Resultados globales: 75 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 22 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 45 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 3 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 22 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
28 p, 462.7 KB Gender-based violence in discourse : a comparative study on anti-violence communication initiatives across Europe, in Austria and Spain / Wolf, Birgit (University of Vienna)
Considering the efforts to resolve the widespread societal phenomenon of violence against women, awareness-raising and the role of the media comprise one of the key targets by the most important international agreements to combat it. [...]
Des de la dècada de 1970, el moviment de les dones contra la violència ha realitzat contribucions essencials per reconèixer la violència de gènere com una violació dels drets humans i ha estat un actor crucial en el camp de la prevenció de la violència i la sensibilització en aquest àmbit. [...]
Desde la década de 1970, el movimiento de las mujeres contra la violencia ha realizado contribuciones esenciales para reconocer la violencia de género como una violación de los derechos humanos y ha sido un actor crucial en el campo de la prevención de la violencia y la sensibilización en este ámbito. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3164
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 1-27 (Articles)  
2.
6 p, 82.2 KB Audiovisuals : ciència a través d'imatges en moviment / Sañudo Tejero, José Ramón (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina. Unitat d'Anatomia i d'Embriologia) ; Romero Santin, Juan Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciencies de l’Educació. Servei d’Audiovisual)
Els mitjans audiovisuals, a més de ser el mitjà d?informació de massa més universal són considerats una prolongació de les nostres facultats físiques i psíquiques. Capaços de captar l?emoció humana no continguda en el significat propi de les paraules, sinó com un tot global: to, mímica, gestos i postures. [...]
The audio-visuals (AV), the most universal mass medium, are considered as an extension of our physical and psychical faculties. Able to capture human emotions, they do not express by words but by the pitch, gestures, facial expression and body language. [...]

2001
Treballs de la Societat Catalana de Biologia, Vol. 51 (2001) , p. 159-165  
3.
3 p, 21.2 KB Democracia y medios de comunicación / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Joaquín TORNOS MAS (coord. ), Democracia y medios de comunicación. València: Tirant lo Blanch/Institut de Dret Públic (IDP), 2002. Col·lecció "Novedades de Derecho Público", volum 2. [...]
2003
Quaderns del CAC, Núm. 17 (setembre-desembre 2003) , p. 103-105  
4.
14 p, 92.3 KB Els organismes reguladors de l'audiovisual als Estats Units, el Regne Unit, Alemanya i França. Anàlisi comparativa / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article es basa en el treball de recerca de doctorat de l’autora: CIVIL I SERRA, Marta (2002): 'Els organismes reguladors de l’audiovisual a Estats Units, Regne Unit, Alemanya i França: Aportacions al debat sobre la creació d’una autoritat audiovisual a l’Estat espanyol', defensat al Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 17 de setembre de 2002, sota la direcció de Bernat López, Universitat Rovira i Virgili (URV), i amb la tutoria de Maria Corominas i Piulats.
2003
Treballs de Comunicació, Núm. 18 (desembre 2003) , p. 117-130  
5.
34 p, 458.7 KB La comunicación audiovisual como herramienta para la apropiación social de la ciencia y temas urbanos : un estudio de caso en la ciudad de Popayán, Colombia / Córdoba Calvo, Andrés Alejandro (Institución Universitaria Colegio Mayor del Cauca) ; Muñoz Hoyos, Javier Ancisar (Colegio Mayor del Cauca)
Los medios de comunicación ya no solo tienen la tarea y el poder de informar. Pueden ir más allá y hacer grandes contribuciones en las distintas áreas del conocimiento. El audiovisual, uno de ellos y a través del cual se buscará reflexionar sobre su papel en distintos escenarios, desde los informativos, pasando por los grupos científicos hasta los temas de ciudad.
Els mitjans de comunicació ja no només tenen la tasca i el poder d'informar. Poden anar més enllà i fer grans contribucions en les diferents àrees del coneixement. L'audiovisual, és un d'ells mitjançant el qual es buscarà reflexionar sobre el seu paper en diferents escenaris, des dels informatius, passant pels grups científics fins als temes de ciutat.
The media no longer only have the task and the power to inform. They can go further and make great contributions in different areas of knowledge. The audiovisual is one of them, through which it is sought to reflect on its role in various scenarios, from news, including scientific groups and even city issues.

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 24-57 (Artículos)  
6.
13 p, 123.6 KB El silenci, matèria expressiva i significativa / Torras i Segura, Daniel (Universitat Pompeu Fabra. Escola Superior Politècnica TecnoCampus)
Significació, expressió i comunicació no tenen perquè anar sempre conjuntament. No obstant, el silenci audiovisual, com a recurs i com a contrast psicoperceptiu, pot ser significatiu, pot ser una expressió i pot ser comunicació. [...]
Significance, expression and communication need not always go together. However, audiovisual silence as a resource and for psycho-perceptive contrast can be significant. It may be a form of expression and it can be a type of communication. [...]

