Resultats globals: 33 registres trobats en 0.05 segons.
Documents de recerca, 28 registres trobats
Articles, 5 registres trobats
Documents de recerca 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
114 p, 3.6 MB Diseño de un sistema de logística integral para la venta a través de Internet de productos de gama blanca / Grillo Trepat, Sonia ; Narciso Farias, Mercedes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Jaumandreu, Domingo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este trabajo de fin de grado consiste en el diseño de un sistema de logística integral para la venta de productos de gama blanca a través de Internet para la empresa Haier. Para conseguir este objetivo, el trabajo presenta un estudio de las operaciones logísticas y los diferentes sistemas de distribución, de la gama de productos y los costes de la empresa para poder diseñar un canal de distribución alternativo que permita vender productos de gama blanca a través de una plataforma online. [...]
Aquest treball de fi de grau consisteix en el disseny d’un sistema de logística integral per a la venda de productes de gama blanca a través d’Internet per a l’empresa Haier. Per aconseguir aquest objectiu, el treball presenta un estudi de les operacions logístiques i els diferents sistemes de distribució, de la gamma de productes i els costos de l’empresa per a poder dissenyar un canal de distribució alternatiu que permeti vendre els productes de gamma blanca a través d’una plataforma online. [...]
This final degree project consists in designing an integrated logistics system for selling white goods via Internet for Haier company. To achieve this goal, the project studies the subject of logistics operations and different distribution systems, the product range of Haier Company as well as its costs, all of this with the purpose of the designing of a new distribution system that allows to sell via Internet. [...]

2016
Graduat o Graduada en Gestió Aeronàutica [829]  
2.
88 p, 4.8 MB Creació d’un pla de comunicació per una botiga online : Maid Sins / González Rupérez, Irina ; Badell, Pepa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte podreu trobar com es fa un pla de comunicació per una botiga a la xarxa. En aquest cas, s'ha construït una botiga imaginària anomenada Maid Sins a través del procés de creació d'una empresa, i, a partir d'aquest punt s'ha elaborat el pla de comunicació.
En este proyecto podréis encontrar cómo se hace un plan de comunicación para una tienda en línea. En este caso, se ha creado una tienda imaginaria llamada Maid Sins, a través del proceso de creación de una empresa, y, a partir de ese punto se ha elaborado el plan de comunicación.
In this project you can find how to do a communication plan for an online shop. In this case, we have built an imaginary shop called Maid Sins, through a company creation process, and, from this point we have created this communication plan.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
12 p, 205.9 KB Análisis de planificadores de recursos empresariales para una PYME / Riera Romero, Estefanía ; Sánchez Castelló, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En este proyecto han sido estudiados tres sistemas ERP para dictaminar cuáles son aptos para ser implantados por una PYME, la cual busca optimizar su rendimiento actualizándose a nuevas tecnologías. [...]
In this project three ERP systems has been studied order to determine which would be suitable for use in a SME which would like to optimize its performance by updating to new technologies. The purpose of this study is not only to determine which one or which ones are most adequate, but also to understand these tools in more depth as key tools in a small to medium sized enterprise. [...]
En aquest projecte han estat estudiats tres sistemes ERP per dictaminar quins són aptes per ser implantats per una PIME, la qual busca optimitzar el seu rendiment actualitzant-se a noves tecnologies. [...]

