Resultats globals: 80 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 68 registres trobats
Llibres i col·leccions, 5 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Articles 68 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
15 p, 600.7 KB Tecnonacionalismo : El videojuego como objeto de estudio en las Ciencias Sociales / Moreno Cantano, Antonio César (Universidad Complutense de Madrid)
En los últimos años, los Estados se están sirviendo del videojuego dentro de sus estrategias de diplomacia cultural y de reafirmación nacionalista. Este tecnonacionalismo, con un fuerte componente propagandístico y geopolítico, convierte a este formato en objeto de estudio de relevancia para una mejor comprensión de las Ciencias Sociales en el siglo XXI. [...]
En els últims anys, els Estats s'estan servint del videojoc dins de les seves estratègies de diplomàcia cultural i de reafirmació nacionalista. Aquest tecnonacionalisme, amb un fort component propagandístic i geopolític, converteix a aquest format en objecte d'estudi de rellevància per a una millor comprensió de les Ciències Socials en el segle XXI. [...]
In recent years, states have been using video games as part of their strategies of cultural diplomacy and nationalist reaffirmation. This technonationalism, with a strong propagandistic and geopolitical component, makes this format an object of study of relevance for a better understanding of the social sciences in the 21st century. [...]

2022
Tiempo devorado, Vol. 7 Núm. 1 (2022) , p. 33-58 (Articles)  
2.
26 p, 767.5 KB Producción e impacto de las revistas peruanas del ámbito de las Ciencias Sociales en el catálogo Latindex / Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se analiza la producción cientí- fica y los principales indicadores de visibilidad internacional de 25 revistas peruanas del campo de las Ciencias Sociales indexadas en el Catálogo Latindex entre los años 2005-2013. [...]
This paper analyzes the scientific production and lead-.
ing indicators of international visibility of 25 Peruvian.
social science journals indexed in Latindex between 2005 and 2013, finding, with respect to other areas of knowledge, that there are more journals in the field of Psychology, Economy and Law and a large, relatively balanced quantity of articles published by both national and foreign authors. [...]

2016 - 10.1016/j.ibbai.2016.10.021
Investigación bibliotecológica, Vol. 30 Núm. 69 (2016) , p. 179-204
2 documents
3.
23 p, 834.3 KB Visibilidad e impacto de las revistas peruanas de ciencias sociales en acceso abierto / Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el presente artículo se analiza la producción científica y los principales indicadores de visibilidad internacional de 24 revistas peruanas de Ciencias Sociales indexadas en el Catálogo Latindex entre los años 2005-2014, disponibles en acceso abierto. [...]
In this article the scientific production and leading indicators of international visibility of 24 Peruvian social science journals indexed in the Catalog Latindex between 2005-2014, available in Open Access is analyzed. [...]
No presente artigo analisa-se a produção científica e os principais indicadores de visibilidade internacional de 24 revistas peruanas de Ciências Sociais indexadas no Catálogo Latindex entre os anos 2005-2014, disponíveis em acesso aberto. [...]

2016 - 10.5195/biblios.2016.320
Biblios, Núm. 65 (2016) , p. 29-51  
4.
61 p, 3.4 MB Efectos del uso permanente de mascarillas : contribución a su difusión como medio de prevención de pandemias en medios escolares / Galera Pérez, Antonio David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En este informe compilatorio se puede acceder a información científica y experimental sobre los efectos del uso permanente de mascarillas en la salud, con especial atención a las edades escolares.
Universitat Autónoma de Barcelona, 2021 - 10.13140/RG.2.2.30459.64807/4  
5.
6 p, 173.9 KB El transporte a través de la cultura : notas para un epílogo / Zunino Singh, Dhan (Universidad Nacional de Quilmes (Argentina))
En este artículo se presentan algunas reflexiones sobre cultura y transporte a modo de epílogo del dossier del presente volumen. Las reflexiones parten de los aportes teóricos del llamado giro de la movilidad donde se aborda el fenómeno del transporte desde las ciencias sociales y humanidades. [...]
This article shows some reflections about culture and transport as an epilogue for the special issue in the current volume. These reflections are based on new insights provided by the so-called mobility turn in which transport is tackled by the Social Sciences and Humanities. [...]

