Resultats globals: 35 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 20 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
20 p, 300.5 KB Gestión de las redes sociales en las campañas electorales españolas en 2019 / Gonzálvez Vallés, Juan Enrique (Universidad Complutense de Madrid) ; Barrientos Báez, Almudena (Universidad Complutense de Madrid) ; Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
El objeto de estudio de este trabajo es el análisis de la estrategia de comunicación que llevan a cabo los partidos políticos españoles durante las distintas convocatorias electorales en el año 2019 en las redes sociales. [...]
L'objecte d'estudi d'aquest treball és l'anàlisi de l'estratègia de comunicació que van fer els partits polítics espanyols durant les diferents convocatòries electorals l'any 2019 a les xarxes socials. [...]
This work analyses the communication strategies on social networks by Spanish political parties during the various elections of 2019. It analyses in detail their activity, their ability to generate a feeling of belonging and the different forms of interaction of these formations, and the most successful formats. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3347
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 67-86 (Articles)  
2.
28 p, 462.7 KB Gender-based violence in discourse : a comparative study on anti-violence communication initiatives across Europe, in Austria and Spain / Wolf, Birgit (University of Vienna)
Considering the efforts to resolve the widespread societal phenomenon of violence against women, awareness-raising and the role of the media comprise one of the key targets by the most important international agreements to combat it. [...]
Des de la dècada de 1970, el moviment de les dones contra la violència ha realitzat contribucions essencials per reconèixer la violència de gènere com una violació dels drets humans i ha estat un actor crucial en el camp de la prevenció de la violència i la sensibilització en aquest àmbit. [...]
Desde la década de 1970, el movimiento de las mujeres contra la violencia ha realizado contribuciones esenciales para reconocer la violencia de género como una violación de los derechos humanos y ha sido un actor crucial en el campo de la prevención de la violencia y la sensibilización en este ámbito. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3164
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 1-27 (Articles)
2 documents
3.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)
2 documents
4.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)
2 documents
5.
8 p, 76.3 KB Internet, campanyes electorals i ciutadans : l'estat de la qüestió / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Aquest article repassa com internet està afectant els processos electorals i, en particular, el desenvolupament i les conseqüències de les campanyes segons la investigació existent. Les principals conclusions d'aquesta revisió de la literatura apunten que existeix una distància important entre les potencialitats que aquest nou mitjà ofereix tant a partits com a ciutadans i la realitat dels usos que tots dos en fan. [...]
This article reviews how, according to current research, the internet is affecting electoral processes and, in particular, the development and consequences of campaigns. The main conclusions of this review of the literature state that there is a significant distance between the potential offered by this new medium, both to parties and citizens, and how it is actually used by everyone concerned. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (Desembre 2009) , p. 5-12  
6.
21 p, 885.1 KB El llibre i la lectura en el cartellisme polític / González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Biblioteconomia i Documentació)
Es descriu el valor simbòlic que han adoptat les imatges del llibre i la lectura en el cartellisme polític del segle xx, a través d'una selecció de moments històrics rellevants on la propaganda, el llibre, i per extensió, la lectura han tingut un protagonisme singular: les dues guerres mundials, la Revolució Russa, la Guerra Civil a Espanya, el New Deal als EUA, la Revolució Cultural Xinesa i les campanyes d'alfabetització a Cuba i Nicaragua.
2005
Item, N. 40 (2005) , p. 7-27  
7.
32 p, 179.2 KB Polio in Italy / Fantini, Bernardino (University of Geneva. Institute for the History of Medicine and Health)
The history of polio in Italy is relatively short because the particular social and demographic history of the country has actually compressed the most dramatic history of the polio epidemic into only 40 years, from the first severe epidemic just before World War II to the early 1980s, when the epidemic vanished thanks to an effective and country-wide vaccination campaign. [...]
2012 - 10.4321/S0211-95362012000200004
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, Vol. 32, Núm. 2 (2012) , p. 329-359  
8.
