Resultados globales: 1,210 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 407 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 23 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 14 registros
Libros y colecciones, Encontrados 73 registros
Documentos de investigación, Encontrados 625 registros
Materiales didàcticos, Encontrados 25 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 41 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 4 registros
Artículos Encontrados 407 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 305.5 KB Sense notícies de corrupció: la informació periodística sobre corrupció en els webs municipals / Manfredi Sánchez, Juan Luis (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Herranz de la Casa, José María (Universidad de Castilla-La Mancha) ; Corcoy, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cantero de Julián, Juan Ignacio (Universidad de Castilla-La Mancha)
Objectiu: el text investiga la informació publicada en els webs municipals en relació amb els casos propis de corrupció. L'objectiu consisteix a valorar com es fa la cobertura periodística amb mitjans propis, i validar la funció de font sanejada i documental dels ajuntaments. [...]
Objetivo: el texto investiga la información publicada en las webs municipales en relación con los casos propios de corrupción. El objetivo consiste en valorar cómo se realiza la cobertura periodística con medios propios, y validar la función de fuente saneada y documental de los ayuntamientos. [...]
Objective: This article examines the information published by municipal government websites on the subject of government corruption. Its objectives are to evaluate how cases of government corruption are reported by media which are themselves government-run and to test and validate the role played by city councils as providers of reliable documentary sources. [...]

2017 - 10.1344/BiD2017.39.13
BID. Textos universitaris de bibliteconomia i documentació, Num. 39 (2017)
2 documentos
2.
2 p, 141.1 KB Axiomagrafies 2 / Costa, Joan
Obra ressenyada: PLA-NARBONA; Joan COSTA, Aixiomagrafies2. Barcelona: Multistudio Books, 2019.
La ressenya és del llibre Aixiomagrafies2. Un recull de 25 axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el treball d'ambdós es la demostració que l'expressió va més enllà dels sentits i que es presenta com un veritable pensament factual.
La Ressenya és del llibre Axiomagrafies2. Un recull de 25 Axiomes de Joan Costa, il·lustrats per Pla-Narbona. Partint de la Concepció d'axioma com una proposició precisa, clara i sense possible rèplica, el Treball d'ambdos és la demostració que l'Expressió va més enllà dels sentits i que és presenta com 1 veritable pensament factual.
The description is from the Axiografies2 book. A collection of 25 axioms by Joan Costa, illustrated by Pla-Narbona. Starting from the conception of axiom as a precise, clear and umbatable proposition, the work of both is the proof that the expression goes beyond the senses and which is presented as a true factual thought.

2019 - 10.5565/rev/grafica.166
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 127-128 (Opinión)  
3.
4 p, 249.8 KB Arte y diseño gráfico : el boom de la publicidad / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
La Publicidad, las artes e industrias gráficas y los procedimientos innovadores que ambos ámbitos utilizan se pusieron al unísono a finales del siglo XIX coincidiendo con la revolución estética y técnica. [...]
Advertising, the graphic arts and industries and the innovative procedures that both areas use were put together in the late nineteenth century coinciding with the aesthetic and technical revolution. [...]
La publicitat, les arts gràfiques i les indústries i els procediments innovadors que utilitzen les dues àrees es van reunir a finals del segle XIX coincidint amb la revolució estètica i tècnica. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.156
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 129-131 (Reseñas)  
4.
22 p, 283.0 KB "Millennials" e internet : cómo los estudiantes de Comunicación iberoamericanos utilizan y valoran las redes sociales / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Giraldo Luque, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
El uso de las tecnologías por parte de la generación millennial se ha convertido en objeto de análisis de numerosos estudios. Este artículo presenta los resultados de una investigación realizada en 16 países iberoamericanos con 1. [...]
The use of technologies by the millennial generation has become the subject of analysis of numerous studies. This article presents the results of research carried out in 16 Ibero-American countries with 1,080 university students of communication who reflected on the importance and use they make of social media in their social relations and in their informative and communicative processes. [...]
L'ús de les tecnologies per part de la generació mil·lennista s'ha convertit en objecte d'anàlisi de nombrosos estudis. Aquest article presenta els resultats d'una investigació realitzada en setze països iberoamericans amb 1. [...]

