Resultats globals: 64 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 42 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 11 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
23 p, 842.0 KB El efecto de la exposición a los sondeos preelectorales en el comportamiento de los votantes en las elecciones autonómicas en Andalucía de 2018 / Ramírez Dueñas, José María (Universidad Complutense de Madrid. Sección Departamental de Sociología Aplicada) ; Vinuesa Tejero, María Lourdes (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Sociología Aplicada)
Los sondeos preelectorales se han convertido en una herramienta de comunicación política para partidos políticos y medios de comunicación. Este trabajo ha pretendido estudiar el efecto de la exposición a las encuestas en el comportamiento electoral de los votantes para las elecciones autonómicas de Andalucía de 2018. [...]
Els sondeigs preelectorals han esdevingut una eina de comunicació política per a partits polítics i mitjans de comunicació. Aquest treball ha pretès estudiar l'efecte de l'exposició a les enquestes en el comportament electoral dels votants per a les eleccions autonòmiques d'Andalusia de 2018. [...]
Pre-election polls have become a tool of political communication for political parties and the media. This study has tried to study the effect of exposure to polls on the electoral behavior of voters for the 2018 Andalusian regional elections. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2711
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 2 (2021) , p. 167-189 (Artículos)  
2.
8 p, 1.6 MB Sondeos de opinión : ¿el fracaso del oráculo? / Colomé, Gabriel 1955-
Las elecciones se han convertido en la confrontación audiovisual de unos líderes que personalizan el partido, las ideas, los programas. El sistema de partidos es el resultante de esta confrontación mediática donde prima el político seductor, el político mediático, ante el político clásico. [...]
2000
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 71 (2000) , p. 18-25  
3.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  
4.
1 p, 53.5 KB Indignació sense rumb / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2011
Ara, Núm. 173 (22 maig 2011) , p. 38  
5.
1 p, 103.6 KB La pluja que anticipa l'aiguat del setembre / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1621 (21 de maig de 2015) , p. 30  
6.
1 p, 82.5 KB Sobirania : plena capacitat d'actuar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1614 (14 de maig de 2015) , p. 27  
7.
1 p, 351.3 KB La màscara legal de la dominació / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
Ara, Núm. 706 (8 de novembre de 2012) , p. 34  
8.
1 p, 59.0 KB Poder guanyar / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1260 (22 de maig de 2014) , p. 29  
9.
3 p, 83.5 KB Educación para la salud desde una oficina de farmacia : uso racional de medicamentos con plantas medicinales / Arias,, J. L. ; Santamaría, J. M.
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-3  
10.
20 p, 554.9 KB El website com a instrument comunicatiu a les eleccions autonòmiques valencianes de 2007 / Casero-Ripollés, Andreu
El paper d'Internet i les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) resulta creixent a l'escenari actual de la comunicació política. En aquest sentit, aquest article pretén fer una primera aproximació a l'anàlisi de les estratègies de comunicació en línia dels diferents partits polítics desplegades durant el període de campanya electoral. [...]
The role of Internet and information and communication technologies (ICT) is increasing on the current stage of political communication. In this sense, this paper intends to carry out an approach to the analysis of the online strategies of communication displayedby different political parties during the electoral campaign period. [...]

2009
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 38 (2009) p. 35-54  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
1 p, 83.0 KB Eleccions a la Junta de PAS-F de la Universitat Autònoma de Barcelona 2014 / Universitat Autònoma de Barcelona
Els òrgans de representació del personal funcionari i del personal laboral són escollits pels treballadors cada quatre anys mitjançant el procés electoral corresponent. La votació podrà ser presencial, per correu anticipat o per vot electrònic. [...]
2014
12 documents

Documents de recerca 42 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
133 p, 2.9 MB Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024 / Dilmé Collell, Júlia ; Trull Cabas, Sandra ; Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...]
Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...]
This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
107 p, 10.7 MB La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso / Losada Rodríguez, David ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...]
La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...]
The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
3.
61 p, 3.2 MB Eleccions municipals a Sevilla 2023 : un viatge per la comunicació política durant la campanya electoral / Penas Argemí, Bernat ; Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Vivim un context políticament convuls en què la comunicació política esdevé més important que les propostes d'acció dels grups polítics i les institucions. En una societat aparentment més polaritzada, apareixen nous partits, nous canals comunicatius i s'accentua la política espectacle. [...]
