Resultados globales: 184 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 82 registros
Libros y colecciones, Encontrados 8 registros
Documentos de investigación, Encontrados 93 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 82 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 463.4 KB L'ús de models de formació triàdics per a la millora de la formació dels estudiants del Grau d'Educació Primària : Promovent el desenvolupament de la competència per a l'ensenyament integrat de la ciència indagadora i la llengua estrangera en escoles innovadores / Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Es presenta un model innovador de formació inicial de mestres de primària desenvolupat per la UAB i el CESIRE de la Generalitat de Catalunya. Es tracta d'un model de formació triàdic basat en les comunitats d'aprenentatge que promou el desenvolupament de la competència dels estudiants del grau d'Educació Primària en anglès per a l'ensenyament integrat de la ciència indagadora i la llengua estrangera en escoles innovadores.
This paper presents a pre-service primary teacher development program developed by the Autonomous University of Barcelona and the CESIRE of the Catalan Government. It is a triadic partnership based on learning communities that promotes the development of the competence of the students of the Primary Education Degree that the UAB offers in English to work in inquiry based science and foreign language integrated learning contexts in innovative schools.

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
15 p, 134.2 KB Colaboración docente bajo el modelo de comunidades profesionales de aprendizaje / Peña Ruz, Marcela Andrea (Universidad de Chile)
La colaboración entre pares es reconocida como una práctica que fortalece el aprendizaje del profesorado. Es por ello por lo que resulta necesario avanzar hacia una cooperación sistemática que responda a los problemas de la práctica docente y donde se haga público el trabajo de aula hacia la construcción de una comunidad profesional de aprendizaje. [...]
La col·laboració entre iguals és reconeguda com una pràctica que enforteix l'aprenentatge del professorat. Per aquesta raó esdevé necessari avançar vers una cooperació sistemàtica que doni resposta als problemes de la professió docent i que faci públic el treball d'aula cap a la construcció de comunitats professionals d'aprenentatge. [...]
Collaboration among peers is recognized as a practice that strengthens teacher training. Hence it is necessary to move towards systematic collaboration that addresses issues around the practice of teaching, and that makes the work done in the classroom more open, in order to develop a professional learning community. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1635
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 403-417 (Temas de investigación)  
3.
17 p, 765.8 KB Las comunidades parasitarias de Luis Carlos Barragán Castro : simpoética en Parásitos perfectos / Mercier, Claire (Universidad de Talca (Xile))
El artículo realiza un estudio de cinco cuentos presentes en el libro del escritor e ilustrador colombiano Luis Carlos Barragán Castro: Parásitos perfectos (2021). Los relatos tienen en común la expresión de los alcances imaginativos de simbiosis entre seres humanos, animales, insectos, máquinas y parásitos en general. [...]
L'article realitza un estudi de cinc contes presents en el llibre de l'escriptor i il·lustrador colombià Luis Carlos Barragán Castro: Parásitos perfectos (2021). Els relats tenen en comú l'expressió dels abastos imaginatius de simbiosis entre éssers humans, animals, insectes, màquines i paràsits en general. [...]
The paper carries out a study of five stories present in the book by the Colombian writer and illustrator Luis Carlos Barragán Castro: Parásitos perfectos (2021). The stories have in common the expression of the imaginative reaches of symbiosis between human beings, animals, insects, machines and parasites in general. [...]

