Resultats globals: 233 registres trobats en 0.03 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 30 registres trobats
Publicacions periòdiques, 1 registres trobats
Articles, 195 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
7 p, 317.0 KB Recomanacions per seleccionar un repositori per al dipòsit de dades de recerca / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya
Document adreçat al recolzament dels investigadors en el moment de seleccionar un repositori per al dipòsit de les seves dades de recerca atès que a partir de l’any 2017 l’Open Research Data Pilot (ORD Pilot) de l’Horizon 2020 requerirà a tots els projectes que rebin finançament la publicació de les dades de recerca en obert.
2016
3 documents
2.
15 p, 255.6 KB Plans de Gestió de Dades / Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya ; Lounds, Alan (traductor)
Document que vol servir de recolzament als investigadors a l’hora de crear els seus Plans de Gestió de Dades; concretament, per als projectes finançats en el marc de l’Horitzó 2020 de la Unió Europea.
This document is intended to support researchers in creating their Data Management Plans. It is specifically aimed at projects financed under the EU's Horizon 2020 programme.

2016
4 documents

Documents de recerca 30 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
22 p, 4.6 MB Informació i documentació en els Jocs Olímpics / Halbwirth, Sue ; Toohey, Kristine
Aquest treball té com a objectiu reflexionar sobre la informació i la documentació dels Jocs Olímpics des de tres perspectives. En primer lloc, el treball presenta l'entorn informatiu dels organitzadors d'events, els Comitès organitzadors dels JJ. [...]
Este trabajo tiene como objetivo reflexionar sobre la información y la documentación de los Juegos Olímpicos desde tres perspectivas. En primer lugar, el trabajo presenta el entorno informativo de los organizadores de eventos, los Comités organizadores de los JJ. [...]
This work aims to reflect on the information and documentation of the Olympic Games from three perspectives. In the first place, the work presents the informative environment of the event organizers, the organizing committees of the Olympic Games (the OCOG) and presents the example of the management of the information and documentation within the organizing committee Sydney Olympics, the SOCOG (Sydney Organizing Committee for the Olympic Games). [...]

