Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
16 p, 372.4 KB Receptividad al aprendizaje de grupos nominales en inglés según el nivel MCERL / Rubio Moreda, Ana Luz (Universidad Politécnica de Madrid)
El objetivo de este estudio es comprobar cómo la enseñanza explítcita de los GN en ICT, facilita su adquisisción en alumnos de ingeniería españoles a partir de un cierto nivel de competencia del MCERL. [...]
The aim of this study is to find out whether the explicit teaching of nominal groups (NG) in English for Science and Technology (EST), helps its acquisition by Spanish engineering students with different English level according to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFRL). [...]
L'objectiu d'aquest estudi és comprovar com l'ensenyament explícit dels grups nominals (GN) en anglès cientificotècnic (TIC), facilita la seva adquisició en alumnes d'enginyeria espanyols d'acord amb el seu nivell de competència del Marc Comú Europeu de Referència de les llengües (MCERL). [...]
L'objectif de cette étude est de vérifier comment l'enseignement spécifique des groupes nominaux (GN) en Anglais technico-scientifique facilite leur acquisition avec des étudiants en ingénierie espagnols à partir d'un certain niveau de compétence du Européen Commun de Référence pour les Langue, (CECRL). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.603
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 78-93 (Articles)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
33 p, 520.4 KB La metodología de los pares mínimos aplicada a la mejora de la escritura en Secundaria : los signos de puntuación / Bauzán García, Alba ; Cánovas Hernández, Germán, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En este TFG se ha llevado a cabo una investigación para determinar si el uso de la metodología de los pares mínimos puede resultar beneficioso en la Enseñanza Secundaria Obligatoria. En particular, se ha querido comprobar si los ejercicios de reflexión gramatical podrían tener alguna incidencia en la mejora de la escritura de los alumnos y, por otra parte, si el uso de esta metodología podría cambiar la percepción que tiene el alumnado respecto a la relación entre el estudio de la gramática y su utilidad a la hora de contribuir a la mejora en la producción de textos.
En aquest TFG s'ha dut a terme una recerca per determinar si l'ús de la metodologia dels parells mínims pot resultar beneficiós en l'Ensenyament Secundari Obligatori. En particular, s'ha volgut comprovar si els exercicis de reflexió gramatical podrien tenir alguna incidència en la millora de l'escriptura dels alumnes i, d'altra banda, si l'ús d'aquesta metodologia podria canviar la percepció que té l'alumnat respecte a la relació entre l'estudi de la gramàtica i la seva utilitat a l'hora de contribuir a la millora en la producció de textos.

2018
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.