Resultats globals: 950 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 43 registres trobats
Documents de recerca, 445 registres trobats
Publicacions periòdiques, 12 registres trobats
Articles, 373 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 21 registres trobats
Documents gràfics, 31 registres trobats
Multimèdia, 17 registres trobats
Materials de curs 10 registres trobats  
1.
47 p, 2.0 MB Cerca i gestió de la informació. Fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2017 (Fonts d'informació)
2 documents
2.
46 p, 1.5 MB Recerca en comunicació audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Documentació del curs "Recerca en comunicació audiovisual". Es composa de dues parts: 1) Sessió teòria: Metodologia i 2) Sessió pràctica: Estudi i cerques en algunes de les fonts estudiades.
2014 (Fonts d'informació)
2 documents
3.
52 p, 1.0 MB Recursos digitals en Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2015 (Fonts d'informació)
3 documents
4.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
1 p, 9.5 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 1r semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documents
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 12.4 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
34 documents
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 12.8 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2009-2010. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2010
Llicenciat en Periodisme [72]
14 documents
 Accés restringit a la UAB
8.
1 p, 9.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2010-2011. 1er semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011
Llicenciat en Periodisme [72]
38 documents
 Accés restringit a la UAB
9.
52 p, 1017.6 KB Recursos digitals en Comunicació / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació dels principals recursos digitals sobre comunicació que es poden consultar a la UAB: catàleg UAB, bases de dades, revistes i llibres digitals, sumaris, tesis doctorals, pàgines web i eines d'especial interès (Trobador+, El Quiosc, DDD, etc. [...]
2015 (Fonts d'informació)
6 documents
10.
Romà Gubern, quinze qüestions / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Classe magistral a càrrec del Doctor Romà Gubern, catedràtic de Comunicació Audiovisual i historiador de cinema, presentat pel Dr. Armand Balsebre. 25 de gener de 2011. Dins les activitats del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II. [...]
2011.
   

