Resultados globales: 74 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 54 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 5 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 12 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 54 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
23 p, 791.3 KB Politics of translation : assimilation and reflexivity in the transformation of academic texts / Cussel, Mattea (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Bielsa, Esperança (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Bestué, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
For many at the periphery and semi-periphery of the global academic field, translation or self-translation into English has become a prerequisite for the pursuit of an academic career. This article focuses on the academic translators who translate humanities and social science texts and the crucial but highly invisible role of their everyday translation practices in relation to the dominance of Anglophone discourses and concepts. [...]
2024 - 10.1177/05390184231220853
Social science information, Vol. Special Issue Núm. I (2024) , p. 1-24  
2.
21 p, 400.7 KB Impact of reciprocal peer observation on teacher collaboration perceptions / Corcelles Seuba, Mariona (Universitat Ramon LLull) ; Sala Bars, Ingrid (Universitat Ramon LLull) ; Soler, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Seminari Interuniversitari d'Investigació en Estratègies d'Ensenyament i Aprenentatge - SINTE
This study aims to assess the effectiveness of reciprocal peer observation (RPO) as a form of professional collaboration among teachers in enhancing their perceptions of teacher collaboration within a school setting. [...]
2024 - 10.1002/berj.3958
British educational research journal, 2024, p. 3958-21  
3.
15 p, 134.2 KB Colaboración docente bajo el modelo de comunidades profesionales de aprendizaje / Peña Ruz, Marcela Andrea (Universidad de Chile)
La colaboración entre pares es reconocida como una práctica que fortalece el aprendizaje del profesorado. Es por ello por lo que resulta necesario avanzar hacia una cooperación sistemática que responda a los problemas de la práctica docente y donde se haga público el trabajo de aula hacia la construcción de una comunidad profesional de aprendizaje. [...]
La col·laboració entre iguals és reconeguda com una pràctica que enforteix l'aprenentatge del professorat. Per aquesta raó esdevé necessari avançar vers una cooperació sistemàtica que doni resposta als problemes de la professió docent i que faci públic el treball d'aula cap a la construcció de comunitats professionals d'aprenentatge. [...]
Collaboration among peers is recognized as a practice that strengthens teacher training. Hence it is necessary to move towards systematic collaboration that addresses issues around the practice of teaching, and that makes the work done in the classroom more open, in order to develop a professional learning community. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1635
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 403-417 (Temas de investigación)  
4.
16 p, 1.7 MB Challenges and Opportunities With Routinely Collected Data on the Utilization of Cancer Medicines. Perspectives From Health Authority Personnel Across 18 European Countries / Pisana, Alice (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Wettermark, Björn (Vilnius University) ; Kurdi, Amanj (Sefako Makgatho Health Sciences University) ; Tubic, Biljana (University of Banja Luka) ; Pontes García, Caridad (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Zara, Corinne (Servei Català de la Salut) ; Van Ganse, Eric (Croix Rousse University Hospital (Lyon, França)) ; Petrova, Guenka (PharmacoEpidemiology Lyon) ; Mardare, Ileana ("Carol Davila" University of Medicine and Pharmacy) ; Fürst, Jurij (Health Insurance Institute) ; Roig-Izquierdo, Marta (Servei Català de la Salut) ; Melien, Oyvind (Oslo University Hospital (Oslo, Noruega)) ; Bonanno, Patricia Vella (University of Malta) ; Banzi, Rita (Istituto di Ricerche Farmacologiche Mario Negri IRCCS) ; Marković-Peković, Vanda (University of Banja Luka) ; Mitkova, Zornitsa (PharmacoEpidemiology Lyon) ; Godman, Brian (Ajman University)
Rising expenditure for new cancer medicines is accelerating concerns that their costs will become unsustainable for universal healthcare access. Moreover, early market access of new oncology medicines lacking appropriate clinical evaluation generates uncertainty over their cost-effectiveness and increases expenditure for unknown health gain. [...]
2022 - 10.3389/fphar.2022.873556
Frontiers in Pharmacology, Vol. 13 (june 2022)  
5.
