1.
|
5.5 MB |
Interacciones en prácticas pedagógicas efectivas en el aula
/
Martínez Maldonado, Paulina ;
Armengol Asparó, Carme, dir. ;
Muñoz Moreno, José Luis, 1980-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta investigació presenta els resultats de les interaccions que es generen a l'aula, en tres col·legis de la XV regió de Xile. Per a això, es van observar nou pràctiques pedagògiques efectives, considerant les dimensions de pràctica pedagògica, interaccions i ambient, utilitzant una pauta d'observació de tres dimensions, 10 subdimensions i trenta-sis indicadors validada per jutges pràctics i teòrics; a més de notes de camp que van complementar l'observat. [...] Esta investigación presenta los resultados de las interacciones que se generan en el aula, en tres colegios de la XV región de Chile. Para ello, se observaron nueve prácticas pedagógicas efectivas, considerando las dimensiones de práctica pedagógica, interacciones y ambiente, divididas en diez subdimensiones y treinta y seis indicadores, siendo validados por jueces prácticos y teóricos y plasmada en una pauta de observación. [...] This research presents the results of the interactions that are generated in the classroom, in three schools in the XV region of Chile. For this, nine effective pedagogical practices were observed, considering the dimensions of pedagogical practice, interactions and environment, divided into ten subdimensions and thirty-six indicators, being validated by practical and theoretical judges and embodied in an observation pattern. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
2.
|
367 p, 4.7 MB |
Relaciones de poder y empoderamiento docente para la innovación educativa
/
Pascual Medina, Javier ;
Rodríguez-Gómez, David, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La demanda pel canvi educatiu i la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...] La demanda pel canvi i educatiu la millora educativa mai s'havia posicionat tan fortament a la història de Xile com ho ha fet durant la darrera dècada. El sorgiment de la Societat del Coneixement, sumat a les nombroses revoltes estudiantils i socials, han posat a l'educació en el punt de mira de l'opinió pública i l'agenda política. [...] La demanda por el cambio y el mejoramiento educativo nunca se había posicionado tan fuertemente en la historia de Chile como lo ha hecho recientemente. El surgimiento de la Sociedad del Conocimiento, sumada a las numerosas revueltas estudiantiles y sociales, han puesto a la educación en el punto de mira de la opinión pública y la agenda política. [...] Social demand for change and educational improvement had never positioned itself in Chilean history as strongly as it has during the past decade. The emergence of Knowledge Society and the numerous student and social revolts have put education in the spotlight of public opinion and political agenda. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
3 p, 87.2 KB |
La lluita del món local contra el sensellarisme : estudi de casos a través de Barcelona i de l'Hospitalet de Llobregat
/
Navarro Moreno, Raúl ;
Blanco, Ismael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'augment progressiu del nombre de persones sense llar a les ciutats d'arreu del món ha suposat l'increment de les situacions d'exclusió de l'habitatge, pobresa i vulnerabilitat, que ha estimulat l'atenció de les institucions, del món acadèmic i de les organitzacions que donen atenció a aquestes persones. [...] El aumento progresivo del nombre de personas sin hogar en las ciudades de todo el mundo ha supuesto el incremento de las situaciones de exclusión residencial, pobreza y vulnerabilidad, que ha estimulado la atención de las instituciones, del mundo académico y de las organizaciones que prestan atención a estas personas. [...] The progressive increase in the number of homeless people in cities around the world has resulted in the increase of the housing situations of exclusion, poverty and vulnerability, which has stimulated the attention of institutions, the academic world and of the organizations that give attention to these people. [...]
2019 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
10.
|
|