2019 - 10.5565/rev/analisi.3167
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 60 (June 2019) , p. 43-63 (Articles)
2 documentos
5.
4 p, 167.3 KB Signos de corrección de imprenta : Norma UNE 54151 / Pozo Puértolas, Rafael (Universitat Pompeu Fabra)
En la comunicación técnica entre los diferentes procesos de la edición, los signos de corrección sintetizan un código de órdenes diseñadas para facilitar la comunicación entre los profesionales de la edición y la impresión. [...]
In the technical communication between the different processes of the edition, the signs of correction synthesize a code of orders designed to facilitate the communication between the professionals of the edition and the impression. [...]
En la comunicació tècnica entre els diferents processos de l'edició, els signes de correcció sintetitzen un codi d'ordres dissenyades per facilitar la comunicació entre els professionals de l'edició i la impressió. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.141
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 119-121 (Reseñas)  
6.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
7.
17 p, 377.7 KB Formes de comunicació ameríndies : entre la natura i la cultura / Ventura i Oller, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Després d'una reflexió entorn el lloc dels animals en ontologies tan diferents com la occidental medieval i l'ameríndia, i d'una reflexió sobre la importància del llenguatge i d'altres formes de comunicació i de representació d'aquestes visions de món particularment en aquelles darreres – com ens mostren els corpus mítics, les pintures i altres treballs corporals, o les representacions gràfiques d'aquesta relació en suports materials com la ceràmica –, el text planteja la importància de considerar el lloc que ocupa l'ésser humà en els sistemes de classificació en relació a l'animalitat i particularment el llenguatge en les seves diverses manifestacions com a mitjà per excel·lència per a observar la relació, contínua o discontínua, entre humans i no humans.
This article begins with a series of reflections on the place accorded to animals in such diverse ontologies as those of medieval Europe and the indigenous societies of the Americas. It shows the importance of language and other forms of communication and representation, particularly in Amerindian cosmologies, in myths, body paintings, bodily adornment, and other graphic representations of humans and non-humans. [...]

2011
Quaderns de l'Institut Català d'Antropologia, Núm. 27 (2011) , p. 123-139  
8.
24 p, 423.5 KB Apunts per una arqueologia dels castells i fortificacions prefeudals a l'Alt Pirineu (Urgell, Pallars i Ribagorça), segles VI-X / Sancho i Planas, Marta (Universitat de Barcelona. Institut de Recerca en Cultures Medievals)
A partir de les dades procedents de la documentació escrita i l'arqueologia, hem georeferenciat els elements fortificats dels que tenim coneixement pels segles vi-x i hem establert algunes pautes a seguir per millorar el nostre coneixement sobre aquesta tipologia de jaciments arqueològics. [...]
We have geo-referenced and mapped the 6th to 10th centuries fortified settings we are aware of by using written documentation and archaeology. A few guidelines to try and improve our knowledge on this type of archaeological sites have been put in place. [...]

2018 - 10.5565/rev/tda.79
Treballs d'arqueologia, Núm. 22 (2018) , p. 5-28 (Articles)  
9.
28 p, 462.7 KB Gender-based violence in discourse : a comparative study on anti-violence communication initiatives across Europe, in Austria and Spain / Wolf, Birgit (University of Vienna)
Considering the efforts to resolve the widespread societal phenomenon of violence against women, awareness-raising and the role of the media comprise one of the key targets by the most important international agreements to combat it. [...]
Des de la dècada de 1970, el moviment de les dones contra la violència ha realitzat contribucions essencials per reconèixer la violència de gènere com una violació dels drets humans i ha estat un actor crucial en el camp de la prevenció de la violència i la sensibilització en aquest àmbit. [...]
Desde la década de 1970, el movimiento de las mujeres contra la violencia ha realizado contribuciones esenciales para reconocer la violencia de género como una violación de los derechos humanos y ha sido un actor crucial en el campo de la prevención de la violencia y la sensibilización en este ámbito. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3164
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 1-27 (Articles)
2 documentos
10.
18 p, 199.9 KB Dibujando al profesional del mañana : estudio Delphi sobre capacidades de la comunicación estratégica en España / Gutiérrez-García, Elena (Universidad de Navarra) ; Recalde, Mónica (Universidad de Navarra)
El concepto de capacidades profesionales es novedoso para el mundo de la academia y de la profesión, donde ha prevalecido el de competencia. La noción de capacidad proviene de la teoría del desarrollo humano, promovida por Amartya Sen y Martha Nussbaum, y también de los estudios profesionales, como los de Stan Lester. [...]
The concept of professional capabilities is new among scholars and practitioners in the strategic communication field where the competency concept has been the traditional scientific approach. The capability approach originated from human development theory developed by Amartya Sen and Martha Nussbaum and from professional studies, such as those of Stan Lester. [...]
El concepte de capacitats professionals és nou per al món de l'acadèmia i de la professió, on ha prevalgut el de competència. La noció de capacitat prové de la teoria del desenvolupament humà, promoguda per Amartya Sen i Martha Nussbaum, i també dels estudis professionals, com els de Stan Lester. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3153
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 139-156 (Articles)
2 documentos

