Resultats globals: 172 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 79 registres trobats
Llibres i col·leccions, 6 registres trobats
Documents de recerca, 86 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 79 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 553.6 KB Entre la equidad y la conciliación : similitudes y disparidades en el diseño institucional del primer ciclo de educación infantil en España / León, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Palomera, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Ibáñez Garzarán, Zyab (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Virto, Lucía (Universidad Pública de Navarra) ; Gabaldón-Estevan, Daniel (Universitat de València)
La provisión del primer ciclo de educación infantil (EI a partir de ahora) ha aumentado de manera sostenida en España desde el año 2000. A pesar de una considerable dispersión territorial, esta expansión ha tenido lugar en todas las comunidades autónomas. [...]
Since the year 2000, the provision of early years education and care for the under-threes (hereafter 0-3 ECEC) in Spain has undergone a steady increase. This growth has taken place in all of the seventeen Autonomous Communities, albeit not in a uniform way. [...]
La provisió del primer cicle d'educació infantil (EI) ha augmentat de manera sostinguda a Espanya des de l'any 2000. Malgrat una considerable dispersió territorial, aquesta expansió ha tingut lloc en totes les comunitats autònomes. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3084
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3084 (Artículos de monográfico)
2 documents
2.
15 p, 686.9 KB "El inglés me hizo sentirme orgulloso de mí mismo" : La evolución de las identidades imaginadas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria en inglés / Evnitskaya, Natalia (Universitat Internacional de Catalunya) ; Torras Vila, Berta (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Este estudio de caso pretende hacer un seguimiento longitudinal de cómo evolucionan las identidades imaginadas como usuarios de inglés de dos estudiantes de magisterio durante el Grado de Educación Primaria en inglés (EMI-TED) ofrecido por una universidad pública de Cataluña (España). [...]
Aquest estudi de cas pretén fer un seguiment longitudinal de com evolucionen les identitats imaginades com a usuaris d'anglès de dos estudiants de magisteri durant el Grau d'Educació Primària en anglès (EMI-TED) ofert per una universitat pública de Catalunya (Espanya). [...]
This case study aims to track longitudinally how the imagined identities as English users of two student-teachers evolve during the English-Medium Primary Teacher Education Bachelor's Degree (EMI-TED) offered by one public university in Catalonia (Spain). [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.85
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 7-21 (Investigació i qüestions teòriques)  
3.
15 p, 116.2 KB Technology as an influential variable in the development of dialogical learning / Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; del Campo Ponz, Cristóbal (Centro de Formación, Innovación y Recursos del Profesorado (CEFIRE))
Schools have a responsibility to prepare new generations born in a globalized and interconnected world. The main objective of this paper is to analyze the role that technology plays in the development of dialogical learning in learning communities. [...]
Les escoles tenen la responsabilitat de preparar les noves generacions que neixen en un món globalitzat i interconnectat. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el paper de la tecnologia en el desenvolupament de l'aprenentatge dialògic en les comunitats d'aprenentatge. [...]
Las escuelas tienen la responsabilidad de preparar a las nuevas generaciones en un mundo globalizado e interconectado. El objetivo principal de este trabajo es analizar el papel de la tecnología en el desarrollo del aprendizaje dialógico en comunidades de aprendizaje. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1332
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 157-171 (Temas de investigación)  
4.
7 p, 599.5 KB Què li passa a la terra : un projecte d'escola sobre l'emergència climàtica / Escola Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
En el present article es presenta un resúm del treball duta a terme durant el curs 2018-2019 a l'Escola Bellaterra. Des del curs 2001-2002, l'Escoleta, en el marc de la Xarxa d'escoles UNESCO, ha integrat, dins la seva programació de curs, diversos projectes. [...]
This article presents a summary of the work carried out during the 2018-2019 academic course at the Bellaterra School (La Escoleta). Since the 2001-2002 academic course La Escoleta, within the framework of the UNESCO School Network, has integrated several projects into its course activities. [...]
En el presente artículo se presenta un resumen del trabajo que se ha llevado a cabo durante el curso 2018 -2019 en la escuela Bellaterra. Des del curso 2001 - 2002, la Escoleta, en el marco de la red de escuelas UNESCO, ha integrado, dentro de su programación de curso, distintos proyectos. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.441
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
5.
14 p, 185.5 KB Tendencias epistemológicas de los "fan studies" en la investigación en comunicación : una propuesta de clasificación / Prego-Nieto, Marta (Universidad de Murcia)
Este trabajo propone una clasificación sobre las tendencias de estudio que se encuentran en los fan studies, o estudios sobre comunidades fan, en la disciplina de comunicación. Este campo, especialmente desarrollado en el mundo anglosajón, está experimentando un crecimiento en el contexto iberoamericano. [...]
Aquest treball proposa una classificació sobre les tendències d'estudi que es troben en els fan studies, o estudis sobre comunitats fan, en la disciplina de comunicació. Aquest camp, especialment desenvolupat en el món anglosaxó, està experimentant un creixement en el context iberoamericà. [...]
This article proposes a classification of communication research trends in fan studies. This field is widely recognized in the Anglo-Saxon academia, while it is starting to grow in the Ibero-American academic context. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3250
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 101-114 (Articles)
2 documents
6.
8 p, 88.1 KB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2016
Informe Comunidades Autónomas, 2016, p. 379-386  
7.
8 p, 1.1 MB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2015
Informe Comunidades Autónomas, 2015, p. 323-330  
8.
5 p, 271.2 KB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2014
Informe Comunidades Autónomas, 2014, p. 145-149  
9.
5 p, 550.8 KB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2013
Informe Comunidades Autónomas, 2013, p. 131-135  
10.
4 p, 321.8 KB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2012
Informe Comunidades Autónomas, 2012, p. 207-210  

