Resultados globales: 43 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 12 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 8 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 19 registros
Artículos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
20 p, 171.4 KB Le canzoni politico-dottrinali di Dante e le tre fiere di Inferno I / Varela-Portas de Orduña, Juan (Universidad Complutense de Madrid)
In questo articolo si propone l'idea che nella rappresentazione visuale delle tre fiere, attraverso le caratteristiche di esse che il testo mette in evidenza, ci sia un'allusione alle tre canzoni politico-dottrinali "Poscia ch'Amor del tutto m'ha lasciato", "Tre donne intorno al cor mi son venute" e "Doglia mi reca nello core ardire", o, per essere precisi, agli opponenti di Dante che queste canzoni descrivono o suggeriscono.
En aquest article es proposa la idea que en la representació visual de les tres feres, mitjançant les característiques d'aquestes que el text posa en evidència, hi ha una al·lusió a les tres cançons políticodoctrinals Poscia ch'Amor del tutto m'ha lasciato, Tre donne intorno al cor mi son venute i Doglia mi reca nello core ardire, o, per ser precisos, als oponents de Dante que aquestes cançons descriuen o suggereixen.
This article argues that in the visual representation of the three beasts, through their features highlighted by the text, there is an allusion either to the three political and doctrinal canzoni Poscia ch'Amor del tutto m'ha lasciato, Tre donne intorno al cor mi son venute and Doglia mi reca nello core ardire, or, more specifically, to Dante's opponents that these canzoni describe or hint at.
En este artículo se propone la idea de que en la representación visual de las tre fieras, através de las características de éstas que el texto pone en evidencia, hay una alusión a las tres canciones político-doctrinales Poscia ch'Amor del tutto m'ha lasciato, Tre donne intorno al cor mi son venute e Doglia mi reca nello core ardire, o, por ser precisos, a los oponentes de Dante que estas canciones describen o sugieren.

2017
Quaderns d'Italià, Núm. 22 (2017) , p. 13-32 (Dossier 1)  
2.
8 p, 316.5 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (III) Cant en cursa : funcions i assignacions / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2014/1).115.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 115 (2014) , p. 82-89  
3.
7 p, 334.1 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (II) Activitats associades : el cant en cursa / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/4).114.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 114 (2013) , p. 72-78
2 documentos
4.
7 p, 239.5 KB Iniciació educativa a la resistència aeròbica. : (I) La cursa econòmica / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
L'autor presenta un conjunt de factors didàctics sistemàtics per a la iniciació educativa a la resistència aeròbica centrant-se en mètodes aplicables a la realitat escolar des d'una perspectiva sostenible. [...]
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.cat.(2013/3).113.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 113 (2013) , p. 77-83  
5.
27 p, 297.4 KB Cant i quotidianitat : visibilitat i gènere durant el primer franquisme / Ferrer Senabre, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sociedad de Etnomusicología
El present article explora la construcció de gènere durant el primer franquisme a través de l'activitat del cant en àmbit local, analitzant la correspondència entre els models normatius de gènere imposats per la dictadura i la pràctica musical cantada d'homes i dones en la quotidianitat. [...]
El presente artículo explora la construcción de género durante el primer franquismo a través de la actividad del canto en ámbito local, analizando la correspondencia entre los modelos normativos de género impuestos por la dictadura y la práctica musical cantada de hombres y mujeres en la cotidianidad. [...]
This paper explores the gender construction during Franco's dictatorship through the singing activity in local area. We analyze the correspondence between singing and gender normative models, imposed by the regime, in inhabitants' daily life. [...]