Artículos : Encontrados 407 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 23 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
28 p, 722.8 KB Revistas de Comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Buenas prácticas. El acceso abierto. Promoción del artículo.
2019
Jornades doctorals Mitjans, Comunicació i Cultura. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2019  
2.
124 p, 7.6 MB Herramientas 2.0 para comunicar la actividad científica / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca) ; Calvet Renedo, Sergio pòster
Presentació de la conferència "Herramientas 2. 0 para comunicar la actividad científica" que va estar pronunciada pel Sr. Xavier Lasauca el 25 d'octubre a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació en el marc de la programació d'activitats per a la Setmana Internacional de l'Accés Obert de 2017. [...]
2017 2017
Setmana Internacional de l'Accés Obert. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2017
2 documentos
3.
4 p, 58.3 KB De la societat de la informació a la de la comunicació / Cardús i Ros, Salvador, 1954- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2001
Jornades Catalanes de Documentació : Catatunya en la societat de la informació: realitats i reptes.. Hospitalet de Llobregat, Catalunya, 8es : 2001  
4.
1 p, 393.7 KB Cicle de tallers Comunicació i desenvolupament
Cicle de sessions formatives sobre Comunicació i Desenvolupament compost per tres tallers al voltant de la comunicació per a la salut, en clau cultural, mediàtica i comunitària, la comunicació participativa, com a model per al canvi social, i finalment, el fundraising o com captar recursos per a finalitats no lucratives. [...]
2015
Cicle de Tallers sobre Comunicació i Desenvolupament. Bellaterra, 2n : 2015  
5.
1 p, 430.2 KB V Seminario Internacional Comunicación, desarrollo y derechos humanos: la agenda 2030
Investigadors, professors i professionals de la comunicació van participar el 15 de novembre de 2016 en un Seminari Internacional sobre el paper de la comunicació i dels comunicadors per aconseguir els Objectius de Desenvolupament Sostenible inclosos en l'Agenda 2030 de Nacions Unides. [...]
2016
Seminario Internacional Comunicación, Desarrollo y Derechos Humanos: la Agenda 2030. Bellaterra, : 2016  
6.
16 p, 2.2 MB Projecte de cartells polítics natius digitals / Santos, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Jorba, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei d'Informàtica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2016
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 10es : novembre 2016  
7.
44 p, 680.9 KB Introducción a las revistas científicas de comunicación / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Contenidos: Introducción: El ciclo de publicación. ¿Dónde publicar? Criterios de calidad e impacto. Buenas prácticas. El proceso de revisión. El acceso abierto. Promoción del artículo.
2016
Doctoral Summer School del Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2016  
8.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
9.
106 p, 8.9 MB Eines 2.0 per difondre la recerca / Lasauca i Cisa, Xavier (Catalunya. Direcció General de Recerca)
Els mitjans de comunicació social estan transformant el món, particularment el món acadèmic i de la recerca. En aquest àmbit concret serveixen, d'una banda, per comunicar la ciència i socialitzar el coneixement i, de l'altra, incrementar la difusió, la visibilitat i l'impacte de la recerca. [...]
2015
Doctoral Working Group del Doctorat en Sociologia. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 4rt : 2015  
10.
8 p, 117.8 KB Promoción de la salud y tecnologías : redimensionando las prácticas / Oliveira, Alexandre dos Anjos de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Congreso Internacional de Políticas de Salud (18è : 2012 Montevideo) ; Congreso Latinoamericano de Medicina Social y Salud Colectiva (12è : 2012 Montevideo) ; Congreso de la Red Américas de Actores locales de Salud (6à : 2012 Montevideo)
O presente trabalho tem como objetivo problematizar o uso das tecnologias da informação e da comunicação (TIC) nas práticas de promoção de saúde juvenil realizadas em centros abertos voltados para a população jovem. [...]
2012
XVIII Congreso Internacional de Políticas de Salud, Noviembre 2012
2 documentos

