Resultats globals: 996 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 389 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 22 registres trobats
Publicacions periòdiques, 13 registres trobats
Llibres i col·leccions, 40 registres trobats
Documents de recerca, 468 registres trobats
Materials didàctics, 24 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 38 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 389 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 21.2 KB Democracia y medios de comunicación / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Joaquín TORNOS MAS (coord. ), Democracia y medios de comunicación. València: Tirant lo Blanch/Institut de Dret Públic (IDP), 2002. Col·lecció "Novedades de Derecho Público", volum 2. [...]
2003
Quaderns del CAC, Núm. 17 (setembre-desembre 2003) , p. 103-105  
2.
8 p, 274.4 KB Una aproximación a la publicidad de cosméticos en las revistas femeninas editadas en España / Benito Martín, Lucía
Este trabajo analiza la publicidad gráfica de las marcas del creciente sector de la belleza y los cosméticos. Se estudian los anuncios aparecidos en su medio de preferencia: las revistas femeninas (editadas en España). [...]
This work analyzes the graphic advertising of the brands of the growing sector of beauty and cosmetics. We study the advertising insertions appearing in their favorite medium: women's magazines (published in Spain). [...]
Aquest treball analitza la publicitat gràfica de les marques del creixent sector de la bellesa i els cosmètics. S'estudien els anuncis apareguts en el seu mitjà de preferència: les revistes femenines (editades a Espanya). [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.118
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 77-84 (Investigación)  
3.
10 p, 3.2 MB Análisis de la comunicación visual del cartel cinematográfico : estudio de caso de la productora Universal Pictures. / Sanchez De Lucas, Irene
El objeto de estudio ha sido el cartel cinematográfico, analizando la cartelería de la productora Universal Pictures. Mediante la metodología el análisis de contenido se ha estudiado la aportación comunicativa de factores como el color, el encuadre u otros componentes plásticos en este tipo de piezas. [...]
The object of study of the present investigation has been the cinematographic poster, concretely the design of the posters of the producer Universal Pictures. The content analysis methodology has been adapted to the graphic resources presented in these messages and to better understand to what extent it is communicative effectiveness. [...]
Anàlisi de la comunicació visual del cartell cinematogràfic. Estudi de cas de la productora Universal Pictures. L'objecte d'estudi ha estat el cartell cinematogràfic, analitzant la cartelleria de la productora Universal Pictures. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.116
Grafica, Vol. 6 Núm. 12 (2018) , p. 67-75 (Investigación)  
4.
14 p, 92.3 KB Els organismes reguladors de l'audiovisual als Estats Units, el Regne Unit, Alemanya i França. Anàlisi comparativa / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest article es basa en el treball de recerca de doctorat de l’autora: CIVIL I SERRA, Marta (2002): 'Els organismes reguladors de l’audiovisual a Estats Units, Regne Unit, Alemanya i França: Aportacions al debat sobre la creació d’una autoritat audiovisual a l’Estat espanyol', defensat al Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 17 de setembre de 2002, sota la direcció de Bernat López, Universitat Rovira i Virgili (URV), i amb la tutoria de Maria Corominas i Piulats.
2003
Treballs de Comunicació, Núm. 18 (desembre 2003) , p. 117-130  
5.
16 p, 187.8 KB Beyond Advertising Narratives : "Josefinas" and their storytelling products / Dias, Liliana (Universidade Católica Portuguesa) ; Dias, Patrícia (Universidade Católica Portuguesa)
In the last few years, advertising narratives have become increasingly important. Facing an environment of fierce competition and communication overload, brands needed to reinvent their communication strategies, and stories became protagonists, particularly in the digital environment. [...]
En els últims anys, la narrativa s'ha convertit en un component cada vegada més important de la publicitat. En un ambient de competència feroç i abundància de comunicació, les marques han necessitat reinventar les seves estratègies de comunicació. [...]