Vivimos un contexto políticamente convulso en el que la comunicación política es más importante que las propuestas de acción de los grupos políticos y las instituciones. En una sociedad aparentemente más polarizada aparecen nuevos partidos, nuevos canales comunicativos y se acentúa la política espectáculo. [...]
We live in a politically turbulent context in which political communication is more important than proposals for action by political groups and institutions. In an apparently more polarized society, new parties and new communication channels appear and spectacle politics is accentuated. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
168 p, 79.6 MB Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte / Masip Domingo, Maria ; Torrico Fernández Valera, Alejandro ; Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...]
La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...]
The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
5.
26 p, 641.1 KB La campanya permanent municipal i el candidat : què preval més? / Rius Nicolau, Marta ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Malgrat estar estipulat que les campanyes electorals només es desenvolupen durant quinze dies, la societat interconnectada i mediatitzada en la qual vivim actualment ha convertit les campanyes en permanents i el candidat en la campanya pròpiament dita, ja que actua com a personificació del projecte electoral. [...]
A pesar de estar estipulado en que las campañas electorales sólo se desarrollan durante quince días, la sociedad interconectada y mediatizada en la que vivimos actualmente ha convertido las campañas en permanentes y al candidato en la campaña propiamente dicha, puesto que actúa como personificación del proyecto electoral. [...]
Despite the rule being that election campaigns only take place over the span of a fortnight, the interconnected and media-driven society which we currently live in has turned them into near-permanent campaigns, in which candidates are the actual campaign, acting as a personification of the electoral project. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
6.
38 p, 802.3 KB La campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz (2015-2019) / Gabern Llopart, Eloi ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball realitzarem un estudi de cas de la campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz, que es va presentar a l'alcaldia d'Avinyonet del Penedès l'any 2015, sortint-ne derrotat, i va llançar una campanya permanent exitosa al llarg de la legislatura 2015-2019 (que serà el període que analitzarem), amb l'objectiu d'aconseguir l'alcaldia, aconseguint-ho finalment per majoria absoluta.
En este trabajo realizaremos un estudio de caso de la campaña permanente del candidato Cèsar Herraiz, que se presentó a la alcaldía de Avinyonet del Penedès en 2015, saliendo derrotado, y lanzó una campaña permanente exitosa a lo largo de la legislatura 2015-2019 (que será el periodo que analizaremos), con el objetivo de conseguir la alcaldía, lográndolo finalmente por mayoría absoluta.
In this work we will carry out a case study of the permanent campaign of the candidate Cèsar Herraiz, who ran for mayor of Avinyonet del Penedès in 2015, being defeated, and launched a successful permanent campaign throughout the 2015-2019 legislature (which will be the period that we will analyze), with the aim of winning the mayor's office, finally achieving it by absolute majority.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
7.
19 p, 314.7 KB Què va afavorir la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018? / Viciana Gutiérrez, Míriam ; Tirado Sanchez, Aránzazu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu principal d'aquesta recerca ha estat trobar els motius que han afavorit la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018, així com establir si té algun lligam amb la dictadura militar del segle passat i amb el rebuig que hi ha actualment cap a la classe política. [...]
El objetivo principal de esta investigación ha sido encontrar los motivos que han favorecido la victoria de Bolsonaro en Brasil en 2018, así como establecer si tiene algún vínculo con la dictadura militar del siglo pasado y con el rechazo que existe actualmente hacia la clase política. [...]
The main objective of this research has been to find the reasons that have favored Bolsonaro's victory in Brazil in 2018, as well as to establish whether it has any link with the military dictatorship of the last century and with the current rejection of the political class. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
8.
106 p, 2.3 MB Eleccions en pandèmia : anàlisi de la campanya d'Esquerra Republicana de Catalunya / Torra Carrera, Ignasi ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ens ha portat a viure situacions que, tres anys enrere, ens semblarien impensables. Malgrat tot, l'exercici del dret a vot es va obrir escletxa i, a Catalunya, es va materialitzar en les eleccions del 14 de febrer de 2021. [...]