2016-07-06
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
83 p, 33.1 MB Benchmark i Pla de Comunicació Estratègic d'un Nou Gestor d'Alimentació i Compra Digital / Olvera Villegas, Amanda ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte Half Onion neix de la detecció de la necessitat d’estalviar temps i reduir l’estrès que provoca el procés de compra i organització d’àpats a les llars en una societat cada vegada més ocupada i amb un ritme més accelerat. [...]
El proyecto Half Onion nace de la detección de la necesidad de ahorrar tiempo y reducir el estrés que provoca el proceso de compra y organización de comidas en los hogares, en una sociedad cada vez más ocupada y con un ritmo más acelerado. [...]
Half Onion was born on the detection of an unfulfilled need in every household and with the aim of reducing the stress in the organisation of the meals (selecting of dishes, shopping, cooking…). Half Onion is a unique system that integrates the different services to simplify the tasks related to the organisation of the daily meals providing to the user some spare time to relax without compromising a healthy diet. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
5.
114 p, 14.7 MB Pla de comunicació del llançament d'Amitye, una nova marca de roba / Miralpeix Druguet, Cristina ; Salvaña Puig, Mireia ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és un pla de comunicació del llançament d’una nova marca de roba, Amitye, amb els següents conceptes com a base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquícia. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es un plan de comunicación del lanzamiento de una nueva marca de ropa, Amitye, con los siguientes conceptos como base: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce i franquicia. [...]
The project presented below is a communication plan for the launch of a new clothing brand, Amitye, with the following concepts as a basis: Do It Yourself, showroom, slow shopping, e-commerce and franchise. [...]

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
Estrategias de márqueting digital : Zara vs Mango / Gómez Lozano, Laura ; Entenza Rodríguez, Ana I. (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La següent investigació consisteix en un estudi comparatiu entre les estratègies de màrqueting digital de les empreses de moda espanyoles Zara i Mango. L'objectiu del treball és descobrir quins són els punts en comú i les diferències entre les formes de publicitar-se virtualment de totes dues empreses, mitjançant l'anàlisi d'aspectes com l'email màrqueting, el SEO i SEM, i amb especial atenció, les estratègies a xarxes socials (Facebook, Mango i Instagram).
La siguiente investigación consiste en un estudio comparativo entre las estrategias de marketing digital de las empresas de moda españolas Zara y Mango. El objetivo del presente trabajo es descubrir cuáles son los puntos en común y las diferencias entre la forma de publicitarse virtualmente de ambas empresas, analizando aspectos como el email marketing, el SEO y el SEM, y con especial atención, las estrategias en redes sociales (Facebook, Twitter e Instagram).
The following research is a comparative study of digital marketing strategies of Spanish fashion firms Zara and Mango. The purpose of the study is to discover the similarities and differences between the virtual advertising of both companies, analyzing aspects such as email marketing or SEO and SEM, and with a special focus on strategies at social media (Facebook, Twitter and Instagram).

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
63 p, 1.0 MB Teoría de subastas : pujar en internet / Fernàndez Quero, Pau ; Martínez-Legaz, Juan-Enrique, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En muchas subastas de internet se observa que los compradores pujan varias veces, pujan cuando quedan pocos segundos para la finalización de la subasta o una combinación de ambas cosas. El fenómeno de pujar a última hora suele ser denominado “sniping” y es muy popular entre los usuarios de páginas web que realizan subastas. [...]
2015
Graduat o Graduada en Economia [952]
2 documents
9.
54 p, 931.6 KB Formas de tributación del comercio electrónico de no-residentes / Carles Subirats, Albert ; Martínez-Carrasco Pignatelli, José Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Este proyecto estudia el Comercio Electrónico en lo que refiere al Régimen Tributario Directo y el Régimen Tributario Indirecto aplicable a los No Residentes. El estudio se ha realizado tras un extenso análisis de la Legislación, Jurisprudencia nacional e internacional y textos legales comunitarios. [...]
Aquest projecte estudia el Comerç Electrònic, especialment el Règim Tributari Directe i el Règim Tributari Indirecte dels No Residents. L’estudi s’ha realitzat després d’un profund anàlisi de la Legislació, la Jurisprudència nacional i internacional i de textos legals comunitaris. [...]
This project covers electronic commerce and how to deal with the Income Tax (IT) and the Value Addition Tax (VAT). The results of this paper are based on an in depth investigation of the law, court’s resolutions and European projects. [...]

