Resultats globals: 20 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 6 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
17 p, 183.9 KB El trabajo de fin de grado, ¿factor de promoción para la inserción laboral? : un análisis sobre la percepción de las personas graduadas en el ámbito educativo / Bozu, Zoia (Universitat de Barcelona) ; Rubio Hurtado, María José (Universitat de Barcelona) ; Calduch, Isaac (Universitat de Barcelona)
Este estudio explora la percepción de las personas graduadas en el campo de las ciencias de la educación de la Universidad de Barcelona acerca de la importancia del trabajo de fin de grado (TFG) para promover su inserción laboral. [...]
Aquest estudi explora la percepció de les persones graduades en el camp de les ciències de l'educació de la Universitat de Barcelona sobre la importància del treball de fi de grau (TFG) per promoure'n la inserció laboral. [...]
This study explores the views of graduates in Educational Sciences from the University of Barcelona regarding the importance of the final degree project in improving their ability to find a job. Using an ad hoc questionnaire, data were collected from a sample of 88 graduates with teaching degrees, selected through non-probabilistic sampling. [...]

2024 - 10.5565/rev/educar.1753
Educar, Vol. 60 Núm. 1 (2024) , p. 179-195 (Monográfico)  
2.
16 p, 146.6 KB Finalidades de la educación científica en secundaria : opinión del profesorado sobre la situación actual / Banet Hernández, Enrique (Universidad de Murcia)
En este artículo, se presenta el diagnóstico que, sobre algunos aspectos que caracterizan la situación actual de la educación científica en nuestro país, realiza una muestra de docentes de secundaria, implicados en iniciativas de innovación y/o investigación. [...]
This article represents a diagnosis of some aspects of the present situation of scientific education in Spain offered by a sample of secondary school teachers involved in research and/or innovation activities. [...]

2007 - 10.5565/rev/ensciencias.3756
Enseñanza de las ciencias, V. 25 n. 1 (2007) p. 5-20  

Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
16 p, 2.4 MB Butlletí de l'ICE / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 2018-
15 documents
2.
94 p, 1.6 MB Memòria d'activitats / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada 2011-
11 documents

Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
6 p, 730.9 KB Reglament del Servei d'Audiovisuals / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Servei d'Audiovisuals
2012  
2.
9 p, 7.5 MB Memòria del Servei d'Audiovisuals / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació. Servei d'Audiovisuals
Bellaterra : Servei d'Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l'Educació, 2019-
3 documents
3.
15 p, 1.4 MB Carta de serveis del Servei d'Audiovisuals de la Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Servei d'Audiovisuals (SA) és un organisme que s'emmarca dins la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona. Està destinat a proporcionar suport a la docència i a la recerca dels diferents departaments, instituts i serveis de la UAB, i a d'altres organismes, grups d'investigació, centres públics o privats que ho sol·licitin, sempre dins el marc de l'àmbit educatiu. [...]
2022  
4.
10 p, 36.3 KB Reglament de l'Institut de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
2005-2018
2 documents
5.
18 p, 125.0 KB Reglament de la Facultat de Ciències de l'Educació / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2004  
6.
291 p, 1.5 MB Avaluació dels aprenentatges en el marc de l'EEES : una aproximació a la perspectiva dels estudiants / Chancel Valente, Gabriel ; Calsamiglia Madurga, Andrea ; Martínez García, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Assessorament Psicopedagògic
Amb aquest Recull la Unitat d'Assessorament Psicopedagògic vol anticipar-se a una nova situació dels estudiants amb l'aplicació del nou pla d'estudis projectat per l'Espai Europeu d'Educació Superior, per atendre les seves necessitats d'aprenentatge i d'orientació en els àmbits educatius i professionals. [...]
Unitat d'Assessorament Psicopedagògic 2007 (Reculls)  

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
512 p, 2.7 MB Rethinking "Educació Lliure" An ethnographic and anthropological study of three alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia / Menegaki, Maria ; Ballestín González, Beatriz, dir. ; Soto Marata, Pepi, dir. ; Rodríguez García, Dan, dir.
Esta tesis doctoral es un estudio etnográfico y antropológico sobre las escuelas y los proyectos educativos alternativos en la Cataluña contemporánea a partir de tres casos, una escuela privada, una escuela pública y un proyecto educativo autogestionado. [...]
Τhis PhD thesis is an ethnographic and anthropological study of alternative schools and educational projects in contemporary Catalonia based on three cases, a private school, a public school, and a self-managed educational project. [...]

2021  
2.
191 p, 1.3 MB Essays in economics of education / Loviglio, Annalisa ; Calsamiglia, Caterina, dir. ; Llull Cabrer, Joan, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica
En esta tesis se analiza cómo el sistema educativo actual afecta el desarrollo del capital humano de los estudiantes. En el primer capítulo se explora la función de las escuelas; en el segundo, el sistema de puntuación, y en el tercer capítulo se investigan las consecuencias de la edad obligatoria de inscripción en la escuela primaria, fijada en el año civil en el que cumplen 6 años. [...]
This thesis studies how the education system in place affects the human capital development of its students. Chapter 1 explores the role of schools, Chapter 2 studies the grading system, and Chapter 3 investigates the consequence of a specific regulation requiring that all students start primary education in the calendar year in which they turn 6. [...]

