Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
12 p, 732.6 KB Más allá del conocimiento : los desafíos epistemológicos y sociales de la enseñanza mediante el cambio conceptual / Duschl, R. A. (University of Pittsburgh. Department of Instruction and Learning)
The focus of this paper is on the generic assessment practices teachers need to adopt in order to support the shift in perspective about classroom management. This research show that actions, practices, products and discourse patterns of the classroom can provide the necessary assessment information in the epistemic, cognitive, and social domains teachers need to facilitate science learning.
1995 - 10.5565/rev/ensciencias.4278
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 3-14  
2.
11 p, 58.0 KB Hacia una comunidad de pensamiento. A propósito de "Las Pupilas de la Universidad" de Jacques Derrida / Molina Valencia, Nelson
Pensar en la Universidad desde sus propias entrañas supone un ejercicio en el que podemos hacernos conscientes de las pupilas y las barreras propias, y la función que cumplen en relación con qué elementos intra y extra institucionales. [...]
2005 - 10.5565/rev/athenead/v1n7.192
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, N. 7 (2005) p. 271-282  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.