2021 - 10.35659/designis.i34p221-228
DeSignis, Núm. 34 (2021) , p. 221-228 (Discusión/Discussion)  
6.
25 p, 333.0 KB Nota de l'editor : Llegir el món per escriure el futur: educació crítica per enfrontar els problemes contemporanis / Castellví Mata, Jordi (Universidad Internacional de la Rioja)
La didàctica de les ciències socials i la didàctica de la llengua i la literatura estan unides per un fort vincle que es remunta a l'origen d'ambdues àrees. El desenvolupament del pensament crític i de la literacitat crítica ha estat -i segueix sent- un dels elements centrals de les seves línies de recerca. [...]
Social sciences education and language and literature education are bonded by a strong link that goes back to the origins of both areas. The development of critical thinking and critical literacy has been -and continues to be- one of the key elements of these research lines. [...]
La didáctica de las ciencias sociales y la didáctica de la lengua y la literatura están unidas por un fuerte vínculo que se remonta al origen de ambas áreas. El desarrollo del pensamiento crítico y de la literacidad crítica ha sido -y sigue siendo- uno de los elementos centrales de sus líneas de investigación. [...]
La didactique des sciences sociales et la didactique du langage et de la littérature sont liées par un lien fort qui remonte aux origines des deux domaines. Le développement de la pensée critique et de la littératie critique a été - et continue d'être - l'un des éléments centraux de ses axes de recherche. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.982
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e982 (Editors' Note)  
7.
16 p, 267.6 KB Reading the world through the educational curriculum : The Social Sciences curriculum in Brazil in the context of the rise of conservatism / Oliveira, Amurabi (Federal University of Santa Catarina)
In Brazil, the growing political polarization that culminated in the election of Jair Bolsonaro in 2018 consolidated a shift in educational policy that had already been pointed out in previous years, as demonstrated by the Nonpartisan school movement performance. [...]
Al Brasil, la creixent polarització política que va culminar amb l'elecció de Jair Bolsonaro el 2018 va consolidar un gir en la política educativa que ja havia estat assenyalat en anys anteriors, com ho demostra l'acompliment del moviment Escola sense Partit. [...]
En Brasil, la creciente polarización política que culminó con la elección de Jair Bolsonaro en 2018 consolidó un giro en la política educativa que ya había sido señalado en años anteriores, como lo demuestra el desempeño del movimiento Escuela sin Partido. [...]
Au Brésil, la polarisation politique croissante qui a culminé avec l'élection de Jair Bolsonaro en 2018 a consolidé un changement de politique éducative déjà signalé les années précédentes, comme en témoigne la performance du mouvement École sans Parti. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.948
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e948 (Invited Authors)  
8.
30 p, 1.8 MB Noticias de la gimnasia o educación física en los colegios privados de Madrid (1833-1883) / Torrebadella Flix, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Galera Pérez, Antonio David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En España, a partir del segundo tercio del siglo XIX, algunos distinguidos colegios particulares de la Villa de Madrid solían incluir en su plan de estudios un conjunto de materias, las llamadas artes o 'clases de adorno', entre las cuales se encontraba con frecuencia la gimnástica; seguían en esto la tendencia imperante en los mejores colegios de Europa. [...]
In Spain, from the second third of the 19th century onwards, some distinguished privately promoted public schools in the city of Madrid used to include in their curriculum a set of subjects, the so-called 'adornment arts' or lessons, among which gymnastics was frequently found; in this they followed the prevailing trend in the best schools in Europe. [...]

2021 - 10.35072/CABAS.2021.91.99.003
Cabás, Núm. 25 (junio 2021) , p. 3-32  
9.
33 p, 1.8 MB Escuela pública durante el altofranquismo educativo (1936-1970) : aspectos administrativos y curriculares / Galera Pérez, Antonio David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Con base en la misma metodología utilizada para estudiar dos períodos anteriores de nuestra Enseñanza primaria, se aborda aquí el período correspondiente al franquismo anterior a 1970. Encontramos una tipología de escuelas excesivamente compartimentada, una graduación escolar confusa y una recuperación curricular de asignaturas exclusivamente femeninas que, sin embargo, no era más que una prolongación de la recuperación que acababa de hacer la República en varias de sus administraciones educativas. [...]
Based on the same methodology used to study two previous periods of the Spanish Elementary Education, the period corresponding to the Francoist regime prior to 1970 is addressed here. We find out an excessively compartmentalized typology of schools, a confusing school graduation and a curricular recovery of exclusively female subjects that however, it was nothing more than an extension of the recovery that the Republic had just made in several of its educational administrations. [...]