En los últimos años, la narrativa se ha convertido en un componente cada vez más importante de la publicidad. En un ambiente de competencia feroz y abundancia de comunicación, las marcas han necesitado reinventar sus estrategias de comunicación, y las narrativas se convertirán en protagonistas, sobre todo en el ambiente digital. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3118
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 58 (June 2018) , p. 47-62 (Articles)  
6.
10 p, 1.2 MB Periodisme i mitjans de comunicació en la recuperació recent de la memòria històrica / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
2007
Revista del Col·legi Oficial de Doctors i Llicenciats en Filosofia i Lletres i en Ciències de Catalunya, Núm. 127 (2007) , p. 18-27  
7.
18 p, 562.4 KB La energía nuclear en España y el bien común : el diálogo como propuesta comunicativa para la aceptación social / Cobos Urbina, Enrique (Universidad de Navarra)
La baja legitimidad de la energía atómica en España y el reciente cierre de la central nuclear de Santa María de Garoña vuelven a reabrir el debate sobre la necesidad de esta fuente de energía para el país. [...]
La baixa legitimitat de l'energia atòmica a Espanya i el recent tancament de la central nuclear de Santa María de Garoña tornen a reobrir el debat sobre la necessitat d'aquesta font d'energia per al país. [...]
The low legitimacy of nuclear power in Spain and the recent closure of the nuclear power plant of Santa María de Garoña back to reopen the debate on the need for this source of energy for the country. [...]

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 27-44 (Artículos)  
8.
15 p, 751.4 KB Aportes de la relación medios - veedurías ciudadanas a la democracia participativa en Colombia / Peña, Carlos Alberto
Las veedurías ciudadanas son mecanismos democráticos de control que permiten a los ciudadanos vigilar las actuaciones de los gobernantes. Para su funcionamiento es necesario que los gobernantes entreguen información clara de su gestión, por ello el papel fundamental de los medios de comunicación como apoyo a esta tarea y, en general, al funcionamiento de la democracia participativa.
Els observatoris ciutadans són mecanismes democràtics de control que permeten als ciutadans vigilar les actuacions dels governants. Per al seu funcionament cal que els governants lliurin informació clara de la seva gestió, per això és fonamental el paper dels mitjans de comunicació com a suport a aquesta tasca i, en general, al funcionament de la democràcia participativa.
Citizen watchers are democratic control mechanisms that allow citizens to monitor the actions of rulers. For its operation it is necessary that the governors give clear information of its management, for that reason, the fundamental role of the media supporting this task and, in general, the functioning of participatory democracy.

2017
Ruta comunicación, Núm. 8 (2017) , p. 143-157 (Artículos)  
9.
4 p, 350.2 KB Informe de la comunicació a Catalunya 2000. La culminació d'una llarga tradició catalana en estudis de les indústries culturals / Bonet Bagant, Montse
Anàlisi de l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, elaborat per l'InCom.
2001
Zeitschrift für Katalanistik, Núm. 14 (2001) , p. 186-192  
10.
18 p, 358.6 KB Análisis de la nueva estrategia comunicativa de EH Bildu (2016) : hacia una narrativa de la emoción / Orbegozo Terradillos, Julen (Universidad del País Vasco (EHU/UPV)) ; Iturbe Tolosa, Andoni (Universidad del País Vasco) ; González Abrisketa, Marian (Universidad del País Vasco)
El presente artículo analiza el cambio estratégico de las campañas electorales de EH Bildu desde 2011 hasta las elecciones autonómicas de septiembre de 2016. A través de entrevistas a las personas responsables de campaña, el análisis del relato y la observación participante, se identifican determinados hitos que derivan en la renovación de su narrativa electoral después de que la propia coalición reconociera el agotamiento del relato político. [...]
Aquest article analitza el canvi estratègic de les campanyes electorals d'EH Bildu des de 2011 fins a les eleccions autonòmiques del setembre de 2016. A través d'entrevistes a les persones responsables de campanya, l'anàlisi del relat i l'observació participant, s'identifiquen determinades fites que deriven en la renovació de la seva narrativa electoral després que la mateixa coalició reconegués l'esgotament del relat polític. [...]
