Results overview: Found 25 records in 0.02 seconds.
Articles, 7 records found
Books and collections, 2 records found
Research literature, 16 records found
Articles 7 records found  
1.
2 p, 141.1 KB Axiomagrafies 2 / Costa, Joan
Obra ressenyada: PLA-NARBONA; Joan COSTA, Aixiomagrafies2. Barcelona: Multistudio Books, 2019.
La ressenya és del llibre Aixiomagrafies2. Un recull de 25 axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el treball d'ambdós es la demostració que l'expressió va més enllà dels sentits i que es presenta com un veritable pensament factual.
La Ressenya és del llibre Axiomagrafies2. Un recull de 25 Axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la Concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el Treball d'ambdos és la demostració que l'Expressió va més enllà dels sentits i que és presenta com 1 veritable pensament factual.
The description is from the Axiografies2 book. A collection of 25 axioms by Joan Costa, illustrated by Pla-Narbona. Starting from the conception of axiom as a precise, clear and umbatable proposition, the work of both is the proof that the expression goes beyond the senses and which is presented as a true factual thought.

2019 - 10.5565/rev/grafica.166
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 127-128 (Opinión)  
2.
4 p, 249.8 KB Arte y diseño gráfico : el boom de la publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La Publicidad, las artes e industrias gráficas y los procedimientos innovadores que ambos ámbitos utilizan se pusieron al unísono a finales del siglo XIX coincidiendo con la revolución estética y técnica. [...]
Advertising, the graphic arts and industries and the innovative procedures that both areas use were put together in the late nineteenth century coinciding with the aesthetic and technical revolution. [...]
La publicitat, les arts gràfiques i les indústries i els procediments innovadors que utilitzen les dues àrees es van reunir a finals del segle XIX coincidint amb la revolució estètica i tècnica. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.156
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 129-131 (Reseñas)  
3.
4 p, 167.3 KB Signos de corrección de imprenta : Norma UNE 54151 / Pozo Puértolas, Rafael (Universitat Pompeu Fabra)
En la comunicación técnica entre los diferentes procesos de la edición, los signos de corrección sintetizan un código de órdenes diseñadas para facilitar la comunicación entre los profesionales de la edición y la impresión. [...]
In the technical communication between the different processes of the edition, the signs of correction synthesize a code of orders designed to facilitate the communication between the professionals of the edition and the impression. [...]
En la comunicació tècnica entre els diferents processos de l'edició, els signes de correcció sintetitzen un codi d'ordres dissenyades per facilitar la comunicació entre els professionals de l'edició i la impressió. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.141
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 119-121 (Reseñas)  
4.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
5.
10 p, 1.7 MB Propuesta de diseño para la factura eléctrica regulada en España / Subiela Hernández, Blas José (Universidad Católica San Antonio de Murcia) ; Miralles González-Conde, María Ascensión (Universidad Católica de San Antonio de Murcia) ; Sánchez Hervás, David (Universidad Católica de San Antonio de Murcia)
El objetivo principal de este trabajo es realizar una propuesta de factura que tenga en cuenta los principios básicos del diseño y las recomendaciones de la Comisión Europea, para facilitar su comprensión a través de información clara y transparente. [...]
Aquest treball proposa una factura basada en els principis del disseny i les recomanacions de la Comissió Europea, per facilitar la seva comprensió a través d'informació clara i transparent. Aquesta proposta pretén solucionar la falta de comprensió del dissenyo tipus proposat pel Govern. [...]
The main objective of this work is to make a proposal for an electricity bill based on the basic principles of design and the recommendations of the European Commission, in order to facilitate the understanding through clear and transparent information. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.125
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 11-20 (Investigación)  
6.
10 p, 3.2 MB Análisis de la comunicación visual del cartel cinematográfico : estudio de caso de la productora Universal Pictures / Sanchez De Lucas, Irene
El objeto de estudio ha sido el cartel cinematográfico, analizando la cartelería de la productora Universal Pictures. Mediante la metodología el análisis de contenido se ha estudiado la aportación comunicativa de factores como el color, el encuadre u otros componentes plásticos en este tipo de piezas. [...]
The object of study of the present investigation has been the cinematographic poster, concretely the design of the posters of the producer Universal Pictures. The content analysis methodology has been adapted to the graphic resources presented in these messages and to better understand to what extent it is communicative effectiveness. [...]
Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures. L'objecte d'estudi ha estat el cartell cinematogràfic, analitzant la cartelleria de la productora Universal Pictures. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.116
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 67-75 (Investigación)  
7.
14 p, 1.4 MB The life of trend visual discourses : a case study for pollination / Bartomeu-Magaña, Elena (EINA Centre Universitari de Disseny i Art de Barcelona)
This article presents a tool for visual discourse analysis that allows stylistic research indicators to be systematised. The tool, called Documentary Analysis Matrix, is based on the theoretical aspects of visual semiotics. [...]
El presente artículo propone una herramienta de análisis del discurso visual que permite sistematizar indicadores estilísticos en las tendencias de diseño gráfico y comunicación visual. La herramienta, Matriz de Análisis Documental, se fundamenta en las bases teóricas de la semiótica visual. [...]
El present article proposa una eina d'anàlisi del discurs visual que permet sistematitzar indicadors estilístics en les tendències de disseny gràfic i comunicació visual. L'eina, Matriu d'Anàlisi Documental, es fonamenta en les bases teòriques de la semiòtica visual. [...]

