Results overview: Found 24 records in 0.02 seconds.
Articles, 10 records found
Books and collections, 4 records found
Research literature, 9 records found
Learning materials, 1 records found
Graphic and multimedia documents, 1 records found
Articles 10 records found  
1.
16 p, 1.0 MB Contar la(s) historia(s) : innovación docente en materias de Historia de la Comunicación / Broullón-Lozano, Manuel A. (Universidad Complutense de Madrid)
Tanto estudiantes como docentes están demandando actividades innovadoras y aplicadas en los cursos universitarios, lo cual requiere explorar metodologías y buscar puntos de convergencia entre ellas, a pesar de las posibles diferencias. [...]
Students and teachers are demanding innovative or applied activities in higher education programs of study. This requires exploring new methodologies and detecting convergences between them, despite possible differences. [...]
Tant estudiants com docents demanen activitats innovadores i aplicades en els cursos universitaris, la qual cosa requereix explorar metodologies i buscar punts de convergència entre elles, malgrat les possibles diferències. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3267
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 19-34 (Articles)
2 documents
2.
12 p, 74.2 KB Polítiques públiques de ràdio i televisió local en l'entorn digital a Espanya (1997-2004) / Corominas, Maria, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
The communication analyses the main public policies that, within the framework of digitalisation, are undertaken for local broadcasting between 1997, starting point for terrestrial digital broadcasting, and 2004 in Spain on the basis of historical background and development of radio and television. [...]
2005
Trípodos, Vol. 2, Num. 1 (2005) , p. 639-650  
3.
15 p, 284.1 KB Not a Stitch out of Place : Assessing Students' Attitudes Towards Multimodal Composition / Bohannon, Jeanne Law (Kennesaw State University)
This article traces a brief history of multimodal composition practices in the field of writing studies. It frames writing instruction through the theoretical lens of democratic pedagogy and presents the works of key composition scholars. [...]
En aquest article es descriu, breument, la història de les pràctiques de composició multimodal en el camp dels estudis de l'escriptura. Emmarca la instrucció d'escriptura a través de la perspectiva teòrica de la pedagogia democràtica i presenta les obres claus sobre la didàctica de l'escriptura. [...]
En este artículo se describe, brevemente, la historia de las prácticas de composición multimodal en el campo de los estudios de la escritura. Enmarca la instrucción de escritura a través de la perspectiva teórica de la pedagogía democrática y presenta las obras claves sobre la didáctica de la escritura. [...]
Cet article décrit brièvement l'histoire des pratiques dans le domaine des études de composition multimodal écrit. Cadre enseignement de l'écriture à travers la théorique de la pédagogie démocratique et présente œuvres clés sur l'enseignement de l'écriture. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.631
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (may-june 2015) , p. 33-47 (Articles)  
4.
10 p, 1.6 MB El consum multipantalla. Estudi sobre l'ús de mitjans tradicionals i nous per part de nens, joves, adults i gent gran a Catalunya / Navarro Güere, Héctor coord. ; González Romo, Zahaira Fabiola (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; Massana, Eulàlia (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; García, Irene (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals) ; Contreras, Ruth (Universitat de Vic. Grup de Recerca d'Interaccions Digitals)
Des de fa una dècada es parla de la convergència digital, que ha propiciat la conjunció de la informàtica amb els mitjans de comunicació i la interconnexió en xarxa. Actualment circulen amb facilitat suports vells i nous cada vegada més flexibles. [...]
For a decade, we have been talking about how digital convergence has permitted the entrance of computers in the media and their interconnection in the net. At the moment, old and new devices exist together and they are becoming more and more flexible. [...]

2012
Quaderns del CAC, Vol. 15, Num. 38 (Juny 2012) , p. 87-96  
5.
18 p, 392.4 KB Los jóvenes en la cultura digital y mediática : perspectivas globales y escandinavas / Carlsson, Ulla (Universidad de Gotemburgo)
Aquest article aborda el desafiament actual per empoderar als joves en l'ús dels mitjans de comunicació (internet, telèfon mòbil; l'ús de les noves possibilitats com les xarxes socials) a través d'una alfabetització mediàtica que els permeti ser actors conscients en aquest nou paisatge mediàtic que ha transformat tot, incloses les formes de relació que els nens i joves estableixen amb els mitjans. [...]
Este artículo aborda el desafío actual para empoderar a los jóvenes en el uso de los medios de comunicación (internet, teléfono móvil; el uso de las nuevas posibilidades como las redes sociales) a través de la alfabetización mediática que les permita ser actores conscientes en este nuevo paisaje mediático que ha transformado todo, incluidas las formas de relación que los niños y jóvenes establecen con los medios. [...]
This article addresses the current challenge to empower young people in the use of media (internet, mobile phone, use of the new possibilities such as social networks) through media literacy so that it enable them to be conscious actors in this new media landscape that has changed everything, including the type of relationship that children and young people establish with the media. [...]