Llibres i col·leccions 43 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
186 p, 1.6 MB Relatos culturales de la crisis : comunicación y crítica política / Browne Sartori, Rodrigo ; Valle Rojas, Carlos del ; Silva Echeto, Víctor
El libro versa entorno a las claves conceptuales, metodológicas y políticas que están transformando los procesos desde los cuales confluyen los relatos (diversos y diversificados) sobre la crisis contemporánea que fueron debatidas en el Seminario Relatos Culturales de la Crisis, realizado en la Facultad de Filología, Traducción y Comunicación de la Universidad de Valencia el 12 de junio de 2013.
Bellaterra: Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2016 (eBooks de l'InCom-UAB ; 13)  
2.
14 p, 978.1 KB Els mitjans de comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 345-358  
3.
8 p, 57.5 KB El gran malentès / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Barcelona Generalitat de Catalunya. Consell Escolar de Catalunya 2000 (Documents ; 10)
L’Educació Primària. Jornada de reflexió del Consell Escolar de Catalunya. Terrassa, 18 de novembre de 2000, 2001, p. 101-108  
4.
7 p, 242.0 KB Alguna cosa més que "opinions" sobre les enquestes d'opinió / Estruch, Joan, 1943-
Barcelona 1991 (Debats de l'aula de Provença)
Les enquestes d'opinió : entre la manipulado i la informació, 1991, p. 13-19  
5.
32 p, 188.5 KB L'educació als mitjans de comunicació (2004-2006) / Cardús i Ros, Salvador, 1954-
En la mesura que l’educació, i l’escola en particular, és vista com un espai de representació dels conflictes socials —i, paradoxalment, com a panacea per resoldre’ls— i no com un món a banda, aquesta ha anat esdevenint, cada vegada més, objecte d’interès informatiu. [...]
Barcelona Fundació Jaume Bofill : Mediterrània 2008 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 61)
L'estat de l'educació a Catalunya. Anuari 2006, Vol. 2, 2008, p. 149-180  
6.
157 p, 1.2 MB Comunicació i desenvolupament a la Mediterrània / Río, Olga del, ed. ; Azar, Jamil ; Gómez, Dardo (Federació de Sindicats de Periodistes) ; Río, Olga del (Universitat de Girona) ; Llorens, Carles (Agència Catalana de Cooperació al Desenvolupament) ; Minobis, Montserrat (Xarxa Internacional de Dones Periodistes i Comunicadores) ; Montabes, Juan (Universidad de Granada) ; Saini, Valentina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Velázquez García-Talavera, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Seminari Internacional sobre Comunicació, Desenvolupament i Drets Humans a la Mediterrània ; Màster en Mediació Intermediterrània: Inversió Econòmica i Integració Intercultural ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquest material és el resultat de les aportacions realitzades per ponents i docents que han participat en el I i II Seminari Internacional sobre Comunicació, desenvolupament i drets humans a la Mediterrània - organitzats per l’OMEC-, i com a docents del Master Europeu “Mediació Intercultural: inversión económica i integració cultural a la Mediterrània – MIM”. [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2013  
7.
528 p, 5.4 MB Diásporas, migrações, tecnologias da comunicação e identidades transnacionais / Cogo, Denise, ed. ; ElHajji, Mohammed, ed. ; Huertas Bailén, Amparo, ed.
Tras reunir a 32 especialistas que han contribuido con 27 capítulos, este libro presenta una fascinante perspectiva interdisciplinar sobre algunas de las dinámicas sociales y mediatizadas más actuales que informan sobre procesos identitarios en tiempos de una radical transición sociocultural y político-económica. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB, 1)  
8.
101 p, 1.0 MB Imaginarios sobre la comunicación : algunas certezas y muchas incertidumbres en torno a los estudios de comunicación, hoy / Rizo García, Marta
Esta obra tiene como propósito explorar los imaginarios que sobre la comunicación tienen los jóvenes que actualmente estudian la carrera de comunicación en la Ciudad de México. Ofrece algunas miradas en torno al fenómeno comunicativo. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB ; 2)  
9.
128 p, 1.5 MB Comunicación, cultura y violencia / Rizo García, Marta ; Romeu Aldaya, Vivian, coord.
El debate en torno a las múltiples relaciones entre la violencia y la comunicación tiene cada vez una mayor presencia en el escenario académico. La cuestión es simple: la presencia de la violencia en las relaciones sociales se ha vuelto insoslayable en tanto desde hace unos años se ha evidenciado en la práctica social como un excelente ejemplo de la estructuralidad del poder. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2012 (eBooks de l'InCom-UAB ; 3)  
10.
96 p, 1.1 MB El conflicto de las identidades: comunicación e imágenes de la interculturalidad / Silva Echeto, Víctor
El libro indaga, por un lado, sobre la construcción de las identidades, tanto desde el análisis de las posiciones más esencialistas, como desde las más flexibles. Asumiendo, además, el conflicto de las identidades, o en otros términos, de las identificaciones sin identidad. [...]
Bellaterra : Institut de la Comunicació (InCom-UAB), 2013 (eBooks de l'InCom-UAB ; 4)  