Bellaterra: Centre d'Estudis Olímpics i de l'Esport de la UAB, 2010 (Lliçons universitàries, 6)
3 documents
2.
33 p, 1.1 MB Estudi sobre el Movimento dos Trabalhadores Rurais Sem Terra : implementació de la reforma agrària per transformar la societat / Alonso Cazorla, Ariadna ; Prat, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest estudi té com objectiu donar a conèixer la lluita del Movimento dos Trabalhadores Rurais Sem Terra, que a través de pressionar el govern per implementar una reforma agrària a Brasil, pretén provocar una transformació social tant a escala nacional com global. [...]
2017
Graduat o Graduada en Ciència Política i Gestió Pública [818]  
3.
57 p, 1.8 MB Els intel·lectuals avui : entrevistes amb Jordi Amat, Jordi Berrio, Manuel Delgado, Marina Garcés i Jordi Gràcia / Quintana Moreno, Berta ; Cullell, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Els intel·lectuals avui" és una reflexió sobre la figura de l'intel·lectual a partir de la pregunta: què és un intel·lectual avui?. A través de les entrevistes retrat i la reflexió assagística, s'intentarà donar claus per reflexionar sobre aquesta figura i tot allò que comporta avui en dia. [...]
"Los intelectuales hoy" es una reflexión sobre la figura del intelectual partiendo de la pregunta: qué es un intelectual hoy? Mediante entrevistas de retrato i la reflexión ensayística se intentarán dar claves para reflexionar entrono a esta figura y todo lo que conlleva hoy en día. [...]
Intellectuals today gives a thought about the role that intellectuals play nowadays in our society, based on the question: what is an intellectual today? Through in-depth interviews, this paper wants to give an essay view trying to understand these leadings figures and their current role in society. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
196 p, 947.5 KB Pensamiento permitido, formas de conocimiento y jerarquización del saber: apuntes psicosociales / Martínez Richard, Janicce ; Pujal i Llombart, Margot, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
La investigación "«Pensamiento permitido», formas de conocimiento y jerarquización del saber: apuntes psicosociales", trata de una interpelación al mundo del conocimiento si bien desde las posiciones de sujeto que permite y propicia el saber académico, pasando por éste y volviendo a éste, discurre y transita por "otras formas de conocimiento" según algunas tesis de Henri Bergson acerca de "la inteligencia" entendida como una posibilidad entre aquellas formas, y no la única. [...]
The investigation "«Permitted thought», forms of knowing and hierarchization of knowledge: psychosocial notes", questions the world of knowledge from the position of the subject that allows and facilitates academic knowledge by going through and back to it after visiting "other ways of knowing", as Henri Bergson put it in some theses on "intelligence" considered as a mere possibility among others. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
5.
187 p, 1.4 MB Hacia una ciencia de las ausencias : revisión conceptual y discusión acerca de las ausencias, alteridades y movilidades sociales contemporáneas / Romano Silva, Javier ; Martínez Martínez, Luz María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social
La presente tesis doctoral tiene por título "Hacia una ciencia de las ausencias. Revisión conceptual y discusión acerca de las ausencias, alteridades y movilidades sociales contemporáneas". En términos generales el trabajo presenta una sistematización conceptual de naturaleza cualitativa interesada en una línea de investigación sobre la cual se trabaja desde el año 2005 a la fecha. [...]
This thesis is entitled: "Toward a Science of absences. Conceptual review and discussion about the absences, otherness and contemporary social mobility". Overall, the paper presents a conceptual systematization qualitative interested in a research line on which you are working since 2005 to date. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
6.
632 p, 5.8 MB La Creación y gestión del conocimiento en las organizaciones educativas : un estudio multicaso / Rodríguez Gómez, David ; Gairín Sallán, Joaquín, dir ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
7.
115 p, 815.9 KB Estructura y relato en diseño : el holograma como metáfora epistemológica y herramienta didáctica del diseño / Aubry Ramírez, Dominique ; Arribas, Irma ; Pibernat i Domènech, Oriol
La sobrevaloración del diseño como categoría formal evidencia una debilidad en cuanto a la comprensión y sensibilidad ante la capacidad expresiva del mismo, provocando un desequilibrio proyectual que sobreformaliza y banaliza al diseño. [...]
The over value of design as a formal category shows a debility regarding the comprehension and sensibility in which it expresses it self, provoking a disequilibrium that banalize and over formalize design. [...]

2015  
8.
225 p, 3.0 MB Estimación de medida: el conocimiento didáctico del contenido de los maestros de primaria / Pizarro Contreras, Ruth Noemí ; Albarracín i Gordo, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
El año 2012 el currículo de matemática para la educación primaria chilena tuvo cambios sustanciales, una de estas variaciones es el ingreso de un nuevo eje curricular a la formación escolar: la medida, que trae consigo objetivos de aprendizaje que involucran su estimación. [...]
In 2012 the mathematics curriculum for primary education in Chile changed substantially, one of these changes is the entry of a new curriculum axes, measurement, which brings learning objectives involving measurement estimation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
9.
70 p, 2.2 MB Noves tendències de management / Ribas Castany, Emma ; Caba Alsina, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Amb aquest treball el meu objectiu ha estat aprofundir en el coneixement de sis tendències de management: la visió, el talent, el lideratge, l’estratègia-execució, la gestió de dades i la simplicitat i, a partir d’aquí, fer un anàlisi qualitatiu a través de deu empreses catalanes per tal de veure com apliquen aquestes tendències, quin pes tenen i quina importància li donen. [...]
2015
Administració i Direcció d'Empreses [950]
2 documents
10.
274 p, 1.8 MB El conocimiento del profesor de matemáticas en la práctica: enseñanza de la proporcionalidad / Torres Martín, Eugenia ; Deulofeu Piquet, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Esta tesis doctoral se enmarca en el ámbito de la didáctica de las Matemáticas, concretamente en la línea de investigación sobre el análisis de la práctica docente del profesor de Matemáticas en el aula. [...]
The following thesis belongs to the field of didactics in mathematics, specifically in the research on the analysis of teaching practice by the mathematics teacher in the classroom. Its overall research objective is the analysis of teaching activity regarding the specific issue of proportionality and the levels involved in the study are Sixth grade of Primary and the First grade of Secondary. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  

