Resultats globals: 274 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 221 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 4 registres trobats
Documents de recerca, 42 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Articles 221 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 464.4 KB Conocimiento, acción e investigación en Educación Social / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En aquest treball es tracten problemàtiques clàssiques en el camp de la pedagogia i l'educació social. Una és la contraposició entre la teoria i la pràctica, que ha contribuït a generar una bretxa entre els acadèmics i els professionals de l'educació social. [...]
2022
Educació Social: Revista d'Intervenció Socioducativa, Vol. 80 (2022) , p. 1
2 documents
2.
26 p, 2.3 MB La crisi de l'urbanisme de ciutats globals : reavaluar 20 anys de transformació del sòl i activitat econòmica del 22@Barcelona / Martín-Gómez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; València López, Albert (Universitat Politècnica de Catalunya)
En aquest article presentem una anàlisi del desenvolupament urbanístic i econòmic del pla 22@, a partir d'una revisió de les dades primàries a escala parcel·lària del Portal d'Informació Urbanística i de Cartografia de l'Ajuntament de Barcelona (2020a, 2020b). [...]
Based on a review of the primary data from the Urban Information and Cartography Information Portal of Barcelona City Council (2020a; 2020b) this article analyses the outcomes of the implementation of the 22@ urban plan by looking at the correlation between urban development and ICT-related economic activity. [...]
Dans cet article, nous présentons une analyse de l'équilibre du développement urbain et économique du 22@ basée sur un examen des données primaires au niveau de la parcelle du Portail d'Information Urbaine et Cartographique de la Mairie de Barcelone (2020a, 2020b). [...]
En este artículo presentamos un análisis del desarrollo urbanístico y económico del plan 22@, a partir de una revisión de los datos primarios a escala parcelaria del Portal de Información Urbanística y de Cartografía del Ayuntamiento de Barcelona (2020a, 2020b). [...]

2022 - 10.5565/rev/dag.676
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 68 Núm. 1 (2022) , p. 81-105  
3.
27 p, 179.1 KB Racionalidades punitivas : una epistemología para la objetivación y la historicidad de las políticas del castigo / Domínguez Sánchez-Pinilla, Mario (Universidad Complutense de Madrid) ; Domínguez González, David J. (Universidad Complutense de Madrid)
La idea de racionalidad en Michel Foucault no se refiere a un criterio de razón universal a modo de conocimiento puro y neutral, sino conjugada en plural como «racionalidades». Funciona como un régimen de verdad que no solo produce nuevos conceptos y una organización histórica de la observación, sino también dominios de regulación e intervenciones políticas y técnicas. [...]
La idea de racionalitat en Michel Foucault no es refereix a un criteri de raó universal a manera de coneixement pur i neutral, sinó conjugada en plural com a «racionalitats». Funciona com un règim de veritat que no sols produeix nous conceptes i una organització històrica de l'observació, sinó també dominis de regulació i intervencions polítiques i tècniques. [...]
Michel Foucault's idea of rationality does not refer to a universal criterion of reason as pure and neutral knowledge, but rather is understood in the plural, as «rationalities». His perspective functions as a regime of truth that not only produces new concepts and a historical organisation of observation, but also areas of regulation and political and technical intervention. [...]

2021 - 10.5565/rev/enrahonar.1358
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 67 (2021) , p. 131-157 (Articles)  
4.
15 p, 116.2 KB Technology as an influential variable in the development of dialogical learning / Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; del Campo Ponz, Cristóbal (Centro de Formación, Innovación y Recursos del Profesorado (CEFIRE))
Schools have a responsibility to prepare new generations born in a globalized and interconnected world. The main objective of this paper is to analyze the role that technology plays in the development of dialogical learning in learning communities. [...]
Les escoles tenen la responsabilitat de preparar les noves generacions que neixen en un món globalitzat i interconnectat. L'objectiu principal d'aquest treball és analitzar el paper de la tecnologia en el desenvolupament de l'aprenentatge dialògic en les comunitats d'aprenentatge. [...]
Las escuelas tienen la responsabilidad de preparar a las nuevas generaciones en un mundo globalizado e interconectado. El objetivo principal de este trabajo es analizar el papel de la tecnología en el desarrollo del aprendizaje dialógico en comunidades de aprendizaje. [...]

