Resultats globals: 1,578 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 426 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 24 registres trobats
Publicacions periòdiques, 15 registres trobats
Llibres i col·leccions, 284 registres trobats
Documents de recerca, 757 registres trobats
Materials didàctics, 23 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 50 registres trobats
Fons personals i institucionals, 4 registres trobats
Articles 426 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
18 p, 253.8 KB El acceso a las TIC para el desarrollo de la actividad representativa laboral en la empresa / Solà Monells, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques)
El acceso a los instrumentos de comunicación digital existentes en la empresa, como el correo electrónico o la intranet, resulta esencial para que los órganos de representación unitaria y sindical puedan desarrollar adecuadamente sus funciones. [...]
L'accés a les eines de comunicació digital existents a l'empresa, com el correu electrònic o la intranet, són essencials per tal que els òrgans de representació unitària i sindical puguin desenvolupar les seves funcions de forma adequada. [...]
Access to existing digital communication tools in the company, such as e-mail or intranet, is essential for the union and trade union representation bodies to be able to carry out their functions properly. [...]

2021 - 10.5565/rev/aiet.98
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 7 (2021) , p. 153-170 (Negociació col·lectiva)  
2.
23 p, 842.0 KB El efecto de la exposición a los sondeos preelectorales en el comportamiento de los votantes en las elecciones autonómicas en Andalucía de 2018 / Ramírez Dueñas, José María (Universidad Complutense de Madrid. Sección Departamental de Sociología Aplicada) ; Vinuesa Tejero, María Lourdes (Sección Departamental de Sociología Aplicada. Universidad Complutense de Madrid)
Los sondeos preelectorales se han convertido en una herramienta de comunicación política para partidos políticos y medios de comunicación. Este trabajo ha pretendido estudiar el efecto de la exposición a las encuestas en el comportamiento electoral de los votantes para las elecciones autonómicas de Andalucía de 2018. [...]
Els sondeigs preelectorals han esdevingut una eina de comunicació política per a partits polítics i mitjans de comunicació. Aquest treball ha pretès estudiar l'efecte de l'exposició a les enquestes en el comportament electoral dels votants per a les eleccions autonòmiques d'Andalusia de 2018. [...]
Pre-election polls have become a tool of political communication for political parties and the media. This study has tried to study the effect of exposure to polls on the electoral behavior of voters for the 2018 Andalusian regional elections. [...]

2021 - 10.5565/rev/papers.2711
Papers : revista de sociologia, Vol. 106 Núm. 2 (2021) , p. 167-189 (Artículos)  
3.
24 p, 994.3 KB La mejora de las habilidades comunicativas como espacio de innovación : un acercamiento al Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) / Fabregat Barrios, Santiago (Universidad de Jaén)
El Proyecto Lingüístico de Centro (PLC) ofrece una respuesta al reto de la mejora de la competencia comunicativa de los estudiantes desde una perspectiva interdisciplinar y constituye un espacio de coordinación, innovación y transformación en el ámbito educativo. [...]
The School Language Project (SLP) offers a response to the challenge of improving students' communicative competence from an interdisciplinary perspective and constitutes a space for coordination, innovation and transformation in the educational field. [...]
El Projecte Lingüístic de Centre (PLC) ofereix una resposta a el repte de la millora de la competència comunicativa dels estudiants des d'una perspectiva interdisciplinària i constitueix un espai de coordinació, innovació i transformació en l'àmbit educatiu. [...]
Le Projet Linguistique de Centre (PLC) offre une réponse au défi d'améliorer la compétence communicative des étudiants dans une perspective interdisciplinaire et constitue un espace de coordination, d'innovation et de transformation dans le domaine de l'éducation. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.992
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 4 (2020) , p. 992 (Invited Authors)  
4.
18 p, 466.8 KB Spanish journalists on Twitter : Diagnostic approach to what, and how Spanish journalists talk about politics, international affairs, society, communication and culture / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tusa, Fernanda (University of Machala. Faculty of Social Sciences)
Twitter has become a broad network of news and information. Journalists exploit the possibilities of this network to access information sources, to disseminate messages or participate in debates about current news. [...]
Twitter s'ha convertit en una àmplia xarxa de notícies i informació. Els periodistes aprofiten les possibilitats d'aquesta xarxa per accedir a fonts d'informació, difondre missatges o participar en debats sobre actualitat. [...]
Twitter se ha convertido en una amplia red de noticias e información. Los periodistas aprovechan las posibilidades de esta red para acceder a fuentes de información, difundir mensajes o participar en debates sobre actualidad. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3333
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 1-18 (Articles)
2 documents
5.
22 p, 986.4 KB Las redes sociales y las aplicaciones móviles en las estrategias de transformación digital de los medios de servicio público europeos / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Saavedra, Carlos, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Murciano, Marcial (Universitat Autònoma de Barcelona)
Los medios de servicio público europeos han acometido en pocos años un proceso acelerado y diverso de expansión en redes sociales y de desarrollo de aplicaciones móviles. De esta manera, intentan sintonizar con las nuevas pautas de consumo a través de una oferta transversal de sus contenidos accesibles desde múltiples terminales digitales. [...]
Els mitjans de servei públic europeus han començat, en pocs anys, un procés accelerat i divers d'expansió en xarxes socials i de desenvolupament d'aplicacions mòbils. D'aquesta manera, intenten sintonitzar amb les noves pautes de consum a través d'una oferta transversal dels seus continguts accessibles des de múltiples terminals digitals. [...]
In the course of a few short years, the European public service media have undertaken an accelerated and diverse process of expansion in social networks and of development of mobile applications. In this way, they seek to tune into the new consumption patterns through a transversal offering of content accessible from many digital devices. [...]