La pandemia nos ha llevado a vivir situaciones que tres años atrás nos parecerían impensables. Sin embargo, el ejercicio del derecho a voto abrió brecha y, en Cataluña, se materializó en las elecciones del 14 de febrero de 2021. [...]
The pandemic has led us to experience situations that would have seemed unconceivable three years ago. However, the right to vote remained inviolable and the elections of February 14, 2021 were held in a pandemic context in Catalonia. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
9.
197 p, 4.6 MB E-sports : plan de comunicación para la Liga de Videojuegos Profesional (LVP) en España / Lobera Arroyo, Helena ; Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esports electrònics s'han convertit en un fenomen econòmic i social que any rere any creix en ingressos i en audiències, la qual cosa deixa entreveure un gran potencial econòmic i de comunicació. [...]
Los deportes electrónicos se han convertido en un fenómeno económico y social que año tras año crece en ingresos y en audiencias, lo que deja entrever un gran potencial económico y de comunicación. [...]
Electronic sports have become an economic and social phenomenon that is growing year after year in terms of income and audiences, which reveals a great economic and communication potential. This work aims to investigate and analyse the situation of e-sports in Spain, and to develop a specific communication plan for the Liga de Videojuegos Profesional (LVP).

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
221 p, 17.2 MB Apoya a las librerías independientes : plan de comunicación para Todos Tus Libros enfocado en la notoriedad y el posicionamiento de marca / Gómez Rodríguez, Lorena ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Al llarg del projecte es desenvolupa un pla de comunicació anual enfocat a la notorietat i al posicionament de marca del projecte de comerç digital Todos Tus Libros desenvolupat per CEGAL amb la finalitat de donar suport a les llibreries físiques independents.
A lo largo del proyecto se desarrolla un plan de comunicación anual enfocado en la notoriedad y posicionamiento de marca del proyecto de comercio digital Todos Tus Libros desarrollado por CEGAL con la finalidad de apoyar a las librerías físicas independientes.
The project develops an annual communication plan focused on the notoriety and brand positioning of the Todos Tus Libros e-commerce project developed by CEGAL to support independent physical bookshops.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 42 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
724x1024, 519.8 KB Les i els estudiants diem no a la Constitució Europea : dimarts 14 desembre 12'30 Sala d'actes de la Fac. de Polítiques ... / Campanya contra la Constitució Europea de la UAB
[2005?]  
2.
1024x2019, 968.3 KB Per la pau als Balcans : contra el genocidi, ajudem el poble de Bòsnia ... ,marxa de torxes ... / Campanya Ajudem el Poble de Bòsnia
[S.l.] : [S.n.], [1993?]  
3.
707x1040, 872.8 KB Sabies que la Constitució Europea? : no compta amb la ciutadania, no opta per la pau ... : no a una Constitució neoliberal i militarista ... / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
4.
1396x1040, 915.9 KB Dijous 17 de febrer vaga estudiantil : contra la privatització de l'ensenyament : no a la Constitució europea / Estudiants contra la Constitució Europea ; Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
5.
724x1040, 883.4 KB No a l'Europa del capital i la guerra : per una Europa dels treballadors/es i dels pobles / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
6.
721x1040, 840.6 KB Constitució Europea sí o no? : debat sobre la Constitució Europea : amb la participació de Francesc Morata, Miren Etxezarreta / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
7.
721x1040, 820.4 KB Assemblea oberta per crear a l'UAB la Campanya contra la Constitució Europea : vine i participa! ... : es convoca a assemblees de facultat, organitzacions, col·lectius, estudiants ...:
[2005]  
8.
716x1040, 817.6 KB El 20 de febrer vota no a la Constitució Europea ... / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
9.
963x1040, 836.3 KB El 20 de febrer diguem no a la Constitució Europea : sí a l' Europa dels drets socials i dels pobles : no a l'Europa del capital i la guerra / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  
10.
809x1040, 844.4 KB El 20 de febrer diguem no a la Constitució Europea : sí a l' Europa dels drets socials i dels pobles : no a l'Europa del capital i la guerra / Campanya dels Països Catalans Contra la Constitució Europea
[2005]  

Documents gràfics i multimèdia : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.