sobirania : plena capacitat d'actuar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1614 (14 de maig de 2015) , p. 27  
7.
1 p, 351.3 KB La màscara legal de la dominació / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
Ara, Núm. 706 (8 de novembre de 2012) , p. 34  
8.
1 p, 59.0 KB Poder guanyar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1260 (22 de maig de 2014) , p. 29  
9.
20 p, 554.9 KB El website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007 / Casero-Ripollés, Andreu
El paper d'Internet i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) resulta creixent a l'escenari actual de la comunicació política. En aquest sentit, aquest article pretén fer una primera aproximació a l'anàlisi de les estratègies de comunicació en línia dels diferents partits polítics desplegades durant el període de campanya electoral. [...]
The role of Internet and information and communication technologies (ICT) is increasing on the current stage of political communication. In this sense, this paper intends to carry out an approach to the analysis of the online strategies of communication displayedby different political parties during the electoral campaign period. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 38 (2009) p. 35-54  

Libros y colecciones Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 83.0 KB Eleccions a la Junta de PAS-F de la Universitat Autònoma de Barcelona 2014 / Universitat Autònoma de Barcelona
Els òrgans de representació del personal funcionari i del personal laboral són escollits pels treballadors cada quatre anys mitjançant el procés electoral corresponent. La votació podrà ser presencial, per correu anticipat o per vot electrònic. [...]
2014
12 documentos

