1.
|
111 p, 1.6 MB |
YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya
/
Boada Torre-Marín, Judit ;
Palencia Villa, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"YouTube com a eina de comunicació política: El cas de les eleccions del 14F a Catalunya" analitza la campanya electoral de 2021 a el Parlament de Catalunya. Es centra en l'ús de les xarxes socials que fan els partits polítics amb representació al Parlament i com aquest s'enfoca als perfils dels votants definits pel CEO de cada un dels partits en qüestió. [...] "YouTube como herramienta de comunicación política: El caso de las elecciones del 14F en Cataluña" analiza la campaña electoral de 2021 al Parlamento de Catalunya. Se centra en el uso de las redes sociales que hacen los partidos políticos con representación en el Parlamento y cómo se enfoca al perfil de los votantes definidos por el CEO de cada uno de dichos partidos. [...] "YouTube as a political communication tool: The case of the 14F election in Catalonia. " Is an analysis of the 2021 election campaign for Parliament of Catalonia. It analyses the use of social media made by the political parties that have representation in that particular chamber and how the campaigns are designed towards each of the parties voter's profile. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
2.
|
76 p, 3.7 MB |
La polarización afectiva en Cataluña: estudio de caso de la campaña electoral de las elecciones autonómicas de 2021
/
Carrillo García, Marc ;
Giraldo Luque, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca identificar quins actors (polítics, mediàtics i ciutadans) difonen missatges amb major contingut polaritzador a Twitter en un context de campanya electoral, concretament el de les eleccions autonòmiques de 2021 a Catalunya. [...] El presente trabajo busca identificar qué actores (políticos, mediáticos y ciudadanos) difunden mensajes con mayor contenido polarizador en Twitter en un contexto de campaña electoral, en concreto el de las elecciones autonómicas de 2021 en Cataluña. [...] The present work tries to identify which actors (politicians, media and citizenships) have the capacity to spread content with the higher polarization during an electoral campaing in Twitter, specifically in the 2021 regional election in Catalonia. [...]
2021 Màster Universitari en Periodisme i Innovació en Continguts Digitals [1392]
|
|
3.
|
216 p, 5.1 MB |
La invisibilització de les persones migrants sense dret a vot en la comunicació electoral: el cas dels comicis municipals de 2019 a Salt. Propostes per a una comunicació inclusiva
/
Grañé i Burrassó, Emma ;
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
L'increment de població migrant a Salt durant les darreres dècades va fer que el poble es convertís en un dels més racialitzats de Catalunya, amb un 40% de població d'origen estranger. Conseqüentment, les diferències socials i econòmiques entre la població s'han accentuat encara més, essent la falta de dret a vot una de les més greus problemàtiques. [...] El incremento de población migrante en Salt durante las últimas décadas hizo que el pueblo se convirtiese en uno de los más racializados de Cataluña, con un 40% de población extranjera. Consecuentemente, las diferencias sociales y económicas entre la población se han acentuado aún más, siendo la falta de derecho a voto una de las más graves problemáticas. [...] The increase of the migrant population in Salt over the last few decades has made the town one of the most racialised in Catalonia, with 40% of the population being foreign. Consequently, the social and economic differences between the population have become even more accentuated, with the lack of the right to vote being one of the most serious problems. [...]
2021 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
4.
|
354 p, 17.4 MB |
Architectural Landscape at the Periphery of Carolingian Empire. Croatian Historical Territory and Marca Hispanica
/
Behaim, Jelena ;
Carrero Santamaría, Eduardo, dir. ;
Jurković, Miljenko, dir.
Fa exactament 1220 anys, el dia 25 de desembre de 800, el vell continent va rebre el primer hereu formal del món antic, el nou unificador d'Europa: Carlemany. Aquest fet va transformar el poderós regne dels francs en l'Imperi Carolingi que en el moment de la seva creació cobriria els territoris des de l'àrea sud dels Pirineus fins al riu Elba a l'actual Alemanya Oriental, baixant cap al sud a través de Baviera i Caríntia, fins a la costa oriental de l'Adriàtic i a Ístria. [...] Hace exactamente 1220 años, el día 25 de diciembre de 800, el viejo continente recibió el primer heredero formal del mundo antiguo, el nuevo unificador de Europa: Carlomagno. Ese hecho transformó el poderoso reino de los francos en el Imperio Carolingio que en el momento de su creación cubriría los territorios desde el área sur de los Pirineos hasta el río Elba en la actual Alemania Oriental, bajando hacia el sur a través de Baviera y Carintia, hasta la costa oriental del Adriático e Istria. [...] Exactly 1220 years ago, on Christmas Day December 25, 800, the old continent got the first formal heir of the ancient world, the new unifier of Europe - Charlemagne. This transformed the powerful Frankish kingdom into the Empire that at the time of its inception would cover the area from the south side of the Pyrenees to the River Elba in present-day East Germany, and south across Bavaria and Carinthia to the eastern Adriatic coast and Istria. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Història de l'Art i Musicologia.
2021
|
|
5.
|
|
6.
|
11 p, 729.7 KB |
Xarxes socials per impulsar la recollida selectiva de residus
/
Lucín Landín, Steffy ;
Font, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El present informe exposa els diferents tipus de recollida selectiva, i contextualitza la situació a Europa, Espanya i Catalunya, aportant xifres i mostrant aquelles ciutats o comarques on aquestes són més positives. [...] This report sets out the different types of selective collection, and contextualises the situation in Europe, Spain and Catalonia, providing figures and showing those cities or counties where these are most positive. [...]
2021 Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
107 p, 15.9 MB |
La Ginesta, la revista que trobaves a faltar
/
Soler Gimenez, Aina ;
Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte planteja la creació de la revista La Ginesta, una revista en català adreçada al públic jove, de 18 a 30 anys, amb continguts d'actualitat i d'entreteniment. Un model de revista diferent, digital i en paper, que recupera els obsequis en els seus números mensuals, juntament amb un compromís amb la societat i uns valors a l'alçada de les necessitats del moment presents en totes les peces de la revista. Este proyecto plantea la creación de la revista La Ginesta, una revista en catalan dirigida al público jóven, de 18 a 30 años, con contenidos de actualidad i de entretenimento. Un modelo de revista diferente, digital y en papel, que recupera los obsequios en sus números mensuales, junto con un compromiso con la sociedad y unos valores al nivel de las necesidades del momento presentes en todas las piezas de la revista. This project propose the creation of a magazine called La Ginesta, a catalan magazine adressed to young people, from 18 to 30 years old, with news and entertainment content. A different magazine model, digital and on paper, which recovers the gifts in their monthly, together with a commitment to society and values that meets the needs of the moment presented in all the pieces of the magazine.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
144 p, 2.9 MB |
Cròniques de l'habitatge a Ciutat Vella : desnonaments, especulació i lluita veïnal
/
Silva i Sánchez, Daniel ;
Ferré, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte mostra l'evolució que ha patit l'habitatge en el marc estatal i autonòmic espanyol per acabar endinsant-se, de forma teòrica i pràctica, en el districte més colpejat de la ciutat de Barcelona: Ciutat Vella. [...] Este proyecto muestra la evolución que ha sufrido la vivienda en el marco estatal y autonómico español para acabar adentrándose, de forma teórica y práctica, en el distrito más golpeado de Barcelona: Ciutat Vella. [...] This project shows the evolution that housing has undergone in the Spanish state and regional framework to end up entering, theoretically and practically, in the most affected district of the city of Barcelona: Ciutat Vella. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|