Results overview: Found 7 records in 0.03 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 5 records found
Articles 1 records found  
1.
5 p, 156.1 KB Hablar, escuchar y pensar para aprender gramática / Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
La investigación sobre el conocimiento que unos alumnos de cuarto de ESO tienen sobre el verbo revela un discurso desordenado, discontinuo y poco sistematizado. Frente a ello, el diálogo profesor-alumno y entre iguales tiene un papel fundamental en el proceso de enseñanza y aprendizaje gramatical, pues encauza la actividad, ayuda a formular hipótesis y sugiere alternativas coherentes y claras.
2009
Cuadernos de pedagogía, Num. 391 (2009) , p. 67-71  

Books and collections 1 records found  
1.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  

Research literature 5 records found  
1.
49 p, 5.6 MB How can familiarization with task structure and expectation influence the willingness to communicate (WTC) in L2 in students of 4th of ESO during the task of mock job interviews with their classmates? / Chávez Pozo, Josselyn ; Simon Auberach, Jill, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
This research paper aims to help SLA students enhance their willingness to communicate (WTC), and in order to achieve so, it suggests a change of the teacher's focus. According to the theoretical framework on second language acquisition (SLA) once the student becomes aware of which situational learning technique is better for them, they use this information to ameliorate their communication skills in the L2, and how their teachers react to their progressive learning can have a big influence on their WTC. [...]
Esta investigación tiene como objetivo ayudar a los estudiantes de L2 a incrementar su voluntad de comunicación y que el enfoque de el/la maestro/a cambie para poder conseguirlo. Basándose en el marco teórico de adquisición de una segunda lengua (SLA) una vez los estudiantes qué técnicas de aprendizaje situacional benefician su comprensión de la lengua meta usan esta información para mejorar su destreza comunicativa en la L2, y la reacción que tengan sus maestros/as a su aprendizaje progresivo puede tener una gran influencia su voluntad de comunicación (WTC). [...]

Juny 2020  
2.
65 p, 1.9 MB Educació i comunicació, una relació necessària / Rafart Alaball, Joana ; Rabadán Perea, José Vicente, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest treball és fer una anàlisi de la relació entre comunicació i educació i dissenyar un projecte educomunicatiu per a joves de 15 i 16 anys sobre gènere. Així doncs, aquest treball parteix de l'anàlisi de la comunicació com un procés social, la seva relació amb l'àmbit de l'educació i els diversos models educomunicatius que existeixen, i el desenvolupament psicosocial durant l'adolescència i la seva socialització pel que fa als mitjans i el gènere. [...]
El objetivo de este trabajo es hacer un análisis de la relación entre comunicación y educación y diseñar un proyecto educomunicativo para jóvenes de 15 y 16 años sobre género. Así pues, este trabajo parte del análisis de la comunicación como un proceso social, su relación con el ámbito de la educación y los diversos modelos educomunicativos que existen, y el desarrollo psicosocial durante la adolescencia y su socialización en cuanto a los medios y el género. [...]
The objective of this work is to make an analysis of the relationship between communication and education and design an educommunication project for 15 and 16 year olds. This paper analyzes communication as a social process, its relationship with education, the diversity of models that exist, and psychosocial development during adolescence and its socialization with respect to media and gender. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
3.
51 p, 3.7 MB Les estratègies discursives del docent per guiar els aprenentatges, "de la pluja d'idees, al paper" : un estudi de cas / Bouisset Carrascal, Emma Andrea ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball analitza l'enregistrament audiovisual d'una activitat de guiatge duta a terme per una professora practicant en el rol d'investigadora en l'acció en una classe de català de 1r d'ESO per valorar el grau d'efectivitat de la seva parla. [...]
2013  
4.
66 p, 15.1 MB Teachers' reactions on students' responses : essential for an adequate task monitoring / Calero Jacobs, Monica ; Pallarés Monge, Oriol, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This research project analyzes the reactions the teacher has on students' responses. Different techniques as discourse markers, types of questions and repair sequences are taken into account, but the author puts a special emphasis on non-verbal communication. [...]
Aquest projecte de recerca analitza les reaccions que el professor té cap a la respostes dels estudiants. Es tenen en compte diferents tècniques com els marcadors del discurs, el tipus de pregunta i les seqüències de reparació correctiva, però l'autor posa un especial èmfasi en la comunicació no verbal. [...]

2010  
5.
140 p, 10.0 MB Escola ComunicActiva : l'escola de la societat de masses telecomunicada / Teixidó Planas, Martí ; Sarramona, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2008
9 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.