This article analyses the strategic change in the EH Bildu electoral campaigns from 2011 through to the regional elections of September 2016. Through interviews with those in charge of the campaigns, the analysis of their accounts of the events and participant observation, certain milestones that have led to the renewal of their electoral narrative after the coalition itself acknowledged the end of its political narrative are identified. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3111
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 57 (Desembre 2017) , p. 97-114 (Articles)  

Articles : 389 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 22 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
124 p, 7.6 MB Herramientas 2.0 para comunicar la actividad científica / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Calvet Renedo, Sergio pòster
Presentació de la conferència "Herramientas 2. 0 para comunicar la actividad científica" que va estar pronunciada pel Sr. Xavier Lasauca el 25 d'octubre a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la programació d'activitats per a la Setmana Internacional de l'Accés Obert de 2017. [...]
2017
Setmana Internacional de l'Accés Obert. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2017  
2.
4 p, 58.3 KB De la societat de la informació a la de la comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2001
Jornades Catalanes de Documentació : Catatunya en la societat de la informació: realitats i reptes.. Hospitalet de Llobregat, Catalunya, 8es : 2001  
3.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  
4.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
5.
16 p, 2.2 MB Projecte de cartells polítics natius digitals / Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2016
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 10es : novembre 2016  
6.
44 p, 680.9 KB Introducción a las revistas científicas de comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Criterios de calidad e impacto. Buenas prácticas. El proceso de revisión. El acceso abierto. Promoción del artículo.
2016
Doctoral Summer School del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2016  
7.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
8.
106 p, 8.9 MB Eines 2.0 per difondre la recerca / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca)
Els mitjans de comunicació social estan transformant el món, particularment el món acadèmic i de la recerca. En aquest àmbit concret serveixen, d’una banda, per comunicar la ciència i socialitzar el coneixement i, de l’altra, incrementar la difusió, la visibilitat i l’impacte de la recerca. [...]
2015
Doctoral Working Group del Doctorat en Sociologia. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 4rt : 2015  
9.
8 p, 117.8 KB Promoción de la salud y tecnologías : redimensionando las prácticas / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Congreso Internacional de Políticas de Salud (18è : 2012 Montevideo) ; Congreso Latinoamericano de Medicina Social y Salud Colectiva (12è : 2012 Montevideo) ; Congreso de la Red Américas de Actores locales de Salud (6à : 2012 Montevideo)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
XVIII Congreso Internacional de Políticas de Salud, Noviembre 2012
2 documents
10.
12 p, 1.1 MB Promoçao de saúde juvenil e tecnologies da informação e da comunicação : ciudadania ativa, organização coletiva e saúde / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
X Congresso Brasileiro de Saúde Coletiva, 10è : novembre 2012  

Contribucions a jornades i congressos : 22 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
24 documents
2.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 Accés restringit a la UAB
3.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
115 p, 20.3 MB Anuario ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació és un dels quatre grans departaments adscrits a la Facultat de Ciències de la Comunicació, creada l'any 1971. El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació imparteix docència a les branques de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, especialment a la primera d'elles.
Bellaterra: Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación, Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-
3 documents
6.
24 p, 4.4 MB Memòria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989-
15 documents
7.
85.7 KB Vivat academia / Universidad de Alcalá de Henares. Grupo de Reflexión ; Universidad Complutense de Madrid
Alcalá de Henares : Grupo de Reflexión de la Universidad de Alcalá, 1998-
123 documents
8.
Doletiana : revista de traducció, literatura i art / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació ; Grup Étienne Dolet
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Traducció i interpretació, 2008-
5 documents
9.
60 p, 2.9 MB Environmental report / Vivendi Universal
1999-
16 documents
10.