2015 - 10.7238/a.v0i53.2469
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 53 (Desembre 2015) , p. 35-47  
7.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos.com, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
8.
10 p, 125.3 KB Síntesi : jornades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur (Barcelona, 20-21 de febrer de 2014) / Corominas, Maria, 1961- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
En l’article se sintetitzen els principals continguts i les qüestions fonamentals tractats a les jornades titulades Els mitjans de comunicació al servei de la democràcia: present i futur que, organitzades per la Societat Catalana de Comunicació, filial de l’Institut d’Estudis Catalans, es van celebrar a Barcelona el 20 i 21 de febrer de 2014. [...]
The article summarises the main content and key themes dealt with in the course of the conference “Media at the service of democracy: present and future”. The conference was held in Barcelona on 20-21 February 2014, organised by Societat Catalana de Comunicació of Institut d’Estudis Catalans. [...]

2014
Comunicació : revista de recerca i d'anàlisi, Vol. 31 Núm. 2 (novembre 2014) , p. 9-18  
9.
7 p, 108.6 KB La fi de l'etapa de creixement i l'entrada en la dimensió desconeguda / Martí, Josep Maria, 1950- (Observatori de la Radio a Catalunya)
La fase expansiva de creixement del sector de la comunicació ha acabat. Ara els mitjans de comunicació convencionals es troben en l’inici d’una nova etapa i hi ha desorientació i incertesa entre els diferents actors del sector. [...]
Expansion in the Spanish media sector is over. At present, conventional media are on the threshold of a new era characterized by disorientation and uncertainty on all fronts. We are emerging from a period of sustained growth, in which free newspapers came into being and the audiovisual sector became deregulated, thus breaking the monopoly of public radio and television. [...]

2009 - 10.2436/20.3008.01.59
Treballs de comunicació, Núm. 26 (Desembre 2009) , p. 31-37  
10.
12 p, 120.7 KB L'audiovisual públic en el context de la globalització : taula rodona XVI Conferència Anual de la SCC 2006 / Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Garcia Horcajo, Miquel ; Vidal Carretero, Antoni ; Sellés i Quintana, Magda (Universitat Ramon Llull) ; Corbella, Joan M. (Universitat Pompeu Fabra) ; Societat Catalana de Comunicació. Conferència Anual (16a : 2006 : Girona, Catalunya)
2006
Treballs de comunicació, Núm. 21 (Desembre 2006)  

Artículos : Encontrados 22 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 1 registros  
1.
5 p, 36.4 KB Estratègies per a la introducció de recursos i tecnologies digitals en l'edició audiovisual / Bernadas Suñé, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'evolució constant de les tecnologies vinculades al món de la comunicació deriven, en l'àmbit de la docència, en la necessitat de posada al dia amb noves tecnologies digitals. L'aprenentatge universitari necessita d'una vinculació directa a la pràctica professional. [...]
La introducció d'una nova tecnologia com a recurs pedagògic és una tasca que s'ha de conduir des de dos nivells: des del plantejament particular de les matèries implicades i com a estratègia global del centre que promou i integra aquesta nova tecnologia. [...]

2006
Jornada de Campus d’Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
8 p, 70.6 KB Reglament del Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
2015  
2.
12 p, 85.0 KB Reglament del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2011  