2016 - 10.5565/rev/grafica.56
Grafica, Vol. 4 Núm. 8 (2016) , p. 83-96 (Investigación)  

Books and collections 2 records found  
1.
14 p, 1.0 MB La imatge en la societat del coneixement / Català Domènech, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Garcia-Blanco, Iñaki, trad.
Els avenços introduïts en la societat per l'extensió de l'ús de les noves tecnologies deixen també la seva empremta en la cultura visual. A partir dels canvis que es viuen en l'art, el disseny, la ciència, les indústries culturals del món audiovisual i també en la nostra vida quotidiana per la irrupció d'aquestes tecnologies, l'autor reflexiona sobre el paper que desenvolupa la imatge en les societats de capitalisme avançat al segle XXI, especialment en la gestió del coneixement.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 287-299  
2.
22 p, 1.7 MB Disseny : disseny, logotip i mascota en la promoció i la identitat de Barcelona'92 / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Centre d'Estudis Olímpics
Miquel de Moragas observa la relació entre la identitat i el disseny del logotip i la mascota en el cas de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observa la relación entre la identidad y el diseño del logotipo y la mascota en el caso de Barcelona'92.
Miquel de Moragas observes the link between identity and the design of the logo and the mascot in the Barcelona'92 case.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Universitat Autònoma de Barcelona 1995
Les claus de l'èxit: impactes socials, esportius, econòmics i comunicatius de Barcelona '92, 1995, p. 115-129
2 documents

Research literature 16 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
119 p, 2.1 MB L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme / Carcolse Patón, Judit ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme.
En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo.
Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
2.
193 p, 15.2 MB Alva : creación de una marca de premium activewear / Álvarez García, Myriam ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca.
El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca.
The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
175 p, 29.7 MB Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes / Espona Puig, Maria ; Llagostera Pera, Aina ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
171 p, 39.0 MB Creació d'una marca personal : Lemon Studio / Sánchez Zafra, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques.
El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas.
The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
97 p, 13.0 MB The Lost Story : Documento de Diseño de Videojuego / García Requena, Alexander ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Lost Story. Es tracta de un RPG clàssic d'estil pixelart que narra la història d'Arek, un mercenari errant que es guanya la vida lluitant al camp de batalla. [...]
Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Lost Story. Se trata de un RPG clásico de estilo pixelart que narra la historia de Arek, un mercenario sin hogar que se gana la vida luchando en el campo de batalla. [...]
Game Design Document (GDD) for The Lost Story. It shows a classic pixelart-style RPG about Arek, a solitary mercenary who fights on the battlefield for a living. It is mainly based on decision making; with an ATB combat system and a multitude of puzzles to solve.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
6.
87 p, 24.9 MB Les narratives sonores i l'espai / Cid Cerdà, Marçal ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca es basa en tres apartats. Els dos primers expliquen diferents disciplines que fan servir el so com a forma d'expressió (el so en l'audiovisual i l'art sonor). La tercera part investiga sobre la relació espai i so. [...]
La investigación tiene tres apartados. Los dos primeros explican diferentes disciplinas que utilizan el sonido como forma de expresión (el sonido en el audiovisual y el arte sonoro). La tercera parte investiga sobre la relación espacio y sonido. [...]
The investigation is composed by three chapters. The first two explain different disciplines that use sound as a medium of expression (the sound in the audiovisual industry and sound art) and the third part investigates about the relationship between sound and space. [...]

