Resultats globals: 65 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 64 registres trobats
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
37 p, 214.8 KB Avaluació del procés d'incorporació dels estudiants a la Universitat Autònoma de Barcelona. Informe d'autoavaluació - Any 1999 / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Alumnes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers institucionals ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicerectorat de Qualitat Universitària ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència d'Afers Acadèmics ; Universitat Autònoma de Barcelona. Secretaria General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Programació i de Qualitat de la Docència (OPQD) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Relacions Internacionals
Abans de començar l'anàlisi del procés d'incorporació a la Universitat Autònoma de Barcelona es volen destacar alguns punts que s'han de tenir presents en tot aquest document i que conformen els grans eixos de l'accés en aquests darrers anys i molt particularment en el moment present.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 1999  

Documents de recerca 64 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
59 p, 8.9 MB Creació d'un mitjà :  Cultura en rama / Díaz Arasanz, Adriana   ; Makanga Jiménez, Aïcha  ; Martínez Vallejo, Alba  ; Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Cultura en Rama” sorgeix de la inquietud de 3 persones per la cultura i el neguit per explicar-la. D'aquesta manera, presentem el projecte d'un pla empresarial amb totes les dades necessàries per a muntar una empresa amb les següents característiques: un portal web centrat en cultura popular (cinema, sèries, música, teatre, literatura, etc. [...]
“Cultura en Rama” surge de la inquietud de 3 personas por la cultura y la desazón para explicarla.  De este modo, presentamos el proyecto de un plan empresarial con todos los datos necesarios para montar una empresa con las siguientes características: un portal web centrado en cultura popular (cine, series, música, teatro, literatura, etc. [...]
"Cultura en Rama" arises of the restlessness of 3 people for the culture and the discomfort to explain it.  In this way, we present the project of a business plan with all the necessary data to mount a company with the following characteristic: a web portal centred in popular cultura (cinema, series, music, theatre, literature, etc. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco Pont, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
175 p, 12.6 MB Pla d'empresa : RuscMagazine.SL / Soriano Ardiaca, Laia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball recull el pla d'empresa de Rusc, una revista creada per Rusc Magazine. SL.  que neix amb la voluntat depublicar les últimes tendències en els àmbits de l'art i la cultura, així com articles i reportatges d'interès general amb una mirada fresca. [...]
Este trabajo recoge el plan empresarial de Rusc, una revista creada por Rusc Magazine. SL que na ce con la voluntad de publicar las últimas tendencias en los ámbitos del arte y la cultura, así como artículos y reportajes de interés general con una mirada fresca. [...]
This project presents the business plan of Rusc,a magazine by Rusc Magazine. SL, that is born with the will to publish the last trends in the fields of art and culture, as well as articles and in-depth pieces of general interest with a fresh look. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
80 p, 2.6 MB Pla empresarial de Ràdio Gelida : projecte de millora d'una emissora local / Silva Fernández, Diana ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Gelida és una emissora de ràdio local fundada el 1981. Actualment emet pel dial 107. 6 de la freqüència modulada i la seva programació és creada pels seus col·laboradors voluntaris. L'objectiu d'aquest projecte és crear un nou pla d'empresa per a l'emissora per tal de renovar-la i adaptar-la a les noves tecnologies que caractaritzen la realitat comunicativa actual i fer que la seva existència suposi un benefici econòmic i social per la població.
Radio Gelida es una emisora ​​de radio local fundada en 1981. Actualmente emite en el dial 107. 6 de la frecuencia modulada y su programación es creada por sus colaboradores voluntarios. El objetivo de este proyecto es crear un nuevo plan de empresa para la emisora ​​para renovarla y adaptarla a las nuevas tecnologías que caracterizan la realidad comunicativa actual y hacer que su existencia suponga un beneficio económico y social para la población.
Radio Gelida is a local radio station founded in 1981. It currently broadcasts for dial 107. 6 of the modulated frequency and its programming is created by its volunteer collaborators. The objective of this project is to create a new business plan for the station to renew it and adapt it to the new technologies that characterize the current communicative reality and make its existence an economic and social benefit for the village.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
93 p, 3.3 MB Rediseñando la Penya Barcelonista Anguera / Rodríguez Ortiz, Irene ; Sagrera Rejes, Aleix ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després d'una anàlisi exhaustiva de la situació actual de la Penya Barcelonista Anguera, dins del panorama del futbol base a Barcelona, hem dut a terme una reconstrucció de l'entitat mitjançant un pla de màrqueting i de comunicació. [...]
Tras un análisis exhaustivo de la situación actual de la Penya Barcelonista Anguera, dentro del panorama del fútbol base en Barcelona, hemos llevado a cabo una reconstrucción de la entidad mediante un plan de marketing y de comunicación. [...]