2021 - 10.5565/rev/educar.1332
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 157-171 (Temas de investigación)  
5.
26 p, 335.3 KB Analistas simbólicos, jerarquía urbana y atracción de talento en las ciudades mundiales españolas (2005-2019) : un análisis a partir de la EPA / Albertos Puebla, Juan Miguel (Universitat de València. Departament de Geografia)
Este trabajo utiliza los microdatos de la Encuesta de población activa del INE entre 2005 y 2019 para analizar el nivel de competencias de la población ocupada, los procesos de cualificación del mercado de trabajo de las ciudades mundiales españolas (Madrid, Barcelona, Valencia, Sevilla y Bilbao) y el papel que están teniendo las migraciones de profesionales y técnicos altamente cualificados como reflejo de su capacidad diferencial para atraer talento externo. [...]
Aquest treball utilitza les microdades de l'Enquesta de població activa de l'INE entre 2005 i 2019 per analitzar el nivell de competències de la població ocupada, els processos de qualificació del mercat de treball de les ciutats mundials espanyoles (Madrid, Barcelona, València, Sevilla i Bilbao) i el paper que estan tenint les migracions de professionals i tècnics altament qualificats com a reflex de la seva capacitat diferencial per atreure talent extern. [...]
This work uses microdata from the National Institute of Statistics' Labor Force Survey between 2005 and 2019 to analyze the level of competencies of the employed population and the qualification processes of the labor market in Spanish world cities (Madrid, Barcelona, Valencia, Seville, and Bilbao) and the role that migrations of highly qualified professionals and technicians are playing as a reflection of their differential capacity to attract external talent. [...]
Ce travail utilise les microdonnées de l'enquête sur la population active de l'INE entre 2005 et 2019 pour analyser le niveau de compétences de la population employée et les processus de qualification du marché du travail dans les villes-monde espagnoles (Madrid, Barcelone, Valence, Séville et Bilbao) et le rôle que jouent les migrations de professionnels et de techniciens hautement qualifiés comme reflet de leur capacité différentielle à attirer des talents externes. [...]

2021 - 10.5565/rev/dag.663
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 3 (2021) , p. 495-519 (Articles)  
6.
24 p, 422.1 KB La innovación social como herramienta para hacer frente a los retos urbanos : una aproximación al proyecto MARES-Alimentación (Madrid) / Yacamán Ochoa, Carolina (Universidad Autónoma de Madrid) ; Sánchez Moral, Simón (Universidad Complutense de Madrid) ; de la Fuente, Rosa (Universidad Complutense de Madrid)
El proyecto MARES de Madrid, liderado por el Ayuntamiento de Madrid (2016-2019), representa una de las iniciativas de innovación social más importantes de la ciudad en los últimos años. MARES desarrolló estrategias de resiliencia urbana y económica en materia de empleo desde el enfoque de la economía social y solidaria en cinco clústeres clave (alimentación, movilidad, reciclaje, energía y economía de los cuidados) para avanzar hacia un nuevo modelo productivo de la ciudad. [...]
El projecte MARES de Madrid, liderat per l'Ajuntament de Madrid (2016-2019), representa una de les iniciatives d'innovació social més importants de la ciutat en els últims anys. MARES ha desenvolupat estratègies de resiliència urbana i econòmica en matèria d'ocupació des de l'enfocament de l'economia social i solidària en cinc clústers clau (alimentació, mobilitat, reciclatge, energia i economia de les cures) per avançar cap a un nou model productiu de la ciutat. [...]
The MARES project in Madrid, led by the Madrid City Council (2016-2019), is one of the most important social innovation initiatives undertaken in the city in recent years. To advance towards a new productive model for the city, MARES developed a set of strategies for urban and economic resilience strategies for employment based on the Social and Solidarity Economy approach, which are structured around five key clusters (food, mobility, recycling, energy, care economy). [...]
À Madrid, le projet MARES, dirigé par la mairie de Madrid (2016-2019), représente l'une des initiatives d'innovation sociale les plus importantes de la ville ces dernières années. MARES a développé des stratégies de résilience urbaine et économique en termes d'emploi à partir de l'approche de l'économie sociale et solidaire dans cinq pôles clés (alimentation, mobilité, recyclage, énergie et économie des soins) pour s'orienter vers un nouveau modèle productif de la ville. [...]