Documents de recerca : 30 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Publicacions periòdiques 1 registres trobats  
1.
14 p, 120.6 KB Episteme : a journal of social epistemology
Edinburgh : Edinburgh University Press, 2004-
73 documents
 Accés restringit a la UAB

Articles 195 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
12 p, 134.3 KB Llegir per escriure textos d'història de la literatura / Fontich Vicens, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tot seguit, descrivim una experiència d'estudi d'història de la literatura a quart d'ESO que combina escriptura, lectura i interacció oral. A partir de la lectura conjunta del poema La pàtria, de Bonaventura Carles Aribau, el professor proposa d'estudiar història de la literatura. [...]
2012
Articles de didàctica de la llengua i de la literatura, Núm. 56 (2012) , p. 12-22  
2.
16 p, 138.4 KB Conocimiento del modo infinito inmediato de la extensión, en Spinoza / Beltrán, Miquel (Universitat de les Illes Balears)
Frente a la consuetudinaria consideración de que, de acuerdo con Spinoza, el conocimiento según la razón lo es de las cosas, que son modos finitos de uno de los dos atributos divinos conocidos por la mente humana, a saber, el Pensamiento y la Extensión, entendemos probar en este trabajo, sobre la literalidad del tratamiento de la cuestión por parte del filósofo en el Libro Segundo de la Ethica (E 2), que las nociones comunes o las propiedades comunes de las cosas (objeto, en efecto, del segundo género de conocimiento) son en puridad el modo infinito inmediato de la Extensión, que Spinoza define claramente en la carta 64 (Ep 64) como el movimiento y el reposo. [...]
Davant la consuetudinària consideració que, d'acord amb Spinoza, el coneixement segons la raó ho és de les coses, que són modes finits d'un dels dos atributs divins coneguts per la ment humana, el Pensament i l'Extensió, entenem provar en aquest treball, sobre la literalitat del tractament de la qüestió per part del filòsof en el Llibre Segon de l'Ethica (E 2), que les nocions comunes o les propietats comunes de les coses (objecte, en efecte, del segon gènere de coneixement) són en puritat el mode infinit immediat de l'Extensió, que Spinoza defineix clarament en la carta 64 (Ep64) com el moviment i el repòs. [...]
Contrary to the usual conception of Spinoza's second kind of knowledge as a knowledge of particular things (the finite modes expressing one of the two attributes known to us, Thought and Extension), the aim of this paper is to prove, taking literally some propositions contained in the Second Book of the Ethics (E 2), that common notions such as the ubiquitous properties of things are precisely forged through the knowledge of the immediate infinite mode of Extension, namely, motion and rest, as is written in Letter 64 (Ep 64). [...]