11 p, 1.4 MB Reproducibility in the absence of selective reporting : An illustration from large-scale brain asymmetry research / Kong, Xiang-Zhen (Language and Genetics Department, Max Planck Institute for Psycholinguistics, Nijmegen, Netherlands) ; Francks, Clyde (Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour, Radboud University) ; Mathias, Samuel R. ; Guadalupe, Tulio ; Abé, Christoph ; Agartz, Ingrid ; Akudjedu, Theophilus (Bournemouth University) ; Aleman, André ; Alhusaini, Saud ; Allen, Nicholas B. ; Ames, David ; Andreassen, Ole A ; Vasquez, A.A. ; Armstrong, Nicola (Curtin University (Perth, Australia)) ; Asherson, P. ; Bergo, F. ; Bastin, Mark E ; Batalla, A. ; Bauer, Jochen (Westfälische Wilhelms-Universität Münste) ; Baune, B.T. ; Baur-Streubel, Ramona ; Biederman, J. ; Blaine, S.K. ; Boedhoe, Premika (location VUmc) ; Bøen, Erlend ; Bose, Anushree (National Institute of Mental Health and Neurosciences) ; Bralten, J. ; Brandeis, Daniel (Medizinische Fakultät Mannheim) ; Brem, Silvia (Psychiatrische Universitätsklinik Zürich) ; Brodaty, Henry ; Yüksel, Dilara (SRI International (Menlo Park, California)) ; Brooks, S.J. ; Buitelaar, Jan K. (Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour, Netherlands) ; Bürger, C. ; Bülow, R. ; Calhoun, Vince ; Calvo, A. ; Canales-Rodriguez, Erick Jorge ; Cannon, Dara (University of Galway) ; Caparelli, E.C. ; Castellanos, F.X. ; Cendes, Fernando (Universidade Estadual de Campinas (Brasil)) ; Chaim-Avancini, T.M. ; Chantiluke, K. ; Chen, Qunlin (Southwest University (Chongqing, Xina)) ; Chen, X. ; Cheng, Y. ; Christakou, Anastasia (Centre for Integrate Neuroscience and Neurodynamics) ; Clark, Vincent P. (University of New Mexico) ; Coghill, David ; Connolly, C.G. ; Conzelmann, A. ; Córdova-Palomera, A. ; Cousijn, Janna (Universiteit van Amsterdam) ; Crow, T. ; Cubillo, A. ; Dannlowski, Udo ; de Bruttopilo, S.A. ; de Zeeuw, P. ; Deary, I.J. ; Demeter, D.V. ; Di Martino, A. ; Dickie, E.W. ; Dietsche, B. ; Doan, N.T. ; Doherty, Colin P. (Trinity College Dublin) ; Doyle, A. ; Durston, S. ; Earl, Eric ; Ehrlich, Stefan (University Hospital C.G. Carus) ; Ekman, Carl Johan (Norra Stockholms psykiatri) ; Elvsåshagen, T. ; Epstein, J.N. ; Fair, D.A. ; Faraone, S.V. ; Fernández, G. ; Flint, C. ; Filho, G.B. ; Förster, K. ; Fouche, J.P. ; Foxe, J.J. ; Frodl, T. ; Fuentes-Claramonte, Paola (FIDMAG Germanes Hospitalàries Research Foundation (Barcelona, Catalunya)) ; Fullerton, Janice M. (Neuroscience Research Australia) ; Garavan, H. ; do Santos Garcia, D. ; Gotlib, I.H. ; Goudriaan, A.E. ; Grabe, H.J. ; Groenewold, Nynke A. ; Grotegerd, D. ; Gruber, O. ; Gurholt, Tiril Pedersen (Oslo University Hospital (Oslo, Noruega)) ; Haavik, J. ; Hahn, T. ; Hansell, Narelle K. (University of Queensland) ; Harris, M.A. ; Hartman, C.A. ; del Carmen Valdés Hernández, M. ; Heslenfeld, D. ; Hester, R. ; Hibar, Derrek Paul (Genentech, Inc) ; Ho, Beng-Choon (University of Iowa Carver College of Medicine) ; Ho, T.C. ; Hoekstra, P.J. ; van Holst, R.J. ; Hoogman, Martin (Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour (The Netherlands)) ; Høvik, M.F. ; Howells, F.M. ; Hugdahl, K. ; Huyser, Chaim (Amsterdam UMC) ; Ingvar, M. ; Ishikawa, A. ; James, A. ; Jahanshad, Neda (Keck School of Medicine of USC) ; Jernigan, T.L. ; Jönsson, Erik G. (University of Oslo) ; Kaleda, V. ; Kelly, Clare (Trinity College Dublin) ; Kerich, M. ; Keshavan, M.S. ; Khadka, S. ; Kircher, Tilo (Philipps-Universität