2022 - 10.5565/rev/mitologias.862
Mitologías hoy, Vol. 26 (2022) , p. 4-20 (Dossier)  
4.
22 p, 553.6 KB Entre la equidad y la conciliación : similitudes y disparidades en el diseño institucional del primer ciclo de educación infantil en España / León, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Palomera, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Ibáñez Garzarán, Zyab (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Virto, Lucía (Universidad Pública de Navarra) ; Gabaldón-Estevan, Daniel (Universitat de València)
La provisión del primer ciclo de educación infantil (EI a partir de ahora) ha aumentado de manera sostenida en España desde el año 2000. A pesar de una considerable dispersión territorial, esta expansión ha tenido lugar en todas las comunidades autónomas. [...]
Since the year 2000, the provision of early years education and care for the under-threes (hereafter 0-3 ECEC) in Spain has undergone a steady increase. This growth has taken place in all of the seventeen Autonomous Communities, albeit not in a uniform way. [...]
La provisió del primer cicle d'educació infantil (EI) ha augmentat de manera sostinguda a Espanya des de l'any 2000. Malgrat una considerable dispersió territorial, aquesta expansió ha tingut lloc en totes les comunitats autònomes. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3084
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3084 (Artículos de monográfico)
2 documentos
5.
15 p, 686.9 KB "El inglés me hizo sentirme orgulloso de mí mismo" : La evolución de las identidades imaginadas de los estudiantes de Grado de Educación Primaria en inglés / Evnitskaya, Natalia (Universitat Internacional de Catalunya) ; Torras Vila, Berta (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya)
Este estudio de caso pretende hacer un seguimiento longitudinal de cómo evolucionan las identidades imaginadas como usuarios de inglés de dos estudiantes de magisterio durante el Grado de Educación Primaria en inglés (EMI-TED) ofrecido por una universidad pública de Cataluña (España). [...]
Aquest estudi de cas pretén fer un seguiment longitudinal de com evolucionen les identitats imaginades com a usuaris d'anglès de dos estudiants de magisteri durant el Grau d'Educació Primària en anglès (EMI-TED) ofert per una universitat pública de Catalunya (Espanya). [...]
This case study aims to track longitudinally how the imagined identities as English users of two student-teachers evolve during the English-Medium Primary Teacher Education Bachelor's Degree (EMI-TED) offered by one public university in Catalonia (Spain). [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.85
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 7-21 (Investigació i qüestions teòriques)  
6.
15 p, 116.2 KB Technology as an influential variable in the development of dialogical learning / Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; del Campo Ponz, Cristóbal (Centro de Formación, Innovación y Recursos del Profesorado (CEFIRE))
Schools have a responsibility to prepare new generations born in a globalized and interconnected world. The main objective of this paper is to analyze the role that technology plays in the development of dialogical learning in learning communities. [...]
Les escoles tenen la responsabilitat de preparar les noves generacions que neixen en un món globalitzat i interconnectat. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el paper de la tecnologia en el desenvolupament de l'aprenentatge dialògic en les comunitats d'aprenentatge. [...]
Las escuelas tienen la responsabilidad de preparar a las nuevas generaciones en un mundo globalizado e interconectado. El objetivo principal de este trabajo es analizar el papel de la tecnología en el desarrollo del aprendizaje dialógico en comunidades de aprendizaje. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1332
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 157-171 (Temas de investigación)  
7.
7 p, 599.5 KB Què li passa a la terra : un projecte d'escola sobre l'emergència climàtica / Escola Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
En el present article es presenta un resúm del treball duta a terme durant el curs 2018-2019 a l'Escola Bellaterra. Des del curs 2001-2002, l'Escoleta, en el marc de la Xarxa d'escoles UNESCO, ha integrat, dins la seva programació de curs, diversos projectes. [...]
This article presents a summary of the work carried out during the 2018-2019 academic course at the Bellaterra School (La Escoleta). Since the 2001-2002 academic course La Escoleta, within the framework of the UNESCO School Network, has integrated several projects into its course activities. [...]
En el presente artículo se presenta un resumen del trabajo que se ha llevado a cabo durante el curso 2018 -2019 en la escuela Bellaterra. Des del curso 2001 - 2002, la Escoleta, en el marco de la red de escuelas UNESCO, ha integrado, dentro de su programación de curso, distintos proyectos. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.441
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
8.
14 p, 185.5 KB Tendencias epistemológicas de los "fan studies" en la investigación en comunicación : una propuesta de clasificación / Prego-Nieto, Marta (Universidad de Murcia)
Este trabajo propone una clasificación sobre las tendencias de estudio que se encuentran en los fan studies, o estudios sobre comunidades fan, en la disciplina de comunicación. Este campo, especialmente desarrollado en el mundo anglosajón, está experimentando un crecimiento en el contexto iberoamericano. [...]
Aquest treball proposa una classificació sobre les tendències d'estudi que es troben en els fan studies, o estudis sobre comunitats fan, en la disciplina de comunicació. Aquest camp, especialment desenvolupat en el món anglosaxó, està experimentant un creixement en el context iberoamericà. [...]
This article proposes a classification of communication research trends in fan studies. This field is widely recognized in the Anglo-Saxon academia, while it is starting to grow in the Ibero-American academic context. [...]