2017 - 10.5565/rev/enrahonar.1171
Enrahonar : quaderns de filosofia, Vol. 59 (2017) , p. 55-70 (Articles)  
3.
16 p, 200.6 KB Persevering with Geography / Morgan, John (University of Auckland)
Aquest article analitza l'estat actual de l'ensenyament de la geografia, i ho fa a partir de l'experiència de l'autor com a professor d'aquesta matèria, com a formador de futurs professors de geografia i com a investigador d'aquest camp científic. [...]
This paper offers an analysis of the current state of geography education, based on the author's experience as a geography teacher, teacher educator and researcher. It starts from a concern that recent discussions of ‘teacher quality' have tended to downplay (or at least simply assume) the importance of subject and disciplinary knowledge in favour of more generic teaching skills. [...]
Este artículo analiza el estado actual de la enseñanza de la geografía y, para ello, se basa en la experiencia del autor como profesor de esta materia, como formador de futuros profesores de geografía y como investigador en este campo científico. [...]
Cet article propose une analyse de l'état actuel de l'éducation en géographie, à partir de l'expérience de l'auteur en tant que professeur de géographie, formateur de formateurs et chercheur. Cela part d'une préoccupation selon laquelle les discussions récentes sur la «qualité des enseignants» ont tendance à minimiser (ou tout simplement à supposer) l'importance des connaissances disciplinaires en faveur de compétences d'enseignement plus génériques. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.457
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 3 (setembre-desembre 2017) , p. 529-544 (Articles)  
4.
20 p, 298.6 KB Metamorfosis del vuelo : (im)posibilidad cognitiva y movilidad simbólica en la poesía de Rómulo Bustos Aguirre / Santos, Emiro Rafael (Universidad de Cartagena (Colòmbia))
En este artículo presentamos una lectura de las relaciones entre poesía y conocimiento en la obra del poeta colombiano Rómulo Bustos Aguirre (Santa Catalina de Alejandría, 1954). Examinamos cómo su re-escritura de las figuras arquetípicas de Ícaro y el Ángel encarnan los límites del conocimiento conceptual y místico; y cómo la ironización de los centros tradicionales del pensamiento occidental (entre ellos la filosofía y la ciencia), construye un tipo de saber caracterizado por una conciencia metamórfica de la realidad. [...]
In the present article, I analyze the relationship between poetry and knowledge in the work of the Colombian poet Rómulo Bustos Aguirre (Santa Catalina de Alejandría, 1954). Particularly, I examine how his re-writing of the archetypical figures Icarus and the Angel embody the boundaries of conceptual and mystic knowledge. [...]
En aquest article presentem una lectura de les relacions entre poesia i coneixement en l'obra del poeta colombià Ròmul Bustos Aguirre (Santa Caterina d'Alexandria, 1954). Examinem com el seu re-escriptura de les figures arquetípiques d'Ícar i l'Àngel encarnen els límits del coneixement conceptual i místic; i com la ironización dels centres tradicionals del pensament occidental (entre ells la filosofia i la ciència), construeix un tipus de saber caracteritzat per una consciència metamòrfica de la realitat. [...]

2017 - 10.5565/rev/mitologias.446
Mitologías hoy, Vol. 15 (2017) , p. 243-262 (Dossier)  
5.
22 p, 207.2 KB La imagen de China y la geografía urbana china en Occidente : reflexiones desde la península Ibérica / Lois González, Rubén C. (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía) ; Piñeira Mantiñán, María José (Universidade de Santiago de Compostela. Departamento de Xeografía)
A partir de la Edad Media, la civilización china ha aparecido a los ojos de los europeos como ejemplo acabado de lo oriental, siguiendo a E. Said. Esto implicó una imagen de lejanía, cierto exotismo y un enorme desconocimiento de las claves internas de este extenso territorio, salvo en contadas excepciones donde lo chino implicaba novedad (la pólvora, el vestido, la pasta, etc. [...]
Segons Edward Said, a partir de l'edat mitjana, la civilització xinesa ha aparegut, als ulls dels europeus, com un exemple acabat del món oriental. Això va implicar una imatge de llunyania, cert exotisme i un enorme desconeixement de les claus internes d'aquest extens territori, tret de comptades excepcions on tot el que estava relacionat amb la Xina significava novetat (la pólvora, la roba, la pasta, etc. [...]
Selon Edward Said, depuis le moyen-âge, la civilisation chinoise est apparue, aux yeux des Européens, comme un parfait exemple de l'Orient. Il s'agissait une image d'éloignement, d'un certain exotisme et d'une énorme ignorance des clés internes de ce vaste territoire, sauf à rares exceptions où les produits chinois évoquaient la nouveauté (la poudre à canon, la robe, les pâtes, etc. [...]
Following Edward Said, since the Middle Ages, Chinese civilization has appeared, to the eyes of Europeans, as a perfect example of the Oriental. This image evoked remoteness and a certain exoticism, and implied a lack of knowledge about the internal keys of this vast territory, except where Chineseness entailed novelty (gunpowder, clothing, pasta, etc. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.398
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 2 (maig-agost 2017) , p. 255-276 (Articles)  
6.
34 p, 458.7 KB La comunicación audiovisual como herramienta para la apropiación social de la ciencia y temas urbanos : un estudio de caso en la ciudad de Popayán, Colombia / Córdoba Calvo, Andrés Alejandro (Institución Universitaria Colegio Mayor del Cauca) ; Muñoz Hoyos, Javier Ancisar (Colegio Mayor del Cauca)
Los medios de comunicación ya no solo tienen la tarea y el poder de informar. Pueden ir más allá y hacer grandes contribuciones en las distintas áreas del conocimiento. El audiovisual, uno de ellos y a través del cual se buscará reflexionar sobre su papel en distintos escenarios, desde los informativos, pasando por los grupos científicos hasta los temas de ciudad.
Els mitjans de comunicació ja no només tenen la tasca i el poder d'informar. Poden anar més enllà i fer grans contribucions en les diferents àrees del coneixement. L'audiovisual, és un d'ells mitjançant el qual es buscarà reflexionar sobre el seu paper en diferents escenaris, des dels informatius, passant pels grups científics fins als temes de ciutat.
The media no longer only have the task and the power to inform. They can go further and make great contributions in different areas of knowledge. The audiovisual is one of them, through which it is sought to reflect on its role in various scenarios, from news, including scientific groups and even city issues.

