1.
|
119 p, 2.1 MB |
L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme
/
Carcolse Patón, Judit ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme. En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo. Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
2.
|
|
3.
|
4.6 MB |
Comunicación para el cambio social y nueva teoría de la estrategia, en los procesos de movilidad urbana sostenible
/
Torres Estrada, Isabel Cristina ;
Lorite, Nicolàs, dir.
La investigació busca fonamentar la relació entre la comunicació per al canvi social i la nova teoria d'estratègia en els processos de mobilitat urbana sostenible de l'aplicació del Pla MES de la Universitat Pontifícia Bolivariana de la ciutat de Medellín. [...] La investigación busca fundamentar la relación entre la comunicación para el cambio social y la nueva teoría de la estrategia en los procesos de movilidad urbana sostenible, para comprender su aplicación en el Plan MES de la Universidad Pontificia Bolivariana de la ciudad de Medellín. [...] The research seeks to investigate the relationship between communication for social change and the new theory of strategy in sustainable urban mobility processes, to understand its application in the MES Plan of the Pontifical Bolivarian University of the city of Medellín. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
4.
|
|
5.
|
45 p, 2.4 MB |
Gestió del consum de tòxics en joves amb trastorn de conducta i comorbiditats per part de les seves famílies. Com la família pot fer front a l'addicció
/
Vallbona Saurí, Raimon ;
Urrea Monclús, Aida, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Teoria de l'Educació i Pedagogia Social
Els trastorns de conducta no només incideixen en la persona que els presenta, sinó també en el seu entorn. La situació encara és més complexa si el subjecte consumeix tòxics. El present estudi té com a objectiu analitzar les situacions familiars que se'n deriven del consum de substàncies dels fills i filles amb trastorn de conducta i comorbiditats, així com la identificació de les habilitats socials i comunicatives per fer front a aquestes situacions. [...] Los trastornos de conducta no solo inciden en la persona que los presenta, sino también en su entorno. La situación es aún más compleja si el sujeto consume tóxicos. El presente estudio tiene como objetivo analizar las situaciones familiares que se derivan del consumo de sustancias de los hijos e hijas con trastorno de conducta y comorbilidades, así como la identificación de las habilidades sociales y comunicativas para hacer frente a estas situaciones. [...] Behavioural disorders affect not only the person presenting them, but also their environment. The situation is even more complex if the subject consumes toxic. This study aims to analyze the family situations that arise from the consumption of substances of sons and daughters with behaviour disorder and comorbidities, as well as the identification of social and communicative skills to cope with these situations. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 Grau en Educació Social [827]
2 documents
|
|
6.
|
602.1 KB |
El marc teoric de la comunicació alternativa com a punt de partida per definir una estratègia comunicativa en l'ESS
/
Martínez Ruiz, Núria ;
Griera Llonch, Eudald, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Quan cal recórrer a la teoria de la comunicació, normalment es fa des de la perspectiva clàssica, aquella que és estudiada i validada per l'acadèmia. No obstant això, existeixen altres teories de la comunicació amb perspectiva alternativa que, malgrat no tenir tanta rellevància acadèmica, són igual de vàlides i fins i tot poden arribar a ser de major interès per tractar-se de la comunicació que les classes populars i els moviments socials han usat per a difondre les idees de l'interès general i per a reivindicar els seus drets. [...] Cuando hay que recurrir a la teoría de la comunicación, normalmente se hace desde la perspectiva clásica, aquella que es estudiada y validada por la academia. Sin embargo, existen otras teorías de la comunicación con perspectiva alternativa que, a pesar de no tener tanta relevancia académica, son igual de válidas e incluso pueden llegar a ser de mayor interés por tratarse de la comunicación que las clases populares y los movimientos sociales han usado para difundir las ideas del interés general y para reivindicar sus derechos. [...] When it comes to communication theory, it is usually approached from the classical perspective, the one that is studied and validated by academia. However, there are other communication theories with an alternative perspective that, despite not having as much academic relevance, are just as valid and may even be of greater interest because they deal with the communication that the popular classes and social movements have used to disseminate ideas of general interest and to claim their rights. [...]