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 23 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
112 p, 2.3 MB Memòria InCom-UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB) és un centre de recerca interdepartamental, amb projecció interuniversitària, dedicat a l'estudi dels diversos aspectes de la comunicació. [...]
El Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB) es un centro de investigación interdepartamental, con proyección interuniversitaria, dedicado al estudio de los diversos aspectos de la comunicación. [...]

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) 2014
5 documentos
2.
Questiones publicitarias / Universidad de Sevilla. Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
La revista publica articles científics, assaigs i ressenyes sobre qüestions relacionades amb l'àrea de coneixement de la comunicació audiovisual i la publicitat des de qualsevol de les perspectives que es poden adoptar i que són del seu interès.
Sevilla : Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad. Facultad de Ciencias de la Información, 1993-2015
27 documentos
3.
16 p, 623.7 KB StoryWorlds : a journal of narrative studies
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, [2009]-
51 documentos
 Acceso restringido a la UAB
4.
24 p, 277.6 KB Journal of sports media
Lincoln, NE : University of Nebraska Press, 2006-
110 documentos
 Acceso restringido a la UAB
5.
1 p, 54.6 KB Framework : the journal of cinema and media
Detroit : Wayne State University Press, 1975-
295 documentos
 Acceso restringido a la UAB
6.
115 p, 20.3 MB Anuario ... / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació és un dels quatre grans departaments adscrits a la Facultat de Ciències de la Comunicació, creada l'any 1971. El Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació imparteix docència a les branques de Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat i Relacions Públiques, especialment a la primera d'elles.
Bellaterra: Departamento de Periodismo y de Ciencias de la Comunicación, Universitat Autònoma de Barcelona, 2011-
3 documentos
7.
14 p, 3.3 MB Memòria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1989-
16 documentos
8.
85.7 KB Vivat academia / Universidad de Alcalá de Henares. Grupo de Reflexión ; Universidad Complutense de Madrid
Alcalá de Henares : Grupo de Reflexión de la Universidad de Alcalá, 1998-
123 documentos
9.
Doletiana : revista de traducció, literatura i art / Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i Interpretació ; Grup Étienne Dolet
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Departament de Traducció i interpretació, 2008-
6 documentos
10.
60 p, 2.9 MB Environmental report / Vivendi Universal
1999-
16 documentos

Publicaciones periódicas : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 73 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
23 p, 737.8 KB Els graduats en comunicació: quin rol poden jugar en l'ensenyament de la competència informacional i mediàtica a les escoles? / Civil i Serra, Marta (Institut de la Comunicació) ; Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
En una societat global, hiperconnectada, l'alfabetització informacional i mediàtica es converteix en un repte prioritari. En aquest sentit, el Parlament Europeu, l'ONU i la Unesco coincideixen en reclamar valentia als estats i regions per educar en aquest àmbit, no només en període d'escolarització obligatòria, sinó al llarg de la vida. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació (InCom- UAB), 2019 (eBooks de l'InCom-UAB, 18)
Com formar ciutadans crítics? : alfabetització informacional i mediàtica, 2019, p. 106-124  
2.
11 p, 723.3 KB Webs d'interès / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 393-397  
3.
8 p, 482.0 KB Estudis universitaris / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 392-393  
4.
9 p, 536.1 KB Recull de tesis doctorals llegides a Catalunya (1998-1999) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 389-391  
5.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 382-388  
6.
14 p, 1.4 MB Comunicació política i noves tecnologies / Sànchez i Picanyol, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política)
La comunicació política també experimenta la irrupció de les noves tecnologies de la comunicació, especialment d'Internet. La Xarxa està modificant les relacions d'intermediació entre institucions polítiques, mitjans de comunicació i ciutadania. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 371-378  
7.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya)
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 359-369  
8.
17 p, 1.9 MB Nous reptes per a les polítiques culturals a Catalunya / Bonet, Lluís (Bonet i Agustí) (Universitat de Barcelona. Departament d'Economia Política, Hisenda Pública i Dret Financer i Tributari)
Les polítiques culturals a Catalunya de les darreries del segle XX estan influïdes per tres grans factors: l'herència negativa del franquisme; la idealització de les tasques desenvolupades per la Mancomunitat i la Generalitat republicana, i els processos de globalització econòmica i d'integració europea. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 347-357  
9.
13 p, 1.2 MB L'espai català de comunicació en l'era digital / Gifreu, Josep (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les tecnologies de la informació en l'era digital configuren un nou entorn vital, el ciberespai, que implica una nova xarxa de relació entre la màquina i l'home, però també el manteniment d'una segona xarxa antropològica, més tradicional, de relació entre l'home i el món. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 339-345  
10.
15 p, 1.8 MB L'impacte cultural de les noves tecnologies / Marín, Enric, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'estreta vinculació de Catalunya als processos de construcció de la societat de la informació ha permès una ràpida introducció de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (NTIC) i n'ha fet sentir ben aviat l'impacte. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 329-337  