2013 - 10.7238/a.v0iM.1967
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 48 (Setembre 2013) , p. 77-94  
6.
10 p, 178.3 KB El portafolio digital un nuevo instrumento de evaluación / Rey Sánchez, Ernesto (Universidad de Córdoba. Facultad de Ciencias de la Educación) ; Escalera Gámiz, Águeda Mª (Universidad de Córdoba. Facultad de Ciencias de la Educación)
En el siguiente artículo se presenta el portafolio digital y algunas tipologías y usos de éste. El portafolio digital un instrumento que combina las herramientas tecnológicas con el objeto de reunir trabajos que permitan el seguimiento y la evaluación del proceso de aprendizaje del alumno, su uso es muy útil, aunque aún no está extendido por los docentes tiene la capacidad de incorporar las nuevas tecnologías de información y comunicación al proceso de aprendizaje.
The following article presents the digital portfolio and certain types and uses of it. The digital portfolio an instrument that combines the technological tools in order to work together to allow monitoring and assessment of student learning process, its use is very useful, although it is not extended by the teachers have the ability to incorporate new information and communication technologies to the learning process.

2011
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 21 (octubre 2011) , p. 1-10  
7.
16 p, 135.7 KB El periodista digital ante la nueva sociedad de la información / Seijas Candelas, Leopoldo
El profesor Seijas analiza el papel del trabajo del periodista que trabaja en los medios de comunicación digitales a través de la nueva sociedad de la información.
El professor Seijas analitza el paper del treball del periodista que treballa en els medis de comunicació digitals a través de la nova societat de la informació.
Professor Seijas analyses the role of the journalist that works in digital media face the new society based towards the information.

2005
HMiC : història moderna i contemporània, N. 3 (2005) p. 335-349  
8.
13 p, 84.4 KB Proyecto «Comunicadores digitales». La formación de los comunicadores en Iberoamérica ante el desafío digital / Scolari, Carlos Alberto (Universitat de Vic)
El presente artículo es una síntesis de los documentos elaborados por la Red Iberoamericana de Comunicación Digital (Red ICOD) en el marco del proyecto «Comunicadores digitales» del programa ALFA de la Unión Europea. [...]
This article is a summary of the documents produced by the Iberoamerican Network of Digital Communication (Red ICOD in Spanish) in the context of the «Digital Communicators» project of the ALFA Programme (EU). [...]

2008
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 36 (2008) , p. 197-209  
9.
13.8 KB Ressenyes / Bona, Yann
Index de les obres ressenyades: Scott LASH, Crítica de la información.
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n8.246
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 8 (2005) p. 402-406  
10.
34 p, 436.8 KB El uso de la información de agencia en las ediciones electrónicas de diarios en España : estudio comparativo de las páginas web de 'El Periódico', 'El Mundo' y 'La Vanguardia' / Sancha, David
Los diarios de información general disponen en Internet de servicios de información on line actualizados permanentemente, que tienen en las agencias de noticias su fuente informativa fundamental. La urgencia por la publicación y la necesidad de llevar a cabo una actualización acumulativa lleva a una reelaboración mínima de los despachos que sirven las agencias y genera una homogeneización de los contenidos que se publican en los servicios on line de los distintos diarios. [...]
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n8.231
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 8 (2005) p. 234-267  

Books and collections 4 records found  
1.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
2.
7 p, 55.7 KB Problemes de viabilitat de la televisió digital terrestre (TDT) / Majó, Joan, 1939- (Exministre d'Indústria)
L'autor analitza el procés d'implantació de la televisió digital terrestre a Catalunya, en el context més general de la política de comunicació i de telecomunicacions a Espanya i Europa. Aprofundeix en les contradiccions que es deriven de la multiplicació de l'oferta de canals televisius, especialment en la situació de crisi que caracteritza el final de la primera dècada del nou segle. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Moragas i Spà, Miquel de; Civil i Serra, Marta; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; López, Bernat, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010., 2011, p. 345-351  
3.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Fernández Alonso, Isabel, editor ; Blasco Gil, José Joaquín, editor ; Guimerà i Orts, Josep Àngel, editor ; Corbella, Joan M. , editor ; Civil i Serra, Marta, editor ; Gibert i Fortuny, Oriol, editor
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
4.
24 p, 2.2 MB La xarxa a la premsa, la premsa a la xarxa / Borrat, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Casamajó Solé, Gemma, trad.
Present a la premsa com a tema d'actualitat periodística i com a sistema de fonts d'informació, la Xarxa acull alhora una quantitat creixent de periòdics digitals heterogenis produïts per un nou tipus de professional de la informació: el ciberperiodista. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 275-292  

Research literature 9 records found  
1.
49 p, 2.3 MB Speaking Assessment and technology : how can digital tools improve teachers' resources in relation to speaking assessment? / Sànchez Leiva, Juli ; Dooly, Melinda, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
The present research wants to analyse the oral features that can be detected in a face- to-face oral examination which could also be used to sustain the communication in an online version of the same speaking exam. [...]
La present investigació vol analitzar les característiques orals que es poden detectar en un examen oral presencial que també es podria utilitzar per mantenir la comunicació en una versió en línia del mateix examen oral. [...]