2020 - 10.35072/CABAS.2021.23.57.005
Cabás, Núm. 23 (junio 2020) , p. 82-114  
10.
22 p, 318.1 KB Misleading Discourse on Instagram : a Multimodal Study of Latin American Presidential Candidates in the Face of COVID-19 / Cabrera-Méndez, Marga (Universidad Politécnica de Madrid) ; Cisternas Osorio, Rodrigo (Universidad Casa Grande) ; López-Navarrete, Alberto J. (Universidad Politécnica de Madrid) ; Díez-Somavilla, Rebeca (Universidad Politécnica de Madrid)
Instagram as a multimodal information network has helped politicians to position both their brand and their campaign. We analyzed whether the images and texts published during the pandemic contained misinformation. [...]
Instagram com a xarxa multimodal ajuda els polítics a posicionar la seva marca i campanya. Analitzem si existeix informació errònia en les imatges i textos publicats en plena pandèmia. S'estudien les publicacions a Instagram dels candidats presidencials de 4 països llatinoamericans amb eleccions el 2021 i es pretén identificar quant del discurs està relacionat amb la prevenció davant la pandèmia des d'una perspectiva multimodal. [...]
Instagram como red multimodal ayuda a los políticos a posicionar su marca y campaña. Analizamos si existe información errónea en las imágenes y textos publicados en plena pandemia. Se estudian las publicaciones en Instagram de los candidatos presidenciales de 4 países latinoamericanos con elecciones en 2021 y se pretende identificar cuánto del discurso está relacionado con la prevención frente a la pandemia desde una perspectiva multimodal. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3404
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 64 (juny 2021) , p. 27-47 (Articles)
2 documents

Articles : 68 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 5 registres trobats  
1.
23 p, 221.0 KB Aprendiendo antropología haciendo entrevistas / Clua i Fainé, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Moya, Marian, ed. ; Rúa, Maximiliano, ed.
En este capítulo se explicar el Proyecto Entrevistas, un proyecto que iniciado en el año 2006 vinculado con la asignatura impartida en el Grado de Antropología de la UAB, "Antropología de los Pueblos de España". [...]
2021
El aprendizaje de la "práctica" en la Universidad, 2021, p. 23-46  
2.
98 p, 1.0 MB La comunicación viva : reflexiones desde y para las ciencias sociales / Romeu Aldaya, Vivian coord
Con el título se busca realizar un paralelismo con el concepto de metáfora viva de Paul Ricouer, anunciando así una concepción dialéctica de la comunicación. Este carácter dinámico comprende, a su vez, una apuesta por entender la comunicación como un comportamiento que tiene lugar en el orden del decir, pero más allá de lo lingüístico. [...]
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2019 (eBooks de l'InCom-UAB ; 19)  
3.
12 p, 129.1 KB Guía para implementar el método de estudio de caso en proyectos de investigación / Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrio Fraile, Estrella (Universitat Autònoma de Barcelona)
El investigador que se aventura a utilizar el método de estudio de caso en sus proyectos de investigación suele encontrarse con escasa información existente sobre su utilización, si se compara con otro tipo de métodos, como por ejemplo el experimental o la medición, y es por ello que suele realizarlo con cierta incertidumbre. [...]
Madrid Forum XXI; Editorial Tecnos (grupo Anaya) 2018
Propuestas de investigación en áreas de vanguardia, 2018, p. 159-168  
4.
289 p, 1.5 MB ¿Condenados a la reflexividad? : apuntes para repensar el proceso de investigación social / Piovani, Juan Ignacio coord. ; Muñiz Terra, Leticia coord. ; Baranger, Denis ; Guber, Rosana ; Lemus, Magdalena ; Guevara, Bárbara ; Ambort, María Eugenia ; Frassa, Juliana ; Bidauri, María de la Paz ; Roberti, Eugenia ; Cuestas, Paula ; Iuliano, Rodolfo ; Urtasun, Martín ; Aliano, Nicolás ; Balerdi, Soledad ; Hang, Julia ; Herrera, Nicolás ; Boix, Ornela ; Welschinger, Nicolás ; Santos, Javier (Universidad Nacional de La Plata (Argentina)) ; Pi Puig, Pilar ; Rausky, María Eugenia
Este libro presenta una revisión crítica de la reexividad metodológica en las ciencias sociales, tanto en el plano teórico como en el empírico. Mientras que la exploración teórica se centra en la noción de reexividad y sus usos en la metodología, la sociología y la antropología, en el plano empírico se propone un análisis de su importancia en tres aproximaciones de investigación especícas: la perspectiva biográca, la etnografía y los métodos mixtos. [...]
Buenos Aires : CLACSO. Biblos, 2018  
5.
12 p, 313.0 KB La evaluación de redes que promueven la educación para el desarrollo sostenible: el caso de la evaluación interna de la Red Europea Support / Sabio Collado, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este trabajo nos planteemos desarrollar una estrategia de evaluación que promueva la mejora del funcionamiento de la red Comenius SUPPORT, dentro de un paradigma socio-crítico. Este paradigma tiene en cuenta los valores comunes de la educación para el desarrollo sostenible (EDS) compartidos por los participantes, sus visiones de la "calidad", las actividades concretas y los productos obtenidos. [...]
Madrid : Organismo Autónomo de Parques Nacionales, 2009 (Naturaleza y parques nacionales. Serie educación ambiental) (Doctorado Interuniversitario en Educación Ambiental)
Educación ambiental : investigando sobre la práctica, 2009, p. 157-168  

Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
375 p, 3.1 MB El desarrollo de la conciencia geográfica. estudio de casos sobre concepciones y prácticas del profesorado chileno / Ortega Rocha, Evelyn Viviana ; Santisteban, Antoni, dir.
La present tesis doctoral indaga sobre la consciència geogràfica, la seva conceptualització i la seva formació a l'aula. L'objectiu central és analitzar les concepcions i pràctiques del professorat xilè en l'ensenyament de la geografia, i a la formació del pensament geogràfic i el desenvolupament de la consciència geogràfica a les seves classes. [...]
La presente tesis doctoral indaga sobre la conciencia geográfica, su conceptualización y su formación en el aula. El objetivo central es analizar las concepciones y prácticas del profesorado chileno frente a la enseñanza de la geografía, y frente a la formación del pensamiento geográfico y el desarrollo de la conciencia geográfica en sus clases. [...]
This doctoral thesis investigates geographic awareness, its conceptualization and its training in the classroom. The main objective is to analyze the conceptions and practices of Chilean teachers in the teaching of geography and the formation of geographical thinking, and the development of geographical awareness in their lessons. [...]

2021  
2.
362 p, 11.4 MB Educación Histórica en un mundo global. Un estudio desde dos lugares del mundo (Neuquén y Barcelona) / Tosello, Julia ; Santisteban, Antoni, dir. ; Jara, Miguel Ángel, dir.
Vivim en un món que està experimentant transformacions profundes en el qual semblés que tots/es fóssim cada vegada més connectats/es, teixint una gran interdependència. Però, mentre que en aquest context multicultural global alguns grups lideren aquest procés i es beneficien social i econòmicament d'aquests canvis, altres van cap a un major aïllament, migracions forçoses, pobresa estructural, precarietat, marginació social i una excessiva localització; el que, en definitiva porta a una creixent desigualtat i injustícia social tant en l'àmbit local com en el global. [...]
Vivimos en un mundo que está experimentando transformaciones profundas en el que pareciera que todos/as estuviéramos cada vez más conectados/as, tejiendo una gran interdependencia. Pero, mientras que en este contexto multicultural global algunos grupos lideran este proceso y se benefician social y económicamente de estos cambios, otros van hacia un mayor aislamiento, migraciones forzosas, pobreza estructural, precariedad, marginación social y una excesiva localización; lo que, en definitiva lleva a una creciente desigualdad e injusticia social tanto en lo local como en lo global. [...]
We live in a world that is undergoing profound transformations in which it seems that we are all increasingly connected, weaving a great interdependence. But, while in this global multicultural context some groups are leading this process and benefit socially and economically from these changes, others are heading towards greater isolation, forced migration, structural poverty, precariousness, social marginalization, and excessive localization; which ultimately leads to growing inequality and social injustice both locally and globally. [...]