2020 - 10.2436/20.3008.01.195
Comunicació (Barcelona), Vol. 37 Núm. 2 (Noviembre 2020) , p. 33-54  
6.
18 p, 228.1 KB Tratamiento mediático de los resultados educativos en la prensa peruana / Turpo Gebera, Osbaldo (Universidad Nacional de San Agustín de Arequipa)
El tratamiento informativo de los resultados educativos desvela aspectos fundamentales de las políticas pedagógicas. Este estudio reconoce las representaciones mediáticas que la prensa peruana construye sobre las evaluaciones internacionales (PISA 2015; TERCE 2013) y nacionales (ECE 2016) desde las notas informativas de los principales diarios impresos en versión digital. [...]
El tractament informatiu dels resultats educatius revela aspectes fonamentals de les polítiques pedagògiques. Aquest estudi reconeix les representacions mediàtiques que la premsa peruana construeix sobre les avaluacions internacionals (PISA 2015 y TERCE 2013) i nacionals (ECE, 2016) des de les notes informatives dels principals diaris impresos en versió digital. [...]
The informative treatment of educational outcomes reveals fundamental aspects of educational policies. This study examines media representations of international (PISA 2015 and TERCE 2013 for Latin America) and national (ECE 2016 for Peru) assessments constructed by the Peruvian press through informative notes of digital versions of the main printed periodicals. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1101
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 457-474 (Temas de investigación)  
7.
Factores incidentes en el profesorado para la elección del aprendizaje invertido como referente metodológico / Pozo Sánchez, Santiago (Universidad de Granada) ; López Belmonte, Jesús (Universidad de Granada) ; Fuentes Cabrera, Arturo (Universidad de Granada) ; López Núñez, Juan Antonio (Universidad de Granada)
El objetivo de este estudio se centra en analizar los factores que inciden en el profesora-do para utilizar o descartar el aprendizaje invertido (en inglés, flipped learning) como metodología, tales como el ámbito de la asignatura, la etapa educativa, el tipo de centro y el nivel de formación continua. [...]
L’objectiu d’aquest estudi se centra a analitzar els factors que incideixen en el professorat per utilitzar o descartar la classe inversa (en anglès, flipped learning) com a metodologia, com ara l’àmbit de l’assignatura, l’etapa educativa, el tipus de centre i el nivell de formació contínua. [...]
This study analyses factors that influence teachers’ decision to use or rule out flipped learning as a methodology; specifically, the scope of the subject, the educational stage, the type of institution and the level of continuing education. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1152
Educar, Vol. 57 Núm. 1 (2021) , p. 223-240 (Temas de investigación)  
8.
18 p, 166.3 KB La formación en periodismo de datos en España : radiografía de la oferta académica universitaria / Saavedra Llamas, Marta (Universidad Antonio de Nebrija) ; Herrero de la Fuente, Mercedes (Universidad Antonio de Nebrija) ; Castillo Lozano, Eduardo (Universidad Antonio de Nebrija)
Dentro de un ecosistema mediático cambiante, el periodismo de datos se alza como una de las especializaciones más interesantes para proporcionar a los usuarios información de calidad y como instrumento esencial para combatir esa amenaza para las sociedades democráticas que hoy representan las noticias falsas. [...]
Within a changing media ecosystem, data journalism stands out as one of the most interesting specializations to provide users with quality information and an essential instrument to combat the harmful effects of fake news in democratic societies. [...]
Dins d'un ecosistema mediàtic canviant, el periodisme de dades s'alça com una de les especialitzacions més interessants per proporcionar als usuaris informació de qualitat i com a instrument essencial per combatre aquesta amenaça per a les societats democràtiques que avui representen les notícies falses. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3283
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 93-109 (Articles)
2 documents
9.
16 p, 163.4 KB Radiografía del periodismo de datos en las facultades de Comunicación españolas : innovando los estudios de grado en Periodismo / Flores-Vivar, Jesus Miguel (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab) ; López-López, Pilar José (Universidad Complutense de Madrid. Internet Media Lab)
La evolución del periodismo y los medios hace que cada vez más el conocimiento en profundidad de herramientas informáticas sea una necesidad apremiante para los periodistas del siglo XXI. Para ello, es necesario analizar, debatir y consensuar qué tipo de formación tecnológica básica es necesaria para poder realizar un periodismo de calidad. [...]
Due to the rapid evolution of journalism and the media, in-depth knowledge of computer tools has become an increasingly pressing need for 21st-century journalists. In this regard, it is necessary to analyze, discuss and reach a consensus on the basic technological training needed to perform quality journalism. [...]
L'evolució del periodisme i els mitjans fa que cada vegada més el coneixement en profunditat d'eines informàtiques sigui una necessitat urgent per als periodistes del segle XXI. Per això cal analitzar, debatre i consensuar quin tipus de formació tecnològica bàsica és necessària per poder realitzar un periodisme de qualitat. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3273
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 77-92 (Articles)
2 documents
10.
16 p, 1.0 MB Contar la(s) historia(s) : innovación docente en materias de Historia de la Comunicación / Broullón-Lozano, Manuel A. (Universidad Complutense de Madrid)
Tanto estudiantes como docentes están demandando actividades innovadoras y aplicadas en los cursos universitarios, lo cual requiere explorar metodologías y buscar puntos de convergencia entre ellas, a pesar de las posibles diferencias. [...]
Students and teachers are demanding innovative or applied activities in higher education programs of study. This requires exploring new methodologies and detecting convergences between them, despite possible differences. [...]
Tant estudiants com docents demanen activitats innovadores i aplicades en els cursos universitaris, la qual cosa requereix explorar metodologies i buscar punts de convergència entre elles, malgrat les possibles diferències. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3267
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 62 (Juny 2020) , p. 19-34 (Articles)
2 documents