Documentos de investigación Encontrados 29 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
61 p, 3.2 MB Eleccions municipals a Sevilla 2023 : un viatge per la comunicació política durant la campanya electoral / Penas Argemí, Bernat ; Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vivim un context políticament convuls en què la comunicació política esdevé més important que les propostes d'acció dels grups polítics i les institucions. En una societat aparentment més polaritzada, apareixen nous partits, nous canals comunicatius i s'accentua la política espectacle. [...]
Vivimos un contexto políticamente convulso en el que la comunicación política es más importante que las propuestas de acción de los grupos políticos y las instituciones. En una sociedad aparentemente más polarizada aparecen nuevos partidos, nuevos canales comunicativos y se acentúa la política espectáculo. [...]
We live in a politically turbulent context in which political communication is more important than proposals for action by political groups and institutions. In an apparently more polarized society, new parties and new communication channels appear and spectacle politics is accentuated. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
26 p, 641.1 KB La campanya permanent municipal i el candidat : què preval més? / Rius Nicolau, Marta ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Malgrat estar estipulat que les campanyes electorals només es desenvolupen durant quinze dies, la societat interconnectada i mediatitzada en la qual vivim actualment ha convertit les campanyes en permanents i el candidat en la campanya pròpiament dita, ja que actua com a personificació del projecte electoral. [...]
A pesar de estar estipulado en que las campañas electorales sólo se desarrollan durante quince días, la sociedad interconectada y mediatizada en la que vivimos actualmente ha convertido las campañas en permanentes y al candidato en la campaña propiamente dicha, puesto que actúa como personificación del proyecto electoral. [...]
Despite the rule being that election campaigns only take place over the span of a fortnight, the interconnected and media-driven society which we currently live in has turned them into near-permanent campaigns, in which candidates are the actual campaign, acting as a personification of the electoral project. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
3.
19 p, 314.7 KB Què va afavorir la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018? / Viciana Gutiérrez, Míriam ; Tirado Sanchez, Aránzazu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu principal d'aquesta recerca ha estat trobar els motius que han afavorit la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018, així com establir si té algun lligam amb la dictadura militar del segle passat i amb el rebuig que hi ha actualment cap a la classe política. [...]
El objetivo principal de esta investigación ha sido encontrar los motivos que han favorecido la victoria de Bolsonaro en Brasil en 2018, así como establecer si tiene algún vínculo con la dictadura militar del siglo pasado y con el rechazo que existe actualmente hacia la clase política. [...]
The main objective of this research has been to find the reasons that have favored Bolsonaro's victory in Brazil in 2018, as well as to establish whether it has any link with the military dictatorship of the last century and with the current rejection of the political class. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
4.
106 p, 2.3 MB Eleccions en pandèmia : anàlisi de la campanya d'Esquerra Republicana de Catalunya / Torra Carrera, Ignasi ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ens ha portat a viure situacions que, tres anys enrere, ens semblarien impensables. Malgrat tot, l'exercici del dret a vot es va obrir escletxa i, a Catalunya, es va materialitzar en les eleccions del 14 de febrer de 2021. [...]
La pandemia nos ha llevado a vivir situaciones que tres años atrás nos parecerían impensables. Sin embargo, el ejercicio del derecho a voto abrió brecha y, en Cataluña, se materializó en las elecciones del 14 de febrero de 2021. [...]
The pandemic has led us to experience situations that would have seemed unconceivable three years ago. However, the right to vote remained inviolable and the elections of February 14, 2021 were held in a pandemic context in Catalonia. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
5.
93 p, 3.8 MB Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019 / Codina Solé, Mariona ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen.
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...]
This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
162 p, 1.8 MB Donald Trump y los medios de comunicación : una relación de amor-odio / Zambrana Rodríguez, Germán ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia quins van ser els temes tractats durant la campanya pels mitjans de comunicació i el candidat republicà Donald Trump. Per fer-ho, es compararan els temes de campanya amb els principals problemes percebuts per part de la societat estatunidenca. [...]
Esta investigación estudia cuáles fueron los temas que trataron en campaña los medios de comunicación y el candidato republicano Donald Trump. Para ello, se compararán los temas de campaña con los principales problemas percibidos por parte de la sociedad estadounidense. [...]
This research aims to study which were the main topics addressed by the media and the republican nominee Donald Trump during the presidential campaign. For doing so, a comparison will be established with the main US perceived problems. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
7.
58 p, 17.7 MB La estrategia de comunicación política en Instagram de Santiago Abascal para las Elecciones Generales de 2019 / Padilla Smulders, Debbie ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El progressiu desenvolupament de les tecnologies de la informació i la comunicació ha facilitat la incorporació de noves estratègies de comunicació electoral. En aquest context, els polítics populistes han sabut explotar els beneficis que ofereix la plataforma Instagram per a la difusió de missatges directes, senzills i sense filtres. [...]
El progresivo desarrollo de las tecnologías de la información y la comunicación ha facilitado la incorporación de nuevas estrategias de comunicación electoral. En este contexto, los políticos populistas han sabido explotar los be neficios que brinda la plataforma Instagram para la difusión de mensajes directos, sencillos y sin filtros. [...]
The information and communication technologies ongoing development has facilitated the incorporation of new electoral communication strategies. In this context, populist politicians have been able to exploit the benefits provided by the Instagram platform for the diffusion of direct and simple messages, without filters. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
8.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela ; Cervi, Laura, dir. ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
9.
211 p, 3.0 MB Análisis del discurso de Pablo Iglesias durante la campaña de las elecciones generales de España de 2016 / Sotillos de la Fuente, Álex ; Giró, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia el discurs polític de Pablo Iglesias durant la campanya de les eleccions generals d'España de 2016, en què es va presentar com a candidat d'Units Podem a la presidència del Govern estatal. [...]
Esta investigación estudia el discurso político de Pablo Iglesias durante la campaña de las elecciones generales de España de 2016, en las que se presentó como candidato de Unidos Podemos a la presidencia del Gobierno estatal. [...]
This research studies the Pablo Iglesias' political discourse in the campaign of the Spain's general elections in 2016, in which he was Unidos Podemos' candidate to Government's President. The work focuses on analyzing meetings and interviews to identify and assess how he describes political opponents and his electoral alliance, what the global discourse strategy consists of and what type of discourse he uses.

2018
Grau en Periodisme [971]  
10.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Grau en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 29 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.