2015
Graduat o Graduada en Dret [949]  
10.
373 p, 1.7 MB La responsabilitat davant la intel·ligència artificial en el comerç electrònic / Martín i Palomas, Elisabet ; Morales Plaza, Antonio, dir. ; Ballbé, Manuel (Ballbé Mallol) tutor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
Es planteja en aquesta tesi l'efecte produït sobre la responsabilitat derivada de les accions realitzades autònomament per sistemes dotats d'intel·ligència artificial, sense la participació directa de cap ésser humà, en els temes més directament relacionats amb el comerç electrònic. [...]
Se plantea en esta tesis el efecto producido sobre la responsabilidad derivada de las acciones realizadas autónomamente por sistemas dotados de inteligencia artificial, sin la participación directa de ningún ser humano, en los temas más directamente relacionados con el comercio electrónico. [...]
This thesis considers the effect on responsibility produced by actions taken autonomously by systems equipped with artificial intelligence, without the direct involvement of human beings, for issues directly related to e-commerce. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Articles 5 registres trobats  
1.
28 p, 1004.1 KB Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve : análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra / Daries Ramon, Natalia (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Cristóbal Fransi, Eduard (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Martin Fuentes, Eva (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses) ; Marine-Roig, Estela (Universitat de Lleida. Departament d'Administració d'Empreses)
La presente investigación busca conocer si los sitios web de las estaciones de esquí de España y Andorra facilitan una comunicación eficaz con sus públicos objetivo. Para ello, se propone y se aplica un modelo para el análisis de las páginas web de las estaciones de esquí, basado en la técnica de análisis de contenido, considerando las dimensiones de información, comunicación, comercio electrónico y funciones adicionales. [...]
Desenvolupament de les TIC en el turisme de neu: Anàlisi de la presència en línia de les estacions d'esquí a Espanya i Andorra La present investigació busca conèixer si els llocs web de les estacions d'esquí d'Espanya i d'Andorra faciliten una comunicació eficaç amb els seus públics objectiu. [...]
The aim of this study is to analyse whether the websites of ski resorts in Spain and Andorra facilitate effective communication with their target audiences. To this end, we propose and implement a model for the analysis of ski resort websites based on the content analysis technique, considering the dimensions of Information, Communication, E-commerce and Additional Functions. [...]
Cette recherche vise à savoir si les sites web des stations de ski en Espagne et en Andorre fournissent une communication efficace avec leurs publics cibles. À cette fin, nous proposons et appliquons un modèle pour l'analyse des sites web des stations de ski fondé sur la technique d'analyse du contenu, en considérant les aspects de l'information, de la communication, du commerce électronique et des fonctions supplémentaires. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.348
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 399-426 (Miscel·lània)  
2.
2 p, 110.0 KB El mòbil s’apunta al comerç solidari / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2016
Ara, Núm. 2166 (19 de novembre de 2016) , p. 56-57  
3.
2 p, 143.9 KB Cap a les botigues híbrides : més tecnologia per fer caixa / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2015
Ara, Núm. 1829 (15 de desembre de 2015) , p. 32-33  
4.
24 p, 220.9 KB Las Características del empresario y el éxito de las empresas puramente digitales / Serarols i Tarrés, Christian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Padilla Melèndez, Antonio (Universidad de Málaga)
La creciente aceptación de Internet y el descenso de los costes de acceso están provocando un aumento en el número de usuarios y compradores en la red. Ello provoca la aparición de nuevas organizaciones que comercializan productos y servicios exclusivamente a través de la misma. [...]
2006
Información comercial española, Num. 833 (Noviembre-Diciembre 2006) , p. 155-176  
5.
23 p, 1.5 MB Abundancia audiovisual y compra virtual : usos del comercio electrónico entre los abonados a la televisión digital / Garitaonandia Garnacho, Carmelo (Universidad del País Vasco. Departamento de Periodismo) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Oleaga Páramo, José Antonio (Universidad del País Vasco. Departamento de Sociología)
El uso del comercio electrónico entre los abonados de la televisión digital es realmente bajo (7. 7%) como consecuencia del todavía escaso porcentaje de hogares conectados a Internet y los arraigados hábitos de la compra tradicional con la posibilidad de comprobar los productos in situ. [...]
2005
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 10, Núm. 18 (mayo 2005) , p. 159-181  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.