Articles : 426 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
2.
28 p, 722.8 KB Revistas de Comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Buenas prácticas. El acceso abierto. Promoción del artículo. Recursos para estudiantes de doctorado.
2019
Jornades doctorals Mitjans, Comunicació i Cultura. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2019
2 documents
3.
124 p, 7.6 MB Herramientas 2.0 para comunicar la actividad científica / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Calvet Renedo, Sergio il.
Presentació de la conferència "Herramientas 2. 0 para comunicar la actividad científica" que va estar pronunciada pel Sr. Xavier Lasauca el 25 d'octubre a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la programació d'activitats per a la Setmana Internacional de l'Accés Obert de 2017. [...]
2017
Setmana Internacional de l'Accés Obert. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2017
2 documents
4.
4 p, 58.3 KB De la societat de la informació a la de la comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2001
Jornades Catalanes de Documentació : Catatunya en la societat de la informació: realitats i reptes. Hospitalet de Llobregat, Catalunya, 8es : 2001  
5.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  
6.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
7.
16 p, 2.2 MB Projecte de cartells polítics natius digitals / Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2016
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 10es : novembre 2016  
8.
44 p, 680.9 KB Introducción a las revistas científicas de comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Criterios de calidad e impacto. Buenas prácticas. El proceso de revisión. El acceso abierto. Promoción del artículo.
2016
Doctoral Summer School del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2016  
9.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
10.
106 p, 8.9 MB Eines 2.0 per difondre la recerca / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca)
Els mitjans de comunicació social estan transformant el món, particularment el món acadèmic i de la recerca. En aquest àmbit concret serveixen, d'una banda, per comunicar la ciència i socialitzar el coneixement i, de l'altra, incrementar la difusió, la visibilitat i l'impacte de la recerca. [...]
2015
Doctoral Working Group del Doctorat en Sociologia. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 4rt : 2015  

Contribucions a jornades i congressos : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
592 p, 95.0 MB Informe anual integrado... / Cellnex Telecom, autor
[Lloc d'edició no mencionat] : Cellnex, 2018-
3 documents
2.
107 p, 6.8 MB Memòria InCom-UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diversos aspectes de la comunicació. [...]
El Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB) es un centro de investigación interdepartamental, con proyección interuniversitaria, dedicado al estudio de los diversos aspectos de la comunicación. [...]