2021 - 10.5565/rev/dag.666
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 3 (2021) , p. 365-387 (Articles)  
7.
23 p, 1.0 MB From Japanese to Spanish, from Spanish to Catalan, but no English? : a case study of language use and knowledge of Japanese residents in Catalonia / Fukuda, Makiko (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Aquest estudi explora l'ús i els coneixements de la llengua de la població japonesa a Catalunya. Catalunya, on aquests dos idiomes, d'estatus socials diferents, estan en contacte, planteja algunes preguntes sobre les pràctiques lingüístiques dels migrants i també posa en dubte el pretès paper de l'anglès com a llengua franca internacional. [...]
This study explores the language use and knowledge of the Japanese population in Catalonia. Catalonia, where two languages of different social statuses are in contact, raises some questions about migrants' language practice and also questions the supposed role of English as an international lingua franca. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016 - 10.2436/rld.i66.2016.2816
Revista de llengua i dret, Núm. 66 (2016) , p. 15-37  
8.
10 p, 1.9 MB The Teaching and Learning of Physical Education in Primary and Secondary Education : Get you fit through a CLIL circuit! / López Cancho, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona)
When foreign language learning became a social goal, the Department of Education of Catalonia began to organize language teaching programs with a specific goal: to create a multilingual school project that would offer students the opportunity to start learning and using languages in contexts such as Physical Education. [...]
Quan l'aprenentatge de llengües estrangeres va convertir-se en objectiu social, el Departament d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya va començar a organizar programes d'ensenyament de llengües amb un objectiu concret: crear un projecte d'escola multilíngue que oferís als estudiants la possibilitat de començar a aprendre i utilitzar les llengües en contextos com l'Educació Física. [...]
Cuando el aprendizaje de lenguas extranjeras se convirtió en objetivo social, el Departamento de Enseñanza de la Generalidad de Cataluña comenzó a organizar programas de enseñanza de lenguas con un objetivo concreto: crear un proyecto de escuela multilingüe que ofreciera a los estudiantes la posibilidad de empezar a aprender y utilizar las lenguas en contextos como la Educación Física. [...]

2021 - 10.5565/rev/clil.26
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 4 Núm. 1 (2021) , p. 57-66 (L'A-B-C de l'aprenentatge de continguts en contextos AICLE)  
9.
10 p, 122.7 KB Produeix la recerca artística coneixement? Una quíntuple distinció / Vilar, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona)
«La recerca artística» és un terme de moda que sembla portar les pràctiques de les arts contemporànies cap a noves formes, acadèmicament més respectables i properes a les ciències socials i empíriques i a les humanitats. [...]
2018
Estudis Escènics, Núm. 43 (2018) , p. 1-10  
10.
17 p, 131.5 KB Strategies being pursued by Romanian HEIs to support knowledge transfer / Marin, Elena (University of Bucharest) ; Proteasa, Carmen (University of Bucharest) ; Iucu, Romiță (University of Bucharest)
Even though the higher education model of universities in Romania corresponds to a Humboldtian model based on harmonizing teaching and research activities, in recent years, under pressure from the knowledge-based economy, research activity has tended towards an increased role. [...]
A pesar de que el modelo de educación superior de las universidades en Rumanía corresponde a un modelo humboldtiano, basado en la armonización de las actividades de enseñanza e investigación, en los últimos años, bajo la presión de la economía basada en el conocimiento, la actividad de investigación ha aumentado su protagonismo. [...]
Tot i que el model d'educació superior de les universitats a Romania correspon a un model humboldtià, basat en l'harmonització de les activitats de formació i recerca, en els últims anys, sota la pressió de l'economia basada en el coneixement, l'activitat de recerca ha augmentat el seu protagonisme. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1056
Educar, Vol. 56 Núm. 1 (2020) , p. 165-181 (Temas de investigación)  