2016
Ruta comunicación, Núm. 7 (2016) , p. 24-57 (Artículos)  
7.
24 p, 3.4 MB Cambio del conocimiento sobre la enseñanza de las ciencias de futuros maestros / Rivero García, Ana (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Martín del Pozo, Rosa (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales) ; Solís Ramírez, Emilio (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz. Departamento de Didáctica) ; Porlán, Rafael (Universidad de Sevilla. Departamento de Didáctica de las Ciencias Experimentales y Sociales)
En este artículo se describen y analizan las propuestas elaboradas por 92 equipos de futuros maestros para enseñar contenidos concretos de ciencias al iniciar y finalizar un curso de formación inicial de orientación constructivista y tomando como referencia el modelo de investigación escolar. [...]
En aquest article es descriuen i analitzen les propostes elaborades per 92 equips de futurs mestres per ensenyar continguts concrets de ciències en iniciar i finalitzar un curs de formació inicial d'orientació constructivista i prenent com a referència el model de recerca escolar. [...]
This paper describes and analyzes the proposals made by 92 teams of future teachers to teach concrete contents of science when starting and finishing an initial training course of constructivist orientation, taking as reference the model of school research. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2068
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 1 (2017) , p. 29-52 (Investigaciones Didácticas)  
8.
6 p, 115.8 KB L'art com a potenciador de coneixements i d'experiències en persones amb necessitat de suports específics / Morón Velasco, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
L'art, per la varietat de continguts i significats que presenta i per les diverses maneres com pot ser representat, ens ofereix nombroses alternatives d'anàlisi i de creació: podem investigar sobre el context històric i social de l'artista o del moment representat, explorar l'obra des d'un punt de vista formal, estudiar-ne els materials utilitzats, les tècniques emprades, etc. [...]
2008
Guix. Elements d'acció educativa, Núm. 350 (2008) , p. 41-46  
9.
25 p, 1.2 MB Coneixement del territori i raonament espacial mitjançant cartografia cognitiva : un assaig amb estudiants de batxillerat del delta de l’Ebre / Serrano Giné, David (Universitat Rovira i Virgili) ; Saladié Gil, Sergi (Universitat Rovira i Virgili) ; Misaras, Razvan Adrian (Universitat Rovira i Virgili)
Al present article, s’hi mostra l’interès de la cartografia cognitiva per valorar el coneixement del territori i el raonament espacial. L’estudi es desenvolupa al delta de l’Ebre i s’estructura a partir de consignar topònims i elements d’interès territorial en un mapa mut. [...]
This article demonstrates the importance of cognitive mapping to assess geographic knowledge and spatial thinking. The study was carried out with a sample population comprising 132 A2-level students from five secondary schools of the Ebro Delta who were asked to record place names and landmarks on a blank map. [...]
En el presente artículo, se muestra el interés de la cartografía cognitiva para valorar el conocimiento del territorio y el razonamiento espacial. El estudio se desarrolla en el delta del Ebro y se estructura a partir de consignar topónimos y elementos de interés territorial en un mapa mudo. [...]
Nous montrons dans le présent article l’intérêt de la cartographie cognitive pour évaluer la connaissance du territoire et le raisonnement spatial. L’étude est réalisée dans le delta de l’Èbre, en plaçant des toponymes et des éléments d’intérêt territorial sur un fond de carte. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.249
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 1 (gener-abril 2017) , p. 103-127 (Articles)  
10.
26 p, 2.0 MB Especialización, concentración y aglomeración espacial de los servicios intensivos en conocimiento en España / Escolano Utrilla, Severino (Universidad de Zaragoza) ; Escalona Orcao, Ana Isabel (Universidad de Zaragoza)
El uso intensivo de conocimiento, de creatividad y de información caracteriza a un conjunto heterogéneo de actividades de servicio (acrónimo en inglés: KIS o KISA) muy ramificadas por el tejido social y productivo. [...]
L’ús intensiu de coneixement, de creativitat i d’informació caracteritza un conjunt heterogeni d’activitats de serveis (acrònim en anglès: KIS o KISA) molt ramificades pel teixit productiu i social. [...]
The intensive use of knowledge, creativity and information characterizes a heterogeneous set of service industries which are highly integrated with other productive activities. The location of these knowledge-intensive services (KIS), a crucial factor of their development, has a tendency to take advantage of the economies of urbanization. [...]
L’utilisation intensive de la connaissance, de la créativité et de l’information caractérise un ensemble hétérogène de services à forte intensité de connaissances (SFIC, angl. KIS ou KISA) très étendues dans le tissu social et productif. [...]