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2014
8 documents
3.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
30 documents
4.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documents
 Accés restringit a la UAB
5.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documents
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documents
 Accés restringit a la UAB
7.
82 p, 62.8 MB Anuario ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació és un dels quatre grans departaments adscrits a la Facultat de Ciències de la Comunicació, creada l'any 1971. El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació imparteix docència a les branques de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, especialment a la primera d'elles.
Bellaterra: Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación, Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-
4 documents
8.
14 p, 3.3 MB Memòria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989-2017
16 documents
9.
82.3 KB Vivat academia / Universidad de Alcalá de Henares. Grupo de Reflexión ; Universidad Complutense de Madrid
Alcalá de Henares : Grupo de Reflexión de la Universidad de Alcalá, 1998-
112 documents
10.
Doletiana : revista de traducció, literatura i art / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació ; Grup Étienne Dolet
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Traducció i interpretació, 2008-
6 documents

Publicacions periòdiques : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 284 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
85 p, 14.6 MB La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància / Carniel Bugs, Ricardo, coord. ; Velázquez, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Riba, Laura (Fundació Autònoma Solidària) ; Del Rio, Olga (Universitat de Girona) ; Martín Villodres, Francisco (Centro Social Darna) ; Messias, Adriano (Pontifícia Universidade Católica de São Paulo) ; García Juanatey, Ana (Observatorio Proxi) ; Tarragona Fenosa, Laia (Observatorio Proxi) ; Román-Velázquez, Patria (Loughborough University) ; Jara, Yuli (Maldita Migración) ; Bonilla, Thais (NOVACT) ; Gallego Ayala, Juana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Prieto, Rodrigo (Institut Diversitas) ; Borges-Rey, Eddy Residence Northwestern University of Qatar ; Fernández-Rovira, Cristina (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya) ; Observatori Mediterrani de la Comunicació
Aquesta publicació és resultat del projecte "La comunicació com a eina per a la cohesió social contra el racisme i la intolerància", finançat pel XXXV Fons de Solidaritat de la Universitat Autònoma de Barcelona (FSXXXV-03). [...]
Bellaterra: Observatori Mediterrani de la Comunicació, 2020  
2.
4 p, 20.8 KB Instrucció de 27 de juliol de 2010 de la vicerectora de Relacions Institucionals sobre l'estructura organitzativa en matèria de comunicació interna de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona
La comunicació interna de la UAB afecta els tres col·lectius de la comunitat universitària: professorat, personal d'administració i serveis, i estudiants. Això comporta que la comunicació interna de la UAB hagi de ser tractada de manera transversal pels diversos àmbits de l'administració de la UAB.
2010  
3.
8 p, 4.0 MB Instrucció núm. 9/2012, de 12 de desembre de 2012, de la secretària general per la qual es fixa el procediment per a la tramitació i comunicació dels acords del Consell de Govern i de les seves comissions delegades i de les resolucions de la Gerència que afecten a la nomenclatura universitària de la UAB, així com per a la tramitació de les instruccions emeses pels òrgans de govern de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona
2012  
4.
30 p, 343.1 KB Seguiment de la inserció laboral dels graduats universitaris. Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
2002-
7 documents
5.
159 p, 6.1 MB Diccionario básico de estrategia digital & posicionamiento de contenidos / Carniel Bugs, Ricardo coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Tejedor, Santiago coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Jaraba, Gabriel prologuista (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Aguado Carro, Paloma ; Cardona Mercado, Natalia ; Contreras Tellez, Lourdes del Carmen ; Corte Liboreiro, Maria del Pilar ; Costa Siles, Cristina ; Frigola Marco, Marc ; González Gómez, Luisa Fernanda ; De las Heras Álvarez, Pelayo ; Hidalgo Navarro, Rubén ; La Rotta Amador, Santiago ; Llaneras Cabanellas, Maria ; Martínez Wilches, Juan Sebastián ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Diccionario básico de Estrategia Digital y Posicionamiento de Contenidos es el resultado de un trabajo en equipo en el que han participado, bajo la dirección de los profesores Ricardo Carniel y Santiago Tejedor, los alumnos de la asignatura de Estrategia digital y posicionamiento de contenidos periodísticos del Máster Universitario en Periodismo e Innovación en Contenidos Digitales de la Universidad Autónoma de Barcelona. [...]
Bellaterra : Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació, 2019  
6.
7 p, 146.9 KB Epíleg / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'anàlisi dels anys 2017-2018 presenta una singularitat que s'explica per la combinació de la dinàmica pròpia de l'evolució del mercat i de les tendències internacionals que es repliquen en l'ecosistema mediàtic català; i alhora per l'impacte dels esdeveniments polítics, coneguts com a Procés, en l'espai català de comunicació. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon/Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 319-325  
7.
14 p, 1.5 MB Els nous reptes del periodisme : fake news i big data / Duch Gavaldà, Jordi (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques) ; Guerrero Solé, Frederic (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les darreres campanyes d'Obama i Trump als Estats Units han estat un exemple de com la política ha fet de les xarxes socials el seu espai de combat. L'anàlisi i l'explotació de dades massives (big data) s'han convertit en una eina fonamental per tal de prendre decisions determinants per influir en l'opinió pública i, finalment, en els resultats electorals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 303-316  
8.
12 p, 1.6 MB Polarització, espectacularització, tertúlies i periodisme. Una visió comunicativa del procés català / Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Moragas Fernández, Carlota M., 1988- (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
La polarització discursiva, la mediatització i l'espectacularització de la política, el paper dels gèneres opinatius en la construcció de l'opinió pública catalana -amb especial rellevància el de la tertúlia o la crisi de legitimitat del sistema mediàtic del territori són algunes qüestions que han condicionat el context polític i social si posem el focus en els aspectes comunicatius del procés català. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 291-302  
9.
22 p, 1.6 MB Recerca en comunicació i procés català / Moragas Fernández, Carlota M., 1988- (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
Al present capítol es fa una revisió de la recerca en comunicació elaborada durant aquests anys convulsos, on el procés o conflicte català ha esdevingut un mirall excepcional per copsar dinàmiques discursives; relacions entre periodistes, mitjans de comunicació, polítics i ciutadania; característiques i mutacions del sistema mediàtic; l'impacte de les xarxes socials en l'articulació del conflicte; el rol de la premsa estrangera en la construcció mediàtica de la crisi, o la tendència a l'espectacularització de la política i les seves implicacions en termes de salut democràtica.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 269-290  
10.
10 p, 1.7 MB El videojoc / Contreras, Ruth S. (Ruth Sofhía) (Universitat de Vic. Departament de Comunicació) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La indústria catalana del videojoc segueix, durant el període 2017-2018, una tendència de creixement sostingut que ja detectàvem en el bienni anterior. Cada vegada més desenvolupadors independents llancen títols en diverses plataformes i grans empreses (de la màxima categoria del sector) segueixen desembarcant a Barcelona. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Civil i Serra, Marta; López, Bernat, eds.: Informe de la comunicació a Catalunya 2017-2018, 2019, p. 257-266  