Articles : 221 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
TEDx / Hernández Salazar, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Parc de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Parc de Recerca
TEDxBarcelona: què és, quin objectiu té aquesta plataforma i les xerrades que s'hi fan, com participar-hi, com contribueixen a l'educació oberta i quin impacte tenen. Una vegada fet aquest marc general es concreta amb la iniciativa TEDxUABBarcelona: objectiu, concurs, el tema "Pensament innovador", la formació als 6 o 8 millors i animar-los a què es presentin a futures edicions de la UAB, si és el cas.
TEDxBarcelona: qué es, qué objetivo tiene esta plataforma y las charlas que se realizan, cómo participar, cómo contribuyen a la educación abierta y qué impacto tienen. Una vez realizado este marco general se concreta con la iniciativa TEDxUABBarcelona: objetivo, concurso, el tema "Pensamiento innovador", la formación a los 6 u 8 mejores y animarles a que se presenten a futuras ediciones de la UAB, si es el caso.
TEDxBarcelona: what it is, what is the purpose of this platform and the talks that take place on it, how to participate in it, how they contribute to open education and what impact they have. Once this general framework has been completed, the TEDxUABBarcelona initiative takes shape: objective, competition, the topic "Innovative thinking", training for the best 6 or 8 and encouraging them to apply to future editions of the UAB, if applicable.

2022
Open Education Week. Bellaterra, Catalunya, : 2022
2 documents
2.
26 p, 7.2 MB Standards and accessibility. A researcher in the world of consensus / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
University lecturers' natural environment has traditionally been classes, conferences and academic publications. However, a third element is gaining presence next to teaching and researching: knowledge transfer. [...]
2017
TransAccess. Translation and accessibility. Cracòvia, Polònia, : 2017  
3.
42 p, 5.1 MB Transferència en patrimoni cultural / Vicente i Campos, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca)
2013
Presentació del fons digital de la Societat del Gran Teatre del Liceu. Barcelona, Catalunya, 2013  
4.
11 p, 166.9 KB Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia / Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran Gisbert, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d'innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d'educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...]
The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
5.
7 p, 38.5 KB 20 anys d'innovació docent en comunicació : eines per a la participació en la construcció de coneixement no-androcèntric de ciències socials, humanitats i informació periodística / Moreno Sardà, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Des de 1987 els membres de l'equip d'Història de la Comunicació ha desenvolupat diverses experiències d'innovació docent que han conduït a la proposta actual de construir una wiki per a la participació en la construcció de coneixement d'Humanitats, Ciències Socials i informació periodística: 1. [...]
From 1987 the members of History of Communication group research have developed different pedagogical innovations experiences that conducted to the nowadays aim to construct a wiki page. The goals of this wiki page are to construct a new participatory knowledge in Humanities, Social Sciences and journalistic information. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
6.
73 p, 9.5 MB La certificación en la biblioteca universitaria / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Complutense de Madrid. Biblioteca
2005
Evaluación de bibliotecas universitarias, 2005  

Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
14 p, 120.6 KB Episteme : a journal of social epistemology
Edinburgh : Edinburgh University Press, 2004-
73 documents
 Accés restringit a la UAB