Libros y colecciones : Encontrados 73 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 625 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
79 p, 10.1 MB Moda y comunicación: storytelling y redes sociales en Chanel / Echenouili Ghailan, Hajar ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball estudia les estratègies comunicatives i el storytelling que la marca Chanel fa servir a la xarxa. Per fer-ho, s'analitzen les publicacions de períodes temporals concrets en les seves xarxes socials (Instagram, Facebook i Twitter), concloent, entre altres coses, que existeix una estratègia poc definida. [...]
El presente trabajo estudia las estrategias comunicativas y el storytelling que la marca Chanel usa en la red. Para ello, se analizan las publicaciones de períodos temporales concretos en sus redes sociales (Instagram, Facebook y Twitter), concluyendo, entre otras cosas, que existe una estrategia poco definida. [...]
The present work studies the communicative strategies and storytelling that the Chanel brand uses in the network. To this end, the posts of specific time periods in its social networks (Instagram, Facebook and Twitter) are analyzed, concluding, among other things, that there is an undefined strategy. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
49 p, 4.2 MB La informació esportiva a través de la xarxa Instagram / Castaño Jiménez, Marta ; Perceval Verde, José María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu principal d'aquest treball és esbrinar quin és l'ús que fan els mitjans de comunicació esportius de la xarxa social Instagram. És evident, que, cada cop més, les xarxes socials ocupen una gran part de les nostres vides quotidianes i els mitjans tradicionals han hagut d'adaptar-se a aquests canvis. [...]
El objetivo principal de este trabajo es averiguar cuál es el uso que hacen los medios de comunicación deportivos de la red social Instagram. Es evidente, que, cada vez más, las redes sociales ocupan una gran parte de nuestras vidas cotidianas y los medios tradicionales han tenido que adaptarse a estos cambios. [...]
The principal aim of this work is to guess which is the use that do the sportive media of the social platform Instagram. It is evident, that, increasingly, social media takes a big part of our daily lives and the traditional media has had to adapt to these changes. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
268 p, 10.4 MB Etéreo genital: Una reflexión sobre el porno mainstream español / Recio Oliver, Paula ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En els 70 i 80, als EUA les guerres del sexe van fracturar el feminisme. D'una banda, grups pro-sexe, i per l'altre, abolicionistes. Entre les branques, amagat en la ment dels abjectes, brolla una resistència a l'estereotipat: la postpornografia. [...]
En los 70 y 80, en EEUU las guerras del sexo fracturaron el feminismo. Por un lado, grupos pro-sexo, y por el otro, abolicionistas. Entre las ramas, escondido en la mente de los abyectos, brota una resistencia a lo estereotipado: la postpornografía. [...]
In the 1970s - 1980s, in the US, sex wars fractured the feminism. In one side, pro-sex groups, in the other, abolitionists. In the limb, hidden in the minds of the abject, emerge a resistance to the stereotypical: post-pornography. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
225 p, 2.6 MB La difusión y el tratamiento mediático del fútbol sala en los medios de comunicación / Martínez Campamà, Carla ; Marín Otto, Enric , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha estudiat la difusió i el tractament mediàtic que rep el futbol sala en els mitjans de comunicació. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un anàlisi durant dues setmanes de dues televisions públiques i temàtiques, Esport3 i Teledeporte, amb l'objectiu de conèixer quants minuts es destinen a aquest esport minoritari i com és el tractament d'aquesta informació. [...]
En este Trabajo de Fin de Grado se ha estudiado la difusión y el tratamiento mediático que recibe el fútbol sala en los medios de comunicación. Para conseguirlo, se ha realizado un análisis durante dos semanas de dos televisiones públicas y temáticas, Esport3 y Teledeporte, con el objetivo de conocer cuántos minutos se destinan a este deporte minoritario y cómo es el tratamiento de esta información. [...]
In this Final Project the diffusion and media treatment received by the futsal in the media has been studied. To achieve this, an analysis has been carried out over two weeks of two public and thematic television channels, Esport3 and Teledeporte, with the purpose of knowing how many minutes are allocated to this minority sport and how the treatment of this information is. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