Llibres i col·leccions : 284 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 757 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4.2 MB Bases didáctico-curriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la educación media / Rodríguez León, Daniel Mauricio ; Cros, Anna, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present recerca integra tres camps d'estudi -la didàctica de la llengua, la de les ciències, i el currículum- articulats en un interès comparatiu internacional mitjançant el qual establim un conjunt de bases didàctic-curriculars per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'argumentació oral en l'etapa mitjana d'escolaritat. [...]
La presente investigación integra tres campos de estudio -la didáctica de la lengua, la de las ciencias, y el curriculum- articulados en un interés comparativo internacional mediante el cual establecemos un conjunto de bases didácticocurriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la etapa media de escolaridad. [...]
This research integrates three fields of study -the didactics of language, science, and curriculum- articulated in the framework of an international comparative interest through which we establish a set of didactic-curricular bases for teaching and learning oral argumentation during the middle stage of schooling. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.  
2.
26 p, 485.8 KB Le langage inclusif : analyse des techniques linguistiques en langue française / Bas Barrio, Mireia ; Gauchola, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball analitza les tècniques lingüístiques en llengua francesa amb l'objectiu d'assolir una comunicació no sexista. El llenguatge inclusiu és un concepte que comprèn el conjunt de transformacions en francès estàndard establertes en el gènere gramatical. [...]
Ce travail analyse les techniques linguistiques en langue française afin d'obtenir une communication non sexiste. Le langage inclusif est un concept qui comprend l'ensemble des fluctuations du français standard établies sur le genre grammatical. [...]