Llibres i col·leccions 4 registres trobats  
1.
7 p, 453.0 KB Bones pràctiques en gestió de dades de recerca : organitzar, anomenar i versionar fitxers / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Aquest document forma part del conjunt de bones pràctiques sobre gestió de dades de recerca i fa referència a com organitzar, anomenar i versionar fitxers.
Barcelona: Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya, 2020 (Bones pràctiques en gestió de dades de recerca)
2 documents
2.
214 p, 10.8 MB Las redes como dispositivos para la gestión educativa en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. ; Barrera-Corominas, Aleix, coord. ; Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth ; Arce González, Consuelo ; Baptista Gonzáles, Mario Raúl ; Barrales Villegas, Adoración ; Bizelli, José Luís ; Bolaños Prado, Elena ; Chevalier, Carolina ; Contreras Chacón, Azael Eduardo ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Donoso Díaz, Sebastián ; Estrada González, Yuro Jasser ; Jerónimo, Miguel ; Garzón Castrillón, Ana J. ; González Rodríguez, Mario ; González Rubio, Janeth ; Lopes Reis, Márcia ; López Soligo, Marina Ancona ; Medina, Gladys del Carmen ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Molina Granados, Sergio A. ; Mendoza Molina, Xochiquetzalli ; Molina Yuncosa, Nuby Lisbeth ; Nossar, Karina ; Palmeros y Ávila, Guadalupe ; Pérez Vences, Mayté ; Pinheiro, Fernanda ; Reyes Araya, Daniel ; Rivera Alvarado, Miguel ; Sánchez Díaz, Sebastián ; Sandoval Manríquez, Mario ; Sarasola, Marcos ; Silva Galán, Josep María ; Scaffo, Sonia ; Tejera, Andrea ; Vázquez, María Inés
La presente aportación se focaliza en cómo el trabajo en red puede ayudar a mejorar la organización y gestión de los centros educativos. Presenta referentes normativos pero también identifica redes centradas en la gestión y pone ejemplos de alguna de ellas. [...]
Bellaterra : EDO-SERVEIS , 2018 (Informes ; 10)  
3.
7 p, 394.4 KB Recomanacions per seleccionar un repositori per al dipòsit de dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Document adreçat al recolzament dels investigadors en el moment de seleccionar un repositori per al dipòsit de les seves dades de recerca atès que a partir de l'any 2017 l'Open Research Data Pilot (ORD Pilot) de l'Horizon 2020 requerirà a tots els projectes que rebin finançament la publicació de les dades de recerca en obert.
2020
5 documents
4.
26 p, 297.3 KB Plantilles per a l'elaboració dels plans de gestió de dades / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya ; Lounds, Alan trad.
2022
9 documents

Documents de recerca 42 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11.0 MB Caracterización del conocimiento especializado sobre el área de figuras planas en estudiantes para maestro / Caviedes Barrera, Sofía ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa, dir. ; Gamboa Rojas, Genaro de, dir.
L'objectiu de la present tesi doctoral és caracteritzar el coneixement especialitzat que posen en joc els EPM quan s'enfronten a un conjunt de tasques professionals que involucren l'àrea de figures planes. [...]
El objetivo de la presente tesis doctoral es caracterizar el conocimiento especializado que ponen en juego los EPM cuando se enfrentan a un conjunto de tareas profesionales que involucran el área de figuras planas. [...]
The aim of the present doctoral thesis is to characterize the specialized knowledge put into play by preservice teachers when faced with a set of professional tasks involving the area of flat figures. [...]

2022  
2.
85 p, 2.0 MB Meta-mood knowledge as a moderator of the relationship between risk factors and internalizing psychopathology : anxiety and depression / Yildirim, Damla ; Ballespí Sola, Sergi, dir. ; Vives Brosa, Jaume, dir.
En aquest treball examinem la importància de l'autoconsciència emocional (és a dir, la capacitat de percebre i comprendre el propi món emocional) utilitzant un abordatge multidimensional del coneixement meta-emocional (i. [...]
En el presente trabajo examinamos la importancia de la autoconciencia emocional (es decir, la capacidad de percibir y comprender el propio mundo emocional) utilizando un abordaje multidimensional del conocimiento meta-emocional (i. [...]
In the present work, we examined the importance of emotional self-awareness (i. e. , the ability to perceive and understand one's own emotional world) using a multidimensional approach to dimensions of meta-mood knowledge (i. [...]

2022  
3.
208 p, 9.4 MB Climate Change Indicators. A Local Perspective / García del Amo, David ; Reyes-Garcia, Victoria, dir. ; Mortyn, Graham, dir.
Aquesta tesi contribueix a el creixent camp d'investigació de l'canvi climàtic i el coneixement indígena i local (ILK) responent a la crida per a l'exploració de dades terrestres que ajudin a omplir els buits de coneixement actuals sobre els impactes de l'canvi climàtic a nivell local. [...]
Esta tesis contribuye al creciente campo de investigación del cambio climático y el conocimiento indígena y local (ILK) respondiendo al llamamiento para la exploración de datos terrestres que ayuden a llenar los vacíos de conocimiento actuales sobre los impactos del cambio climático a nivel local. [...]
This thesis contributes to the growing research field of climate change and indigenous and local knowledge (ILK) by answering the call for the exploration of ground data sources that will help fill current gaps in our understanding of climate change impacts at the local level. [...]