Llibres i col·leccions : 43 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 445 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
75 p, 10.1 MB Plan de Comunicación AMEPEBA / Chenoll Sillés, Alba ; Martín Almansa, Xavier , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Associació de Metges Peruans de Barcelona (AMEPEBA), és una associació sense ànim de lucre l'objectiu del qual és crear llaços entre la medicina espanyola i peruana. Va ser fundada el 3 de maig del 1991 com una associació de caràcter científic i cultural. [...]
La Asociación de Médicos Peruanos de Barcelona (AMEPEBA), es una asociación sin ánimo de lucro cuyo objetivo es crear lazos entre la medicina española y peruana. Fundada el 3 de mayo de 1991, es una asociación de carácter científico y cultural. [...]
The Association of Peruvian Doctors of Barcelona (AMEPEBA), is a non-profit association whose objective is to create links between Spanish and Peruvian medicine. Founded on 3rd of May, 1991, it’s an scientist and cultural association. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
94 p, 1.8 MB Anàlisi de la premsa esportiva espanyola : motociclisme en la premsa diària / Amor Fernández, Lorena Del ; Figueres Artigues, Josep Maria , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és una recerca que determina el tractament i el protagonisme que té el motociclisme en la premsa esportiva generalista espanyola. La investigació conclou si el tractament informatiu d'aquest esport es pot catalogar com periodisme especialitzat o no. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado es una investigación que determina el tratamiento y el protagonismo que tiene el motociclismo en la prensa deportiva generalista española. La investigación concluye si el tratamiento informativo de este deporte se puede catalogar como periodismo especializado o no. [...]
This Final Project is an investigation that decides the treatment and prominence that motorcycling has in the Spanish general sports press. The research concludes whether the informational treatment of this sport can be classified as specialized journalism or not. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
79 p, 3.8 MB El tractament de l'informe McLaren a la premsa esportiva espanyola / Suárez Font, Alex ; Puig Lobató, Josep M. , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El 19 de Juliol de 2016 va ser una data clau a la historia de l’esport mundial. Un informe dirigit per Richard McLaren va destapar un sistema de dopatge a Rússia. Institucions governamentals, organismes antidopatge, delegacions esportives, esportistes i entrenadors formaven una cadena per subministrar substàncies dopants, fer desaparèixer mostres als controls antidopatge i en definitiva, millorar el rendiment de l’esport rus amb la infracció constant i premeditada de la legislació esportiva internacional. [...]
El 19 de Julio de 2016 fue una fecha clave en la historia del deporte mundial. Un informe dirigido por Richard McLaren destapó un sistema de dopaje en Rusia. Instituciones gubernamentales, organismos antidopaje, delegaciones deportivas, deportistas y entrenadores formaban una cadena para suministrar sustancias dopantes, hacer desaparecer muestras en los controles antidopaje y en definitiva, mejorar el rendimiento del deporte ruso con la infracción constante y premeditada de la legislación deportiva internacional. [...]
19th July, 2016 was a key date in the history of world sport. A report managed by Richard McLaren uncovered a system of doping in Russia. Government institutions, Anti-doping organizations, sports delegations, athletes and coaches formed a chain to provide doping substances, make positive samples disappear and in conclusion, improve the performance of Russian sport with the regular and deliberate infraction of international sport legislation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
61 p, 1.6 MB El consumo audiovisual : televisión vs YouTube / Romera Pérez, Ariadna ; Terrón Blanco, José Luis , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació exploratòria consisteix en l'anàlisi del consum de la televisió i les plataformes audiovisuals digitals, com YouTube. L'objectiu és comprovar si YouTube s'ha convertit en el substitut de la televisió. [...]
El trabajo es una investigación exploratoria que consiste en el análisis del consumo de la televisión y las plataformas audiovisuales digitales, como.
YouTube. El objetivo es comprobar si YouTube se ha convertido en el sustituto de la televisión. Para ello se ha realizado una metodología cuantitativa: descripción, revisión bibliográfica y encuestas. [...]
This exploratory research consists of the analysis of the television consumption and the digital audiovisual platforms, such as YouTube. The goal is to check if YouTube has become the substitute for television. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
75 p, 3.4 MB Diseño de campaña de comunicación para Núvol, digital de cultura / Roig Luque, Ester ; Gallego Ayala, Joana , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte és el desenvolupament y disseny d'una campanya de comunicació pel mitjà digital cultural "Núvol, digital de cultura". Aquesta campanya té l'objectiu principal ampliar audiències i arribar al públic jove, ja que és el segment de la població que menys llegeix "Núvol". [...]
Este proyecto es desarrollo y diseño de una campaña de comunicación para el medio digital cultural, "Núvol, digital de cultura". La campaña tiene el objetivo principal de atraer "Núvol" a audiencias jóvenes, concretamente universitarias, ya que es el grupo de población que menos lee "Núvol". [...]
This project is about developing a communication campaign for the digital cultural media, "Núvol, digital de cultura". This campaign and the strategies that are included, are designed towards young people, specifically university students, because "Núvol" audiences have a gap in this group of population: they don't read "Núvol". [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
83 p, 2.0 MB La nova narrativa digital : anàlisi comparatiu de reportatges multimèdia interactius / Quintana Royo, Oriol ; Tamborero Viadiu, Vicenç , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El reportatge multimèdia interactiu és un gènere que va a l’alça en els últims anys des de la seva arribada l'any 2012. En aquest treball s'analitza un seguit de reportatges de diferents mitjans i entitats. [...]