Documentos de investigación Encontrados 45 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
145 p, 38.3 MB Som crítics? Atreveix-te a descobrir-ho : Curs d'educació mediàtica per alumnes de 4t d'ESO / Simó i Morales, Estel ; Carrillo Pérez, Nereida, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte "Som crítics?" és un curs didàctic que pretén despertar el raonament i l’esperit d’anàlisi cap als mitjans de comunicació, entre estudiants de 4t d’ESO. S’ofereixen continguts i activitats de suport al professorat, dividits en quatre blocs formatius. [...]
El proyecto "Som crítics?" es un curso didáctico que pretende despertar el razonamiento y el espíritu de análisis hacia los medios de comunicación, entre estudiantes de 4º de la ESO. Se ofrecen contenidos y actividades de soporte al profesorado, divididos en cuatro bloques formativos. [...]
"Som critics" project is a didactic course that aims for the increase of reasoning and analytic spirit towards the media amongst the 4th year ESO students. To teachers, will be offered support help and contents, divided into 4 blocks. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
114 p, 5.9 MB Los e-Sports, estudio de caso : Clash Royale / Martín González, Javier ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els e-Sports han anat evolucionant fins al dia d'avui fins a esdevenir un fenomen de masses. En aquest treball hem estudiat el cas del videojoc per a mòbils Clash Royale que s'ha convertit en un model de joc competitiu per a plataformes portàtils.
Los e-Sports han ido evolucionando hasta el día de hoy hasta convertirse en un fenómeno de masas. En este trabajo hemos estudiado el caso del videojuego para móviles Clash Royale que se ha convertido en un modelo de juego competitivo para plataformas portátiles.
The e-Sports have evolved to this day to become a mass phenomenon. In this work we have studied the case of the Clash Royale mobile game that has become a competitive game model for portable platforms.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
99 p, 9.7 MB Els elements que componen el reportatge multimèdia : estudi de cas / Curós i Àvalos, Judit ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball vol indagar en el reportatge multimèdia entès com un gènere comunicatiu que es desenvolupa a Internet. L'objectiu principal és conèixer les característiques que conformen un reportatge multimèdia, així com entendre l'evolució de l'univers digital i l'adaptació d'aquest gènere als diferents mitjans de comunicació en l'àmbit nacional. [...]
El presente trabajo quiere indagar en el reportaje multimedia entendido como un género comunicativo que se desarrolla en Internet. El objetivo principal es conocer las características que conforman un reportaje multimedia, así como entender la evolución del universo digital y la adaptación de este género a los diferentes medios de comunicación en el ámbito nacional. [...]
This projects wants to investigate in the multimedia report understood as a communicative genre that is developed on the Internet. The main objective is to know the characteristics that make up a multimedia report as well as to understand the evolution of the digital universe and the adaptation of this genre to the different national media. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
128 p, 2.4 MB Análisis de la evolución audiovisual del personaje Peter Pan y su influencia en los espectadores / Vilá Torrens, Cristina ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en la realització d'una anàlisi audiovisual del personatge Peter Pan, de la pel·lícula d'animació (1953) i de la pel·lícula de personatges reals (2003), ambdues basades en la història original creada per J. [...]
El siguiente trabajo consiste en la realización de un análisis audiovisual del personaje Peter Pan, de la película de animación (1953) y de la película de personajes reales (2003), ambas basadas en la historia original creada por J. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
53 p, 3.4 MB El fenomen de l’animació a Youtube : anàlisi i producció / Ros Morejón, Pau ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es centra en l’anàlisi de l’animació distribuïda a través de Youtube, l’oferta i els models de negoci, partint de l’evolució històrica en les plataformes digitals fins a analitzar diferents canals especialitzats. [...]
Este trabajo se centra en el análisis de la animación a través de Youtube, la oferta y los distintos modelos de negocio, partiendo de la evolución histórica en las plataformas digitales hasta analizar diferentes canales especializados. [...]
This project focuses it's attention on the analysis of animation produced in Youtube, the offer and the diverse buisness models, based from the historic evolution on digital platforms to the analysis of specialized channels. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
76 p, 1.8 MB Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària / Pons Haro, Ariadna ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte professional "Proposta d'un curs d'Educomunicació a l'aula de sisè de primària" formula la planificació anual d'una assignatura extraescolar de Comunicació Audiovisual dirigida a l'alumnat de sisè de primària. [...]
El proyecto profesional "Propuesta de un curso de Educomunicación en el aula de sexto de primaria" formula la planificación didáctica anual de una asignatura extraescolar de Comunicación Audiovisual dirigida al alumnado de sexto de primaria. [...]
The professional project "Proposal of an Educommunication course in the sixth grade classroom" presents the annual didactic program of an extra-curricular subject of Audiovisual Communication aimed at students of sixth grade. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
93 p, 917.0 KB Estudio intermediático de la figura de Don Juan y sus interpretaciones / Sánchez Martín, Silvia ; Chillón, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi comparatiu entre la font literària de El Burlador de Sevilla i productes audiovisuals d'actualitat per tractar l'evolució de la figura de Don Juan i la seva concepció a través de la història. [...]
la seva capacitat de regeneració a través de nous motius, temes i arguments.
Estudio comparativo entre la fuente literaria de El Burlador de Sevilla y productos audiovisuales de actualidad para tratar la evolución de la figura de Don Juan y su concepción a través del tiempo. [...]
Comparative study between the literary source of El Burlador de Sevilla and current audiovisual products to discuss the evolution of the figure of Don Juan and his conception through time. Reflection on the different ways of conceiving the myth, on its validity and its capacity for regeneration through new motives, themes and arguments.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
604 p, 6.6 MB Evaluación y análisis del "media policy-making" de la reforma socialista del sector audiovisual y la Ley General de la Comunicación Audiovisual (2004-2011) / Mani Redondo, Patrícia ; Llorens Maluquer, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Esta tesis doctoral analiza el proceso de elaboración de las políticas de comunicación (media policy-making) del mandato del Gobierno español socialista liderado por José Luís Rodríguez Zapatero (2004-2011). [...]
This doctoral thesis analyses the media policy-making process of the socialist Spanish Government term led by José Luís Rodríguez Zapatero (2004-2011). On one hand, it evaluates the 2004 audiovisual sector reform plan and its subsequent implementation from the approval of the audiovisual sector legislative measures initiated by this Government between 2004 and 2011. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017  
9.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l’alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documentos de investigación : Encontrados 45 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 3 registros  
1.
63 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2019 (Fonts d'informació)
2 documentos
2.
46 p, 1.5 MB Recerca en comunicació audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Documentació del curs "Recerca en comunicació audiovisual". Es composa de dues parts: 1) Sessió teòria: Metodologia i 2) Sessió pràctica: Estudi i cerques en algunes de les fonts estudiades.
2014 (Fonts d'informació)
2 documentos
3.
52 p, 1.0 MB Recursos digitals en Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2015 (Fonts d'informació)
3 documentos

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010  
2.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.