2020
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]  
3.
58 p, 1.2 MB Disseny d'una eina d'anàlisi prosocial de protocols per l'atenció en Logopèdia d'infants d'entre 0 i 6 anys víctimes de violència masclista / Lagares Bustamante, Anna ; Escotorin Soza, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La Violència Masclista és un problema social i sanitari. Els logopedes, com altres professionals sanitaris, han de conèixer i aplicar els protocols d'intervenció quan atenen casos, d'infants testimoni i víctimes de Violència Masclista (VM). [...]
The Gender Violence is a social and sanitary problem. The speech therapists, like other sanitary professionals, have to meet and apply the protocols of intervention when attend cases, of children witness and victims of gender violence. [...]

2020
Grau en Psicologia [954]  
4.
160 p, 11.4 MB Pla de Xarxes Socials de l'Ajuntament de Lleida / Bastons Vilaltella, Anna ; Danés Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de Pla de Xarxes Socials per a l'Ajuntament de Lleida, ja que no disposa d'una planificació per als mitjans socials, malgrat ser un usuari actiu a diverses xarxes. Per aquesta raó, s'estudia el seu cas i es proposen accions estratègiques per resoldre les seves necessitats comunicatives i contribuir a una millor estratègia de comunicació en línia de l'Ajuntament. [...]
Propuesta de Plan de Redes Sociales para el Ayuntamiento de Lleida, puesto que no dispone de una planificación para los medios sociales, a pesar de ser un usuario activo en varias redes. Por esta razón, se estudia su caso y se proponen acciones estratégicas para resolver sus necesidades comunicativas y contribuir en una mejor estrategia de comunicación en línea del Ayuntamiento. [...]
Proposal of Social Media Plan for the City council of Lleida, since it does not have any planning for the social networks, in spite of being an active user. For this reason, it studies his case and propose strategic actions to resolve his communicative necessities and contribute at a better strategy of online communication of the City council. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
278 p, 127.9 MB Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible / Fauste Medina, Andrea ; Figueras Mas, Guillem ; Quiles Gilabert, Paula ; Ríos Delgado, Andrea ; Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ; Tena Raventós, Gerard ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible.
Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.

2020
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
219 p, 17.1 MB Pla de màrqueting i comunicació per Campau / Campderà Albareda, Carla ; Valli Casado, Ana Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de màrqueting i comunicació per a la masia Campau, que es dedica al lloguer dels seus espais per a esdeveniments. En aquest projecte, es du a terme una anàlisi i una proposta per a millorar la comunicació de la masia i així, assolir els seus objectius.
Plan de marketing y comunicación para la masía Campau, que se dedica al alquiler de sus espacios para eventos. En este proyecto, se lleva a cabo un análisis y una propuesta para mejorar la comunicación de la masía y así, alcanzar sus objetivos.
A marketing and communication plan for a country house named Campau, which rents its space to hold events. This Project will carry out an analysis and draw up a proposal to improve the communication of Campau and thus achieve its objectives.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
117 p, 1.7 MB La adaptación de las empresas de comunicación argentinas a la caída de la inversión publicitaria. Los casos de Clarín, La Nación y El Cronista (2015-2019) / Zammarano, Melina ; Corominas Piulats, Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Partint de la situació de desinversió publicitària i caiguda en les vendes de periòdics paper, s'analitza la situació de tres mitjans de comunicació argentins -dos generalistes: Clarín i La Nación i un econòmic: El Cronista- durant el període 2015-2019, amb la finalitat d'estudiar l'adaptació dels seus models de negoci a aquest fenomen. [...]
Partiendo de la situación de desinversión publicitaria y caída en las ventas de periódicos papel, se analiza la situación de tres medios de comunicación argentinos -dos generalistas: Clarín y La Nación y uno económico: El Cronista- durante el período 2015-2019, con el fin de estudiar la adaptación de sus modelos de negocio a este fenómeno. [...]
Based on the situation of advertising divestment and drop in newspaper sales, the situation of three Argentinian media -two generalists: Clarín and La Nación and one economic: El Cronista- is analyzed during the period 2015-2019, in order to study the adaptation of their business models to this phenomenon. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
8.
175 p, 10.9 MB El análisis crítico del discurso negacionista sobre el cambio climático en los programas informativos de Fox News y RT / Ogarkova, Olga ; Giró Martí, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es du a terme una anàlisi crítica del discurs negacionista del canvi climàtic de les cadenes televisives Fox News (Estats Units) i RT (Rússia). Mitjançant l'anàlisi crític es procurarà esbrinar com es construeix el missatge escèptic. [...]
En el presente trabajo se lleva a cabo el análisis crítico del discurso negacionista del cambio climático de las cadenas televisivas Fox News (Estados Unidos) y RT (Rusia). Mediante el análisis crítico se procura averiguar cómo se construye el mensaje escéptico. [...]
In the present work, it was proposed to carried out a critical analysis of the climate change denial discourse of the television networks Fox News (USA) and RT (Russia). Critical analysis will seek to find out how the skeptical message is constructed. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
9.
123 p, 1.8 MB Los asistentes de voz: nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC / Ligero Belmonte, Raquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. [...]
El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. [...]
This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
10.
132 p, 1.8 MB Alternatives professionals a la crisi del periodisme. Els casos de La Marea, El Salto i Crític. Investigació sobre els nous models de periodisme basats en el cooperativisme a l'Estat Espanyol / García Martínez, Ada ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball proposa una aproximació als mitjans de comunicació d'estructura cooperativa, sorgits en els últims deu anys a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de conèixer el context en el que han aparegut, la proposta de valor en què es basen i els diversos elements característics que comparteixen. [...]
El presente trabajo propone una aproximación a los medios de comunicación de estructura cooperativa, surgidos en los últimos años en el Estado Español, con el objetivo de conocer el contexto en el que han aparecido, la propuesta de valor en la que se basan y los elementos característicos que comparten. [...]
This investigation proposes an approach to the media of cooperative structure, emerged in recent years in the Spanish State, with the aim of knowing the context in which they have appeared, the value proposition on which they are based and the various characteristic elements they share. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  