Juny 2020  
2.
74 p, 1.9 MB Localización y desarrollo accesible de videojuegos. Guía de buenas prácticas y creación de un estándar de iconos / Belchí Gómez, Paula ; Simon Jimenez, Eduardo
En ple segle XXI, encara es lluita per facilitar l'accés i benefici de qualsevol mitjà o producte a persones que sofreixen diversitat funcional de qualsevol tipus. Es busca disminuir les limitacions que aquests usuaris es troben amb les millors solucions o pràctiques en diferents disciplines. [...]
En pleno siglo XXI, todavía se lucha por facilitar el acceso y beneficio de cualquier medio o producto a personas que sufren diversidad funcional de cualquier tipo; se busca disminuir las limitaciones que dichos usuarios encuentran con las mejores soluciones o prácticas en distintas disciplinas. [...]
In the 21st century, there is still a struggle to facilitate access to and benefit from any medium or product for people who suffer from functional diversity of any kind. The aim of this dissertation is to diminish the limitations that these users encounter with the best solutions or practices in different disciplines. [...]

2019  
3.
18 p, 387.9 KB Per què l'esport importa / Boyle, Raymond, 1966-
L'esport sempre ha importat als mitjans de comunicació (Boyle i Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En l'era digital dels mitjans de comunicació, hem passat d'una època d'escassetat a l'abundància potencial de continguts mediàtics lliurats a través d'una àmplia gamma de plataformes (televisió, ordinador, telèfon mòbil). [...]
El deporte siempre ha importado a los medios de comunicación (Boyle y Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). En la era digital de los medios de comunicación, hemos pasado de una época de escasez a la abundancia potencial de contenidos mediáticos entregados a través de una amplia gama de plataformas (televisión, ordenador, teléfono móvil). [...]
Sport has always mattered to the media (Boyle and Haynes, 2009; Brookes, 2002; Rowe, 2004). In the digital age of media, we have moved from an age of scarcity to potential abundance of media content delivered through a range of platforms (television, computer, mobile phone). [...]

Bellaterra : Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Col·lecció Monogràfics, 23)
3 documents
4.
71 p, 2.5 MB Proposta d'una TV online i un bloc digital sobre el Girona FC : amunt Girona / Monterroso Aranda, Juan Luis ; Cruz Masagué, Joel ; Pereira Garza, Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte empresarial de comunicació que consisteix en oferir dos productes diferents: un bloc digital i una televisió en línia. Aquests dos productes ofereixen continguts relacionats amb la informació sobre el club de futbol català Girona FC. [...]
Proyecto empresarial de comunicación que consiste en ofrecer dos productos diferentes: un bloque digital y una televisión en línea. Estos dos productos ofrecen contenidos relacionados con la información sobre el club de fútbol catalán Girona FC. [...]
Communication business project that consists in offering two different products: a digital blog and an online television. Both products offer contents about the information about the Catalan football club 'Girona FC'. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
5.
166 p, 13.0 MB El rol de la mascota publicitària en l'era de la comunicació digital / Serra Leiva, Albert ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén explorar el món de les mascotes publicitàries, com s'han relacionat amb la societat des de la seva creació i quins vincles s'hi estableixen actualment mitjançant les possibilitats comunicatives i multimèdia de les noves tecnologies. [...]
Este proyecto pretende explorar el mundo de las mascotas publicitarias, cómo se han relacionado con la sociedad desde su creación y qué vínculos se han establecido con ellas actualmente mediante las posibilidades comunicativas y multimedia de las nuevas tecnologías. [...]
This project tries to explore the world of the advertising mascots, how they have related to the company from his creation and what links have been established by them nowadays by means of the communicative possibilities and multimedia of the new technologies. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
179 p, 7.1 MB Estudi d'estratègies de màrqueting digital a la moda espanyola / Amor Jiménez, Esther ; Andreu Sánchez, Celia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix de la voluntat d'analitzar 'moda' i 'màrqueting digital' en un únic estudi complet de recerca. Per aquest motiu, l'estudi defineix les estratègies de màrqueting digital que utilitzen les marques de moda espanyoles i de­termina quines tendències actuals de màrqueting digital estan aplicant, a més d'establir diferències entre les seves pàgines web, web mòbils i aplicacions.
El presente trabajo nace de la voluntad de analizar 'moda' y 'marketing digital' en un único estudio completo de investigación. Por este motivo, el estudio define las estrategias de marketing digital que utilizan las marcas de moda españolas y determina qué tendencias actuales de marketing digital están aplicando, además de establecer diferen­cias entre sus páginas web, web móviles y aplicaciones.
The study was created to analize 'fashion' and 'digital marketing' in a single complete study research. For this reason, the study defines the digital marketing strategies used by Spanish fashion brands, determines which digital marketing trends are they applying and stablishes differences between their websites, mobile webs and applications.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
135 p, 6.1 MB La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva : estudi del cas EFEI / Alert Zenón, Elena ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La premsa digital. Anàlisi de SMO (Social Media Optimization) de la premsa esportiva. Estudi del cas EFEI consisteix en l'estudi de la premsa digital esportiva amb l'objectiu d'optimitzar la pàgina web digital esportiva "El fútbol es injusto" per tal d'oferir-ne una proposta de SMO, complementada amb l'anàlisi previ de quatre pàgines web digitals esportives segons els paràmetres de SMO estudiats al marc teòric.
El trabajo "La prensa digital. Análisi de SMO (Social Media Optimization) de la prensa deportiva. Estudio del caso EFEI" consiste en el estudio de la prensa digital deportiva con el objetivo de optimizar la página web deportiva "El fútbol es injusto" para ofrecer una propuesta de SMO de la página, complementada con el análisi previo de cuatro páginas web digitales deportivas siguiendo los parámetros de SMO estudiados en el marco teórico.
"The digital press. Analysis of SMO (Social Media Optimization) of sportive press. Study of EFEI case " consists on a study about digital sportive press with the aim of optimize the digital sportive web "El fútbol es Injusto" in order to offer a proposal of SMO of the web, complemented with the analysis of four different digital sportive webs following the SMO trends that I have studied previously.