El reportaje multimedia interactivo es un género que va creciendo en los últimos años desde su llegada en 2012. En este trabajo se analiza un seguido de reportajes de diferentes medios y entidades. [...]
The multimedia and interactive report is a genre which is growing in the last years since their arrival in 2012. In this project we analyze some of reports of different medias and organizations. These reports are international and national. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
7.
144 p, 10.4 MB Comunicació de crisi : el cas de Vueling Airlines / Tapia i Garcia, Guillem ; Morató, Jordi (Morató Bullido), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una crisi operativa com la que va patir Vueling l'estiu de 2016 pot tenir efectes molt negatius en la imatge i reputació corporativa d'una companyia. A través de la present investigació es tractarà de discernir si la companyia va dur a terme una gestió eficaç i eficient de la comunicació de la crisi. [...]
Una crisis operativa como la que sufrió Vueling el verano de 2016 puede tener efectos muy negativos en la imagen y reputación corporativa de una compañía. A través de la presente investigación se tratará de discernir si la compañía llevó a cabo una gestión eficaz y eficiente de la comunicación de crisis. [...]
An operational crisis like the one suffered by Vueling in the summer of 2016 can have very negative effects on the image and corporate reputation of a company. The present study will try to determine if the organization carried out an effective and efficient management of crisis communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
8.
79 p, 3.0 MB La cobertura informativa de la boxa a la premsa esportiva espanyola / Sánchez Ríos, Adrián ; Puig Lobató, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza la cobertura informativa sobre la boxa a la premsa esportiva impresa espanyola. La boxa tant a Catalunya com a Espanya és considerada més un actor il·legal que una disciplina olímpica. [...]
El presente trabajo analiza la cobertura informativa sobre el boxeo en la prensa deportiva impresa española. El boxeo tanto en Cataluña como en España es considerado más un actor ilegal que una disciplina olímpica. [...]
This paper analyzes the boxing news coverage in the Spanish printed sports press. Boxing, both in Catalonia and Spain, is considered an illegal actor rather than an Olympic discipline. The sections that make up this research want to describe the current situation of the bulwark of contact sport.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
68 p, 1.1 MB El periodisme mòbil : Un repte global amb mirada a Catalunya. La incorporació de l''smartphone' a les redaccions de TV3, 8TV, Betevé i Cugat.cat. / Sánchez Franch, Amanda ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les redaccions estan canviant. La popularització de la telefonia mòbil intel·ligent està modificant la manera com consumim i compartim informació i és feina de tots els professionals de la comunicació veure com canalitzem aquesta nova eina per explicar el món a partir de fórmules noves. [...]
Las redacciones están cambiando. La popularización de los teléfonos inteligentes está modificando el modo de consumir y compartir información, y es tarea de todos los profesionales de la comunicación buscar el modo de canalizar esta nueva herramienta para explicar el mundo a partir de nuevas fórmulas. [...]
News desks are changing. The populization of smartphones is changing the way we consume and share information, and it is the job of all media.
professionals to see how we use this new tool to explain what happens in the world by using new formulas. The smartphone accentuates the concept of ubiquity: we are now able to share any information, anywhere and anytime. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
80 p, 4.0 MB Revolución digital : el caso de los deportes electrónicos en los medios de comunicación deportivos / Romo Moreno, Lorena ; Hernández Gómez, Juan Bautista, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els esports electrònics son un fenomen en expansió que suposa un canvi en la concepció d'esport i els videojocs, creant amb ell grans comunitats d'aficionats i establint noves formes de consumir informació, tot això basat en les noves eines digitals. [...]
Los deportes electrónicos son un fenómeno en expansión que supone un cambio en la concepción del deporte y los videojuegos, creando asimismo grandes comunidades de aficionados y estableciendo nuevas formas de consumir información, todo ello basado en las nuevas herramientas digitales. [...]
Electronic sports are a growing phenomenon that implies a change on the understanding of sport and videogames, creating as well big fandom communities and setting new ways of consuming information, all of it based on the new digital tools. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Documents de recerca : 445 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 12 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 Accés restringit a la UAB
2.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 Accés restringit a la UAB
3.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
4.
115 p, 20.3 MB Anuario ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació és un dels quatre grans departaments adscrits a la Facultat de Ciències de la Comunicació, creada l'any 1971. El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació imparteix docència a les branques de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, especialment a la primera d'elles.
Bellaterra: Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación, Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-
3 documents
5.
24 p, 4.4 MB Memòria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989-
15 documents
6.
85.7 KB Vivat academia / Universidad de Alcalá de Henares. Grupo de Reflexión ; Universidad Complutense de Madrid
Alcalá de Henares : Grupo de Reflexión de la Universidad de Alcalá, 1998-
122 documents
7.
Doletiana : revista de traducció, literatura i art / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació ; Grup Étienne Dolet
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Traducció i interpretació, 2008-
5 documents
8.
60 p, 2.9 MB Environmental report / Vivendi Universal
1999-
16 documents
9.
336 p, 4.5 MB Annual report / Vivendi Universal
1999-
17 documents
10.
382 p, 8.8 MB Informe anual / Vocento
2000-
16 documents