After an exhaustive analysis of the current situation of Penya Barcelonista Anguera, within the panorama of grassroots football in Barcelona. We have carried out a reconstruction of the entity through a marketing and communication plan. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
123 p, 4.1 MB Pirene Comunicació : Pla empresarial d'una agència de comunicació especialitzada en turisme / Pubill Llach, Laura ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en l'elaboració d'un pla empresarial d'una agència de comunicació. L'agència ubicada a la Seu d'Urgell vol satisfer la demanda de les comarques de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya i el Principat d'Andorra. [...]
El trabajo consiste en la elaboración de un plan empresarial de una agencia de comunicación. La agencia ubicada a la Seu d'Urgell quiere satisfacer la demanda de las comarcas de la Vall d'Aran, l'Alta Ribagorça, el Pallars Jussà, el Pallars Sobirà, l'Alt Urgell, la Cerdanya y el Principat d'Andorra. [...]
The project consists in the elaboration of a business plan about a communication agency. The agency is located in La Seu d'Urgell, whose objective is attending the demand of the regions of Vall d'Aran, Alta Ribagorça, Pallars Jussà, Pallars Sobirà, Alt Urgell, Cerdanya and Principat d'Andorra. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
82 p, 2.4 MB Gestión de la comunicación de crisis en organizaciones humanitarias : el caso de Cruz Roja Cataluña / Merlos Gómez, Enric ; Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Consisteix en plantejar com es gestionen les comunicacions internes i externes a la Creu Roja de Catalunya en situacions de crisi. Les accions de comunicació que es duen a terme en situacions conflictives varien en funció de l'origen i per això s'han d'esbrinar quines són les diferents eines i estratègies que se segueixen a una organització humanitària com la Creu Roja per poder analitzar com es porta a terme la resolució de crisi comunicatives.
Consiste en plantear cómo se gestionan las comunicaciones internas y externas a la Cruz Roja de Cataluña en situaciones de crisis. Las acciones de comunicación que se llevan a cabo en situaciones conflictivas varían en función del origen y por ello se debe averiguar cuáles son las diferentes herramientas y estrategias que se siguen en una organización humanitaria como Cruz Roja para poder analizar cómo se lleva a cabo la resolución de crisis comunicativas.
It consists of considering how to manage internal and external communications to the Catalan Red Cross in crisis situations. The communication actions that are carried out in conflict situations vary according to their origin and for this reason its needed to find out the different tools and strategies that are followed by a humanitarian organisation such as the Red Cross in order to analyse how communication crisis resolution is carried out.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
74 p, 4.8 MB Cómo vender ropa de pasarela a pie de calle : Plan de comunicación para la tienda Milabrá / Melero López, Adriana ; Martín Almansa, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els gegants tèxtils no tenen problemes per comunicar-se amb el seu públic. Són conscients que la comunicació és essencial per fidelitzar als seus clients. Els petits negocis no disposen dels recursos econòmics necessaris per dedicar-los a aquestes finalitats i, en altres casos, no consideren que la comunicació sigui un dels pilars del negoci. [...]
Los gigantes textiles no tienen problemas para comunicarse con su público. Son conscientes de que la comunicación es esencial para fidelizar a sus clientes. Los pequeños negocios no disponen de los recursos económicos necesarios para dedicarlos a estos fines y, en otros casos, no consideran que la comunicación sea uno de los pilares del negocio. [...]
Big textile corporative companies do not have problems when it comes to public announcements. They already know that communication is key to retain customers. However small businesses may not do the necessary investment to dedicate to these ends and even consider that communication is not one of its business pillars. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
96 p, 17.0 MB Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola / López Chavarria, Marc ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...]
La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...]
The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
13 documents
10.
71 p, 2.1 MB La comunicación interna como herramienta para optimizar los procesos corporativos : el caso de IKEA Badalona / Jiménez Vega, Carlos ; Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest estudi pretén analitzar els processos de comunicació entre treballadors que es duen a terme a IKEA Badalona amb l'objectiu de fer una valoració de l'eficiència del pla comunicatiu intern de l'organització i de la seva capacitat per a diferenciar-se de les empreses de la competència. [...]
El presente estudio pretende analizar los procesos de comunicación entre trabajadores que tienen lugar en IKEA Badalona con el objetivo de hacer una valoración de la eficiencia del plan comunicativo interno de la organización y de su capacidad para diferenciarse de las empresas de la competencia. [...]
This study aims to analyze the communication processes between workers that take place in IKEA Badalona with the aim of making an assessment of the efficiency of the internal communicative plan of the organization and its ability to differentiate itself from the competing companies. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 64 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.