Marburg) ; Kohls, G. ; Konrad, K. ; Korucuoglu, O. ; Krämer, B. ; Krug, A. ; Kuntsi, J. ; Kwon, J.S. ; Lambregts-Rommelse, N. ; Landén, M. ; Lázaro, Luisa (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Lebedeva, Irina S ; Lenroot, R. ; Lesch, K.P. ; Li, Q. ; Lim, Kelvin (University of Minnesota) ; Liu, J. ; Lochner, C. ; London, E.D. ; Lorenzetti, V. ; Luciano, M. ; Luijten, M. ; Lundervold, A.J. ; Mackey, S. ; MacMaster, Frank (University of Calgary Cumming School of Medicine) ; Maingault, S. ; Malpas, Charles B. (Royal Melbourne Hospital (Melbourne, Austràlia)) ; Malt, U.F. ; Mataix-Cols, D. ; Martin-Santos, R. ; Mayer, A.R. ; McCarthy, H. ; Medland, Sarah E. (QIMR Berghofer Medical Research Institute (Brisbane, Austràlia)) ; Metha, M. ; Mitchell, P.B. ; Mueller, B.A. ; Maniega, S.M. ; Mazoyer, Bernard (Institut des Maladies Neurodégénératives) ; McDonald, Colm (University of Galway) ; McLellan, Quinn (University of Alberta) ; McMahon, Katie (Queensland University of Technology) ; McPhilemy, Genevieve (University of Galway) ; Momenan, Reza (National Institutes of Health NIH) ; Morales, Angelica M. (OHSU School of Medicine) ; Narayanaswamy, Janardhanan C. ; Moreira, José Carlos Vasques ; Nerland, Stener ; Nestor, Liam ; Newman, E. ; Nigg, J.T. ; Nordvik, J.E. ; Novotny, S. ; Weiss, E.O. ; O'Gorman, R.L. ; Oosterlaan, J. ; Oranje, B. ; Orr, C. ; Overs, B. ; Paloyelis, Y. ; Pauli, P. ; Paulus, M. ; Plessen, K.J. ; von Polier, G.G. ; Pomarol-Clotet, E. ; Portella, Maria J.. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Qiu, J. ; Radua, Joaquim (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Ramos-Quiroga, J.A. ; Reddy, Y.C.J. ; Reif, A. ; Roberts, G. ; Rosa, P. ; Rubia, K. ; Sacchet, M.D. ; Sachdev, P.S. ; Salvador, R. ; Schmaal, L. ; Schulte-Rüther, Martin (University Medical Center Göttingen) ; Schweren, L. ; Seitz, J. ; Serpa, Mauricio (King's College London) ; Shaw, P. ; Shumskaya, E. ; Silk, Tim (Deakin University (Melbourne, Australia)) ; Simmons, A.N. ; Simulionyte, E. ; Sinha, R. ; Sjoerds, Z. ; Smelror, R.E. ; Soliva, J.C. ; Solowij, N. ; Souza-Duran, Fabio Luis (Universidade de São Paulo) ; Sponheim, S.R. ; Stein, Dan J. (University of Cape Town) ; Stein, E.A. ; Stevens, M. ; Strike, Lachlan (University of Queensland) ; Sudre, G. ; Sui, Jing ; Tamm, L. ; Temmingh, H.S. ; Thoma, R.J. ; Tomyshev, A. ; Tronchin, Giulia ; Turner, Jessica ; Uhlmann, Anne (TU Dresden) ; van Erp, Theo G. M. ; van den Heuvel, Odile A. (Haukeland University Hospital (Bergen, Noruega)) ; van der Meer, Dennis (Maastricht University) ; van Eijk, Liza ; Vance, Alasdair (University of Melbourne) ; Veer, Ilya M. ; Veltman, Dick J. ; Venkatasubramanian, Ganesan (National Institute of Mental Health and Neurosciences (Bangalore, India)) ; Vilarroya Oliver, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vives-Gilabert, Yolanda (Universitat de València) ; Voineskos, Aristotle (Centre for Addiction and Mental Health (Toronto, Canada)) ; Völzke, Henry (University Medicine Greifswald) ; Vuletic, Daniella (SA MRC Unit on Risk and Resilience in Mental Disorders) ; Walitza, Susanne (University of Zurich and University Hospital of Psychiatry Zurich) ; Walter, Henrik (Charité - Universitätsmedizin Berlin) ; Walton, Esther (University of Bath) ; Wardlaw, Joanna (University of Edinburgh Edinburgh Neuroscience) ; Wen, Wei (UNSW Sydney) ; Westlye, Lars T. (University of Oslo) ; Whelan, Christopher D. (Biogen) ; White, Tonya (Erasmus MC Sophia Children's Hospital) ; Wiers, Reinout (University of