Articles : 79 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Llibres i col·leccions 6 registres trobats  
1.
441 p, 11.9 MB Ecología con números : una introducción a la ecología con problemas y ejercicios de simulación / Piñol, Josep (Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Bellaterra: Lynx, 2006
5 documents
2.
410 p, 6.3 MB Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar / Gallego, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Adelantado Gimeno, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Barberà, Pablo (New York University) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruells López, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ; Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011 (Con(textos) A ; 13)  
3.
342 p, 2.1 MB Transparencia y rendición de cuentas de las relaciones de cooperación intergubernamental en el Estado autonómico / García Morales, María Jesús
Barcelona : Institut d'Estudis de l'Autogovern, 2017  
4.
17 p, 203.0 KB Conclusiones / Bonal, Xavier ; Rambla, Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
5.
12 p, 116.9 KB Introducción / Bonal, Xavier ; Rambla, Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
6.
59 p, 16.0 MB Eugeni Sierra i Ràfols : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la Sala d'Actes d'aquest Rectorat el dia 21 de maig de l'any 1982 / Sierra i Ràfols, Eugeni. ; Casas, Creu
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1982 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Notes autobiogràfiques i de geografia botànica, amb un assaig sobre comunitats vegetals a Xile / per Eugeni Sierra i Ràfols. Bibliografia d'Eugeni Sierra i Ràfols. Discurs d'acolliment a càrrec de Creu Casas i Sicart.  


Documents de recerca 86 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
277 p, 4.4 MB Prácticas comunicativas de los usuarios de videojuegos en España, 2017-2018 / Bellmunt Soler, Marc ; Vidal i Castell, David, dir.
A aquesta tesi es pretén examinar el caràcter de comunitat fan dels usuaris de videojocs, examinant les seves pràctiques comunicatives i de producció i consum de textos secundaris en torn al videojoc, a més a més de la seva relació amb la producció textual institucional dels mitjans mainstream. [...]
Se pretende examinar en esta tesis el carácter de comunidad fan de los usuarios de videojuegos, examinando sus prácticas comunicativas y de producción y consumo de textos secundarios en torno al videojuego, además de en relación a la producción textual institucional de los medios de comunicación mainstream. [...]
This thesis intends to examine the fan community aspect of video game users in Spain, examining their communicative practices and the production and consumption of secondary texts about videogames, as well as the community's relationship with the textual production of mainstream videogames media. [...]

