Resultats globals: 7 registres trobats en 0.02 segons.
Documents de recerca, 7 registres trobats
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
13 p, 1.1 MB Disseny i desenvolupament d'un xatbot de suport a l'usuari basat en models generatius / Fombona Delgado, Pol ; Espinosa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els xatbots són programes d'ordinador basats comunment en models de processament de llenguatge natural (NLP) que simulen conversacions humanes i, en entorns de suport a l'usuari, es poden usar com eines per a proporcionar ajuda i resoldre dubtes senzills de forma automatitzada. [...]
Los chatbots son programas de ordenador basados comúnmente en modelos de procesamiento de lenguaje natural (NLP) que simulan conversaciones humanas y, en entornos de soporte al usuario, se pueden usar como herramientas para proporcionar ayuda y resolver dudas sencillas de forma automatizada. [...]
Chatbots are computer programs commonly based on natural language processing (NLP) models that simulate human conversations and, in user support environments, can be used as tools to provide help and resolve simple queries in an automated way. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
2.
70 p, 2.5 MB La traducció pedagògica i l'ús de ChatGPT-3 a classes d'anglès com a segona llengua per a nens i nenes / Salguero Romero, Paula ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Aquest treball tracta sobre la traducció pedagògica, és a dir, ensenyar un idioma estranger amb l'ajuda de la traducció. També tracta sobre les tecnologies, concretament sobre la intel·ligència artificial. [...]
Este trabajo trata sobre la traducción pedagógica, es decir, enseñar un idioma extranjero mediante la traducción. También trata sobre las tecnologías, concretamente sobre la inteligencia artificial. [...]
This dissertation is about pedagogical translation, i. e. , teaching a foreign language with translation. It is also about technologies, specifically about artificial intelligence. Moreover, this dissertation aims to bring together these two very interesting topics. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Traducció i Interpretació [1204]  
3.
13 p, 1.2 MB Graubot : Xat bot per resoldre dubtes del grau / Arauzo González, Víctor ; Prim Sabria, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El principal repte del processament del llenguatge natural és que una màquina entengui un idioma i sigui capaç de dur a terme un diàleg escrit o parlat coherent. En aquest treball final de grau es planteja una interfície de llenguatge natural -- anomenada Graubot-- per a l'automatització de la resolució de dubtes dels estudiants de l'Escola d'Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona a temps real en forma de xat bot. [...]
The main challenge of natural language processing is for a machine to understand a language and be able to conduct coherent written or spoken dialogue. In this final degree project a natural language interface is proposed --called Graubot-- for the automation of the resolution of doubts by students of the Faculty of Computer Engineering of the Autonomous University of Barcelona in real time in the form of chat bot. [...]
El principal reto del procesamiento del lenguaje natural es que una máquina entienda un idioma y sea capaz de realizar un diálogo coherente ya sea escrito o hablado. En este trabajo final de grado se plantea una interfaz de lenguaje natural --llamada Graubot-- para la automatización de la resolución de dudas de los estudiantes de la Escuela de Ingeniería de la Universidad Autónoma de Barcelona en tiempo real, mediante un chatbot. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
11 p, 1.7 MB Chatbot para docencia : herramienta de obtención de información y realización de cuestionarios para la docencia / Valcarce Pagán, César ; Lumbreras Ruiz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto se va a realizar el desarrollo de un chatbot para el alumnado de la UAB. Este chatbot permitirá al alumno buscar información y realizar cuestionarios sobre las asignaturas de su interés. [...]
In this project, the development of a chatbot for UAB students will be carried out. This chatbot will allow the student to search for information and take questionnaires about the subjects of their interest. [...]
En aquest projecte es va a realitzar el desenvolupament d'un chatbot per a l'alumnat de la UAB. Aquest chatbot permetrà a l'alumne buscar informació i realitzar qüestionaris sobre les assignatures del seu interès. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 734.3 KB Creació d'una app de Chatbot integrable a App de missatgeria i apps webs / Valero Pérez, Carlos ; Giner Miguelez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Donada la gran quantitat de demanda d'informació que els centres educatius han d'assumir cada cop que comença un nou curs acadèmic, sorgeix la necessitat de facilitar la feina a les persones encarregades d'atendre aquesta demanda. [...]
Dada la gran demanda de información que deben asumir las escuelas cada vez que se inicia un nuevo curso académico, surge la necesidad de facilitar la labor de los responsables de atender esa demanda. [...]
Given the large amount of demand for information that schools must assume each time a new academic year begins, the need to facilitate the work of those responsible for meeting this demand arises. Chatbots, also know as virtual assistants, are able to simulate a conversation with a human being by giving automated answers to the questions raised. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
13 p, 1017.7 KB Assistent virtual capaç d'identificar i tractar l'estrès causat per la Covid-19 / Codinach Ortiz, Joan ; Franco Puntes, Daniel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest treball se centra per una banda, en la creació d'un chatbot per poder identificar les persones que han resultat psicològicament afectades a causa de la Covid-19, i per altra banda, presentar aquesta proposta en el concurs anual que presenta IBM anomenat "Call For Code". [...]
Este trabajo se centra por un lado, en la creación de un chatbot para poder identificar a las personas que han resultado psicológicamente afectadas debido al Covid-19, y por otra parte, presentar esta propuesta en el concurso anual que presenta IBM llamado " Call For Code ". [...]
This project focuses on the one hand, in the creation of a chatbot that will identify the people that have been affected by the Covid-19. On the other hand, this project would be presented to the annual competition presented by IBM called "Call For Code". [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
11 p, 563.4 KB Chatbot to ease the effort of handling convocations for groups / Hidalgo Gadea, Lorenzo ; Rexachs del Rosario, Dolores Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
If you have any kind of instant chat application and are part of a chat group, it is very likely that you repeatedly receive unwanted messages and know how hard it is to handle a convocation. This is why, in this article, we showcase how we developed a Chatbot for Telegram to combat the high amount of irrelevant messages sent in chat groups and to ease the handling of convocations. [...]
En el cas que tingui instal·lada qualsevol aplicació de missatgeria instantània i formi part d'alguna conversa en grup, sabrà la gran quantitat de missatges irrellevants que es reben i el que suposa posar-se d'acord o gestionar una convocatòria. [...]
Si dispones de alguna aplicación de mensajería instantánea instalada en tu dispositivo y formas parte de alguna conversación en grupo, sabrás la gran cantidad de mensajes irrelevantes que se reciben y lo que supone ponerse de acuerdo o gestionar una convocatoria. [...]

2019-06-30
Enginyeria Informàtica [958]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.