Amsterdam) ; Wright, Margaret J (The University of Queensland) ; Wittfeld, Katharina (Universitätsmedizin Greifswald) ; Yang, Tony T. (University of California, San Francisco) ; Yasuda, Clarissa Lin (Universidade Estadual de Campinas (Brasil)) ; Yoncheva, Yuliya N. (NYU Grossman School of Medicine) ; Yücel, Murat (Monash University) ; Yun, Je-Yeon (Seoul National University College of Medicine) ; Zanetti, Marcus Vinicius (Hospital Sirio-Libanês) ; Zhen, Zonglei (Beijing Normal University) ; Zhu, Xing-Xing (Ministry of Education of the People's Republic of China) ; Ziegler, Georg C. (University Hospital of Würzburg) ; de Zubicaray, Greig (Queensland University of Technology) ; Zwiers, Marcel P (Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour (The Netherlands)) ; Glahn, David C. (Children's Hospital Boston) ; Crivello, Fabrice (Institut des Maladies Neurodégénératives) ; Fisher, Simon E. (Donders Institute for Brain, Cognition and Behaviour (The Netherlands)) ; Thompson, Paul M. (Keck School of Medicine of USC) ; Farde, Lars (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Flyckt, Lena (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Engberg, Goran (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Erhardt, Sophie (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Fatouros-Bergman, Helena (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Cervenka, Simon (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Schwieler, Lilly (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Piehl, Fredrik (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Agartz, Ingrid (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Collste, Karin (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Victorsson, Pauliina (Region Stockholm) ; Malmqvist, Anna (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Hedberg, Mikael (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Orhan, Funda (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Sellgren, Carl (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Karolinska Schizophrenia Project
The problem of poor reproducibility of scientific findings has received much attention over recent years, in a variety of fields including psychology and neuroscience. The problem has been partly attributed to publication bias and unwanted practices such as p-hacking. [...]
2022 - 10.1002/hbm.25154
Human brain mapping, Vol. 43 Núm. 1 (january 2022) , p. 244-254  
6.
12 p, 352.9 KB L'observació entre iguals com a mecanisme de desenvolupament professionaldocent. La percepció dels participants de la Xarxa de Competències Bàsiques / Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Corcelles Seuba, Mariona (Universitat Ramon Llull) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona)
La observación entre iguales consiste en parejas de docentes, con grados de experiencia similar, que acuerdan observarse mutuamente uno o varios aspectos pedagógicos de su acción en el aula, por medio de instrumentos de recogida de evidencias, para posteriormente ofrecerse retroalimentación constructiva mutua, que permita reflexionar para encontrar objetivos de mejora. [...]
L'observació entre iguals consisteix en parelles de docents, amb graus d'experiència similar, que acorden observar-se mútuament un o diversos aspectes pedagògics de la seva acció a l'aula, per mitjà d'instruments de recollida d'evidències, per posteriorment oferir-se retroalimentació constructiva mútua, que permeti reflexionar per trobar objectius de millora. [...]