2020 - 10.5565/rev/analisi.3250
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 63 (desembre 2020) , p. 101-114 (Articles)
2 documentos
9.
8 p, 88.1 KB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2016
Informe Comunidades Autónomas, 2016, p. 379-386  
10.
8 p, 1.1 MB Convenios de colaboración entre el Estado y las Comunidades Autónomas y entre Comunidades Autónomas / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
2015
Informe Comunidades Autónomas, 2015, p. 323-330  

Artículos : Encontrados 82 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 8 registros  
1.
341 p, 3.7 MB Comunidades de Práctica en la Administración pública Transferencia de los aprendizajes adquiridos / Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid: McGrawHill, 2018  
2.
Barreres arquitectòniques i comunitats de propietaris : anàlisi de l'aplicació judicial de l'art. 553-25.5 CCCat / Izquierdo Grau, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
El Llibre 5è del Codi civil de Catalunya va ser modificat l'any 2015 per la Llei 5/2015, del 13 de maig, de modificació del llibre cinquè del Codi civil de Catalunya, relatiu als drets reals. D'acord amb el preàmbul d'aquesta llei era necessària una reforma de la legislació en matèria d'adopció d'acords que afecten a les obres per adaptar els edificis a les necessitats de les persones amb discapacitat i per a les persones d'edat avançada. [...]
Documenta Universitaria 2023
L'aplicació judicial del Codi Civil de Catalunya, 2023  
3.
441 p, 11.9 MB Ecología con números : una introducción a la ecología con problemas y ejercicios de simulación / Piñol, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Martínez Vilalta, Jordi 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)
Bellaterra: Lynx, 2006
5 documentos
4.
410 p, 6.3 MB Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar / Gallego, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Adelantado Gimeno, José 1956-2021 (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Barberà, Pablo (New York University) ; Chela Alvarez, Xenia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruells López, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ; Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011 (Con(textos) A ; 13)  
5.
342 p, 2.1 MB Transparencia y rendición de cuentas de las relaciones de cooperación intergubernamental en el Estado autonómico / García Morales, María Jesús
Barcelona : Institut d'Estudis de l'Autogovern, 2017  
6.
17 p, 203.0 KB Conclusiones / Bonal, Xavier ; Rambla, Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
7.
12 p, 116.9 KB Introducción / Bonal, Xavier ; Rambla, Xavier, 1966- ; Calderón, Eduardo ; Pros, Núria
Barcelona Fundació Carles Pi i Sunyer 2005 (Estudis (Fundació Carles Pi i Sunyer d'Estudis Autonòmics i Locals) ; 18)
La Descentralización educativa en España. Una mirada comparativa a los sistemas escolares de las Comunidades Autónomas, 2005  
8.
59 p, 16.0 MB Eugeni Sierra i Ràfols : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la Sala d'Actes d'aquest Rectorat el dia 21 de maig de l'any 1982 / Sierra i Ràfols, Eugeni. ; Casas, Creu
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1982 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Notes autobiogràfiques i de geografia botànica, amb un assaig sobre comunitats vegetals a Xile / per Eugeni Sierra i Ràfols. Bibliografia d'Eugeni Sierra i Ràfols. Discurs d'acolliment a càrrec de Creu Casas i Sicart.  