Publicacions periòdiques : 12 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Articles 373 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 4.1 MB Canvis en la comunicació, concentració i defensa de la pluralitat / Moragas Spà, Miquel de, 1943-
Els estudis sobre evolució i prospectiva dels sistemes de comunicació a Europa ens ofereixen dades que a primera vista poden semblar-nos contradictòries. I són contradictòries, efectivament, si les interpretem des dels paràmetres conceptuals que hem anat construint en l'estudi de l'experiència comunicativa dels anys seixanta i setanta.
1993
Capçalera, Núm. 43 (1993) , p. 17-19  
2.
2 p, 363.0 KB Internet alça la veu / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Ara, Núm. 2277 (12 de març de 2017) , p. 62-63  
3.
5 p, 1.2 MB Nuevos retos en la Universidad Autónoma de Barcelona / Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-
1997
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 44 (1993) , p. 67-69  
4.
8 p, 1.6 MB Sondeos de opinión : ¿el fracaso del oráculo? / Colomé, Gabriel
Las elecciones se han convertido en la confrontación audiovisual de unos líderes que personalizan el partido, las ideas, los programas. El sistema de partidos es el resultante de esta confrontación mediática donde prima el político seductor, el político mediático, ante el político clásico. [...]
2000
Chasqui : revista latinoamericana de comunicación, Num. 71 (2000) , p. 18-25  
5.
34 p, 458.7 KB La comunicación audiovisual como herramienta para la apropiación social de la ciencia y temas urbanos : un estudio de caso en la ciudad de Popayán, Colombia / Córdoba Calvo, Andrés Alejandro (Institución Universitaria Colegio Mayor del Cauca) ; Muñoz Hoyos, Javier Ancisar (Colegio Mayor del Cauca)
Los medios de comunicación ya no solo tienen la tarea y el poder de informar. Pueden ir más allá y hacer grandes contribuciones en las distintas áreas del conocimiento. El audiovisual, uno de ellos y a través del cual se buscará reflexionar sobre su papel en distintos escenarios, desde los informativos, pasando por los grupos científicos hasta los temas de ciudad.
Els mitjans de comunicació ja no només tenen la tasca i el poder d'informar. Poden anar més enllà i fer grans contribucions en les diferents àrees del coneixement. L'audiovisual, és un d'ells mitjançant el qual es buscarà reflexionar sobre el seu paper en diferents escenaris, des dels informatius, passant pels grups científics fins als temes de ciutat.
The media no longer only have the task and the power to inform. They can go further and make great contributions in different areas of knowledge. The audiovisual is one of them, through which it is sought to reflect on its role in various scenarios, from news, including scientific groups and even city issues.