2019  
3.
451 p, 14.6 MB Las Mujeres en la enseñanza de la historia y de las ciencias sociales : estudio de caso en formación inicial de maestros y maestras de educación primaria / Ortega-Sánchez, Delfín ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
Con el objetivo de adoptar los enfoques de enseñanza-aprendizaje necesarios para la inclusión de la perspectiva de género en contextos específicos de formación del profesorado, esta investigación analiza el discurso normativo-curricular y las representaciones sociales de los futuros y de las futuras docentes de Educación Primaria sobre la enseñanza de la Historia y, en particular, sobre las mujeres y la inclusión de perspectiva de género en la historia enseñada. [...]
With the objective of adopting the teaching-learning approaches necessary for the inclusion of the gender perspective in specific contexts of teacher training, this research analyzes the normative-curricular discourse and the social representations of future and future teachers of Education Primary on the teaching of history and, in particular, on women and the inclusion of a gender perspective in the school history. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
3 documents

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  

Documents gràfics i multimèdia 6 registres trobats  
1.
3Q Lesley Barlett / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Tres Questions a Lesley Barlet.
2018 (3Q)  
2.
3Q Gita Steiner / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Professora d'Educació Comparada i Internacional i Catedràtica de "International and Transcultural Studies" al Teachers College, de la Columbia University de Nova York, Gita Steiner-Khamsi és una de les investigadores internacionals més reconegudes en el camp de l'educació comparada i les polítiques educatives a nivell global.
Profesora de Educación Comparada e Internacional y Catedrática de "International and Transcultural Studies" en el Teachers College, de la Columbia University de Nueva York, Gita Steiner-Khamsi es una de las investigadoras internacionales más reconocidas en el campo de la educación comparada y las políticas educativas a nivel global.
Professor of International and Comparative Education and Professor of "International and Transcultural Studies" at Teachers College, of Columbia University in New York, Gita Steiner-Khamsin is one of the most renowned international researchers in comparative education and educational policies globally.

2017 (3Q)  
3.
3Q Thomas Tufte / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Thomas Tufte, professor de la Roskilde University (Dinamarca) i expert mundial en el concepte de Comunicació per al Desenvolupament, fa recerca sobre cóm utilitzar la comunicació per aconseguir un món millor, on es tinguin en compte els drets humans, la justícia social i la igualtat social i econòmica. [...]
Thomas Tufte, profesor de la Roskilde University (Dinamarca) y experto mundial en el concepto de Comunicación para el Desarrollo, hace investigación sobre cómo utilizar la comunicación para conseguir un mundo mejor, donde se tengan en cuenta los derechos humanos, la justicia social y la igualdad social y económica. [...]
Thomas Tufte, professor at Roskilde University (Denmark) and world expert on the concept of Communication for Development, conducts research on how to use the media to achieve a better world, which take into account human rights, social justice and social and economic equality. [...]

2015 (3Q)
3 documents
4.
Aprendre idiomes tot cuinant / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Dues investigadores de la UAB han participat en el projecte europeu Lancook, que promou l'aprenentatge de llengües en situacions reals. Incorporant tecnologia digital, aquesta modalitat permet aprendre un idioma mentre es cuina.
Dos investigadoras de la UAB han participado en el proyecto europeo LanCook, que promueve el aprendizaje de lenguas en situaciones reales. Incorporando tecnología digital, esta modalidad permite aprender lenguas mientras se cocina.
Two researchers from the UAB worked on the European LanCook project, a new method to learn languages while cooking. With the help of digital technology, this new method promotes learning languages in real-life situations.

2015 (NEO)
3 documents
5.
Aules 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Els ordinadors portàtils i les pissarres electròniques, part de l'anomenada Aula 2. 0, podrien ajudar a millorar l'ensenyament dels alumnes d'educació secundària. Una recerca duta a terme pel Grup de Recerca Didàctica, Innovació i Multimèdia de la UAB ha mostrat que per si sols aquests recursos no milloren el rendiment dels alumnes però que utilitzant els continguts adequats poden millorar les competències adquirides.
Los ordenadores portátiles y las pizarras electrónicas, parte de la llamada Aula 2. 0, podrian ayudar a mejorar la enseñanza de los alumnos de educación secundaria. Una investigación llevada a cabo por el Grupo de Investigación Didáctica, Innovación y Multimedia de la UAB ha mostrado que por sí solos estos recursos no mejoran el rendimiento de los alumnos pero que utilizando los contenidos adecuados pueden mejorar las competencias adquiridas.
Laptops and digital blackboards, part of what is known as 2. 0 classrooms, can help to improve secondary school education. Researchers from the Group in Teaching Innovation and Multimedia at UAB reveal that these resources alone do not improve student performance. [...]

2012 (NEO)
3 documents
6.
1024x683, 818.3 KB Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona amb una proposta docent innovadora, és una facultat compromesa i una de les més valorades en l'àmbit de l'educació en el panorama nacional i europeu.
2017
8 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.