Peer observation consists of pairs of teachers, with similar degrees of experience, who agree to observe each other focusing on one or different pedagogical aspects from their action in class. Evidence-gathering tools are used to offer constructive mutual feedback afterwards, which enables reflection to set goals for improvement. [...]

Associació Catalana de Psicopedagogia i Orientació, 2020 - 10.32093/ambits.vi53.2636
Àmbits de psicopedagogia i orientació, Vol. 53 (2020) , p. 49-61
2 documentos
7.
9 p, 2.5 MB Assessing social and spatial access equity in regulatory frameworks for moped-style scooter sharing services / Bach, Xavier (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ; Miralles-Guasch, Carme 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Marquet Sardà, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals)
Moped-style scooter sharing services (MSS) offer short-period renting for daily urban mobility and are gaining popularity in cities worldwide. MSS provide substantial promise in reducing car-dependency and helping sustainability goals, but also significant risks in terms of spatial access equity and social justice. [...]
2023 - 10.1016/j.tranpol.2023.01.002
Transport Policy, Vol. 132 (March 2023) , p. 154-162  
8.
15 p, 935.7 KB Augmented renal clearance. An unnoticed relevant event / Tomasa-Irriguible, Teresa Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Sabater-Riera, Joan (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Pérez-Carrasco, Marcos (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ortiz-Ballujera, Patricia (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Díaz Buendia, Yolanda (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Navas Pérez, Ana Maria (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Betbesé Roig, Antoni Jordi (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Rodríguez-López, Miguel (Hospital de Sant Joan Despí Moisès Broggi) ; Ibarz, Mercedes (Hospital del Sagrat Cor (Barcelona, Catalunya)) ; Olmo-Isasmendi, Aitor (Hospital Universitari General de Catalunya) ; Oliva-Zelaya, Iban (Hospital Universitari Joan XXIII de Tarragona) ; Rovira-Anglès, Conxita (Hospital Universitari Sant Joan de Reus (Tarragona)) ; Cano Hernández, Silvia (Fundació Althaia (Manresa, Catalunya)) ; Vendrell-Torra, Ester (Hospital de Mataró. Consorci Sanitari del Maresme) ; Catalan-Ibars, Rosa-María (Consorci Hospitalari de Vic) ; Miralbés-Torner, Mar (Hospital Arnau de Vilanova (Lleida, Catalunya)) ; González de Molina, Francisco Javier (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Xirgu-Cortacans, Judith (Hospital General de Granollers) ; Marcos Neira, Pilar (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
Augmented renal clearance (ARC) is a phenomenon that can lead to a therapeutic failure of those drugs of renal clearance. The purpose of the study was to ascertain the prevalence of ARC in the critically ill patient, to study the glomerular filtration rate (GFR) throughout the follow-up and analyze the concordance between the Chronic Kidney Disease Epidemiology Collaboration (CKD-EPI) estimation formula and measured GFR. [...]
2021 - 10.1177/00368504211018580
Science Progress, Vol. 104 Núm. 2 (2021)  
9.
32 p, 260.5 KB Conjugando la colaboración en grupos de investigación de alto rendimiento en el ámbito científico-académico / López Carrasco, Carlos (Universidad Complutense de Madrid) ; Belli, Simone (Universidad Complutense de Madrid)
El ámbito científico-académico y la organización de los grupos de investigación se han transformado y complejizado profundamente, lo que ha llevado a investigadores e investigadoras a experimentar tensiones y contradicciones en términos de interdependencia/autonomía y verticalidad/horizontalidad. [...]
L'àmbit científic-acadèmic i l'organització dels grups de recerca s'han transformat i complicat profundament, la qual cosa ha portat a investigadors i investigadores a experimentar tensions i contradiccions en termes d'interdependència/autonomia i verticalitat/horitzontalitat. [...]
The scientific-academic field and the organization of research groups have been deeply transformed and made more complex, leading researchers to experience tensions and contradictions in terms of interdependence/autonomy and verticality/horizontality. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3005
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 2 (2023) , p. e3005 (Artículos)  
10.