Documentos de investigación Encontrados 93 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
106 p, 45.5 MB Protegim les escoles : avaluació dels entorns pacificats del Programa Protegim Les Escoles 2021 de la ciutat de Barcelona / Honey-Rosés, Jordi ; Ubalde-Lopez, M. ; Abiétar, Daniel G. ; Antentas, Gina ; Aparicio, Oriol ; Ballbé Ortí, Andrea ; Calvo Sanchez, Raquel ; Cholbi, Joan ; Fernandez, Guillermo ; Flores, Gaby ; Hurtado, Alba ; Jurado, Beatriz ; Martí, Claudia ; Palomeque, Oriol ; Sobrino, Maria
School environments are priority areas for the health and well-being of children and their families. Urban planning interventions that improve school environments can improve the quality of these spaces through traffic calming, the incorporation of urban furniture, vegetation and the removal of parking spaces. [...]
ISGlobal : Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals : Ajuntament de Barcelona 2023  
2.
2.2 MB Income Mobility in Spain : a look at socioeconomic position changes in the short-term / Olivares Canal, Adam ; Caballé, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia i d'Història Econòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Esbotzo la mobilitat de la renda a Espanya a escala autonòmica i provincial a partir dels ingressos abans d'impostos recaptats a través d'enquestes i expedients administratius publicats per l'INE. En primer lloc, construeixo 2 conjunts de dades transversals repetits, un per a províncies entre 2015-2020 i un altre per 2007-2021, cadascun amb la distribució de la renda corresponent a cada any. [...]
Esbozo la movilidad de la renta en España a nivel autonómico y provincial a partir de los ingresos antes de impuestos recabados a través de encuestas y ficheros administrativos publicados por el INE. [...]
I outline income mobility in Spain at the autonomic and provincial levels using pre-tax income collected through surveys and administrative files published by the INE. First, I build 2 repeated cross-sectional datasets, one for provinces between 2015-2020 and another one for 2007-2021, each containing the income distribution corresponding to each year. [...]

2023
Pla d'Estudis en Economia [1408]  
3.
11 p, 9.3 MB L'impacte de la administració pública en les comunitats energètiques / Vaquero Ballester, Marc ; Miralles de Imperial Pujol, Júlia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Les entitats locals han adquirit en els darrers anys, un paper principal per al compliment dels objectius de transició energètica marcats per la Unió Europea, com poden ser l'objectiu de millorar la eficiència energètica o potenciar les energies renovables, convertint-se així, en actors principals per al desenvolupament de projectes en eficiència energètica i energies renovables. [...]
Local entities have acquired, in recent years, a leading role in achieving the energy transition objectives set by the European Union, such as improving energy efficiency or enhancing renewable energies. [...]

2023
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
4.
11 p, 8.5 MB Mapa de coneixement de la UAB. Modelat i anàlisi de la producció científica basat en grafs de coneixement / De Vicente Viladesau, Ariadna ; Lladós, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El Portal del Coneixement de la UAB (Knowledge Map UAB) és una eina que té per objectiu gestionar la informacio sobre el personal investigador, els grups de recerca i professorat del centre per tal de proveir una col·leccio de serveis i utilitats, que permet a les empreses fer consultes especifiques i rebre resultats precisos en funcio de les seves necessitats de recerca. [...]
El Portal del Conocimiento de la UAB (Knowledge Map UAB) es una herramienta que tiene como objetivo gestionar la información sobre el personal investigador, los grupos de investigación y el profesorado del centro con el fin de proporcionar una colección de servicios y utilidades que permitan a las empresas realizar consultas específicas y recibir resultados precisos según sus necesidades de investigación. [...]
The Knowledge Map UAB is a tool aimed at managing information about research staff.

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
5.
11 p, 662.9 KB Uso de técnicas de Machine Learning y Deep Learning para la generación de perfiles de usuarios de Twitter / Viñas Templado, Carla ; César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La simulació a partir d'agents és un projecte que s'està desenvolupant a la Universitat Autònoma de Barcelona i té com a objectiu realitzar simulacions cada vegada més complexes. La primera simulació que es vol dur a terme és la dels agents, siguent aquests usuaris de Twitter que interactuen. [...]
La simulación a partir de agentes es un proyecto que se está desarrollando en la universidad Autónoma de Barcelona y tiene como objetivo llegar a realizar simulaciones cada vez más complejas. La primera simulación que se quiere llevar a cabo es la de agentes siendo estos usuarios de Twitter que interactuan. [...]
Agent-based simulation is a project being developed at the Autonomous University of Barcelona with the aim of conducting increasingly complex simulations. The initial simulation focuses on Twitter users as interacting agents. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
6.
25 p, 680.3 KB La influència d'ETA en l'electorat / García Zafra, Judith ; Colomé, Gabriel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El terrorisme d'ETA ha estat una fita històrica pel conjunt de l'estat espanyol. Aquest fet ha tingut moltes conseqüències pel sistema.
El terrorismo de ETA ha sido un hito histórico para el conjunto del estado español. Este hecho ha tenido muchas consecuencias para el sistema político y, en este trabajo, me he querido centrar en uno de los pilares de este sistema, el electorado.
ETA's terrorism has been a historic milestone for the whole of the Spanish state. This fact has had many consequences on the political system and, in this work, I have wanted to focus on one of the pillars of this system, the electorate.