2021  
2.
84 p, 2.6 MB Infrastructuralization of social media : the effects of fragmentation, the filter bubble and echo chambers on the perception of history in the current state of social media / Pla Casas, Oriol ; Pires de Sa, Fernanda, dir., (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'objectiu de demostrar els fenòmens de la fragmentació i els filtres bombolla les xarxes socials. El treball recerca continguts i detecta comunitats a la xarxa juntament amb els perfils disseminadors fent servir Rstudio.
Con el objetivo de demostrar los fenómenos de la fragmentación y los filtros burbuja en las redes sociales. El trabajo investiga contenidos y detecta comunidades en la red junto con perfiles diseminadores usando Rstudio.
Aiming to prove fragmentation and filter bubble phenomena in social media. This research project looks into content and detects communities in the network and identifies dissemination profiles using Rstudio.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
3.
112 p, 1.8 MB Règim jurídic de cooperació intermunicipal i interadministrativa en matèria energètica; en especial, les comunitats energètiques / Gili Hoyo, Marta ; Pont i Castejón, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El Treball de Fi de Grau present té el propòsit d'analitzar el règim jurídic actual de la cooperació interadministrativa en matèria energètica a Catalunya, a través de l'estudi de la normativa i altres instruments de nivell local, autonòmic, estatal i de la Unió Europea. [...]
2022
Grau en Dret [949]  
4.
13 p, 1.9 MB Tecnologies smart grid i comunitats energètiques : anàlisi del sistema de subministrament elèctric i proposta / Cerdán Olm, Marc ; Font Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La transformació del sistema energètic passa un moment transcendental. La situació climàtica, geopolítica i social fa que replantejar-se els sistemes de subministrament energètic sigui obligatori per a totes les nacions del món. [...]
La transformación del sistema energético pasa por un momento trascendental. La situación climática, geopolítica y social hace que replantearse los sistemas de suministro energético sea obligatorio para todas las naciones del mundo. [...]
The transformation of the energy system is going through a momentous moment. The climatic, geopolitical and social situation makes it mandatory for all nations of the world to rethink their energy supply systems. [...]

2022
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
5.
103 p, 1.6 MB Catálogos del Paisaje de Cataluña y Participación Ciudadana aplicada con comunidades indígenas en el marco del Sistema de Evaluación de Impacto Ambiental, Chile / Ampuero Yures, Carolina ; Nadal Tersa, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia
Durante los últimos años en el marco del Sistema de Evaluación de Impacto Ambiental de Chile se han presentado observaciones ciudadanas por parte de comunidades indígenas de la Región de Antofagasta, las cuales señalan una afectación al paisaje, desde la perspectiva cultural, es decir, impactos al sistema de vida y costumbres. [...]
Durant els últims anys en el marc del Sistema d'Avaluació d'Impacte Ambiental de Xile, s'han presentat observacions ciutadanes per part de comunitats indígenes de la Regió d'Antofagasta, que s'han vinculat amb l'afectació del paisatge des la perspectiva cultural, és a dir, impacte al sistema de vida i costums. [...]
In recent years, within the framework of Chile's Environmental Impact Assessment System, citizen observations have been submitted by indigenous communities in the Antofagasta Region, which indicate an impact on the landscape, from a cultural perspective, that is, impacts on the environment. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]  
6.
31 p, 1.5 MB Estudi de viabilitat de comunitats energètiques en entorns urbans / Benedí López, Alexandra ; Vázquez Castro, María Ángeles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en la realització d'un anàlisi de les Comunitats Energètiques en entorns urbans, agafant com referència tres exemples d'edificis a Sant Cugat del Vallès, una escola al centre de la ciutat, un pavelló municipal i una comunitat de veïns, situats a l'extraradi. [...]
The project consists of an analysis of Energy Communities in urban environments, taking as a reference three examples of buildings in Sant Cugat del Vallès, a school in the city center, a municipal pavilion and a community of residents, located on the outskirts. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
7.
206 p, 4.7 MB "La vuelta al campo" en Cataluña : Una perspectiva antropológica / Escribano, Paula ; Molina, José Luis, , (Molina González) dir. ; Lubbers, Miranda J., dir.
La preocupació pel canvi climàtic i per la despoblació de les zones rurals a Europa és un tema d'actualitat a l'agenda política. El fenomen neorural proposa una solució i una ideologia en contra de l'avenç del model neoliberal i de l'esgotament dels recursos naturals. [...]
La preocupación por el cambio climático y por la despoblación de las zonas rurales en Europa es un tema de actualidad en la agenda política. El fenómeno neo-rural propone una solución y una ideología en contra del avance del modelo neoliberal y del agotamiento de los recursos naturales. [...]
Concerns about climate change and the depopulation of rural areas in Europe have risen in the political agenda. The neo-rural phenomenon offers a solution to these issues, underpinned by an ideology that rejects the advance of the neoliberal model and the deterioration of natural resources. [...]