2011
Trans (Barcelona), Vol. 15 (2011)
2 documentos
6.
4 p, 435.8 KB Un nou poema de Safo (P. Oxy. 1787 + P. Köln 21351) / Torné i Teixidó, Ramon
Quan el 1922 va veure la llum el volum XV de la col·lecció The Oxyrhynchus Papyri, els seus editors, Arthur Hunt i Edgar Lobel, donaven a conèixer un seguit de fragments (finals de versos) de la poetessa de Mitilene que pertanyen al llibre quart de l'edició alexandrina i que en les edicions a l'ús (Lobel-Page, Voigt, Campbell) ocupen els núms. [...]
2006
Faventia, V. 28 n. 1-2 (2006) p. 199-202  
7.
25 p, 159.3 KB Resonancias del Motu Proprio en la diócesis de Oviedo : la capilla catedralicia y el Seminario Conciliar / Sanhuesa Fonseca, María
Estudio de la recepción del ideario del Motu Proprio de Pío X en la diócesis de Oviedo, desde el pontificado del obispo Ramón Martínez Vigil (†1904), autor de la carta pastoral La Música Sagrada, hasta el de Francisco Javier Baztán y Urniza, obispo de la seo ovetense desde 1904 a 1922. [...]
Étude de l'accueil de l'idéologie du Motu Propio de Pie X dans le diocèse d'Oviedo, à partir du pontificat de l'évêque Ramón Martínez Vigil († 1904), auteur de la charte pastorale La Música Sagrada, jusqu'à celui de Francisco Javier Baztán y Urzina, évêque de la cathédrale d'Oviedo de 1904 à 1922. [...]
A study of the reception of the Motu Propio ideology of Pío X in the diocese of Oviedo, from the pontificate of the bishop Ramón Martínez Vigil (†1904), author of the pastoral letter La Música Sagrada (The Musical Sigrid), to that of Francisco Javier Baztán y Urniza, bishop of the Cathedral of Oviedo from 1904 to 1922. [...]
Studie hinsichtlich der Anfänge des Motu Proprio von Pío X. in der Diözese von Oviedo, vom Pontifikat des Bischofs , Ramón Martínez Vigil (†1904) , Autor des Pastorenbriefs La Música Sagrada, bis zu Francisco Javier Baztán y Urniza, Bischof des Sitzes von Oviedo, von 1904 bis 1922. [...]

2006
Recerca musicològica, N. 16 (2006) p. 177-201  
8.
20 p, 134.8 KB Il dissoluto punito ossia Don Giovanni Tenorio de Ramón Carnicer / Encina Cortizo, María ; Sobrino, Ramón
Estudio de los elementos compositivos mozartianos presentes en la ópera de Ramon Carnicer (1789-1855), compuesta en 1822 y estrenada el 22 de junio de dicho año en el Teatro de la Santa Cruz de Barcelona. [...]
Étude des éléments de composition mozartiens présents dans l'opéra de Ramón Carnicer (1789-1885). Cet opéra fut composé en 1822 et joué pour la première fois le 22 juin de cette même année au théâtre de la Santa Cruz, à Barcelone. [...]
A study of the Mozartian compositive elements present in the opera by Ramon Carnicer (1789-1855), composed in 1822 and first staged on 22 June of that year in the Santa Cruz Theatre in Barcelona. The authors, all musicology professors at the University of Oviedo, carried out in-depth work on the different literary and scenic sources from the 17-19th centuries as well as on musicals, both regarding Don Giovanni by Mozart as well as other thematic offerings by 18th century Spanish and European authors. [...]
Studio der Komponentenelemente der Oper von Ramon Carnicer (1789-1855), komponiert im Jahr 1822 und uraufgeführt am 22. Juni des gleichen Jahres im Theater von Santa Cruz in Barcelona. Die Autoren, Musikologie-Professoren der Universität von Oviedo, haben eine tiefgründige Arbeit über die literarischen und szenischen Quellen der 18. [...]