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
113 p, 1.4 MB Alfabetización digital y mediática y desarrollo comunitario. Estudio de caso del proyecto "Mi Centro TIC" de la Hedionda Grande (México) / Moreira Valdés, Humberto ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigación de este trabajo va encaminada a describir el proceso de alfabetización digital y mediática e identificar los cambios generados en la comunidad La Hedionda Grande (México). El trabajo describe el proceso de alfabetización digital mediática de los habitantes de una comunidad rural. [...]
2014  
9.
220 p, 5.7 MB Implementación de técnicas de estimación y sincronización para sistemas OFDM : aplicación directa sobre la implementación de la capa física del estándar DVB-T / Alsinella Fernández, Marcos ; López Salcedo, José Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
El sistema de modulación ODFM es utilizado en diversas aplicaciones de banda ancha, tanto en comunicaciones por cable como en aplicaciones inalámbricas. Presenta numerosas ventajas frente a sistemas de banda ancha de portadora única ya que permite una alta eficiencia espectral, una fácil ecualización y una reducción del ISI. [...]
El sistema de modulació OFDM és utilitzat en diverses aplicacions de banda ampla, tant en comunicacions per cable com en aplicacions sense fils. Presenta nombrosos aventatges davant sistemes de banda ampla de portadora única ja que permet una alta eficiència espectral, una fàcil equalització i una reducció de l'ISI. [...]
OFDM system is used in several wide band applications, in communications by cable as well as in wireless applications. OFDM presents numerous advantages in front of single carrier wide band systems since it allows a high spectral efficiency, an easy equalization and ISI reduction. [...]
Nota: Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia.

2008  

Learning materials 1 records found  
1.
2.0 KB Les Col·leccions de la Biblioteca de Comunicació al DDD / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual organitzada per la Biblioteca de Comunicació entre l'1 d'abril i el 31 de maig de 2011.
L'exposició ofereix una mostra de les diverses col·leccions de la Biblioteca de Comunicació presents al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD). La tipologia va des d'aquells documents d'un interès purament acadèmic (com exàmens o programes de curs) a aquells més interessants des d'un punt de vista històric com les revistes antigues d'art i cultura o les col·leccions de premsa política clandestina i de cartells provinents del CEDOC.

2011
33 documents

Graphic and multimedia documents 1 records found  
1.
2.0 KB Les Col·leccions de la Biblioteca de Comunicació al DDD / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual organitzada per la Biblioteca de Comunicació entre l'1 d'abril i el 31 de maig de 2011.
L'exposició ofereix una mostra de les diverses col·leccions de la Biblioteca de Comunicació presents al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD). La tipologia va des d'aquells documents d'un interès purament acadèmic (com exàmens o programes de curs) a aquells més interessants des d'un punt de vista històric com les revistes antigues d'art i cultura o les col·leccions de premsa política clandestina i de cartells provinents del CEDOC.

2011
33 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.