2020  
8.
23 p, 2.8 MB Comunitats online d'aprenentatge / Palou Catasús, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca) ; El Briyak Ereddam, Hafsa (Parc de Recerca UAB) ; Tort Xirau, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Les comunitats virtuals d'aprenentatge són espais digitals en els que els usuaris comparteixen idees i materials, en processos de construcció de coneixement col·lectiu, interactiu, i organitzat.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2021 (Informe de Vigilància Tecnològica)  
9.
94 p, 2.5 MB Spatial variation in plant-pollinator relationships : consequences on pollination function / Reverté Saiz, Sara ; Bosch, Jordi, 1961-, dir. ; Rodrigo Domínguez, Anselm, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals
Els patrons de variabilitat espacial en comunitats naturals han sigut habitualment estudiats en escales espacials grans, comparant hàbitats, on la distribució d'espècies està bàsicament relacionada amb factors ambientals. [...]
Los patrones de variabilidad espacial en comunidades naturales han sido habitualmente estudiados en escalas espaciales grandes, comparando hábitats, donde la distribución de especies está básicamente relacionada con factores ambientales. [...]
Patterns of spatial variation in species communities have been usually studied at large spatial scales, comparing different habitats, where the distribution of species is mostly related to environmental factors. [...]

2020  
10.
18 p, 239.2 KB The very many faces of Chipko : the role of gender in a grassroots environmental activism movement / Suraj Bhojwani, Amisha ; Lugo Márquez, Sara, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
Chipko is a second wave grassroots environmental activism movement in 1970's Northern India, where the introduction of a western model of development affects the livelihoods of women directly by the mechanisation of agricultural practices and indirectly by the consequences of forest felling. [...]
Chipko és un moviment ecologista que representa les comunitats de base i sorgeix a la dècada dels 70 al Nord de la Índia. Aquí la introducció d'un model de desenvolupament occidental afecta la subsistència de les dones rurals, directament per la mecanització de l'agricultura i indirectament per les conseqüències de la desforestació. [...]

2019
Grau en Biologia Ambiental [813]  

Documents de recerca : 86 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Identitats mòbils : migració i integració en comunitats transnacionals / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques
Projecte finançat per la Comissió Europea des del Fons per a la Integració de Nacionals de Tercers Països. La seva execució comprèn 18 mesos (gener 2014-juny 2015). El projecte se centra en l'estudi de la migració temporal/circular en els països de la UE. [...]
Proyecto financiado por la Comisión Europea desde el Fondo para la Integración de Nacionales de Terceros Países. Su ejecución comprende 18 meses (enero 2014-junio 2015). El proyecto se centra en el estudio de la migración temporal/circular en los países de la UE. [...]
Project funded by the European Commission within the Integration Fund for Third-Country Nationals with a duration of 18 months (Jan 2014-Jun 2015). This project focus is on temporary/circular migration in EU countries. [...]

2016  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.