2021  
4.
10 p, 449.7 KB Anàlisi d'algorismes de Record Linkage sobre grafs / Boned Riera, Carlos ; Ramos Terrades, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Una de les branques d'estudi dels Knowledge Graphs són els problemes de record linkage. S'han introduı̈t una gran sèrie d'algorismes que els intenten resoldre de manera efectiva i consistent. En aquest projecte avaluarem diferents tipus d'aquests algorismes, des de mètodes inductius com els que ofereix el Neo4j fins algorismes d'aprenentatge profund, passant per algorismes de machine learning. [...]
Una de las ramas de estudio de los Knowledge Graphs son los problemas de record linkage. Se han introducido una serie de algoritmos que los intentan resolver de manera efectiva y consistente. En este proyecto evaluaremos diferentes tipos de estos algoritmos, desde métodos inductivos como los que ofrece el Neo4j hasta algoritmos de aprendizaje profundo, pasando por algoritmos de machine learning. [...]
A large number of algorithms have been introduced that try to solve them effectively and consistently. In this project we will evaluate different types of these algorithms, from inductive methods such as those offered by Neo4j to deep learning algorithms, through machine learning algorithms. [...]

2022
Enginyeria de Dades [1394]  
5.
15 p, 1.6 MB Detecció de persones en imatges IR aplicada a l'àmbit del rescat / Rovira Vacas, Oriol ; Benavente i Vidal, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte estudia el procés d'aplicació de la detecció de persones en imatges de càmeres tèrmiques, amb l'objectiu de proporcionar una prova de concepte per a la seva aplicació en l'àmbit del rescat d'emergència. [...]
This project studies the proccess of applying person detection models in thermal imaging with the objective of providing a proof of concept for its aplication in the field of search and rescue. Thermal càmeres are being used frequently due to the advantatges they provide in low visibility settings like smoke or desne vegatition. [...]
Este proyecto estudia el proceso de aplicar la detección de personas en imágenes de cámaras térmicas con el objetivo de proporcionar una prueba de concepto para su aplicación en el ámbito del rescate de emergencias. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
114 p, 3.5 MB Insuficiencia Cardiaca e Hipertensión : nuevos retos por parte de Enfermería en la Atención Primaria / Dalfó Pibernat, Artur ; Comín-Colet, Josep, dir. ; Cladellas Capdevila, Mercè, dir.
Introducció. La Monitorització Ambulatòria de la Pressió Arterial (MAPA) és fonamental en el diagnòstic i seguiment de la hipertensió arterial (HTA) El grau de coneixement en la interpretació i la efectivitat d'activitats formatives és desconegut. [...]
Introducción. La Monitorización Ambulatoria de la Presión Arterial (MAPA) es fundamental en el diagnóstico y seguimiento de la hipertensión arterial (HTA) El grado de conocimiento en la interpretación y la efectividad de actividades formativas es desconocido. [...]
Introduction: Ambulatory blood pressure monitoring (ABPM) is fundamental to diagnosing and monitoring arterial hypertension yet it is not known how effective training could be in improving knowledge of ABPM. [...]

2020  
7.
57 p, 1.2 MB Corponexiones. Un cuerpo que piensa/critica/crea/conecta a través de la danza / Fuster Cascio, Diana Lorena ; Rifà Valls, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Creación del pensamiento crítico/analítico desde una perspectiva de corporal que conecta/crea/piensa/critica para crear Corponexiones a través de la danza y el movimiento, una investigación basada en las artes/IBA con el objetivo de construir y potenciar los conocimientos previos en cuerpos decolonizados.
Creació d'un pensament crític/analític des d'una perspectiva corporal que connecti/creï/pensi/critiqui per crear Corponexions a través de la dansa i el moviment, una investigació artística/basada en l'IBA amb l'objectiu de construir i potenciar coneixements previs en cossos descolonitzats.
Creation of critical/analytical thinking from a body perspective that connects/creates/thinks/criticizes to create Corponexions through dance and movement, an arts/IBA-based research with the aim of building and enhancing previous knowledge in decolonized bodies.

