Resultados globales: 3 registros encontrados en 0.08 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación Encontrados 3 registros  
1.
52 p, 1.3 MB Acompanyar l'escriptura. Anàlisi del biaix entre la consigna i la creativitat de les respostes de l'alumnat en el marc d'un taller de rondalles de 1r d'ESO / Vilà Garcia, Marta ; Sanz, Jesús ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball de recerca – acció parteix de l'anàlisi d'una seqüència didàctica basada en l'escriptura d'un conte tradicional per tal de reflexionar sobre el dispositiu dissenyat i l'acompanyament que es va fer, atès que els objectius d'aprenentatge marcats no s'assoliren. [...]
2019  
2.
73 p, 2.3 MB Motiver des adolescents : apports des activités ludiques en cours de FLE / Schramm, Julia ; Venaille, Caroline ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Ce mémoire de fin de master traite de la place qu'occupent les activités ludiques pour favoriser la motivation d'apprenants adolescents en cours de Français Langue Étrangère (FLE). Il repose sur une étude de recherche-action menée dans un collège-lycée public catalan auprès d'un groupe d'apprenants de FLE de 15-16 ans. [...]
Aquest treball final de màster tracta del lloc que ocupen les activitats lúdiques per a fomentar la motivació d'alumnes adolescents de Francès com a Llengua Estrangera (FLE). Es basa en un estudi d'investigació-acció realitzat en un institut públic català amb un grup d'aprenents de FLE de 15-16 anys. [...]

juny 2019  
3.
40 p, 3.0 MB Com més serem, menys riurem. El paper de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat en una sessió cooperativa / Rodríguez Zarzoso, Marc ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball de final de màster explora el possible impacte de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat de 3r d'ESO i en grups de diferent mida. La sessió analitzada, de tipus cooperatiu, forma part d'una unitat didàctica sobre el Sistema Nerviós i els Sentits i el seu principal objectiu ha sigut fomentar la participació de l'alumnat i el treball cooperatiu a través de l'estudi dels diferents sentits seguint el model estímul-resposta. [...]
2019  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.