Resultats globals: 10 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 4 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 5 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 4 registres trobats  
1.
20 p, 177.3 KB Participación tecnocientífica en España : afrontando el reto de hibridar ciencia y política / Palà, Guillem (Universidad Autónoma Barcelona, Departamento de Psicología Social) ; Moyà-Köhler, Joan (Universitat Oberta de Catalunya. Internet Interdisciplinary Institute) ; Domènech i Argemí, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
La inmersión en la sociedad del conocimiento trajo consigo el peligro de restringir el tratamiento de las temáticas tecnocientíficas a un proceso de obtención de consenso entre personas expertas y de alejar a la ciudadanía de la participación política. [...]
Immersion in the knowledge society brought with it the danger of restricting the treatment of scientific and technical issues to a process of obtaining consensus among experts, while keeping citizens away from political participation. [...]
La immersió en la societat del coneixement va comportar el perill de restringir el tractament de les temàtiques tecnocientífiques a un procés d’obtenció de consens entre persones expertes i d’allunyar la ciutadania de la participació política. [...]

2019 - 10.5565/rev/papers.2387
Papers : revista de sociologia, Vol. 104 Núm. 1 (Gener-Març 2019) , p. 5-24 (Artículos)  
2.
22 p, 2.5 MB Ciencia-tecnología-sociedad : ¿Qué estamos haciendo en el ámbito de la investigación en educación en ciencias? / Strieder, Roseline Beatriz (Universidade de Brasília) ; Bravo Torija, Beatriz (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Didácticas Específicas) ; Gil Quílez, Maria José (Universidad de Zaragoza. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales)
Este trabajo tiene como objetivo reflexionar sobre cómo se aborda la ciencia-tecnología-sociedad (CTS) en la investigación en Didáctica de Ciencias en un contexto iberoamericano. Con la intención de considerar distintas realidades se analizan los artículos publicados en revistas del área de Brasil y España, identificando qué parámetros de CTS son los relevantes en dichas publicaciones. [...]
Aquest treball té com a objectiu reflexionar sobre com s'aborda la ciència-tecnologia-societat (CTS) en la recerca en Didàctica de Ciències en un context iberoamericà. Amb la intenció de considerar diferents realitats s'analitzen els articles publicats en revistes de l'àrea de Brasil i Espanya, identificant què paràmetres de CTS són els rellevants en aquestes publicacions. [...]
This work has the aim to reflect on how science-technology-society (STS) is addressed in science education research in an Ibero-American context. In order to consider the different realities, papers published in Science Education journals, both in Brazil and Spain, are analysed, identifying which parameters of STS are relevant in these publications. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2232
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 29-49 (Investigaciones Didácticas)  
3.
6 p, 539.5 KB Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes / Touron, José Luis (Escola Virolai (Barcelona, Catalunya)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya)) ; Arcas, Albert (Institut de Sant Pol de Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Costa Vila, Marcel (Institut Obert de Catalunya (IOC))
Els contextos de Creació del Coneixement Científic són espais clau perquè l'alumnat desenvolupi els procediments i visions epistèmiques de la Ciència, a més d'una apropiació profunda dels models científics. [...]
Contexts of construction of scientific knowledge are key places to develop procedural and epistemic aspects of scientific competence, together with a deeper understanding of scientific models. Project-Based Learning is an opportunity to develop learning activities wherestudents learn sciences participating in these contexts. [...]

2017
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 15-20 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
4.
4 p, 108.9 KB Comprensión de la naturaleza de la ciencia y decisiones tecnocientíficas / Acevedo Díaz, José Antonio (Junta de Andalucía. Consejería de Educación) ; Vázquez Alonso, Ángel (Universitat de les Illes Balears. Departament de Pedagogia Aplicada i Psicologia de l'Educació) ; Manassero Mas, María Antonia (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Oliva, José María (Centro de Profesorado de Cádiz) ; Paixão, María Fátima (Instituto Politécnico de Castelo Branco (Portugal). Escola Superior de Educaçao) ; Acevedo, Pilar (IES Ramón Olleros Gregorio (Béjar, Castella i Lleó))
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
93 p, 5.3 MB Participació ciutadana i educació científica: Un canvi de poder en la ciència / Ferré Mercer, Clara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La divulgació científica s'està convertint en una part essencial de la recerca, amb el recent desenvolupament de polítiques europees que promouen una obertura de la ciència. El projecte a partir d’entrevistes a experts reflexiona en dos reportatges sobre quin serà el futur de la divulgació científica; aquests es centren en el focus de la ciència en la participació pública i en les mancances que denota l'educació científica a nivell estatal.
La divulgación científica se esta conviertiendo en una parte esencial de la investigación, con el desarrollo reciente de políticas europeas que promueven una apertura de la ciencia. El proyecto a partir de entrevistas a expertos reflexiona en dos reportajes sobre cuál será el futuro de la divulgación científica; estos se centran en el foco de la ciencia en la participación pública y en las carencias que muestra la eduación científica a nivel estatal.
Scientific dissemination is becoming an essential part of research with the recent development of European policies that foster a more open science. By means of two reports, the project will reflect on the future of scientific dissemination using interviews conducted on experts in the field. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Materials didàctics 5 registres trobats  
1.
14 p, 785.4 KB Bibliolab ISC2 - Innovació Social i Ciència Ciutadana : accés Obert Ciència Ciutadana / Claver, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Projectes Internacionals de Recerca)
ISC2 BiblioLab d’innovació social i ciència ciutadana té l’objectiu d’adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació de entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
2.
15 p, 14.1 MB Bibliolabs-ISC2 : recerca i innovació responsable / Miñarro, Begoña
ISC2 BiblioLab d’innovació social i ciència ciutadana té l’objectiu d’adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació de entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
3.
3 p, 670.3 KB Bibliolab ISC2 - Innovació social i ciència ciutadana : el métode científic / Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació de entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
4.
12 p, 616.2 KB BiblioLab ISC2 : Innovació Social i ciència ciutadana / Burguillos, Ferran (Diputació de Barcelona. Biblioteques Municipals de Sabadell)
ISC2 BiblioLab d’innovació social i ciència ciutadana té l’objectiu d’adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació de entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
5.
775x1024, 625.6 KB Exposició "#CiènciaCiutadana" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia engega durant el mes de novembre de 2017 un ambiciós projecte expositiu en col·laboració amb el CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) per tal de difondre entre tota la comunitat universitària els projectes que porta a terme sobre #CiènciaCiutadana. [...]
2017
93 documents

Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
775x1024, 625.6 KB Exposició "#CiènciaCiutadana" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia engega durant el mes de novembre de 2017 un ambiciós projecte expositiu en col·laboració amb el CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) per tal de difondre entre tota la comunitat universitària els projectes que porta a terme sobre #CiènciaCiutadana. [...]
2017
93 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.