Resultats globals: 6 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
11 p, 368.6 KB Cercadors de recursos web especialitzats en Traducció / López Borrull, Alexandre (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Biblioteconomia i Documentació)
En aquest article es descriuen els principals tipus de cercadors de recursos web a Internet, tot fent èmfasi en les seves diferències i els avantatges i inconvenients que comporten. Més endavant es concreten els tipus de directori especialitzat en Traducció i quines característiques han de contenir.
En este artículo se describen los principales tipos de buscadores de recursos web en Internet, con especial énfasis en sus diferencias y en las ventajas e inconvenientes que comportan. Más adelante se concretan los tipos de directorios especializados en Traducción y qué características deben contener.
This article describes the main types of web resource searchers on the Internet, with special emphasis on the differences between them and their respective advantages and disadvantages. Details are then provided on specialised Translation directories and the characteristics they should include.

2003 - 10.5565/rev/tradumatica.160
Tradumàtica, N. 2 (2003)  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
241 p, 12.2 MB El Inbound Marketing con The Cool Pool : la importancia del marketing de contenidos / Isart Juve, Aina ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte en el qual s'explica i aplica la metodologia inbound al blog de la companyia Fluidra, The Cool Pool, amb l'objectiu d'arribar a un públic al qual actualment l'empresa no arriba directament. [...]
Proyecto en el que se explica y aplica la metodología inbound en el blog de la compañía Fluidra, The Cool Pool, con el objetivo de alcanzar un público al que actualmente la empresa no llega directamente. [...]
Project that explains and makes use of the inbound methodology in Fluidra company's blog, The Cool Pool, with the goal of reaching a target that the business wouldn't be able to directly approach. With a previous analysis, we will see how to generate leads through content marketing not only creating an editorial calendar, but also conducting a keyword research, contemplating a technical enhancement for the blog, conceiving a lead nurturing strategy and establishing in which social media The Cool Pool will be present.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
91 p, 2.8 MB Projecte d'implementació d'una aplicació web dinàmica i anàlisi de posicionament SEO / El Aichouni Jouied, Ismael ; Pedret Ferré, Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
El treball fi de grau proposat consta de dues parts diferenciades: la programació d'una aplicació web dinàmica i l'assessorament/recomanació de tècniques de posicionament. Es parteix d'una pàgina web d'un grup de recerca de la UAB (www. [...]
2019
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
3.
121 p, 3.7 MB Mejorando la red de los servicios de motores de búsqueda a través de enrutamiento basado en la aplicación / Carrión Jumbo, Joe ; Franco Puntes, Daniel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius
Els sistemes de còmput complexos com els Serveis de Motors de Cerca proveeixen serveis a milions d'usuaris, i la seva demanda pot canviar sobtadament. Aquesta inestable demanda impacta significativament als components del servei (com xarxa de dades i nodes). [...]
Los sistemas de cómputo complejos como los Servicios de Motores de Búsqueda proveen servicios a miles de usuarios, y su demanda puede cambiar repentinamente. Esta inestable demanda impacta significativamente a los componentes del servicio (como red de datos y nodos). [...]
Large-scale computer systems like Search Engines provide services to thousands of users, and their user demand can change suddenly. This unstable demand impacts sensitively to the service components (like network and hosts). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
71 p, 2.0 MB Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango / Gómez Lozano, Laura ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel, (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram).
La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram).
The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).

2016
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
1024x462, 181.9 KB El nou cercador de les Biblioteques UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Miquel Sasplugas, Marta
Exposició que mostra l'evolució del cercador o catàleg de les Biblioteques UAB des de les fitxes de paper fins a l'actual "discovery" Primo, eina de descoberta d'última generació.
2021 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))
12 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.