183 p, 37.8 MB LA PUBLICITAT QUE FA BRILLAR ESTRELLES : Campanya per donar a conèixer un músic emergent. / Mateo Álvarez, Judith ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén, a partir de les mateixes tècniques publicitàries utilitzades per agències creatives, donar a conèixer un músic emergent amb una campanya creativa de baix pressupost, fer-lo créixer com artista i fer que la seva música arribi a un públic més nombrós.
Este proyecto pretende, a partir de las mismas técnicas publicitarias usadas por agencias creativas, dar a conocer a un músico emergente con una campaña creativa de bajo presupuesto, hacerlo crecer como artista y hacer llegar su música a un público más numeroso.
This project aims to, using the same tecniques as in creative agencies, promote an emerging musician with a low budget creative campaign, make him grow as an artist and make his music reach a larger audience.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
516 p, 5.5 MB Narratives of Brazil : Brazilian identity representations in International mega-events : the cases of the 2014 FIFA World Cup and the 2016 Summer Olympics / De Souza Malanski, Daniel, autor. ; Bertho-Lavenir, Catherine, 1953- supervisor acadèmic. ; Fernández Peña, Emilio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.
En aquesta tesi analitzem com les comissions encarregades d'organitzar la Copa Mundial de la FIFA del 2014 i dels Jocs Olímpics celebrades a l'estiu del 2016, van aprofitar aquests mega esdeveniments per desenvolupar la imatge del Brasil i dels seus habitants, aprofitant la tensió entre narratives nacionals històriques i de patrons idealitzats del que s'espera d'una nació moderna i de la seva posició dins l'escenari internacional. [...]
En esta tesis analizamos cómo las comisiones organizadoras de la Copa Mundial de la FIFA 2014 y los Juegos Olímpicos de verano de 2016 utilizaron estos mega eventos para desarrollar la imagen del país y de sus habitantes aprovechando de la tensión entre narrativas nacionales históricas y patrones idealizados de lo que se espera de una nación moderna y de su posición en la escena internacional. [...]
In this thesis, we have analysed how the organising committees of the 2014 FIFA World Cup and the 2016 Summer Olympics have used these mega-events to negotiate the image of the country and its inhabitants through the tension between historical national narratives and idealised standards of what is expected from a modern nation in relation to the world scene. [...]
Dans cette thèse, nous analysons comment les commissions d'organisation de la Coupe du Monde de la FIFA 2014 et des Jeux olympiques d'été 2016 ont utilisé ces méga-événements pour négocier l'image du pays et de ses habitants en utilisant la tension entre les récits historiques nationaux et les modèles idéalisés de ce qu'on attend d'un pays moderne et de sa position sur la scène internationale. [...]
Nesta tese, analisamos como as comissões organizadoras da Copa do Mundo FIFA 2014 e os Jogos Olímpicos de verão de 2016 usaram esses megaeventos para negociar a imagem do país e seus habitantes utilizando da tensão entre narrativas nacionais históricas e padrões idealizados do que se espera de uma nação moderna e da sua relação com a cena internacional. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
7.
103 p, 4.5 MB TO: Pre-producció i producció d'audiovisuals per un projecte arquitectònic que es presenta al concurs Solar Decathlon Europe / Borràs Bibiloni, Maria Lluc ; Martínez Fonts, Elsa ; Teixidó Riba, Jordi ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"TO" presenta la preproducció i la producció d'una sèrie d'audiovisuals destinats a un projecte arquitectònic d'estudiants de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès per competir al concurs Solar Decathlon Europe, una competició internacional que desafia equips universitaris a construir habitatges sostenibles.
"TO" presenta la preproducción y la producción de una serie de audiovisuales destinados a un proyecto arquitectónico de estudiantes de la Escola Tècnica Superior de Arquitectura del Vallès para competir al concurso Solar Decathlon Europe, una competición internacional que desafía equipos universitarios a construir viviendas sostenibles.
"TO" presents the preproduction and the production of a set of audiovisual content intended for an architectural project by students from the Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès to compete in Solar Decathlon Europe, an international competition that challenges university/college teams to build sustainable housing.