Documents de recerca : 757 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 23 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
24 p, 3.2 MB Recomanacions lingüístiques per a les xarxes socials a les universitats : criteris lingüístics i recomanacions per als comptes institucionals universitaris a les xarxes socials / de Bofarull, Jordi (Universitat Rovira i Virgili. Servei Lingüístic) ; Drou, Pere, coord. (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Giner Ros, Jordi (Universitat Politècnica de Catalunya. Servei de Llengües i Terminologia) ; Juncadella, Marta (Universitat de Barcelona. Serveis Lingüístics) ; Marçal, Heura (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Llengües) ; Marzal, Xavier (Universitat Oberta de Catalunya. Servei Lingüístic) ; Portell, Oriol (Universitat de Vic. Serveis Lingüístics) ; Salvatierra, Míriam, coord. (Universitat de Girona. Servei de Llengües Modernes) ; Teixidó, Josep-Enric (Universitat de Lleida. Servei Lingüístic) ; Xarxa Vives d'Universitats . Grup de Treball de Qualitat Lingüística
Criteris lingüístics i recomanacions per als comptes institucionals universitaris a les xarxes socials (Facebook, Twitter i Instagram, principalment). En concret, s'adreça especialment a les persones que gestionen i escriuen les publicacions de comptes oficials de les universitats; de facultats, departaments i centres de recerca; d'estudis (graus, màsters i postgraus), i de serveis (lingüístics, d'esports, biblioteques, etc. [...]
2019  
2.
5 p, 1.3 MB COMTEC Centre, condicions d'ús / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condicions d'ús de l'espai COMTEC Centre, situat a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2021 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
3.
43 p, 2.2 MB Fuentes de información en Comunicación y Cultura / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
2021 (Fonts d'informació)  
4.
26 p, 2.4 MB Coneix la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Es presenten els principals serveis i recursos de les Biblioteques UAB, així com els espais i les característiques pròpies de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2020 (Biblioteques)  
5.
31 p, 698.3 KB Revistas de comunicación. Cuartiles y revistas de metodología / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: El factor de impacto, los cuartiles y los Journal Citation Report; Las revistas de primer cuartil; Las revistas de metodología.
2020
Working Doctoral Group del Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2020  
6.
8 p, 199.8 KB Construïm la pau : Desarmant la por / Barbeito, Cécile ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola de Cultura de Pau
Bellaterra Escola de Cultura de Pau 2019
2 documents
7.
43 p, 2.2 MB Fuentes de información en Comunicación y Publicidad / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sesión de formación dirigida a los estudiantes del Máster Oficial en Contenidos de Comunicación Audiovisual y Publicidad, impartida el miércoles 11 de noviembre de 2020 en formato telepresencial.
2020 (Fonts d'informació)  
8.
28 p, 722.8 KB Revistas de Comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Buenas prácticas. El acceso abierto. Promoción del artículo. Recursos para estudiantes de doctorado.
2019
Jornades doctorals Mitjans, Comunicació i Cultura. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2019
2 documents
9.
40 p, 2.5 MB Guia per desenvolupar la competència transversal. Comunicació escrita i oral / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Accensi Alemany, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Carol, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Clos Guillén, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Darwich Soliva, Laila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Pla Soler, Reyes, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar l'ensenyament de les competències transversals al graus impartits a la Facultat, oferir eines i recursos a l'alumnat per ajudar-los a desenvolupar aquestes competències, i oferir eines i recursos al professorat per facilitar l'ensenyament i l'avaluació de les competències en el marc de les assignatures pròpies. [...]
2018
3 documents
10.
18 p, 1.0 MB Llibres electrònics: sessió informativa / Besson Ribas, Carme ; Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sessió informativa sobre la localització, consulta i compra de llibres electrònics de comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona, que es va portar a terme el 13 de juny de 2018 a la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
Bellaterra 2018 (Fonts d'informació)  

