1.
|
133 p, 2.9 MB |
Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024
/
Dilmé Collell, Júlia ;
Trull Cabas, Sandra ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...] Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...] This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
107 p, 10.7 MB |
La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso
/
Losada Rodríguez, David ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...] La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...] The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
3.
|
|
4.
|
168 p, 79.6 MB |
Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
/
Masip Domingo, Maria ;
Torrico Fernández Valera, Alejandro ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...] La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...] The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
5.
|
26 p, 641.1 KB |
La campanya permanent municipal i el candidat : què preval més?
/
Rius Nicolau, Marta ;
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Malgrat estar estipulat que les campanyes electorals només es desenvolupen durant quinze dies, la societat interconnectada i mediatitzada en la qual vivim actualment ha convertit les campanyes en permanents i el candidat en la campanya pròpiament dita, ja que actua com a personificació del projecte electoral. [...] A pesar de estar estipulado en que las campañas electorales sólo se desarrollan durante quince días, la sociedad interconectada y mediatizada en la que vivimos actualmente ha convertido las campañas en permanentes y al candidato en la campaña propiamente dicha, puesto que actúa como personificación del proyecto electoral. [...] Despite the rule being that election campaigns only take place over the span of a fortnight, the interconnected and media-driven society which we currently live in has turned them into near-permanent campaigns, in which candidates are the actual campaign, acting as a personification of the electoral project. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
6.
|
38 p, 802.3 KB |
La campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz (2015-2019)
/
Gabern Llopart, Eloi ;
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball realitzarem un estudi de cas de la campanya permanent del candidat Cèsar Herraiz, que es va presentar a l'alcaldia d'Avinyonet del Penedès l'any 2015, sortint-ne derrotat, i va llançar una campanya permanent exitosa al llarg de la legislatura 2015-2019 (que serà el període que analitzarem), amb l'objectiu d'aconseguir l'alcaldia, aconseguint-ho finalment per majoria absoluta. En este trabajo realizaremos un estudio de caso de la campaña permanente del candidato Cèsar Herraiz, que se presentó a la alcaldía de Avinyonet del Penedès en 2015, saliendo derrotado, y lanzó una campaña permanente exitosa a lo largo de la legislatura 2015-2019 (que será el periodo que analizaremos), con el objetivo de conseguir la alcaldía, lográndolo finalmente por mayoría absoluta. In this work we will carry out a case study of the permanent campaign of the candidate Cèsar Herraiz, who ran for mayor of Avinyonet del Penedès in 2015, being defeated, and launched a successful permanent campaign throughout the 2015-2019 legislature (which will be the period that we will analyze), with the aim of winning the mayor's office, finally achieving it by absolute majority.
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
7.
|
19 p, 314.7 KB |
Què va afavorir la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018?
/
Viciana Gutiérrez, Míriam ;
Tirado Sanchez, Aránzazu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu principal d'aquesta recerca ha estat trobar els motius que han afavorit la victòria de Bolsonaro al Brasil el 2018, així com establir si té algun lligam amb la dictadura militar del segle passat i amb el rebuig que hi ha actualment cap a la classe política. [...] El objetivo principal de esta investigación ha sido encontrar los motivos que han favorecido la victoria de Bolsonaro en Brasil en 2018, así como establecer si tiene algún vínculo con la dictadura militar del siglo pasado y con el rechazo que existe actualmente hacia la clase política. [...] The main objective of this research has been to find the reasons that have favored Bolsonaro's victory in Brazil in 2018, as well as to establish whether it has any link with the military dictatorship of the last century and with the current rejection of the political class. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
8.
|
106 p, 2.3 MB |
Eleccions en pandèmia : anàlisi de la campanya d'Esquerra Republicana de Catalunya
/
Torra Carrera, Ignasi ;
Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ens ha portat a viure situacions que, tres anys enrere, ens semblarien impensables. Malgrat tot, l'exercici del dret a vot es va obrir escletxa i, a Catalunya, es va materialitzar en les eleccions del 14 de febrer de 2021. [...] La pandemia nos ha llevado a vivir situaciones que tres años atrás nos parecerían impensables. Sin embargo, el ejercicio del derecho a voto abrió brecha y, en Cataluña, se materializó en las elecciones del 14 de febrero de 2021. [...] The pandemic has led us to experience situations that would have seemed unconceivable three years ago. However, the right to vote remained inviolable and the elections of February 14, 2021 were held in a pandemic context in Catalonia. [...]
2022 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|