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 24-57 (Artículos)  
6.
14 p, 154.6 KB A la memòria de John J. Gumperz : un record personal a dues veus / Calsamiglia, Helena (Universitat Pompeu Fabra) ; Tuson, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest text a dues veus, les autores recorden la seva etapa de formació sota el guiatge del Professor John J. Gumperz i els inicis de l'Anàlisi del Discurs a Catalunya. L'article fa un esment especial de les "Converses amb John J. [...]
En este texto a dos voces, las autoras recuerdan su etapa de formación bajo la guía del Profesor John J. Gumperz y los inicios del Análisis del Discurso en Cataluña. El artículo hace una mención especial de las "Conversaciones con John J. [...]
In this text, written in two voices, the authors remember their period of development under the guidance of Professor John. J. Gumperz and the beginnings of Discourse Analysis in Catalonia. The article makes special mention of the "Conversations with John. [...]
Dans ce texte composé à deux voix, les auteures évoquent leur étape de formation sous le guidage du professeur John J. Gumperz, ainsi que les débuts de l'analyse du discours en Catalogne. L'article remémore de manière particulière les "Conversations avec John J. [...]

2016 - 10.5565/rev/jtl3.707
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 4 (november-december 2016) , p. 9-22 (Invited Authors)  
7.
17 p, 174.7 KB La institucionalización académica de la opinión pública : el caso de España / Vinuesa Tejero, María Lourdes (Universidad Complutense de Madrid) ; Rospir Zavala, Juan Ignacio (Universidad Complutense de Madrid)
El presente artículo es una descripción detallada del proceso de institucionalización académica de la opinión pública en el siglo XX español. El objetivo de estas páginas es afirmar la identidad de la opinión pública a través de su lenta pero progresiva institucionalización académica. [...]
El present article és una descripció detallada del procés d'institucionalització acadèmica de l'opinió pública al segle XX espanyol. L'objectiu d'aquestes pàgines és afirmar la identitat de l'opinió pública a través de la seva lenta però progressiva institucionalització acadèmica. [...]
This research is focused on underlining the process of reclamation and academic consolidation that public opinion has toured in Spain in the 20th century. The methodology has been the historical institutionalization applied today in mass communication studies. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 101-117 (Dossier)  
8.
19 p, 201.8 KB A la conquista de las masas : los orígenes de la propaganda estatal en la España de entreguerras, 1917-1936 / Morales Tamaral, José Manuel (Universidad Complutense de Madrid)
El presente trabajo analiza el entramado legislativo e institucional que sentó las bases de la propaganda doméstica e internacional del Estado español entre 1917 y 1936. En directa relación con los debates sobre la legitimidad de la propaganda que se extendieron por Europa y Estados Unidos tras la Primera Guerra Mundial, se pretende contextualizar la honda transformación en la relación entre el Estado y los medios de comunicación de masas, en especial la prensa, que se produjo en España en los años de entreguerras; en otras palabras, un giro a largo plazo tendente hacia el recurso sistemático del condicionamiento de la opinión pública a través de la censura y, lo que es más, una voluntad consciente por influir en las masas mediante instrumentos tales como los gabinetes de prensa, la compra de periódicos o las agencias de noticias. [...]
El present treball analitza l'entramat legislatiu i institucional que va posar les bases de la propaganda domèstica i internacional de l'Estat espanyol entre 1917 i 1936. En directa relació amb els debats sobre la legitimitat de la propaganda que es van estendre per Europa i Estats Units després de la Primera Guerra Mundial, es pretén contextualitzar la profunda transformació en la relació entre l'Estat i els mitjans de comunicació de masses, especialment la premsa, que es va produir a Espanya en els anys d'entreguerres; en altres paraules, un gir a llarg termini tendent cap al recurs sistemàtic del condicionament de l'opinió pública a través de la censura i, el que és més, una voluntat conscient per influir en les masses mitjançant instruments tals com els gabinets de premsa, la compra de periòdics o les agències de notícies. [...]
This paper investigates the legislation and institutions which paved the way to the domestic and foreign state propaganda in Spain between 1917 and 1936. Amid the public debates on the legitimacy of propaganda that spread all over Europe and the United States after the First World War, our aim is to analyze the deep transformation in the relationship among the state and the mass media, specially the press, that also took place in Spain during the interwar period –in other words, a long-term turn towards an increase of the governmental constraint on the public opinion through the censorship and, more significantly, a conscious willingness to have a massive influence on the citizenship thanks to techniques such as official press cabinets, newspaper funding practices or news agencies. [...]