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
7.
358 p, 19.6 MB Comunicació Institucional i Producció de Sentit. La significació del text en l'estructura gràfica dels cartells de l'Ajuntament de Barcelona / Garrido Gabarrón, Enric ; Bartomeu-Magaña, Elena, dir. ; Casacuberta, David, 1967-, dir.
Els carrers de les ciutats són entorns visualment fèrtils perquè les institucions es relacionin amb els seus ciutadans a través de múltiples mitjans de comunicació. La irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació han derivat aquesta comunicació cap a les plataformes digitals i xarxes socials, però l'entorn visual urbà és encara un espai d'interacció comunicatiu utilitzat per empreses i institucions públiques per comunicar-se amb els seus usuaris. [...]
Las calles de las ciudades son entornos visualmente fértiles para que las instituciones se relacionen con sus ciudadanos a través de múltiples medios de comunicación. La irrupción de las Tecnologías de la Información y la Comunicación han derivado esta comunicación hacia plataformas digitales y redes sociales, pero el entorno visual urbano es todavía un espacio de interacción comunicativo utilizado por empresas e instituciones públicas para comunicarse con sus usuarios. [...]
City streets are visually fertile environments for institutions to relate to their citizens through multiple media. The iruption of Information and Communication Technologies has derived this communication to digital platforms and social networks, but the urban visual environment is still a communication interaction space used by companies and public institutions to communicate with their users. [...]

2021  
8.
1 p, 93.3 KB Analysis of the visual attributes of food packaging / Cruz Biel, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2021
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
9.
107 p, 4.3 MB Pla d'empresa per la creació d'una revista digital : l'E-Journal / Lobo Martorell, Jaume ; Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement imparable de la indústria dels videojocs ha superat la barrera de la competitivitat. Cada cop s'ha instaurat més a la societat la revolució dels anomenats e-sports i la gent ha respost positivament a la acceptació d'aquests com a un esport més. [...]
El crecimiento imparable de la industria de los videojuegos ha superado la barrera de la competitividad. Cada vez se ha instaurado más en la sociedad la revolución de los llamados e-sports y la gente ha respondido positivamente a la aceptación de estos como un deporte más. [...]
The uns toppable growth of the video game industry has overcome the barrier of competitiveness. The revolution of so-called e-sports has been increasingly established in society and people have responded positively to the acceptance of these as just another sport. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
10.
60 p, 18.6 MB Procés del redisseny de la identitat visual de Chocolates Lacasa i aplicacions / Hernández López, Anna ; Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es realitza un redisseny de la identitat visual i de la comunicació de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase trobarem un anàlisi de la marca i la seva comunicació, la comunicació de la competència i un recull de tendències de disseny de 2018. [...]
En este proyecto se realiza un rediseño de la identidad visual y de la comunicación de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase encontramos un análisis de la marca y su comunicación, la comunicación de la competencia y una recopilación de tendencias de diseño de 2018. [...]
This project is a redesign of the visual identity and the communication of the brand Chocolates Lacasa. In the first phase, there is an analysis of the brand and its communication, an analysis of the competitors' communication and a collection of design trends of 2018. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 16 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.