22 p, 498.2 KB Las prácticas en línea como herramienta para mejorar las competencias interculturales comunicativas entre estudiantes en Noruega y España : el caso del Español como Lengua Extranjera (ELE) y Ciencias Políticas / Grønn, Berit (Østfold University College (Noruega)) ; Belmonte Martín, Irene (Universidad Miguel Hernández (Espanya))
Este artículo presenta un proyecto de telecolaboración interdisciplinar entre una universidad noruega y otra española. Nuestro objetivo se centra en el desarrollo de competencias interculturales y la mejora de habilidades comunicativas. [...]
In the present paper, we are concerned with an interdisciplinary tele-collaboration project and partnership between a Norwegian and a Spanish university. The project involves Norwegian students (future teachers of Spanish as a foreign language) and Spanish students in Political Science. [...]

2022 - 10.5565/rev/doblele.102
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 8 (2022) , p. 5-26 (Dossier)  

Artículos : Encontrados 54 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 5 registros  
1.
25 p, 1.1 MB Opening up the Humanities : popular fictions and what students can contribute / Martín Alegre, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona)
Inaugural conference (Literature and Culture) of the academic year 2018-19, Department of Filología Inglesa, BA in English Studies, Universidad de Murcia.
2018
Inauguración del curso académico 2018-19, Dept. Filología Inglesa, Universidad de Murcia. Murcia, España, : 2018  
2.
1 p, 305.5 KB Cogenerative dialogues as a tool for evaluation in education for sustainability : empowering community actors through join reflection on practice / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
The focus of the collaboration is the evaluation of education for sustainability activities which are part of a local ES program offered by the municipality of Sant Cugat del Vallès. The principles that act as background of this evaluation are the following: (a) the evaluation as an inclusive activity that takes into account the diversity of community actors' views; (b) the learning of life styles more committed towards the sustainability of the planet; and (c) the integration of social, cultural, economical and natural dimensions involved in the problematization of ES activities. [...]
2012
CoDeS Working Conference "Collaboration of Community and School for Sustainable Development". Viena, Austria, : 2012  
3.
1 p, 760.3 KB Promoting community involvement through the participation in shared activities on school agroecology / Amat, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Prims, Margo (Escola Valldeneu (Sant Martí de Centelles, Catalunya)) ; Estapé, Sílvia (Escola Valldeneu (Sant Martí de Centelles, Catalunya)) ; Sandoval, Gilbert (Escola Valldeneu (Sant Martí de Centelles, Catalunya)) ; Guindulain, Clara (Escola Valldeneu (Sant Martí de Centelles, Catalunya)) ; Prat, Sònia (Escola Valldeneu (Sant Martí de Centelles, Catalunya))
Valldeneu school is a rural school, 60Km north from Barcelona. In this school there are from 3-year-old students to 12-years-old students. One of the important aims of the school is to promote the participation of the educational community (teachers, students, families, and neighbors) within school projects. [...]
2012
CoDeS Working Conference "Collaboration of Community and School for Sustainable Development". Viena, Àustria, : 2012  
4.
1 p, 598.7 KB Communication strategies to promote school community collaboration in ESD: the use of blogs in school agroecology / Grau Roca, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ; Llerena del Castillo, Germán (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
This poster deals with the communicative strategies developed in an ESD school network from a Catalan municipality with a common interest in scholar agroecology. These communication strategies not only have the function to spread information, but also to introduce participants' perspectives. [...]
2014
CoDeS Final Conference. Designing a Sustainable Future through School and Community Collaboration. Bellaterra, Catalunya, : 2014  
5.
6 p, 158.6 KB An experience of teacher collaboration: supporting students to reflect on their use of english through content-based assignments / Nashaat Sobhy, Nashwa (Universidad de San Jorge. Institute of Modern Languages) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 237-242  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
19 p, 654.6 KB Introduction : Inclusive epistemologies and practices of out- of- school English learning / Moore de Luca, Emilee
Official indicators suggest that English as a Foreign language is one of the school subjects that is most telling of social inequalities in Catalonia, this being the geographical and educational context where the research presented in this volume was carried out. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021
Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action, 2021, p. 7-25  
2.