2016
Rúbrica contemporánea, Vol. 5 Núm. 10 (2016) , p. 65-83 (Dossier)  
9.
6 p, 127.3 KB Revistas iberoamericanas de comunicación / Jones, Daniel E. (Institut de la Comunicació (Bellaterra, Catalunya))
1999
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 4 Núm. 6 (mayo 1999) , p. 11-19  
10.
2 p, 48.1 KB La premsa, un poder de poders / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The author focuses upon the factual character of the power of the mass media which falsely endows itself with both democratic legitimacy and the ability to translate a fictitious popular will. According to Salvador Cardús, this is the origin of the power of the media as well as the fact that they become the stage upon which the other branches dispute their struggle. [...]
1996
Mètode : revista de difusió de la investigació, Núm. 13 (1996) , p. 24-25  

Articles : 373 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 58.3 KB De la societat de la informació a la de la comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2001
Jornades Catalanes de Documentació : Catatunya en la societat de la informació: realitats i reptes.. Hospitalet de Llobregat, Catalunya, 8es : 2001  
2.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  
3.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
4.
16 p, 2.2 MB Projecte de cartells polítics natius digitals / Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2016
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 10es : novembre 2016  
5.
44 p, 680.9 KB Introducción a las revistas científicas de comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Criterios de calidad e impacto. Buenas prácticas. El proceso de revisión. El acceso abierto. Promoción del artículo.
2016
Doctoral Summer School del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2016  
6.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
7.
106 p, 8.9 MB Eines 2.0 per difondre la recerca / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca)
Els mitjans de comunicació social estan transformant el món, particularment el món acadèmic i de la recerca. En aquest àmbit concret serveixen, d’una banda, per comunicar la ciència i socialitzar el coneixement i, de l’altra, incrementar la difusió, la visibilitat i l’impacte de la recerca. [...]
2015
Doctoral Working Group del Doctorat en Sociologia. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 4rt : 2015  
8.
8 p, 117.8 KB Promoción de la salud y tecnologías : redimensionando las prácticas / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Congreso Internacional de Políticas de Salud (18è : 2012 Montevideo) ; Congreso Latinoamericano de Medicina Social y Salud Colectiva (12è : 2012 Montevideo) ; Congreso de la Red Américas de Actores locales de Salud (6à : 2012 Montevideo)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
XVIII Congreso Internacional de Políticas de Salud, Noviembre 2012
2 documents
9.
12 p, 1.1 MB Promoçao de saúde juvenil e tecnologies da informação e da comunicação : ciudadania ativa, organização coletiva e saúde / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
X Congresso Brasileiro de Saúde Coletiva, 10è : novembre 2012  
10.
36 p, 1.5 MB Material docent interactiu elaborat amb Camtasia Studio : l'exemple dels estudis de comunicació de la UAB / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La comunicació exposa els resultats de la primera fase d’un projecte que els autors estan duent a terme a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona. La recerca, de naturalesa exploratòria, comença amb el disseny i elaboració d’un exemple de material digital de suport a la docència amb el programa informàtic Camtasia Studio, que és sotmès a testeig per part d’una mostra de docents i discents d’aquests estudis. [...]
This paper shows the results of an early-stage project which authors are currently carrying out at the Faculty of Communication Sciences (Universitat Autònoma de Barcelona). This exploratory research starts with the design and production of a digital content sample made with Camtasia Studio software for supporting learning process. [...]