352 p, 7.2 MB Annual report / Vivendi Universal
1999-
18 documents

Publicacions periòdiques : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 40 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
186 p, 1.6 MB Relatos culturales de la crisis : comunicación y crítica política / Browne Sartori, Rodrigo ; Valle Rojas, Carlos del ; Silva Echeto, Víctor
El libro versa entorno a las claves conceptuales, metodológicas y políticas que están transformando los procesos desde los cuales confluyen los relatos (diversos y diversificados) sobre la crisis contemporánea que fueron debatidas en el Seminario Relatos Culturales de la Crisis, realizado en la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación de la Universidad de Valencia el 12 de junio de 2013.
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2016 (eBooks de l'InCom-UAB ; 13)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
3.
8 p, 57.5 KB El gran malentès / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya 2000 (Documents ; 10)
L’Educació Primària. Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. Terrassa, 18 de novembre de 2000, 2001, p. 101-108  
4.
7 p, 242.0 KB Alguna cosa més que "opinions" sobre les enquestes d'opinió / Estruch, Joan, 1943-
Barcelona 1991 (Debats de l'aula de Provença)
Les enquestes d'opinió : entre la manipulado i la informació, 1991, p. 13-19  
5.
32 p, 188.5 KB L'educació als mitjans de comunicació (2004-2006) / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
En la mesura que l’educació, i l’escola en particular, és vista com un espai de representació dels conflictes socials —i, paradoxalment, com a panacea per resoldre’ls— i no com un món a banda, aquesta ha anat esdevenint, cada vegada més, objecte d’interès informatiu. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2008 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 61)
L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2006, Vol. 2, 2008, p. 149-180  
6.
157 p, 1.2 MB Comunicació i desenvolupament a la Mediterrània / Río, Olga del, ed. ; Azar, Jamil ; Gómez, Dardo (Federació de Sindicats de Periodistes) ; Río, Olga del (Universitat de Girona) ; Llorens, Carles (Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament) ; Minobis, Montserrat (Xarxa Internacional de Dones Periodistes i Comunicadores) ; Montabes, Juan (Universidad de Granada) ; Saini, Valentina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Velázquez García-Talavera, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Seminari Internacional sobre Comunicació, Desenvolupament i Drets Humans a la Mediterrània ; Màster en Mediació Intermediterrània: Inversió Econòmica i Integració Intercultural ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquest material és el resultat de les aportacions realitzades per ponents i docents que han participat en el I i II Seminari Internacional sobre Comunicació, desenvolupament i drets humans a la Mediterrània - organitzats per l’OMEC-, i com a docents del Master Europeu “Mediació Intercultural: inversión económica i integració cultural a la Mediterrània – MIM”. [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2013  
7.
528 p, 5.4 MB Diásporas, migrações, tecnologias da comunicação e identidades transnacionais / Cogo, Denise, ed. ; ElHajji, Mohammed, ed. ; Huertas Bailén, Amparo, ed.
Tras reunir a 32 especialistas que han contribuido con 27 capítulos, este libro presenta una fascinante perspectiva interdisciplinar sobre algunas de las dinámicas sociales y mediatizadas más actuales que informan sobre procesos identitarios en tiempos de una radical transición sociocultural y político-económica. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB, 1)  
8.
101 p, 1.0 MB Imaginarios sobre la comunicación : algunas certezas y muchas incertidumbres en torno a los estudios de comunicación, hoy / Rizo García, Marta
Esta obra tiene como propósito explorar los imaginarios que sobre la comunicación tienen los jóvenes que actualmente estudian la carrera de comunicación en la Ciudad de México. Ofrece algunas miradas en torno al fenómeno comunicativo. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB ; 2)  
9.
128 p, 1.5 MB Comunicación, cultura y violencia / Rizo García, Marta ; Romeu Aldaya, Vivian, coord.
El debate en torno a las múltiples relaciones entre la violencia y la comunicación tiene cada vez una mayor presencia en el escenario académico. La cuestión es simple: la presencia de la violencia en las relaciones sociales se ha vuelto insoslayable en tanto desde hace unos años se ha evidenciado en la práctica social como un excelente ejemplo de la estructuralidad del poder. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB ; 3)  
10.