174 p, 2.8 MB Learning English Out of School : An Inclusive Approach to Research and Action / Moore de Luca, Emilee, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vallejo Rubinstein, Claudia, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy ; Herrera, Almudena ; Deal, Mandy ; Zhang, Miaomiao ; Llompart Esbert, Julia ; Hawkins, Margaret R. ; Pratginestós, Cèlia ; Masats, Dolors ; Corona, Victor ; Solans, Jorge ; Dooly Owenby, Melinda ; Borràs, Eulàlia
This volume reports on the main results of the research project Inclusive epistemologies and practices of out-of-school English learning. The study reacts to low attainment levels in English as a foreign language among socioeconomically disadvantaged youth. [...]
Berlin: Peter Lang GmbH International Academic Publishers, 2021 (Foreign Language Teaching in Europe ; 19) - 10.3726/b18699  

Documentos de investigación Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
91 p, 1.0 MB Assaig general d'una millor interpretació de l'educació musical a l'escola primària en col·laboració amb l'escola de música : una proposa en el marc del projecte Superfilharmònics / Flores Freire, Alba ; Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén ser l'assaig general d'una proposta de millora per al projecte dels Superfilharmònics, l'escenari del qual se situa a l'aula de tercer de l'escola Santa Eulàlia de Berga. Així doncs, tot el que s'exposa en el següent document neix amb la voluntat d'esdevenir agent de transformació en un context educatiu pràctic real. [...]
Este trabajo pretende ser el ensayo general de una propuesta de mejora para el proyecto "Superfilharmònics", cuyo escenario se sitúa en el aula de tercero de la escuela Santa Eulàlia de Berga. Asimismo, todo lo que se expone en el siguiente documento nace con la voluntad de convertirse en agente trasformador en un contexto educativo práctico real. [...]
This work aims to be a dress rehearsal of a improvement plan for the "Superfilharmònics" project, which stage is the third grade classroom of Santa Eulàlia school, from Berga. Furthermore, everything set out in the following document was born with the desire to help in the growth of the project in a real practical educative surrounding. [...]
professionals involved. All this with the purpose of guaranteeing the participation of all the students, always starting off from a Universal Design for Learning. In short, the data analyzed, because of an implementation of five sessions, show positive results, which reveal a growing desire to provide a future perspective to this work.

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
14 p, 808.9 KB Xarxa de tractament de motocicletes : desballestament, reaprofitament i tractament de residus generats pel transport a les ciutats / Bossa Vilà, Pau ; Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Ribas Xirgo, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'emergència climàtica que vivim actualment s'ha de superar allargant el temps de vida de vehicles i recanvis. A la vegada hem d'evitar repetir processos contaminants que suposen un futur irreparable. [...]
La emergencia climática que vivimos actualmente debe superarse alargando el tiempo de vida de vehículos y recambios. A la vez debemos evitar repetir procesos contaminantes que supongan un futuro irreparable. [...]
The current climate emergency must be overcome by extending the lifespan of vehicles and spare parts. At the same time, we must avoid repeating polluting processes that have an irreparable future. New technologies allow us to do business that until a few years ago would have been impossible to carry out. [...]

2022
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
3.
24 p, 1.9 MB Social impact of artificial intelligence in Europe / Gual de Torrella Pomar, Gerardo ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La Inteligencia Artificial (IA) puede ser una herramienta de gran ayuda para el crecimiento y desarrollo de la sociedad. Para conseguir un enfoque más cercano y una evolución más eficaz de esta tecnología, la Comision Europea ha creado la red AI DIH, la cual centra su visión en el soporte de las pymes y sector público para implementar la IA en las diferentes regiones de Europa, ayudando a reducir la brecha entre las grandes corporaciones especializadas. [...]
Artificial intelligence (AI) can be a very useful tool for the growth and development of society. To achieve a closer approach and a more effective evolution of this technology, the European Commission has created the AI DIH network, which focuses its vision on supporting SMEs and the public sector to implement AI in the different regions of Europe, helping to close the gap between large specialized corporations. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
4.
13 p, 801.4 KB Xarxa de tractament de motocicletes : desballestament, reaprofitament i tractament de residus generats pel transport a les ciutats / Bossa Vilà, Pau ; Gabarrell Durany, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Barrena Gómez, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'emergència climàtica que vivim actualment s'ha de superar allargant el temps de vida de vehicles i recanvis. A la vegada hem d'evitar repetir processos contaminants que suposen un futur irreparable. [...]