2008
Congrés Internacional Docència Universitària i Innovació, : 2008  

Contribucions a jornades i congressos : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics 31 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 9.7 MB Grups de recerca en comunicació / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional amb els grups de recerca en comunicació inclosos al Dipòsit Digital de Documents (DDD).
2017  
2.
1 p, 16.1 MB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : col·leccions especials / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional de les col·leccions especial de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2017  
3.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016  
4.
683x1024, 394.0 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : espais de lliure accés / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
25 documents
5.
2048x1536, 753.4 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : exteriors de la biblioteca / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
18 documents
6.
1024x768, 502.7 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : Secció de Reserva / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de la Secció de Reserva de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2006-2011
15 documents
7.
2048x1536, 745.5 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : imatges de la construcció de l'edifici / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat ; Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats
L'edifici es va començar a construir l'any 1998 i es va inaugurar l'any 2002. L'edifici és obra de l'estudi d'arquitectes Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats.
1998-2010
13 documents
8.
683x1024, 534.2 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General Dipòsits / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Les fotografies pertanyen als diferents dipòsits de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. En elles podem veure els compactes utilitzats per a la conservació dels diaris.
2011-2013
5 documents
9.
1 p, 57.7 MB Fons bibliogràfic Daniel Jones : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General en col·laboració amb el Grup d'Investigació en Estructura i Polítiques de Comunicació Daniel Jones / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Fons bibliogràfic Daniel Jones" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 25 de gener i el 29 de febrer de 2016 amb material provinent del donatiu del fons personal de Daniel E. [...]
2016  
10.
1 p, 9.0 MB Homosexualitat en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Homosexualitat en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 17 de maig i el 29 de juny de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG i el CEDOC sobre l'evolució de la presència dels col·lectius homosexuals en els mitjans des de mitjans del segle XX fins al present.
2015  

Documents gràfics : 31 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Multimèdia 17 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Coneix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Campus Mèdia
Presentació de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Vídeo estrenat a les Jornades de Benvinguda de la Facultat de Ciències de la Comunicació del curs 2015-2016, 7 de setembre de 2015.
2015
   
2.
El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional. [...]
2015
   
3.
La Recerca al CAP II / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat
Vídeo de presentació de la recerca que es duu a terme al Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat II de la Facultat de Ciències de la comunicació. Es presenten els grups de recerca vinculats al departament, així com els estudis de tercer cicle que s'ofereixen.
2010
   
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada. / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011. (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
   
6.
Periodisme científic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual que pretén mostrar la relació del periodisme amb la ciència.
2013
   
7.
5.4 KB Terminologia i llenguatge jurídic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició amb motiu del XIV Seminari sobre Dret i Llengua organitzat pel Servei de Llengües i la Facultat de Dret els dies 18 i 19 de maig i el 3 de juny de 2011. Les activitats que s'hi duran a terme seran la participació en la IX Jornada de la SCATERM sobre terminologia i llenguatge jurídic, un taller d'argumentació i exposició oral i la presentació oral d'un treball. [...]
2011 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
8.
2.0 KB Un núvol en l'horitzó : entendre els mitjans en l'era de la informació 2.0 / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre els mitjans de comunicació en el context d'aquesta anomenada “era digital”. Una era en la que els mitjans tradicionals han esdevingut digitals gràcies a les noves vies de difusió i els nous dispositius mòbils, on el contingut de la informació pot tenir caires molt diferents depenent de qui sigui l'emissor i on la identitat o intencions d'aquest emissors poden arribar a ser no gaire clares. [...]
2012  
9.
40 anys de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual commemorativa dels 40 anys de la Biblioteca. Podeu trobar apartats dedicats a la història, el fons o les activitats, així com fotografies d'aquests 40 anys.
2011
   
10.
2.0 KB Les Col·leccions de la Biblioteca de Comunicació al DDD / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'exposició ofereix una mostra de les diverses col·leccions de la Biblioteca de Comunicació presents al Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD). La tipologia va des d'aquells documents d'un interès purament acadèmic (com exàmens o programes de curs) a aquells més interessants des d'un punt de vista històric com les revistes antigues d'art i cultura o les col·leccions de premsa política clandestina i de cartells polítics provinents del CEDOC.
2011  

Multimèdia : 17 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.