Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
6 p, 172.2 KB Los debates sociocientíficos : un recurso para potenciar la competencia argumentativa en las clases de Física y Química / Ruiz, Juan José (IES Cid (València)) ; Solbes Matarredona, Jordi (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials) ; Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
En un centro público de educación secundaria de la ciudad de Valencia se realizaron debates socio-científicos en las clases de Física y Química durante los últimos cuatro cursos académicos en los niveles de 3º y 4º ESO y 1º de Bachillerato con la intención de mejorar la competencia argumentativa de los alumnos. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 3126-3131 (Innovacions didàctiques)  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
7 p, 432.2 KB Rúbrica para evaluar la redacción científica argumentativa / Álvarez Valdivia, Ibis Marlene (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
La habilidad de argumentar es una competencia importante en los sistemas educativos. En educación superior el razonamiento el razonamiento argumentativo es una demanda cognitiva fundamental y promover esta competencia se considera un imperativo inaplazable para responder a los requerimientos de una formación profesional de calidad. [...]
2019 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.