2021  
3.
21 p, 747.1 KB POLAT Project. Spanish Political Attitudes Panel Dataset. Methodology Report (Waves 1-6) / Hernández, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Galais Gonzàlez, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Rico, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Muñoz, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Hierro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Pannico, Roberto (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Barbet, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Marinova, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group
2021
3 documents
4.
103 p, 6.0 MB Discovering Twitter through Computational Social Science Methods / Yu, Jingyuan ; Muñoz Justicia, Juan Manuel, dir.
Visibilitzant la vida quotidiana de la gent, Twitter s'ha convertit en una de les plataformes d'intercanvi d'informació més importants i ha atret ràpidament l'atenció dels científics. Investigadors de tot el món s'han centrat en les ciències socials i en els estudis d'Internet amb dades de Twitter com a mostra del món real, i en l'última dècada s'han dissenyat nombroses eines d'anàlisis i algorismes. [...]
Visibilizando la vida cotidiana de la gente, Twitter se ha convertido en una de las plataformas de intercambio de información más importantes y ha atraído rápidamente la atención de los científicos. [...]
As Twitter has covered up people's daily life, it has became one of the most important information exchange platforms, and quickly attracted scientists' attention. Researchers around the world have highly focused on social science and internet studies with Twitter data as a real world sample, and numerous analytics tools and algorithms have been designed in the last decade. [...]

2021  
5.
4 p, 243.1 KB POLAT Project. Spanish Political Attitudes Panel Dataset. Data Management Plan (Waves 1-6) / Hernández, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Galais Gonzàlez, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Rico, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Muñoz, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Hierro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Pannico, Roberto (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Barbet, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Marinova, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group
This Data Management Plan that contains all the relevant information for FAIR data use of the POLAT-dataset-1-6-v1. The "POLAT-dataset-1-6-v1" contains waves 1 to 6 of the "POLAT Project. Spanish Political Attitudes", with information retrieved through online surveys carried out between 2010 and 2014. [...]
Este Plan de Gestión de Datos contiene toda la información relevante para el uso de datos FAIR de la base de datos POLAT-1-6-v1. La base de datos "POLAT-dataset-1-6-v1" contiene las oleadas 1 a 6 del "Proyecto POLAT. [...]
Aquest Pla de Gestió de Dades conté tota la informació rellevant per a l'ús de dades FAIR de la base de dades POLAT-1-6-v1. La base de dades "POLAT-dataset-1-6-v1" conté les onades 1 a 6 del "Projecte POLAT. [...]

Cerdanyola del Vallès 2021  
6.
18.9 MB POLAT Project. Spanish Political Attitudes Panel Dataset (Waves 1-6) / Hernández, Enrique (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Galais Gonzàlez, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Rico, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Muñoz, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Hierro, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Pannico, Roberto (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Barbet, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Marinova, Dani (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group) ; Universitat Autònoma de Barcelona. DEC Democracy, Elections & Citizenship Research Group
The "POLAT-dataset-1-6-v1" contains waves 1 to 6 of the "POLAT Project. Spanish Political Attitudes", with information retrieved through online surveys carried out between 2010 and 2014. The dataset includes a total of 376 variables (not all of them are present in the six waves of the study). [...]
La base de datos "POLAT-dataset-1-6-v1" contiene las oleadas 1 a 6 del "Proyecto POLAT. Actitudes políticas de los españoles", con información recuperada a través de encuestas de Internet realizadas entre 2010 y 2014. [...]
La base de dades "POLAT-dataset-1-6-v1" conté les onades 1 a 6 del "Projecte POLAT. Actituds polítiques dels espanyols", amb informació recuperada a través d'enquestes en línia realitzades entre 2010 i 2014. [...]

Universitat Autònoma de Barcelona 2021 - 10.5565/ddd.uab.cat/243399
3 documents
7.
42 p, 892.5 KB Avaluació, gestió i millora de la comunicació de xarxes socials de la marca d'Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet / Espinar Ortiz, Oscar ; Miguel Quesada, Francesc Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Partint de l'interès per la política actual i la comunicació, s'ha plantejat avaluar, gestionar i millorar la comunicació de xarxes socials del partit d'Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. [...]
Partiendo del interés por la política actual y la comunicación, se ha planteado evaluar, gestionar y mejorar la comunicación de redes sociales del partido de Esquerra Republicana de Cataluña en Santa Coloma de Gramenet. [...]
Starting from the interest in current politics and communication, it has been proposed to evaluate, manage and improve the communication of social networks of the political party Esquerra Republicana de Catalunya in Santa Coloma de Gramenet. [...]

2020
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.