1.
|
119 p, 2.1 MB |
L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme
/
Carcolse Patón, Judit ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme. En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo. Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
2.
|
193 p, 15.2 MB |
Alva : creación de una marca de premium activewear
/
Álvarez García, Myriam ;
Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca. El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca. The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
|
4.
|
171 p, 39.0 MB |
Creació d'una marca personal : Lemon Studio
/
Sánchez Zafra, Cristina ;
Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques. El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas. The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
97 p, 13.0 MB |
The Lost Story : Documento de Diseño de Videojuego
/
García Requena, Alexander ;
Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Lost Story. Es tracta de un RPG clàssic d'estil pixelart que narra la història d'Arek, un mercenari errant que es guanya la vida lluitant al camp de batalla. [...] Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Lost Story. Se trata de un RPG clásico de estilo pixelart que narra la historia de Arek, un mercenario sin hogar que se gana la vida luchando en el campo de batalla. [...] Game Design Document (GDD) for The Lost Story. It shows a classic pixelart-style RPG about Arek, a solitary mercenary who fights on the battlefield for a living. It is mainly based on decision making; with an ATB combat system and a multitude of puzzles to solve.
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
6.
|
87 p, 24.9 MB |
Les narratives sonores i l'espai
/
Cid Cerdà, Marçal ;
Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca es basa en tres apartats. Els dos primers expliquen diferents disciplines que fan servir el so com a forma d'expressió (el so en l'audiovisual i l'art sonor). La tercera part investiga sobre la relació espai i so. [...] La investigación tiene tres apartados. Los dos primeros explican diferentes disciplinas que utilizan el sonido como forma de expresión (el sonido en el audiovisual y el arte sonoro). La tercera parte investiga sobre la relación espacio y sonido. [...] The investigation is composed by three chapters. The first two explain different disciplines that use sound as a medium of expression (the sound in the audiovisual industry and sound art) and the third part investigates about the relationship between sound and space. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
7.
|
358 p, 19.6 MB |
Comunicació Institucional i Producció de Sentit. La significació del text en l'estructura gràfica dels cartells de l'Ajuntament de Barcelona
/
Garrido Gabarrón, Enric ;
Bartomeu-Magaña, Elena, dir. ;
Casacuberta, David, 1967-, dir.
Els carrers de les ciutats són entorns visualment fèrtils perquè les institucions es relacionin amb els seus ciutadans a través de múltiples mitjans de comunicació. La irrupció de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació han derivat aquesta comunicació cap a les plataformes digitals i xarxes socials, però l'entorn visual urbà és encara un espai d'interacció comunicatiu utilitzat per empreses i institucions públiques per comunicar-se amb els seus usuaris. [...] Las calles de las ciudades son entornos visualmente fértiles para que las instituciones se relacionen con sus ciudadanos a través de múltiples medios de comunicación. La irrupción de las Tecnologías de la Información y la Comunicación han derivado esta comunicación hacia plataformas digitales y redes sociales, pero el entorno visual urbano es todavía un espacio de interacción comunicativo utilizado por empresas e instituciones públicas para comunicarse con sus usuarios. [...] City streets are visually fertile environments for institutions to relate to their citizens through multiple media. The iruption of Information and Communication Technologies has derived this communication to digital platforms and social networks, but the urban visual environment is still a communication interaction space used by companies and public institutions to communicate with their users. [...]
2021
|
|
8.
|
|
9.
|
107 p, 4.3 MB |
Pla d'empresa per la creació d'una revista digital : l'E-Journal
/
Lobo Martorell, Jaume ;
Maas Olives, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El creixement imparable de la indústria dels videojocs ha superat la barrera de la competitivitat. Cada cop s'ha instaurat més a la societat la revolució dels anomenats e-sports i la gent ha respost positivament a la acceptació d'aquests com a un esport més. [...] El crecimiento imparable de la industria de los videojuegos ha superado la barrera de la competitividad. Cada vez se ha instaurado más en la sociedad la revolución de los llamados e-sports y la gente ha respondido positivamente a la aceptación de estos como un deporte más. [...] The uns toppable growth of the video game industry has overcome the barrier of competitiveness. The revolution of so-called e-sports has been increasingly established in society and people have responded positively to the acceptance of these as just another sport. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
60 p, 18.6 MB |
Procés del redisseny de la identitat visual de Chocolates Lacasa i aplicacions
/
Hernández López, Anna ;
Alegre Rodríguez, Isam, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte es realitza un redisseny de la identitat visual i de la comunicació de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase trobarem un anàlisi de la marca i la seva comunicació, la comunicació de la competència i un recull de tendències de disseny de 2018. [...] En este proyecto se realiza un rediseño de la identidad visual y de la comunicación de la marca Chocolates Lacasa. En una primera fase encontramos un análisis de la marca y su comunicación, la comunicación de la competencia y una recopilación de tendencias de diseño de 2018. [...] This project is a redesign of the visual identity and the communication of the brand Chocolates Lacasa. In the first phase, there is an analysis of the brand and its communication, an analysis of the competitors' communication and a collection of design trends of 2018. [...]
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|