2017 - 10.5565/rev/dag.328
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 63 Núm. 1 (gener-abril 2017) , p. 55-80 (Articles)  

Articles : 195 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 5 registres trobats  
1.
26 p, 7.2 MB Standards and accessibility. A researcher in the world of consensus / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Transmedia Catalonia Research Group)
University lecturers' natural environment has traditionally been classes, conferences and academic publications. However, a third element is gaining presence next to teaching and researching: knowledge transfer. [...]
2017
TransAccess. Translation and accessibility. Cracòvia, Polònia, : 2017  
2.
42 p, 5.1 MB Transferència en patrimoni cultural / Vicente i Campos, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Desenvolupament Estratègic de la Vicegerència de Recerca)
2013
Presentació del fons digital de la Societat del Gran Teatre del Liceu. Barcelona, Catalunya, 2013  
3.
11 p, 166.9 KB Peer-practual : una tutoria entre iguals interprofessional als estudis de magisteri i psicopedagogia / Monereo i Font, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Duran, David, 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sánchez Busqués, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Blanch, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Miquel, Ester (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Es presenta una experiència d’innovació didàctica consistent en la realització conjunta de pràctiques professionals entre estudiants de Magisteri d’educació Infantil i Educació Primària, i estudiants de Psicopedagogia. [...]
The authors of this communication presents the results of a didactic innovation experience, based on professional practices between undergraduates studying to become Pre-school or Primary Teachers, and Psychopedagogy students. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
4.
7 p, 38.5 KB 20 anys d’innovació docent en comunicació : eines per a la participació en la construcció de coneixement no-androcèntric de ciències socials, humanitats i informació periodística / Moreno, Amparo, 1947- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació) ; Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació)
Des de 1987 els membres de l’equip d’Història de la Comunicació ha desenvolupat diverses experiències d’innovació docent que han conduït a la proposta actual de construir una wiki per a la participació en la construcció de coneixement d’Humanitats, Ciències Socials i informació periodística: 1. [...]
From 1987 the members of History of Communication group research have developed different pedagogical innovations experiences that conducted to the nowadays aim to construct a wiki page. The goals of this wiki page are to construct a new participatory knowledge in Humanities, Social Sciences and journalistic information. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
5.
73 p, 9.5 MB La certificación en la biblioteca universitaria / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Complutense de Madrid. Biblioteca
2005
Evaluación de bibliotecas universitarias, 2005  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.