19 p, 259.2 KB La creciente importancia del voto latino en las elecciones presidenciales de los Estados Unidos de América / Rúas Araújo, José (Universidade de Vigo. Facultade de Ciencias Sociais e da Comunicación)
El incremento de la población latina en Estados Unidos desborda incluso las previsiones más optimistas. Los candidatos afinan cada vez más sus estrategias destinadas a persuadir a los votantes hispanos y éstos, conscientes de su potencial, se han organizado con la intención de incrementar su presencia e influencia política. [...]
The increase of the U. S. Hispanic population surpasses even the most optimistic forecasts. The candidates continue to improve their strategies in order to persuade Latin voters. These people, who are aware of their potential, have got together with the objective of increasing their presence and political influence. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i45.1583
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 45 (Juny 2012) , p. 55-73  
9.
17 p, 136.1 KB Relaciones públicas pioneras en España : algunos precedentes en la primera mitad del siglo XX y pasos preliminares de la nueva profesión / Armendáriz, Enrique (Universidad Rey Juan Carlos. Departamento de Ciencias de la Comunicación y Sociología)
El presente artículo presenta los resultados de una investigación llevada a cabo para identificar algunos antecedentes en España de la actividad que conocemos como relaciones públicas en el periodo comprendido entre finales del siglo xix y la primera mitad del siglo xx. [...]
This article presents the results of research carried out to identify some antecedents in Spain of the activity we know as PR, in the period between the late nineteenth and early twentieth century. This is the least known stage in the development of this discipline, when the term Public Relations was not yet coined. [...]

2012 - 10.7238/a.v0i45.1581
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 45 (Juny 2012) , p. 15-31  
10.
10 p, 161.6 KB Physicochemical and biological changes downstream from a trout farm outlet: comparing 1986 and 2006 sampling surveys / Camargo, Julio A. ; Gonzalo, Cristina
In this investigation we compare the results obtained in the 1986 and 2006 sampling surveys regarding physicochemical and biological changes caused by a trout farm effluent in the upper Tajuña River (Guadalajara, Spain). [...]
En esta investigación comparamos los resultados obtenidos durante las campañas de muestreo de 1986 y 2006 para los cambios físico-químicos y biológicos producidos por el vertido de una piscifactoría en el tramo alto del río Tajuña (Guadalajara, España). [...]

2007
Limnética, V. 26 n. 2 (2007) p. 405-414  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
1 p, 82.8 KB Cost de les campanyes de publicitat institucionals / Universitat Autònoma de Barcelona
2011-
11 documents
2.
2 p, 143.4 KB Eleccions a Rector o Rectora UAB 2016 / Universitat Autònoma de Barcelona
El Consell de Govern, en l'acord 21/2016 de 10 de març, convoca les eleccions a rector o rectora i aprova el calendari electoral. Les eleccions tindran lloc lloc el dijous, 19 de maig en votació presencial a tots els centres. [...]
2016
14 documents
3.
5 p, 87.7 KB Eleccions a Rector o Rectora UAB 2012 / Universitat Autònoma de Barcelona
El Consell de Govern, en l'acord 29/2012 de 14 de març, convoca eleccions a rector o rectora i aprova el calendari electoral. Les eleccions tindran lloc el dijous, 24 de maig en votació presencial a tots els centres. [...]
2012
9 documents

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
12 p, 3.5 MB Development of an application for the generation of KPIs / Morente Ribera, Adrian ; Garcia-Font, Victor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Business success necessitates careful assessment, organization, and investigation. KPIs (Key Performance Indicators) are a collection of measurements utilized to assess the performance of a business and furnish understanding into the capacity for progress. [...]
El éxito empresarial requiere de medidas cuidadosas, planificación y análisis. Los Indicadores Clave de Rendimiento (KPIs) son un conjunto de métricas que permiten evaluar el rendimiento de una empresa y proporcionar información acerca de su potencial de mejora. [...]
El èxit empresarial requereix de mesures cuidades, planificació i anàlisi. Els Indicadors Clau de Rendiment (KPIs) són un conjunt de mètriques que permeten avaluar el rendiment d'una empresa i proporcionar informació sobre el seu potencial de millora. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
111 p, 1.6 MB YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya / Boada Torre-Marín, Judit ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...]
"YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...]
"YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
3.
77 p, 1.8 MB El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017) / Paco Abenoza, Clara ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. [...]
El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. [...]
The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela ; Cervi, Laura, dir. ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
5.
116 p, 4.4 MB Las campañas institucionales contra la violencia de género ¿más machismo? / Muñoz Caballero, Patricia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació és el resultat de l'anàlisi de la representació de l'home maltractador, dona víctima, familiars i amics/es i societat realitzat sobre les tretze campanyes audiovisuals institucionals impulsades pel Govern d'Espanya i les dues produïdes pel l'Institut Català de les Dones. [...]
La presente investigación es el resultado del análisis de la representación de hombre maltratador, mujer víctima, familiares y amigos/as y sociedad realizado sobre las trece campañas audiovisuales institucionales impulsados por el Gobierno de España y las dos producidas por el Institut Català de les Dones. [...]
This investigation is the result of the analysis of the representation of abusive man, victim woman, family, friends and society carried out on the thirteen institutional audiovisual campaigns promoted by the Government of Spain and the two produced by the Institut Català de les Dones. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
95 p, 22.7 MB Construcció de marca i campanya de llançament de Cerveses Hoppit / García Robles, Àlex ; Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte conté la part de construcció dels valors de la marca i la campanya de llançament de Hoppit. En primer lloc, es fa una introducció al món de la cervesa artesana, especialment a la zona de la Catalunya central. [...]
Este proyecto contiene la construcción de los valores de la marca y la campaña de lanzamiento de Hoppit. En primer lugar, se hace una introducción al mundo de la cerveza artesanal, en especial en la Cataluña central. [...]
This project contains the branding development and the launch campaign of "Hoppit". To begin with, the craft beer world is introduced, especially in central Catalonia. Then, we find the branding part, where the mission, the vision and the brad values are defined and summarized in the creative concept "La cervesa de la comarca" . [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
456 p, 2.2 MB Experiencia de guerra y colaboracionismo político-militar : Bélgica, Francia y España bajo el Nuevo Orden (1941-1945) / Alegre Lorenz, David 1988- ; Morente, Francisco, dir. ; Rodrigo, Javier, 1977-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
Esta investigación propone un análisis de tipo comparado y transnacional para dar con las causas, las implicaciones y la importancia de la cooperación y el colaboracionismo político-militar dentro de la Europa fascista. [...]
This research proposes a compared and transnational analysis in order to understand the causes, implications and importance of political-military cooperation and collaborationism within fascist Europe. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
36 p, 2.9 MB Campañas de seguridad vial con diferentes niveles de sangre : un estudio cross-cultural entre consumidores de España y Estados Unidos / Barchilón Elbaz, Esther Camila ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi té la intenció d'entendre la influència de la cultura a les campanyes de seguretat vial amb tres nivells de sang a les seves imatges. Es va realitzar un experiment amb participants espanyols i nord-americans. [...]
El presente estudio tiene la intención de entender la influencia de la cultura en las campañas de seguridad vial con tres niveles de sangre en sus imágenes. Se realizó un experimento con sujetos españoles y norteamericanos. [...]
The present study is intended to understand the influence of culture on road safety advertising campaigns with three levels of blood presence in their images. An experiment was conducted with Spanish and North American subjects. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
1 p, 9.6 MB Desembarcament de Normandia : 75 anys / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Pardo, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 30 de maig i el 9 de setembre 2019 amb material bibliogràfic provinent de la Biblioteca de Comunicació i el CEDOC per commemorar els 75 anys del Desembarcament de Normandia.
2019
3 documents
2.
1024x683, 763.8 KB 1 euro = 1 llibre o revista / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Fotografies de la campanya que es realitza a les Biblioteques de la UAB, dos cops l'any per recaptar diners per campanyes solidaries i consisteix en oferir els documents que les biblioteques no necessiten en el seu fons per un euro. [...]
2007
12 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.