2021 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
7.
|
42 p, 892.5 KB |
Avaluació, gestió i millora de la comunicació de xarxes socials de la marca d'Esquerra Republicana de Santa Coloma de Gramenet
/
Espinar Ortiz, Oscar ;
Miguel Quesada, Francesc Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Partint de l'interès per la política actual i la comunicació, s'ha plantejat avaluar, gestionar i millorar la comunicació de xarxes socials del partit d'Esquerra Republicana de Catalunya a Santa Coloma de Gramenet. [...] Partiendo del interés por la política actual y la comunicación, se ha planteado evaluar, gestionar y mejorar la comunicación de redes sociales del partido de Esquerra Republicana de Cataluña en Santa Coloma de Gramenet. [...] Starting from the interest in current politics and communication, it has been proposed to evaluate, manage and improve the communication of social networks of the political party Esquerra Republicana de Catalunya in Santa Coloma de Gramenet. [...]
2020 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
8.
|
118 p, 29.2 MB |
La libertad de expresión como componente del desarrollo humano: análisis comparativo de su comprensión y promoción por tres actores del desarrollo
/
Heyd Pedrola, Carlos ;
Fernández Viso, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta recerca se centra en l'estudi de la comprensió i la promoció de la llibertat d'expressió a partir de l'anàlisi del seu respectiu marc teòric a través de les condicions específiques del cas mexicà. [...] Esta investigación se centra en el estudio de la comprensión y la promoción de la libertad de expresión en el análisis de su respectivo marco teórico a través del caso mexicano. Los resultados y las conclusiones ponen de relieve las diferencias en la labor de tres entidades que trabajan en el país - Amnistía Internacional, UNESCO y CENCOS- y su influencia, así como la discusión sobre el rol de la libertad de expresión en la Comunicación para el Desarrollo y el Cambio Social. This research focuses on studying the comprenhension and promotion of freedom of expression by analyzing their respective theoretical framework through the specific conditions of the Mexican case. The results and conclusions underscore the differences in the work done by three organizations that work in the country -Amnesty International, UNESCO and CENCOS- and their influence, as well as the debate on the role of freedom of expression in the studies of Communication for Development and Social Change.
2015 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
116 p, 2.1 MB |
Gestió comunicativa dels moviments socials: el cas de l'ANC
/
Asencio Matínez, Anna ;
Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions,que han vist la necessitat de planificar-la i gestionar-la. En aquest sentit, els moviments socials han trobat en les eines comunicatives el mitjà a través del qual poden donar-se a conèixer i mobilitzar el màxim de persones. [...] La comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que han visto la necesidad de planificarla y gestionarla. En este sentido, los movimientos sociales han encontrado en las herramientas comunicativas el medio a través del cual pueden darse a conocer y movilizar a las personas. [...] Communication has become essential for companies and institutions, which have seen the need to plan it and manage it. In this sense, social movements have found in communication tools the elements by which they can make themselves known and mobilizing as many people as possible. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
369 p, 2.4 MB |
Comunicar la RSC y la incidencia en la reputación de las empresas de comunicación. El caso de La Marató de TV3
/
Orozco Toro, Jaime Alberto ;
Ferré Pavia, Carme, 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Esta investigación centra su interés en determinar la forma en que la comunicación de la Responsabilidad Social Corporativa (RSC) incide en la Reputación Corporativa (RC) de las empresas de comunicación, tomando como objeto de análisis toda la cadena de valor. [...] This research focuses its interest in determining how the communication of Corporate Social Responsibility (CSR) affects the Corporate Reputation (CR) of communication companies, on the subject of analysis on the value chain. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
|
|