96 p, 1.1 MB El conflicto de las identidades: comunicación e imágenes de la interculturalidad / Silva Echeto, Víctor
El libro indaga, por un lado, sobre la construcción de las identidades, tanto desde el análisis de las posiciones más esencialistas, como desde las más flexibles. Asumiendo, además, el conflicto de las identidades, o en otros términos, de las identificaciones sin identidad. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2013 (eBooks de l'InCom-UAB ; 4)  

Llibres i col·leccions : 40 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 468 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
93 p, 3.1 MB Analysis of GNSS replay-attack detectors exploiting unpredictable symbols / Morales Ferré, Rubén ; Seco Granados, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Since its inception, GNSS (Global Navigation Satellite System) have become more popular year after year. GNSS is currently used in a wide variety of applications beyond the determination of the user position by means of a GNSS receiver. [...]
Des dels seus inicis, els sistemes de posicionament global per satèl·lit, o del anglès GNSS (Global Navigation Satellite System), han guanyat popularitat any rere any. Actualment, aquests sistemes són emprats en un gran nombre d'aplicacions, més enllà de determinar la posició del usuari mitjançant un receptor de GNSS. [...]
Desde sus inicios, los sistemas de posicionamiento global por satélite, o del inglés GNSS (Global Navigation Satellite System), han ido ganando popularidad año tras año. En la actualidad, estos sistemas son usados en un gran número de aplicaciones, mas allá de solamente determinar la posición del usuario mediante un receptor de GNSS. [...]

2018  
2.
397 p, 6.4 MB La Alimentación como mediación comunicativa. Estudio del discurso nutricional desde la antropología de la comunicación / Sánchez Sabaté, Ruben, autor. ; Chillón, Albert, 1960- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura.
Desde la antropología y la sociología se ha afirmado que el hecho alimentario es un fenómeno social y humano total. Social porque en la alimentación encuentran expresión simultánea todas las áreas de la cultura y tipos de instituciones; y humano por sus componentes biológicos, ecológicos, y por tener un poder estructurante incluso mayor que el del parentesco y la sexualidad. [...]
Anthropology and Sociology consider that the alimentary fact is a total social and human phenomenon. Social because in food, all areas of culture and all types of institutions find simultaneous expression; and human because of its biological and ecological components, and because of its structuring power even greater than that of kinship and sexuality. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
204 p, 3.6 MB From telegraphic to natural language : an expansion system in a pictogrambased 18C application / Pahisa Solé, Joan, autor. ; Herrera Joancomartí, Jordi, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions.
En aquesta tesi doctoral, presentem un sistema de compansió que transforma el llenguatge telegràfic (frases formades per paraules de contingut no flexionades), derivat de la comunicació augmentativa i alternativa (C18) basada en pictogrames, a llenguatge natural en català i en castellà. [...]
En esta tesis doctoral, presentamos un sistema de compansión que transforma el lenguaje telegráfico (frases formadas por palabras de contenido no flexionadas), derivado de la comunicación aumentativa y alternativa (CAA) basada en pictogramas, a lenguaje natural en catalán y en castellano. [...]
In this doctoral dissertation, we present a compansion system that transforms the telegraphic language (utterances with only uninflected content words) that comes from the use of pictogram-based Augmentative and Alternative Communication (AAC) into natural language in Catalan and Spanish. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
4.
68 p, 1.2 MB Estudio contrastivo alemán-español de la terminología del videojuego / Ruiz Cepero, Cristina ; Grauwinkel, Gabriele, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El presente estudio tiene por objetivo analizar y clasificar en clave contrastiva la terminología que se produce alrededor de los videojuegos multijugador en línea en los idiomas alemán y español desde una perspectiva lingüística, terminológica y traductológica. [...]