Barcelona: Universitat Autònoma de Barcelona, 2019
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]  
8.
12 p, 1.6 MB Mapatge de l'ecosistema dels Living Labs actius a Catalunya : la reacció davant la crisi i els següents passos cap a la nova societat digital post COVID-19 / Puy i Baqué, Ot ; Vilariño Freire, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el present Treball Final de Grau (TFG) s'exposa un mapatge i anàlisi de l'ecosistema dels Living Labs actius a Catalunya. Primerament, mitjançant el mapa elaborat per fonts pròpies, ' es contextualitza la situació local i l'estat de l'art dels Living Labs actius i en desenvolupament del territori català. [...]
The current Final Thesis exposes an analysis and a mapping of the Catalan innovation ecosystem of Living Labs. Firstly, through an own elaborated map, which contextualize the Catalan reality and its State of the Art. [...]

2020
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
9.
119 p, 18.6 MB Dones i sabers : un recorregut per a recuperar el coneixement sobre plantes medicinals a la Vall d'Alinyà / Escobar, Sheila ; Ojeda, Carla ; Ozoekwe, Jessica ; Parramon, Berta ; Maneja, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Ariza Sole, Eduard, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
En aquest treball s'exposa el coneixement que posseeixen les dones sobre plantes medicinals, així com les seves propietats i remeis; després de molts anys de transmetre's oralment, generació rere generació, està quedant en l'oblit. [...]
2020
Grau en Ciències Ambientals [959]  
10.
39 p, 972.1 KB Els Videojocs : un nou diàleg amb la Filosofia / Roca Tomas, Gerard ; Casacuberta, David, 1967-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest treball vol trencar els prejudicis que hi ha en el món acadèmic respecte als videojocs. Per fer-ho mostraré la importància que aquests han anat adquirint en altres disciplines. Presentaré les aproximacions que s'han fet des de la filosofia i aportaré un cas d'estudi. [...]
Este trabajo quiere romper los prejuicios que hay en el mundo académico respecto a los videojuegos. Para ello mostraré la importancia que estos han ido adquiriendo en otras disciplinas. Presentaré las aproximaciones que se han hecho desde la filosofía y aportaré un caso de estudio. [...]
This work wants to break the prejudices that exist in the academic world regarding video games. To do this I will show the importance that videogames have been acquiring in other disciplines. I will present the approaches that have been made from philosophy and I will provide a case study. [...]

2019-06-04
Grau en Filosofia [802]  

Documents de recerca : 42 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
TEDx / Hernández Salazar, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Parc de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Parc de Recerca
TEDxBarcelona: què és, quin objectiu té aquesta plataforma i les xerrades que s'hi fan, com participar-hi, com contribueixen a l'educació oberta i quin impacte tenen. Una vegada fet aquest marc general es concreta amb la iniciativa TEDxUABBarcelona: objectiu, concurs, el tema "Pensament innovador", la formació als 6 o 8 millors i animar-los a què es presentin a futures edicions de la UAB, si és el cas.
TEDxBarcelona: qué es, qué objetivo tiene esta plataforma y las charlas que se realizan, cómo participar, cómo contribuyen a la educación abierta y qué impacto tienen. Una vez realizado este marco general se concreta con la iniciativa TEDxUABBarcelona: objetivo, concurso, el tema "Pensamiento innovador", la formación a los 6 u 8 mejores y animarles a que se presenten a futuras ediciones de la UAB, si es el caso.
TEDxBarcelona: what it is, what is the purpose of this platform and the talks that take place on it, how to participate in it, how they contribute to open education and what impact they have. Once this general framework has been completed, the TEDxUABBarcelona initiative takes shape: objective, competition, the topic "Innovative thinking", training for the best 6 or 8 and encouraging them to apply to future editions of the UAB, if applicable.

2022
Open Education Week. Bellaterra, Catalunya, : 2022
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.