2006
Recerca musicològica, N. 16 (2006) p. 97-116  
9.
32 p, 1.0 MB Els oratoris catalans de finals del segle XVIII i principis del XIX com a elements receptors del classicisme musical / Daufí i Rodergas, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
Xavier Daufí sitúa el oratorio como género receptor del clasicismo en Cataluña. En su artículo, nos presenta una extensa historia de este género en Cataluña, que en la segunda mitad del siglo XVIII ofrece ya las características del estilo clásico que se desarrolló en gran parte de Europa. [...]
Pour Xavier Daufí, l'oratorio est le genre ayant accueilli le classicisme en terre catalane. Il retrace dans son article l'histoire de ce genre en Catalogne. En effet, celui-ci présentait déjà au milieu du XVIIIe siècle les caractéristiques du style classique qui se développait dans une grande partie de l'Europe. [...]
Xavier Daufí places the oratorio as a receptive genre of classicism in Catalonia. In his article, he presents a vast history of this genre in Catalonia, which in the second half of the 18th century already showed characteristics of the classical style which was developed in most of Europe. [...]
Xavier Daufí legt das Oratorium als Empfänger des Klassizismus in Katalonien dar. In seinem Artikel zeigt er uns eine ausführliche Geschichte dieser Art in Katalonien, die in der zweiten hälfte des 18. [...]

2006
Recerca musicològica, N. 16 (2006) p. 65-96  
10.
32 p, 873.1 KB Mateu Ferrer, tenorista i mestre de cant de la Seu de Barcelona (1477-1498) / Gregori Cifré, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
1983
Recerca musicològica, N. 3 (1983) p. 7-37  

Artículos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
28 p, 8.9 MB Gradual romà / Església Catòlica
Graduale romanum
Música i lletra de les antífones de quaresma i de Setmana Santa.
[11--]
Biblioteca de Catalunya. Manuscrit ; UAB Ms. 30

Conté anotacions posteriors de diverses mans, escrites a la part superior en sentit invers, corresponents a documents notarials i jurídics la majoria censals, en castellà; en un d'ells apareix la data 1571  

2.
3 p, 22.3 MB Gradual del propi del temps / Església Catòlica
Gradual
Gradual probablement dominic.
[14--]
Biblioteca de Catalunya. Manuscrit ; UAB Ms. 29

Conté: Temps d'advent (f. i-xiv v) ; Temps de Nadal (f. xiv v-xxxvii) ; Temps de Quaresma (f. xxxvii-xcvii) ; Setmana Santa (f. xcvii-cxxxvii) ; Temps pasqual (f. cxxxvii-clxix v) ; Tempus "per annum" (f. clxix v-cxcv v) Inclou, al principi, un f. de lletra contemporània amb unes antífones de benedicció i Nota: "L'antífona Asperges"

6 documentos
3.
644 p, 83.5 MB Antiphonarium officii monastici : Proprium sanctorum / Església Catòlica
Antiphonale officii (Ordo Cartusiensis)
[13-- o 14--]
Biblioteca de Catalunya. Manuscrit ; UAB Ms. 26  

Documentos de investigación Encontrados 8 registros  
1.
277 p, 10.6 MB El cant dels goigs orals a Catalunya i a Andorra / Garcia Llop, Ester ; Ayats Abeyà, Jaume, 1960-, dir.
A mitjan del segle XIX Manuel Milà i Fontanals, que havia investigat abastament el gènere dels goigs, va concloure que estaven emparentats amb la dansa trobadoresca. Aquesta afirmació ha estat reproduïda -de vegades amb una visió distorsionada- a bona part de la historiografia del gènere. [...]
A mediados del siglo XIX Manuel Milà i Fontanals, que había investigado ampliamente el género de los 'goigs', concluyó que estaban emparentados con la dansa trobadoresca. Esta afirmación ha sido reproducida -a veces con una visión distorsionada- en buena parte de la historiografía del género. [...]
In the mid-nineteenth century, Manuel Milà i Fontanals, who had extensively investigated the genre of 'goigs', concluded that they were related to the troubadour dances. This affirmation has been reproduced - sometimes with a distorted vision - in a good part of the historiography of the genre. [...]