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
191 p, 1.5 MB El Infoshow en horario de prime-time y noche de las televisiones generalistas europeas: diferencias entre canales públicos y privados / Alonso Ciriza, Leire ; Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza l'Infoshow emès en horari de prime-time i nit de les televisions generalistes públiques i privades de la TDT en quatre dels grans mercats televisius europeus: França, Itàlia, Regne Unit i Espanya. [...]
Este trabajo analiza el infoshow emitido en horario de Prime-time y noche en las televisiones generalistas públicas y privadas de la TDT en cuatro de los grandes mercados televisivos europeos: Francia, Italia, Reino Unido y España. [...]
This project analyzes the Infoshow broadcasted in the Prime-time and night-time time zones in the public and private generalist televisions of DTT in four of the biggest European television markets: France, Italy, United Kingdom and Spain. [...]

2019
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
9.
125 p, 1.1 MB Ultraprocessats a la premsa: Anàlisi sobre la presència del terme ultraprocessat en les publicacions de diferents mitjans escrits / Pujol Magret, Cristina ; Solanes Bruguera, Laia ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball consisteix en analitzar la presència del terme ultraprocessat en determinats mitjans escrits durant un període de temps concret, quin tipus d'informació escriuen i com ho publiquen.
El presente trabajo consiste en analizar la presencia del término ultraprocesado en determinados medios escritos durante un periodo de tiempo concreto, qué tipo de información escriben y como lo publican.
The present project consists of analysing the presence of the term ultra-processed food in certain media press during a specific period, what type of information they write and how they publish it.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra: El Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documentos de investigación : Encontrados 625 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didàcticos Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
40 p, 2.5 MB Guia per desenvolupar la competència transversal. Comunicació escrita i oral / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Accensi, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Carol, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Clos Guillén, Victòria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Darwich Soliva, Laila (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; Martín Castillo, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i Anatomia Animals) ; López Plana, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Pla Soler, Reyes, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària. Grup d'Innovació Docent
Les competències transversals són un aspecte clau en la formació dels estudiants de la Universitat. El Grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària ha desenvolupat unes guies amb l'objectiu d'estandarditzar l'ensenyament de les competències transversals al graus impartits a la Facultat, oferir eines i recursos a l'alumnat per ajudar-los a desenvolupar aquestes competències, i oferir eines i recursos al professorat per facilitar l'ensenyament i l'avaluació de les competències en el marc de les assignatures pròpies. [...]
2018
3 documentos
2.
18 p, 1.0 MB Llibres electrònics: sessió informativa / Besson Ribas, Carme ; Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Sessió informativa sobre la localització, consulta i compra de llibres electrònics de comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona, que es va portar a terme el 13 de juny de 2018 a la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
Bellaterra 2018 (Fonts d'informació)  
3.
63 p, 2.5 MB Cerca i gestió de la informació: fonts d'informació en Periodisme, Comunicació Audiovisual i Publicitat / Gonzàlez Gavara, Mònica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Panoràmica dels principals recursos d'informació en Periodisme, Ciències de la Comunicació i Publicitat.
2019 (Fonts d'informació)
2 documentos
4.
El periodisme davant de les desigualtats / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Exposició virtual de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i el Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura que pretén oferir una aproximació, des d'una perspectiva molt àmplia, als fenomens de la desigualtat social i de l'articulació entre la desigualtat i el periodisme, mitjançant una selecció de materials orientats a facilitar tant la reflexió com el treball formatiu i professional. [...]
2015
   