Materials didàctics : 23 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 50 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 204.5 KB Any de la Comunicació : captures de la interfície web / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Mostra de diferents pantalles de la web de l'Any de la Comunicació, any temàtic 2010.
2010
12 documents
2.
3Q Joaquim Maria Puyal / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
3 Qüestions al veterà periodista de ràdio i televisió, i doctor en lingüística, Joaquim Maria Puyal.
2019 (3Q)  
3.
3Q Juan Antonio Cordero / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Juan Antonio Cordero és investigador postdoctoral a la Universitat Catòlica de Lovaina (Bèlgica), doctor en telecomunicacions per l'École Polytechnique (França), enginyer superior de telecomunicacions i llicenciat en matemàtiques per la UPC.
Juan Antonio Cordero és investigador postdoctoral a la Universitat Catòlica de Lovaina (Bèlgica), doctor en telecomunicacions per l'École Polytechnique (França), enginyer superior de telecomunicacions i llicenciat en matemàtiques per la UPC.

2019 (3Q)  
4.
3Q Thomas Tufte / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Thomas Tufte, professor de la Roskilde University (Dinamarca) i expert mundial en el concepte de Comunicació per al Desenvolupament, fa recerca sobre cóm utilitzar la comunicació per aconseguir un món millor, on es tinguin en compte els drets humans, la justícia social i la igualtat social i econòmica. [...]
Thomas Tufte, profesor de la Roskilde University (Dinamarca) y experto mundial en el concepto de Comunicación para el Desarrollo, hace investigación sobre cómo utilizar la comunicación para conseguir un mundo mejor, donde se tengan en cuenta los derechos humanos, la justicia social y la igualdad social y económica. [...]
Thomas Tufte, professor at Roskilde University (Denmark) and world expert on the concept of Communication for Development, conducts research on how to use the media to achieve a better world, which take into account human rights, social justice and social and economic equality. [...]

2015 (3Q)
3 documents
5.
1 p, 115.8 KB Encara no reps el Butlletí de l'Agenda 21 de la UAB? / Universitat Autònoma de Barcelona
2010  
6.
1 p, 502.5 KB La comunicació ambiental a la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona
2010  
7.
1 p, 6.0 MB Benvinguts, nous graus : Comunicació interactiva i comunicació en les organitzacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 10 de setembre i el 21 d'octubre de 2019 amb material bibliogràfic per donar la benvinguda als nous graus Comunicació interactiva i Comunicació en les organitzacions de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
2019
2 documents
8.
40.7 KB Fake news / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General sobre la manipulació de la veritat en la premsa i com combatre les notícies falses.
L'exposició presencial va estar muntada a les vitrines de la planta baixa de la biblioteca entre el 2 de maig i el 8 de juny de 2018.

2018
36 documents
9.
1024x621, 576.5 KB Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
La Facultat Ciències de la Comunicació està en constant transformació, sempre al dia en últimes tecnologies i atenta als nous fenòmens per convertir-los en saber transmissible i assimilable.
2016
13 documents
10.
124 p, 7.6 MB Herramientas 2.0 para comunicar la actividad científica / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Calvet Renedo, Sergio il.
Presentació de la conferència "Herramientas 2. 0 para comunicar la actividad científica" que va estar pronunciada pel Sr. Xavier Lasauca el 25 d'octubre a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la programació d'activitats per a la Setmana Internacional de l'Accés Obert de 2017. [...]
2017
Setmana Internacional de l'Accés Obert. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2017
2 documents

Documents gràfics i multimèdia : 50 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 4 registres trobats  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documents
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documents
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documents
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.