2021  
2.
238 p, 1.2 MB Edició crítica dels escolis al cant IX de l'Odissea / Ramírez Sevilla, Esperança ; Cors i Meya, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana
En aquesta tesi de doctorat es duu a terme una edició completa, crítica i actualitzada dels escolis al cant IX de l'Odissea, incloent tant els escolis considerats menors com els majors. Aquest cant, juntament amb els tres subsegüents, conforma les anomenades aventures d'Odisseu, que han atret l'atenció dels estudiosos de l'obra homèrica de tots els temps. [...]
This doctoral dissertation intends to provide a complete, critical, and up-to-date edition of the scholia of Book IX of the Odyssey, including both the minor as well as the major scholia. This book, along with the next three, presents the so-called adventures of Ulysses, which have drawn the attention of scholars of Homeric work since early time. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
62 p, 1.8 MB Programa experimental de recitació i cant en cursa (EFDI21 145) / Galera Pérez, Antonio David. coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Borrás Bau, Isabel ; Cantero Carbonell, Alba ; Cárcel Valiente, Tània ; Carneros Mejías, María ; Castro Fonseca, Ruth ; González Flores, Míriam ; Leiva Cruz, Ariadna ; Terradellas Veganzones, Nina ; Tost Mons, Georgina ; Calaf i Bracons, Georgina ; Figueroa Serra, Marina ; Garrido Rodríguez, Aitor ; Hernández Megías, Miguel Ángel ; Morales Navarro, Estrella ; Muñoz Sellarès, Núria ; Pardo Martí, Laia ; Soriano López, Jesús ; Arcusa Ferrer, Sònia ; Argemí Canals, Anna ; Benito Manzano, Alícia ; Castillero Campayo, Lidia ; Cintas Ruiz, Rocío ; Lladó Jorba, Judit ; Millà Gabriel, Mariona ; Ponce Gómez, Beatriz ; Alonso Pernas, Olga ; Blanco González, Lola ; Francisco Fadrique, Laura ; Kurubally Planas, Anna ; López Munuera, Belén ; Martí Chicano, Arianna ; Massons Pujadas, Gerard ; Sánchez García, Ariadna
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra 2015  
4.
154 p, 1.5 MB El Canvi de registre en la veu cantada i les accions teatrals : un estudi exploratori / Soriano Moya, Isabel ; Gassull Bustamante, Cecilia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
El tema central de la nostra investigació és el canvi de registre de M1 (veu de pit) a M2 (veu de cap) de la veu cantada de les dones i, més concretament, de les actrius cantants. Aquesta recerca és un treball exploratori per indagar, conèixer i analitzar, des de la perspectiva de la pròpia experiència, com les actrius cantants gestionen el seu canvi de registre en portar a terme accions teatrals i com l'aborden des de la docència. [...]
The main subject of our research is the change of vocal register from M1 (chest voice) to M2 (head voice) in the female singing voices, more specifically, in singer-actresses. This study is an exploration work whose aim is to investigate, understand and analyse, from a perspective of the own experience, how singer-actresses manage their change of register when performing theatrical actions and how they approach it in teaching. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
33 p, 579.8 KB Programa experimental de cursa amb activitats associades (EFDO 134) / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Resultats de la recerca sobre activitats associades a la cursa econòmica per al desenvolupament de la resistència aeròbica a les edats escolars.
Bellaterra, 2014 (Programes experimentals)  
6.
11 p, 522.2 KB Programa experimental de cant en cursa. Primer assaig / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Treballs preliminars de recerca en innovació docent.
Bellaterra , 2013 (Documents de recerca)  
7.
1 p, 7.8 MB Efecto de interferencias acústicas heteroespecíficas en la tasa de canto de Allobates Talamancae (Anura: Aromobatidae) / Azagury, Nicole ; Rodà, F. (Ferran), 1953-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Grau en Biologia Ambiental [813]  
8.
1 p, 6.4 MB El cant dels ocells : neurofisiologia comparada i efectes de la fragmentació d'hàbitats / Pagès Portabella, Carlota ; Balasch Alemany, Joan Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
2015
Grau en Biologia Ambiental [813]  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
9.5 KB La Sibil·la : so, imatge, litúrgia, escena / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració del Simposi Internacional "La Sibil·la. So. Imatge. Litúrgia. Escena" a la Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB els dies 20 i 21 de novembre de 2014, organitzat pel Departament d'Art i Musicologia.
2014 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  