5.
46 p, 1.5 MB Recerca en comunicació audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Documentació del curs "Recerca en comunicació audiovisual". Es composa de dues parts: 1) Sessió teòria: Metodologia i 2) Sessió pràctica: Estudi i cerques en algunes de les fonts estudiades.
2014 (Fonts d'informació)
2 documentos
6.
2 p, 347.0 KB Citacions bibliogràfiques segons el model de l'American Psychological Association / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia bàsica per a fer les citacions bibliogràfiques segons el model APA (American Psychological Association), un estil de citació que s'aplica principalment en els àmbits de la comunicació, dret i psicologia.
2018 (Eines per a la recerca)  
7.
Periodisme científic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual que pretén mostrar la relació del periodisme amb la ciència.
2013
   
8.
52 p, 1.0 MB Recursos digitals en Comunicació Audiovisual / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2015 (Fonts d'informació)
3 documentos
9.
1 p, 14.7 KB Fitxes d'opinió sobre el lloc de feina ocupat durant les pràctiques de Premsa. Curs 2011-2012. 2n semestre / Rodríguez, Pepe, 1953- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Taller de Redacció de Premsa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2012
Llicenciat en Periodisme [72]
50 documentos
 Acceso restringido a la UAB
10.
5.4 KB Terminologia i llenguatge jurídic / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició amb motiu del XIV Seminari sobre Dret i Llengua organitzat pel Servei de Llengües i la Facultat de Dret els dies 18 i 19 de maig i el 3 de juny de 2011. Les activitats que s'hi duran a terme seran la participació en la IX Jornada de la SCATERM sobre terminologia i llenguatge jurídic, un taller d'argumentació i exposició oral i la presentació oral d'un treball. [...]
2011 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  

Materiales didàcticos : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 41 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
576x1024, 253.4 KB Exposició "Immigració i emigració en els mitjans" / Sierra Hinojosa, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Fotografies de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016
14 documentos
2.
1 p, 15.5 MB Fake news : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Fake news" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 2 de maig i el 8 de juny de 2018 amb material bibliogràfic sobre la manipulació de la veritat en la premsa i com combatre les notícies falses.
2018  
3.
1024x621, 576.5 KB Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona / Pareto, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
La Facultat Ciències de la Comunicació està en constant transformació, sempre al dia en últimes tecnologies i atenta als nous fenòmens per convertir-los en saber transmissible i assimilable.
2016
16 documentos
4.
1 p, 9.7 MB Grups de recerca en comunicació / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional amb els grups de recerca en comunicació inclosos al Dipòsit Digital de Documents (DDD).
2017
2 documentos
5.
1 p, 16.1 MB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : col·leccions especials / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Cartell promocional de les col·leccions especials de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2017  
6.
1 p, 6.2 MB Immigració i emigració en els mitjans : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Immigració i emigració en els mitjans" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 7 de juny i el i el 31 de juliol de 2016 amb material bibliogràfic sobre la presència del tema de les migracions en els mitjans de comunicació.
2016  
7.
683x1024, 394.0 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : espais de lliure accés / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
25 documentos
8.
2048x1536, 753.4 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : exteriors de la biblioteca / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
2002-2013
18 documentos
9.
1024x768, 502.7 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : Secció de Reserva / Universitat Autònoma de Barcelona : Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat
Fotografies de la Secció de Reserva de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2006-2011
15 documentos
10.
2048x1536, 745.5 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General : imatges de la construcció de l'edifici / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Sierra Hinojosa, Montserrat ; Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats
L'edifici es va començar a construir l'any 1998 i es va inaugurar l'any 2002. L'edifici és obra de l'estudi d'arquitectes Espinet/Ubach, Arquitectes i Associats.
1998-2010
13 documentos

Documentos gráficos y multimedia : Encontrados 41 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 4 registros  
1.
2 p, 3.4 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1939
6 documentos
2.
35 p, 71.6 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1938
12 documentos
3.
49 p, 119.1 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1937
12 documentos
4.
34 p, 89.8 MB Guions de Ràdio Barcelona / Ràdio Barcelona
1936
13 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.