El present estudi té per objectiu analitzar i classificar en clau contrastiva la terminologia que es produeix al voltant dels videojocs multijugador en línia en els idiomes alemany i espanyol des d'una perspectiva lingüística, terminològica i traductològica. [...]
Das Ziel dieser Studie ist die vergleichende Analyse und die Klassifizierung der spanischen und deutschen Fachbegriffe rund um die Online-Multiplayer-Spiele aus einer linguistischen, terminologischen und übersetzungswissenschaftlichen Perspektive. [...]

2017
Traducció i Interpretació [1204]  
5.
300 p, 4.0 MB Calidad y transparencia en la información y comunicación que se emite a través de las páginas webs de los municipios: comparación de caso Ecuador y España / Medranda Morales, Narcisa Jessenia, autor. ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació avalua la qualitat i transparència de la informació que publiquen els municipis de l'Equador a les seves pàgines webs. Per realitzar l'avaluació es va adaptar la metodologia del projecte Mapa Infoparticipa d'Espanya al context equatorià. [...]
Esta investigación evalúa la calidad y transparencia de la información que publican los municipios del Ecuador en sus páginas webs. Para realizar la evaluación se adaptó la metodología del proyecto Mapa Infoparticipa de España al contexto ecuatoriano. [...]
This research evaluates the quality and transparency of the information published by the municipalities of Ecuador in their webs pages. In order to carry out the evaluation, the methodology of the Infoparticipa Map of Spain project was adapted to the Ecuadorian context. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
92 p, 1.2 MB Essays on Social Pressure: Choice and Dis(honesty) / Okcuoglu, Dilan, autor. ; Brandts, Jordi, supervisor acadèmic. ; Calsamiglia, Caterina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica.
Human behavior is strongly affected by social factors such as norms or social pressure, and economic decision making is not an exception. The impact of self and social image considerations is well documented in decisions ranging from contract enforcement to labor productivity. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
411 p, 5.5 MB Polítiques públiques i sostenibilitat dels mitjans lliures a Amèrica Llatina i la Unió Europea : de les ràdios lliures als comuns digitals / Reguero i Jiménez, Núria, autor. ; Fuster Morell, Mayo, 1975- supervisor acadèmic. ; Subirats, Joan (Subirats i Humet) supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Política Pública.
En aquesta tesi hem comprovat que la naturalesa dels mitjans lliures, basada en l'autogestió i la crítica social, els perjudica en l'establiment i els continguts de la seva regulació com a part del sector audiovisual (ràdio i televisió). [...]
This PhD thesis argues that the nature of free media, based on self-government and social critic, affects them negatively in their legal recognition and obligations as a part of the audiovisual sector (radio and TV). [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
8.
9 p, 146.9 KB Les dones i els mitjans de comunicació / Comas d'Argemir, Dolors, autor ; Institut de Ciències Polítiques i Socials. Barcelona, Catalunya
Barcelona: Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2011 (Materials CiP. Articles feministes ; 8)  
9.
280 p, 2.3 MB The role of newspapers in the EU communication process. / Rodríguez Guillén, David, autor. ; Costa, Pere-Oriol, 1940- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La baja participación en las elecciones europeas, la crisis migratoria, el "Brexit". A lo largo de los últimos años, la Unión Europea ha experimentado un creciente escepticismo. Aunque algunos argumentan que la crisis financiera es una de las principales razones del incremento del escepticismo, el papel jugado por los medios de comunicación en el proceso de comunicación de la Unión Europea también podría haber jugado un factor importante al respecto. [...]
The low turnout in the European elections, the migration crisis, the "Brexit". Over the past few years the European Union has experienced an increasing skepticism. Although some people argue that the financial crisis is one of the main reasons for this rise, the role played by mass media in the EU communication process could have also been an important factor in the rise of skepticism. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
363 p, 2.4 MB La influencia del entorno sonoro en la eficacia comunicativa. / Badajoz Dávila, David, autor. ; Rodríguez Bravo, Ángel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Esta tesis está dentro del marco del Grupo de Investigación LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación). Nos hemos basado en el Método de Análisis Instrumental (Rodríguez Bravo, 2008). [...]