Fondos personales e institucionales Encontrados 19 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
3 p, 2.1 MB 26 Concurs internacional de cant Francesc Viñas / Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Handel, George Frideric ; Ricci, Enrique ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1988  
2.
3 p, 1.9 MB 25 Concurs internacional de cant Francesc Viñas, concert final / Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Bach, Johann Sebastian, 1685-1750 ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Boito, Arrigo 1842-1918 ; Catalani, Alfredo ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Dvorák, Antonín 1841-1904 ; Gibson, Mark ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Soler, Àngel ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1987  
3.
3 p, 1.9 MB 22 Concurs internacional de cant Francisco Viñas. Concert final / Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Gracia Fabré, María ; Granados y Campiña, Enric 1867-1916 ; Montsalvatge, Xavier 1912-2002 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Schubert, Franz ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1984  
4.
3 p, 1.8 MB XIX Concurs internacional de cant Francisco Viñas / Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Cilea, Francesco ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Granados y Campiña, Enric 1867-1916 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1981  
5.
78 p, 33.0 MB 23 Concurs internacional de cant Francesc Viñas / Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Bellini, Vincenzo 1801-1835 ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Debussy, Claude 1862-1918 ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Fauré, Gabriel ; Giró, Jordi ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Granados y Campiña, Enric 1867-1916 ; Massenet, Jules 1842-1912 ; Mendelssohn, Felix ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rakhmaninov, Serguei ; Respighi, Ottorino ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Schubert, Franz ; Turina Pérez, Joaquín ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Vivaldi, Antonio ; Wolf, Hugo ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1985
2 documentos
6.
62 p, 25.4 MB XVIII Concurs internacional de cant Francisco Viñas / Mendelssohn, Felix ; Bellini, Vincenzo 1801-1835 ; Britten, Benjamin 1913-1976 ; Debussy, Claude 1862-1918 ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Duparc, Henri ; Falla y Matheu, Manuel de ; Fauré, Gabriel ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Granados y Campiña, Enric 1867-1916 ; Handel, George Frideric ; Loewe, Johann Carl Gottfried ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Poulenc, Francis ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Schumann, Robert 1810-1856 ; Strauss, Richard 1864-1949 ; Txaikovski, Piotr Ilitx ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Wolf, Hugo ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
1980
2 documentos
7.
3 p, 1.8 MB XX Concurs Internacional de cant Francisco Viñas / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Beethoven, Ludwig van 1770-1827 ; Boito, Arrigo 1842-1918 ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1982  
8.
3 p, 1.5 MB XVII Concurso Internacional de Canto Francisco Viñas / Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Bizet, Georges 1838-1875 ; Delibes, Léo 1836-1891 ; Gershwin, George ; Glinka, Mikhail Ivanovich ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Ponchielli, Amilcare 1834-1886 ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1979  
9.
3 p, 1.6 MB XV Concurso Internacional de Canto Francisco Viñas / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Gounod, Charles 1818-1893 ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Puccini, Giacomo 1858-1924 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Txaikovski, Piotr Ilitx ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1977  
10.
7 p, 3.2 MB XIV Concurso Internacional de Canto Francisco Viña. Concierto final / Verdi, Giuseppe 1813-1901 ; Donizetti, Gaetano 1797-1848 ; Meyerbeer, Giacomo 1791-1864 ; Mozart, Wolfgang Amadeus 1756-1791 ; Pérez Busquier, Gerardo ; Rossini, Gioachino 1792-1868 ; Wagner, Richard 1813-1883 ; Orquestra del Gran Teatre del Liceu ; Societat del Gran Teatre del Liceu
Barcelona : 1976  

Fondos personales e institucionales : Encontrados 19 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.