Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 3 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
22 p, 151.8 KB Elaboración de preguntas científicas escolares en clases de biología : aportes a la discusión sobre las competencias de pensamiento científico desde un estudio de caso / Joglar Campos, Carol Lindy (Universidad de Santiago de Chile)
Saber elaborar buenas preguntas en las clases de ciencias para promover en el estudiantado competencias de pensamiento científico (CPC) es un conocimiento necesario e indiscutible entre el profesorado. [...]
Saber elaborar bones preguntes a les classes de ciències per promoure en l'estudiantat competències de pensament científic (CPC) és un coneixement necessari i indiscutible entre el professorat. No obstant això, aquesta afirmació no sempre és una realitat. [...]
Develop good questions in science lessons to promote students competencies of scientific thought (CPC) is a necessary and undisputed knowledge among teachers. However, this claim is not always a reality. [...]

2015 - 10.5565/rev/ensciencias.1838
Enseñanza de las ciencias, Vol. 33 Núm. 3 (2015) , p. 205-206 (Tesis Didácticas)  
2.
6 p, 79.7 KB El nou marc d'avaluació de la competència científica PISA 2015 : revisió i reflexions didàctiques / Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Després d'uns primers anys en què l'anomenat ensenyament per competències ha estat omnipresent en gran part dels sistemes educatius, el nou marc d'avaluació de la compe-tència científica de PISA 2015 planteja d'una manera molt més operativa i pràctica l'educació per formar ciutadans científicament alfabetitzats. [...]
After some recent years in which the well-known competence-based teaching has been omnipresent in most educational systems, the new framework for assessing scientific liter-acy in PISA 2015 presents in a much more operational and practical way the education for the achievement of scientific literacy. [...]

2014 - 10.5565/rev/ciencies.63
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 28 (Juny 2014) , p. 21-23  
3.
24 p, 1.3 MB La Historia de las ciencias en el desarrollo de competencias científicas / Álvarez Lires, María Mercedes (Universidade de Vigo. Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte) ; Arias Correa, Azucena (Universidade de Vigo. Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte) ; Pérez Rodríguez, Uxío (Universidade de Vigo. Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte) ; Serrallé Marzoa, J. Francisco (Universidade de Vigo. Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte)
En este artículo se presenta una experiencia realizada en la asignatura Ciencias experimentales de 2º curso del grado en Educación Primaria (EP) encaminada al desarrollo de competencias científicas introduciendo la historia de las ciencias y de las técnicas (HCT). [...]
This paper presents an experience developed in the Experimental Sciences subject of the second course for school teachers of Primary Education degree. This training activity was aimed at developing scientific competences introduced by the History of Science and Technology (HST). [...]

2013 - 10.5565/rev/ec/v31n1.622
Enseñanza de las ciencias, Vol. 31, Núm. 1 (2013) , p. 213-233  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.