This thesis is within the framework of the LAICOM Research Group (Laboratory of Instrumental Analysis of Communication). We have used the Method of Instrumental Analysis (Rodríguez Bravo, 2008). The object of study of this thesis is the influence of the sound environment on the communicative effectiveness. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Documents de recerca : 468 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 1.0 MB Llibres electrònics: sessió informativa / Besson Ribas, Carme ; Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sessió informativa sobre la localització, consulta i compra de llibres electrònics de comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona, que es va portar a terme el 13 de juny de 2018 a la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
Bellaterra 2018 (Fonts d'informació)  
2.
59 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2018 (Fonts d'informació)
2 documents
3.
El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional. [...]
2015
   
4.
46 p, 1.5 MB Recerca en comunicació audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Documentació del curs "Recerca en comunicació audiovisual". Es composa de dues parts: 1) Sessió teòria: Metodologia i 2) Sessió pràctica: Estudi i cerques en algunes de les fonts estudiades.
2014 (Fonts d'informació)
2 documents
5.
2 p, 347.0 KB Citacions bibliogràfiques segons el model de l'American Psychological Association / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia bàsica per a fer les citacions bibliogràfiques segons el model APA (American Psychological Association), un estil de citació que s'aplica principalment en els àmbits de la comunicació, dret i psicologia.
2018 (Eines per a la recerca)  
6.
Periodisme científic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual que pretén mostrar la relació del periodisme amb la ciència.
2013
   
7.
52 p, 1.0 MB Recursos digitals en Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2015 (Fonts d'informació)
3 documents
8.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
9.
5.4 KB Terminologia i llenguatge jurídic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició amb motiu del XIV Seminari sobre Dret i Llengua organitzat pel Servei de Llengües i la Facultat de Dret els dies 18 i 19 de maig i el 3 de juny de 2011. Les activitats que s'hi duran a terme seran la participació en la IX Jornada de la SCATERM sobre terminologia i llenguatge jurídic, un taller d'argumentació i exposició oral i la presentació oral d'un treball. [...]
2011 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
10.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada “era digital”. Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  

Materials didàctics : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 9.7 MB Grups de recerca en comunicació / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional amb els grups de recerca en comunicació inclosos al Dipòsit Digital de Documents (DDD).
2017  
2.
1 p, 16.1 MB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : col·leccions especials / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional de les col·leccions especial de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2017  
3.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016  
4.
683x1024, 394.0 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : espais de lliure accés / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
25 documents
5.
2048x1536, 753.4 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : exteriors de la biblioteca / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
18 documents
6.
1024x768, 502.7 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : Secció de Reserva / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de la Secció de Reserva de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2006-2011
15 documents
7.
2048x1536, 745.5 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : imatges de la construcció de l'edifici / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat ; Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats
L'edifici es va començar a construir l'any 1998 i es va inaugurar l'any 2002. L'edifici és obra de l'estudi d'arquitectes Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats.
1998-2010
13 documents
8.
683x1024, 534.2 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General Dipòsits / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Les fotografies pertanyen als diferents dipòsits de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. En elles podem veure els compactes utilitzats per a la conservació dels diaris.
2011-2013
5 documents
9.
1 p, 57.7 MB Fons bibliogràfic Daniel Jones : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General en col·laboració amb el Grup d'Investigació en Estructura i Polítiques de Comunicació Daniel Jones / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Fons bibliogràfic Daniel Jones" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 25 de gener i el 29 de febrer de 2016 amb material provinent del donatiu del fons personal de Daniel E. [...]
2016  
10.
Coneix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Campus Mèdia
Presentació de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Vídeo estrenat a les Jornades de Benvinguda de la Facultat de Ciències de la Comunicació del curs 2015-2016, 7 de setembre de 2015.
2015
   

Documents gràfics i multimèdia : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documents
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documents
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documents
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.