The current climate emergency must be overcome by extending the lifespan of vehicles and spare parts. At the same time, we must avoid repeating polluting processes that have an irreparable future. New technologies allow us to do business that until a few years ago would have been impossible to carry out. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
5.
36 p, 520.7 KB Teacher collaboration in Adult Language Schools in Catalonia : Teachers' perceptions and beliefs / Díaz Rodríguez, Carolina ; Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper conducts a study that explores the beliefs and perceptions on collaboration that the languages teachers that work at Adult Language Schools (EOI) in Catalonia may have. The research is focused on a specific school in a working-class neighborhood near Barcelona, in Baix Llobregat region. [...]
Aquest projecte explora les creences i percepcions sobre la col·laboració que poden tenir els professors de llengües que treballen a les escoles oficials d'idiomes (EOI) a Catalunya. La recerca se centra en una escola específica que es troba en un barri treballador prop de Barcelona, a la comarca del Baix Llobregat. [...]

2021
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [939]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [942]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]  
6.
37 p, 749.0 KB Assessing the impact of university-firm collaboration on innovation-related financial performance / Manrique, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Grifell-Tatjé, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Collaboration between universities and firms has boosted worldwide, due to the transition towards open business models on the industry side and the development of universities' third mission on the academia side. [...]
Stavanger : RUNIN-The Role of Universities in Innovation and Regional Development, 2020 (RUNIN Working Paper Series ; WP 02/2020) - 10.3990/4.2535-5686.2020.02  
7.
52 p, 1.4 MB Coteaching in Foreign Language Education (FLE) Contexts : a narrative of a coteaching experience / Terès Arcarons, Clara ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This thesis aims to narrate a coteaching experience in real context during an internship period in a Catalan high-school. This narration exposes how the interns implemented a predesigned TeachingUnit in a ninth-grade classroom as well as its challenges and opportunities encountered in this implementation. [...]
Aquesta tesi té com a objectiu narrar una experiència de codocència viscuda en un context real durant el període de pràctiques en un institut Català. La narració exposa com les estudiants de pràctiques van implementar una unitat didàctica prèviament dissenyada en una classe de quart d'ESO, alhora que mostra els reptes i oportunitats que se'n van derivar. [...]

juny 2020  
8.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
9.
32 p, 1.0 MB Guide of best practices for cooperation between academia and industry based on success cases / García Alegre, María ; Viña, Gloria de la ; Girón Domínguez, Carmen
Recommendations of good practices included in each chapter are briefly explain and record in cards showing examples of specific known cases where particular recommendation has been put in practice and also visual information about expected impact of the recommendation on the enhancement of University & Industry Cooperation, difficulty, costs, as well as personnel needs for its implementation and, estimated time for executing each practice. [...]
Madrid : UrBIOfuture, 2020  
10.
39 p, 1.2 MB La imperativa necessitat de suportar mecenatge i patrocini cultural dins del marc estatal i autonòmic d'Espanya / Espuny Aguiló, Joaquim ; Gallego, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'estabilitat i generositat de la legislació francesa o la dilatada trajectòria i la consideració social pel que fa als nord-americans garanteixen un òptim desenvolupament del mecenatge i el patrocini cultural. [...]
La estabilidad y generosidad de la legislación francesa o la dilatada trayectoria y la consideración social con respecto a los norteamericanos garantizan un óptimo desarrollo del mecenazgo y el patrocinio cultural. [...]
The balance and bounty of French legislation or the long-lasting record and social consideration with respect to North Americans guarantee an optimal development of patronage and sponsorship in the cultural sphere. [...]

2020  

Documentos de investigación : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
13 p, 447.5 KB Team regulation and management in blended flipped classrooms / Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
El projecte Erasmus + FLeD (Learning design for flexible education) té per objecte el disseny d'escenaris d'aprenentatge flexible efectius. A tal efecte, s'han confeccionat un conjunt de patrons de disseny d'aprenentatge (entesos com un recurs reutilitzable per a resoldre una situació problemàtica habitual tot oferint solucions pràctiques). [...]
2023 (FLeD project)
2 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.