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
7.
120 p, 2.7 MB Las estrategias de comunicación de los artistas musicales : análisis del discurso y del contenido en las redes sociales / Gómez, Maria del Rosario ; Sànchez Vàzquez, Helena ; Vilà Rovira, Liling ; Ribeiro Dos Santos Oliveira, Evandro Samuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El panorama digital ha fet possible que les marques facin ús de nous canals de comunicació per arribar als seus públics. Tanmateix, els artistes musicals han hagut d'adaptar-se a aquesta transformació digital per tal de diferenciar-se i connectar amb les seves comunitats. [...]
El panorama digital ha hecho posible que las marcas hagan uso de nuevos canales de comunicación para llegar a sus públicos. Asimismo, los artistas musicales han tenido que adaptarse a esta transformación digital para diferenciarse y conectar con sus comunidades. [...]
The digital landscape has made it possible for brands make use of new communication channels to reach their audiences. Even so, music artists have had to adapt to this digital transformation in order to differentiate themselves and connect with their communities. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
277 p, 4.4 MB Prácticas comunicativas de los usuarios de videojuegos en España, 2017-2018 / Bellmunt Soler, Marc ; Vidal Castell, David, dir.
A aquesta tesi es pretén examinar el caràcter de comunitat fan dels usuaris de videojocs, examinant les seves pràctiques comunicatives i de producció i consum de textos secundaris en torn al videojoc, a més a més de la seva relació amb la producció textual institucional dels mitjans mainstream. [...]
Se pretende examinar en esta tesis el carácter de comunidad fan de los usuarios de videojuegos, examinando sus prácticas comunicativas y de producción y consumo de textos secundarios en torno al videojuego, además de en relación a la producción textual institucional de los medios de comunicación mainstream. [...]
This thesis intends to examine the fan community aspect of video game users in Spain, examining their communicative practices and the production and consumption of secondary texts about videogames, as well as the community's relationship with the textual production of mainstream videogames media. [...]

2021  
9.
84 p, 2.6 MB Infrastructuralization of social media : the effects of fragmentation, the filter bubble and echo chambers on the perception of history in the current state of social media / Pla Casas, Oriol ; Pires de Sa, Fernanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'objectiu de demostrar els fenòmens de la fragmentació i els filtres bombolla les xarxes socials. El treball recerca continguts i detecta comunitats a la xarxa juntament amb els perfils disseminadors fent servir Rstudio.
Con el objetivo de demostrar los fenómenos de la fragmentación y los filtros burbuja en las redes sociales. El trabajo investiga contenidos y detecta comunidades en la red junto con perfiles diseminadores usando Rstudio.
Aiming to prove fragmentation and filter bubble phenomena in social media. This research project looks into content and detects communities in the network and identifies dissemination profiles using Rstudio.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
10.
112 p, 1.8 MB Règim jurídic de cooperació intermunicipal i interadministrativa en matèria energètica; en especial, les comunitats energètiques / Gili Hoyo, Marta ; Pont i Castejón, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
El Treball de Fi de Grau present té el propòsit d'analitzar el règim jurídic actual de la cooperació interadministrativa en matèria energètica a Catalunya, a través de l'estudi de la normativa i altres instruments de nivell local, autonòmic, estatal i de la Unió Europea. [...]
2022
Grau en Dret [949]  

Documentos de investigación : Encontrados 93 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 1 registros  
1.
Identitats mòbils : migració i integració en comunitats transnacionals / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques
Projecte finançat per la Comissió Europea des del Fons per a la Integració de Nacionals de Tercers Països. La seva execució comprèn 18 mesos (gener 2014-juny 2015). El projecte se centra en l'estudi de la migració temporal/circular en els països de la UE. [...]
Proyecto financiado por la Comisión Europea desde el Fondo para la Integración de Nacionales de Terceros Países. Su ejecución comprende 18 meses (enero 2014-junio 2015). El proyecto se centra en el estudio de la migración temporal/circular en los países de la UE. [...]
Project funded by the European Commission within the Integration Fund for Third-Country Nationals with a duration of 18 months (Jan 2014-Jun 2015). This project focus is on temporary/circular migration in EU countries. [...]

2016  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.